lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Varmasti harvinainen nimi tuo Halti, tosi hieno. Gabrielkin on aivan <3

Meillä lapset saa "vaan" yhen nimen :)

esikko on Anton ja pian syntyvä tytteli Ellen (kuhan päästään yhteisymmärrykseen, kova vääntö Ellenin ja Sofien välillä) :D
 
Hienot vanhat nimet :)
Meillä lapset ovat:
:heart: Joona Toivo Johannes :heart:(toiset nimet minun äidin isän ja lapsen isän isän mukaan)
:heart: Jadessa Hilja Maria :heart:(toiset nimet minun isän äisin mukaan, itse olen myös maria)
Kaikki isovanhemmat ovat jo edes menneitä eli vanhoja nimiä minullakin.. ja kolminimisyys tulee minulta ja jatkuu jos lapsia vielä saan :)
 
Viimeksi muokattu:
Jenna Ellen Cecilia on kaunis nimi. Siinä yhdistyy vanhempaa ja modernia nimistöä hyvin yhteensointuvasti.

Meillä Niko Kristian ja Johan Alexander. (Tytöstä olisi tullut todennäköisimmin Ada Emilia, mutta ilmeisesti mieheni ei halua yrittää enää kolmatta lasta. :( )
 
amanda on ihana nimi, siskon kuopus kantaa kans samaa nimeä :) olin synnytyksessäkin mukana eli tunne siteitä on vahvoja neitiin ja nimeen !

mein poika on nimeltään Samuel Max Juhani :heart:
ehdoton suosikkini nimeksi oli jeremias mainio, ukko ei suostunu nimeen, mutta ajattelin yli puhua seuraavan lapsen kanssa mikäli poika sattuu tulemaan ;)
 
Heeedillä hauskasti kaikki alkukirjaimet samoja, tosi ihanat :)

Miro Aatos Mikael, hauskasti vanhaa ja uutta sekaisin. Miro-nimen ikää en tiedä kyllä..

Meidän pikku prinsessasta tuli Amanda Sofie Michaela. Seuraavasta (jos on tyttö) tulee varmaan Emma Bea Christin, oli vahvoilla jo tämän titturan kohdalla ;)
 

Yhteistyössä