lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
öttimöntiäinen
Ihania nimiä listasta löytyy edelliseen kirjoittajaan viitaten Elmeri on ihana nimi.
Meillä lapset: Tatu Petteri, Vilma Hannele ja Tinja Ilona.
Lasten toiset nimet on suvusta otettuja =)
 
Millamari
Kivoja nimiä minustakin kaikilla. Meillä on Milla Maria 3,5 v. ja Teemu Juhani 2 v. Millan toinen nimi on myös minun ja äitini toinen nimi, samoin Teemun toinen nimi on myös isällä ja molemmilla isoisillä.
 
tinkuvinku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 13:23 öttimöntiäinen kirjoitti:
Ihania nimiä listasta löytyy edelliseen kirjoittajaan viitaten Elmeri on ihana nimi.
Meillä lapset: Tatu Petteri, Vilma Hannele ja Tinja Ilona.
Lasten toiset nimet on suvusta otettuja =)
meillä on myös Tinja tyttönen :D koko nimi on Tinja Aino Aleksandra, Aino tulee miehen puolelta suvusta ja Aleksandra minun puolelta
ja ipatiilla on todella kauniit nimet. Eemilistä oon aina tykänny ja Enni Anya on ihana, Enniä mietittiin myös meidän neitille

 
hoitsuäiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 13:23 öttimöntiäinen kirjoitti:
Ihania nimiä listasta löytyy edelliseen kirjoittajaan viitaten Elmeri on ihana nimi.
Meillä lapset: Tatu Petteri, Vilma Hannele ja Tinja Ilona.
Lasten toiset nimet on suvusta otettuja =)
Minulla kummityttö joka on Vilma Hannele :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 22:05 nelska kirjoitti:
Vilma Hannele..Kiva nimi :)

Meillä Aku-Petteri ja Aaro Oskari.
Ihanat ei niin tavalliset-nimet :heart: =)
Meiltä löytyy Sofia Elli Aleksandra ja Silja Amanda Aurora sekä kolmas typykkä vielä vailla nimeä :heart: :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 22:30 ninskuliina kirjoitti:
Kauniita kaikki nimet molemmilla! Sointuvat kivasti yhteen.. Meillä tyttö Nina Aleksandra..
kiva nimi nina..meillä lähipiirissä monta niinaa..joten ei voi enää lapselle antaa sitten joskus..
itsellä poika joonas niko oskari
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2005 klo 21:47 Meemi kirjoitti:
Onni Arttu Aleksi ja Aku Anton...todella veikeät nimet. Meillä Eemeli Elias ja Vilma Hannele. =)
Ihania nimiä =) Meille jos tulis vielä poika niin nimestä löytys varmasti Eemeli :D Tuo Vilma ei ihan heti tule varmaan vastaan :whistle: ei pelkoa että koulussa olisi saman niminen ainakaan samalla luokalla.
Meillä veljes kolmikko:
Jani Heikki Juhani
Jarno Ville Waldemar
Joonas Antero Johannes
Nimet vaan pitenee :D

Mitenköhän mulle ei näkynyt tätä sivua :whistle:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 10:55 pöööö kirjoitti:
meillä jasper antero ja joonas antero
ihania nimiä teitin lapsilla
Kommentoimpa nämäkin kun jotenkin tämä kone sekoilee eikä näyttänyt mull kuin tuon edellisen sivun \|O
Teillä melkein saman niminen Joonas :D
Mä tykkään tosta Jasper-nimestä :)
 

Yhteistyössä