lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Ihania nimiä teillä.. mulla on ikäjärjestyksessä mennyt näin, Jonne Matias, Toni Jesse Mikael, Julia Sara Evelyn, ja nuorin Jimi Daniel, joka tosin on meidän enkelipoika. Hän siirtyi taivaankotiin juhannuksena ja seurailee sieltä meidän muiden tekemisiä..
 
ÄIBBÄ82
Vilma ja Veera ihania nimiä... Jos mulle olis yläasteen aikana tullu tyttö olisin laittanu Vilma-nimeksi.. Ite oon syntyny Veeran päivänä ja ihmettelen miksei äiti oo laittanu mun nimeks Veeraa... Muillakin on erittäin kivoja nimiä.. Meijän poika on RASMUS ARVO VILJAMI :heart: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 11:40 mammuska23 kirjoitti:
edellinen aika kiva. varsinkin toinen ja kolmas nimi ihania :flower:

meillä eemeli juhani ja
elias joonatan :heart:
meillä oli aikoinaan harkinnassa sekä eemeli, elias että joonatan :D kiva sattuma. Jos joskus vielä poika tulee niin ehkä käytetään noita.

meillä Jesse Elmeri
 
hoitsuäiti
Kivoja nimiä...Kaikista en toki tykkää,mutta jokaisella meistä on eri maku. Ja itselläkin vaihtunut lasten välillä. Ne mitä ajattelin esikoiselle en enää kelpuuttanut kakkoselle...Meillä siis Joonas Urho Juhani (tulee sukujen isoisoisiltä noi toiset nimet) ja Janina Saara Karoliina. Aika pitkiä nää meijän lasten nimet
 
mammuska23
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 11:58 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 11:40 mammuska23 kirjoitti:
edellinen aika kiva. varsinkin toinen ja kolmas nimi ihania :flower:

meillä eemeli juhani ja
elias joonatan :heart:
meillä oli aikoinaan harkinnassa sekä eemeli, elias että joonatan :D kiva sattuma. Jos joskus vielä poika tulee niin ehkä käytetään noita.

meillä Jesse Elmeri
meille kanssa jos kolmas poika tulee joskus on ELMERI tällä hetkellä ykkösnimi :heart:
 
keinänen
" urho" antaa kivasti ryhtiä joonaksen ja juhanin välissä.. tytön kaikki kolme nimeä olivat ihania, jokainen kävisi kutsumanimeksi. tykkäsin varsinkin saara - nimestä. meillä samppa jekku juhani ;)
 
Maamo
Tosi kivoja, omaperäisiä nimiä teidän lapsilla. Omat olen tiennyt heti synnärillä katsottuani lapsen silmiin...meidän lapset nyt vain ovat näyttäneet niin perisuomalaisilta sinisine silmineen ja pellavatukkineen! Anna Pirita ja Jussi Erik...toiveena olisi vielä Ksenia Erika ja /Eino (pikku Eikka) Johannes...olisi kiva laittaa tulevan pojan toiseksi nimeksi Ranier, mutta en osaa lausua sitä....
 
Rasmus Eetu Olavi on aivan ihana nimi, varsinkin Eetu Olavi. :flower:

Meillä on Lenni Nooa Viljami, Lilja Lumi Tuuliina, Pihla Taika Helmiina ja vauvalle vahvimpana nimi ehdokkaana on Niilo Onni Eemeli. :heart: :wave:
 
mom79
Ihanan herkät nimet ylläolevalla :flower: Meillä 3-vuotias Mea-Maria Josefiina ja 5kk vanha Isa-Noora Tuulia.Etunimet minun keksimät.Josefiina isäni äidin toinen nimi,Tuulia taas minun toinen nimeni :)

 

Yhteistyössä