lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 11:13 niittyleinikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2005 klo 21:47 Meemi kirjoitti:
Onni Arttu Aleksi ja Aku Anton...todella veikeät nimet. Meillä Eemeli Elias ja Vilma Hannele. =)
Ihania nimiä =) Meille jos tulis vielä poika niin nimestä löytys varmasti Eemeli :D Tuo Vilma ei ihan heti tule varmaan vastaan :whistle: ei pelkoa että koulussa olisi saman niminen ainakaan samalla luokalla.
Meillä veljes kolmikko:
Jani Heikki Juhani
Jarno Ville Waldemar
Joonas Antero Johannes
Nimet vaan pitenee :D

Vilma nimeä on suhteellisen paljon

Mitenköhän mulle ei näkynyt tätä sivua :whistle:
 
Oskari, Jessika on kivoja koska ne on enempi kansainvalisia ja helppo lausua muidenkin kun suomalaisten...kivan topakoita kylla muutenkin :)

Itte vierastan vahan kaksiosasia nimia, mutta ei tuo Anna-Stiina nyt niin pahakaan ole... :)

Meidan poika on Oiva, ilman toista nimea
 
mom79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:26 mellu kirjoitti:
en kenenkään nimiä henkilökohtaisesti kommentoi,mutta kivoja kaikki..osa tietty miellyttää enemmän ja osa vähän vähemmän..meillä asusteleepi 8kk Mea Venla Mimosa :heart: :hug:
Teillä melkein meidän esikoisen Mea-Maria Josefiinan kaima :) Ei taida Mea olla nimenä kovin yleinen..Tarkoittaa latinaksi "minun",joten mikäpä sen kauniimpi nimi omalle lapselle :heart: ;)
 
BimBim
Meidän tytöstä tulee Tilda Maria, vasta jälkeenpäin saatiin tietää että mun äidin isän äidin äiti oli Tilda ja mun sulhasen isän äidin äidin toinen nimi oli Maria! =) Kiva sattuma ku perii molempien suvusta nimet :)

Huomasin että oot vaasasta,onko sulla minkä ikänen vauva?
 
lami
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:26 mellu kirjoitti:
en kenenkään nimiä henkilökohtaisesti kommentoi,mutta kivoja kaikki..osa tietty miellyttää enemmän ja osa vähän vähemmän..meillä asusteleepi 8kk Mea Venla Mimosa :heart: :hug:
Ihana nimi, mäkin olisin halunnut antaa jos tyttö olis tullut niin Mimosa, tosin mies ei tykkää :/ Ja meidän marsuvauvan nimi on Mea :p
 

Yhteistyössä