Leo ja minä hellästi

Leo suuteli minua hellästi. Lakanat olivat viileät, huoneen lämpötila oli yön aikana laskenut selkästi. Leon vieressä ei kuitenkaan ollut kylmä. Pakottauduin silti nousemaan ylös, en voisi jäädä tänään sänkyyn liian pitkäksi aikaa. Leo mutisi jotain ja nousi istumaan sängylle. Seisahdin sängyn viereen. Päälläni ei ollut muuta kuin t-paita ja yöshortsit. Leosta ja minusta oli tullut viimeisen kahden kuukauden aikana erottamattomat. Hän nukkui luonani ainakin pari yötä viikosta ja joka päivä näimme aina toisiamme.

Ajatukset vilisivät mielessäni. Olimme Leon kanssa jo käyneet sen keskustelun. Hän oli valmis odottamaan kunnes minä olisin valmis. Nyt tiesin että oli sen aika. Luotan Leoon sataprosenttisesti ja pystyn olla täysin oma itseni hänen seurassaan. Nyt vain pitäisi keksiä miten tekisin hänelle selväksi olevani valmis. En vain voisi sanoa "hei nyt pannaan", ei sen pitäisi olla sulavampaa.

Leo pyyhki kasvojaan kädellään. Mies ei ollut koskaan hyvä heräämään aamuisin. Syvä huokaus kuului hänen huuliltaan, kun hän pyrki herättelemään itseään. Astuin pari askelta sängyn luota ja avasin vaatekaapin oven. Vilkaisin Leoa olkani yli. Hän näytti melkein nukkuvan istualtaan. Riisuin shortsini hitaasti ja potkaisin ne kauemmmas lattialla. Ylläni oli enää vain stringit ja t-paita. Poskilleni nousi kuuma hulahdus, katsoikohan Leo minua. Sydäntäni jyskytti kun tartuin paitani helmaan. Olin selin Leoon joten en nähnyt hänen kasvojaan, mutta tunsin hänen katseensa hiljalleen paljastuvassa selässäni. Tiesin hänen olevan nyt täysin hereillä ja tapittavan minua silmä tarkkana, sillä olinhan nyt vain alushousuisillani hänen edessään.

Esitin vielä hetken valitsevani kaapista juuri oikeaa asua, mutta tahdoin vain antaa hänelle vielä hetken aikaa nauttia näkemästään. Vetäisin mekon pääni yli ja käännyin ympäri katsomaan Leoa. Hänen ruskeat silmänsä tuijottivat minua hämmentyneinä. Hänen kasvoiltaan kuitenkin paistoi samalla äärimmäisen tyytyväinen ilme. Katsoin Leoa silmiin ja yritin pysyä vakavana, mutta toinen suupieleni nyki nykimistään ja loi kasvoilleni melko hämmentävän hymyn. Työnsin molemmat käteni mekkoni alle ja vetäisin alushousuni alas, samalla Leoa katsellen. Vetäisin yhtä nopeasti puhtaat alushousut jalkaani mekkoni suojassa. Sanoin Leolle yhden sanan "tänään" ja sitten kävelin huoneesta ulos.

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen. Ajatus seksistä on kiehtonut minua jo vuosia. Nautin paljon itseni hyväilystä. Mikään ei ole parempaan kuin oikean käteni keskisormi ja nimetön, tekemässä taikojaan lämpimän saunan ylälautella. Vaikka kahden ihmisen välinen seksi on tullut tutuksi internetin avulla, en kuitenkaan koskaan ole sitä tehnyt. En ole yhtään penistäkään lähietäisyydeltä nähnyt. Tänään kuitenki muuttaisin asian. Leo jolla on ollut vilkkaampi seksielämä saisi kokea tämän neitsyen kanssa unohtumattoman illan.

Leo oli syönyt aamiaisensa melko hiljaisena. Töihin lähtiessään hän kuitenkin suuteli minua sellaisella intohimolla jota en ollut ennen kokenut. Hän piteli toisella kädellään niskaani ja toisella kädellään hän uskaltautui hivelemään pikaisesti alapäätäni. Värähdin innosta ja painoin hänen kättään tiukemmin haaroihini. Muutaman sormen pyöräytyksen jälkeen Leo irtautui minusta ja sanoi nauttineensa aamuisesta showstani. Hän lähti nopeasti ja jätti minut kehräämään himoissani oviaukkoon.

En sunnitellut iltaa sen kummemmin. Leo saapui luokseni kello kahdeksan maissa. Hän tiputti tavaransa eteiseen ja nappasi minut syliinsä. Sain juuri ja juuri suljettua ulkooven ennen kuin hän oli jo kuljettamassa minua sänkyä kohden. Leo laski minut sängylle ja jäi seisomaan sen viereen. Leo katseli minua rauhallisesti ja kosketti peukalollaan huuliani. Imaisin hänen sormeaan. Vedin mekkoni pois päältäni ja istuin nyt sängyllä alusvaatteisillani. Leo keskittyi avaamaan paitansa nappeja. Minä siirryin hänen vyöhönsä. Avasin vyön hitaasti, ja vedin sen irti housuista. Avasin housujen napin ja seuraavaksi vetoketjun. En uskaltautunut vetämään housuja alas, sillä näin jo avonaisista housuista esiin tulleista karvoista, ettei Leolla ollut boksereita päällään. Nostin katseeni ylös Leon kasvoihin. Hän hymyili minulle ja sanoi "kaunokaiseni" samalla kun hän laski housunsa nilkkoihinsa.

Leon penis tuijotti minua juhlakunnossa. En osannut vertailla penistä muihin, mutta ajattelin sen olevan varmasti valioyksilö. Riisuin rintaliivini ja päästin rintani vapauteen. Leo laskeutui viereeni sängylle. Hän kohotti vasenta kättään ja koski sillä rintaani. Hän puristi sitä hellästi ja leikitteli nännillä. Siirryin makaamaan sängylle. Leo makasi kyljellään vierelläni. Huulemme kohtasivat toisensa ja aloin hiljalleen rentoutumaan. Koskin Leon penikseen varovasti. Leon kasvot värähtivät ja hän huokaisi. Huomasin hänen nauttivan tästä kovasti joten jatkoin hänen peniksensä hyväilyä

Leo suuteli samalla kiihkeästi kaulaani. Mies katsoi yhtäkkiä minua silmiin ja vetäisi alushousuni pois. Hän kuljetti kieltään vartaloani pitkin, hän pysähtyi navan alapuolella ja avasi sitten jalkani. Leo suuteli sisäreisiäni. Hän kosketti kädellään taas rintojani ja huokailuni huomatessaan siirsi sen alemmaksi. Leon käsi häilyi alapääni yllä. Hänen sormensa osuivat varovasti häpyhuuliin. Minä kiemurtelin himosta, tahdoin hänen koskevan minua. Kiusoiteltuaan minua tarpeeksi Leo lähestyi minua kielensä kanssa ja räjäytti maailmani. Hän nuoli ja imi klitoristani ja pilluani. Olin saamassa jo ensimmäistä orgasmiani, kun Leo työnsi sormensa sisääni. Leon kieli ja sormi tekivät tehtävänsä ja sain elämäni siihen asti järisyttävimmän orgasmin. Huohotin ja hymyilin onnessani.

Leo suuteli minua taas. Hän huulensa olivat mehuistani makeat. Käänsin Leon selälleen sängylle, nousin istumaan hajareisin Leon päälle. Hänen kova elimensä tuntui haarojeni välissä mukavalta. En vielä kuitekaan uskaltanut ottaa sitä sisääni. Aloin hitaasti liikuttamaan lantiotani Leon päällä. Hän katseli minua himoiten ja pyysi lisää. Kuljetin lantiotani nopeammin edes takaisin. Liikutin alapäätäni pitkin Leon jäykkää penistä. Häpyhuulieni alta ilmeistyi aina välillä Leon peniksen kärki esiin, kun hinkkasin itseäni sen pituutta vasten. Leo ei ehkä ollut osannut odottaa tätä, mutta hän näytti nauttivan siitä. Rintani heiluivat villisti kun hieroin klitoristani miehen elintä vasten. Hengitykseni salpaantui ja sain uuden upean orgasmin. Leon hengitys kiihtyi ja hän laukesi kun istuin hänen päällään. Nuolin Leon vatsalle tulleet rippeet ja kuiskasin miehen korvaan "Huomenna enemmän".
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AinaAnnina

Yhteistyössä