Letrozol & ovulaatio

Niin voihan nää jomottelut merkitä myös hyvää, mutta ite en uskalla edes toivoa mitään hyvää enää tähän kiertoon. :LOL:Letroista tuli niin voimakkaat oireet, niin ajattelen näiden tuntemusta johtuvan myös letroista. Aamulämmöt on kahtena viime aamuna ollut 36,5. Niiden puolesta näyttää kyllä ihan hyvältä. Lähditkö sä mittailemaan jo aamulämpöjä, vai aloitatko vasta ensi kierrossa, jos sellainen tulee? (Peukut kuitenki pystyssä ettei tuu! (y)
)
Pidä ajantasalla ja kerro eteneekö ne jomottelut. Onks se siis semmosta perus menkkajomoa?
Joo lämmöt oli aamulla 36,63 mikä on mulle ihan normi oviksen jälkeen joten eipä auta kun vielä pari pvää mittailla ja jos ei lähde nousuun, niin ei ainakaan vieläkään tässä
kierrossa oo käynyt tärppi :notworthy: oon siis aina yleensä kierroissa mittaillut lämmöt, mutta tässä ei vaan mittailu napannut.
 
Täällä aloittelee tuhruttelua, ihan samassa kohtaa kuin viime kierrossa. Mitään sellaista ei koskaan luomukierrossa mulla oo ollut joten näyttäs liittyvän letroihin. Mieli maassa kun täti sieltä siis näyttäs tekevän tuloaan. Lämmötkin ollu jo 2 aamuna laskussa joten keltsi siellä jo surkastuu. Tänään dpo 10. Pitää varmaan elokuussa kysellä klinikan auettua täytyykö luteealia alkaa jotenkin tukea.

(n)(n):cry:
 
Täällä aloittelee tuhruttelua, ihan samassa kohtaa kuin viime kierrossa. Mitään sellaista ei koskaan luomukierrossa mulla oo ollut joten näyttäs liittyvän letroihin. Mieli maassa kun täti sieltä siis näyttäs tekevän tuloaan. Lämmötkin ollu jo 2 aamuna laskussa joten keltsi siellä jo surkastuu. Tänään dpo 10. Pitää varmaan elokuussa kysellä klinikan auettua täytyykö luteealia alkaa jotenkin tukea.

(n)(n):cry:
No hitto vie. Eikä! :eek:
Kyllähän tohon selvästi tarttet jotain loppukiertoa tulemaan. Mun gyne sanoi mulle, että alle 11pvän luteaaliajalla ei oo mahdollista raskautua ja siihen sain sitte just nämä letrot ja viime kierrossa luteaali oli jo 16pvää, mutta hän epäili, että siellä on ollut jotain raskausyriystä, koska ei sen noin pitkään pitäis venähtää. Mutta siis terot on se mikä on tarkoitettu loppukiertoa tukemaan. Terolut.
 
Niin voihan nää jomottelut merkitä myös hyvää, mutta ite en uskalla edes toivoa mitään hyvää enää tähän kiertoon. :LOL:Letroista tuli niin voimakkaat oireet, niin ajattelen näiden tuntemusta johtuvan myös letroista. Aamulämmöt on kahtena viime aamuna ollut 36,5. Niiden puolesta näyttää kyllä ihan hyvältä. Lähditkö sä mittailemaan jo aamulämpöjä, vai aloitatko vasta ensi kierrossa, jos sellainen tulee? (Peukut kuitenki pystyssä ettei tuu! (y)
)
Mitäs tänne tänään? Vieläkö jomottelee? Mitäs aamulämmöt?
 
Täällä aloittelee tuhruttelua, ihan samassa kohtaa kuin viime kierrossa. Mitään sellaista ei koskaan luomukierrossa mulla oo ollut joten näyttäs liittyvän letroihin. Mieli maassa kun täti sieltä siis näyttäs tekevän tuloaan. Lämmötkin ollu jo 2 aamuna laskussa joten keltsi siellä jo surkastuu. Tänään dpo 10. Pitää varmaan elokuussa kysellä klinikan auettua täytyykö luteealia alkaa jotenkin tukea.

(n)(n):cry:
Tuli muuten vielä mieleen, että voisko se olla jotain kiinnittymisvuotoa? Onko vuoto nyt runsastunut?
 
Mitäs tänne tänään? Vieläkö jomottelee? Mitäs aamulämmöt?
Eilinen meni yhdessä huijauksesta, kun oli juhlat eikä ehtinyt tuntemuksiinkaan kiinnittää mitään huomiota. Tänään jätin aamulämmötkin mittaamatta, kun unet vähän venähti. :LOL: Menkkajomoa en ole enää huomannut mutta vähän jotain nippailuja kylläkin. Ja poskia kuumottaa.

Mites sun piinailu?

@brave Niin voihan tuo tuhruttelu johtua kiinnittymisestäki. (n) Älä vielä menetä toivoa, jos tuhruilu ei oo lisääntyny!
 
Eilinen meni yhdessä huijauksesta, kun oli juhlat eikä ehtinyt tuntemuksiinkaan kiinnittää mitään huomiota. Tänään jätin aamulämmötkin mittaamatta, kun unet vähän venähti. :LOL: Menkkajomoa en ole enää huomannut mutta vähän jotain nippailuja kylläkin. Ja poskia kuumottaa.

Mites sun piinailu?

@brave Niin voihan tuo tuhruttelu johtua kiinnittymisestäki. (n) Älä vielä menetä toivoa, jos tuhruilu ei oo lisääntyny!

Aamulämmöt oli tänään 36,89 mikä on jo outoa mullekin. Muuten ei mitään kummempaa. Maha löysällä ja päätä särkee. Ei kiva. Ei auta kun jatkaa piinailua siihen asti, että lämmöt tippuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Emppuelkku
Tuli muuten vielä mieleen, että voisko se olla jotain kiinnittymisvuotoa? Onko vuoto nyt runsastunut?
Niin voisko kiinnittymisvuotoa tulla vasta dpo 11 vai tulisko se jo aiemmin? Eilen dpo 10 tuli siis yksi ruskea tuhru ja tänä aamuna toinen vähän runsaampi mutta edelleen yksittäinen tuhru yhteen pyyhkäisyyn. Ei muuta... Eikä mulla yleensä siis tosiaan tuhruttele ennen tätiä mutta viime kierrossa oli kyllä sama juttu joten mietin tekeekö letrot mulla sitä. Niin tai näin, kai täälläkin piinailu vielä jatkuu alkuviikkoon :sneaky: Iltalämpö ainakin on edelleen komeasti yli 37 joten ihan kuollut ei keltsikään voi olla!

Tsempit teille kans @Iiduliinu ja @Emppuelkku!
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Moikka kaikille :) Luin ryhmän läpi ja kivasti porukka aktiivisena.

Itselläni juuri kp 4 ja toinen letro kierto alussa. Tänään taas 2kpl letroja aloitettu. Viime kierrossa bongasin oviksen, mutta joku meni pieleen (n)

Kp 12 mennessä ei ollut viime kierrossa letroista ollut apua, mutta yllättäen kp 18 löytyi 16mm folli ja kp 21 tuli ovisplussa.

Mulla letrot toi ainaki ekassa kierrossa väsymystä ja päänsärkyä:unsure:

Toivotaan, että nyt parempi onni!
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Moikka kaikille :) Luin ryhmän läpi ja kivasti porukka aktiivisena.

Itselläni juuri kp 4 ja toinen letro kierto alussa. Tänään taas 2kpl letroja aloitettu. Viime kierrossa bongasin oviksen, mutta joku meni pieleen (n)

Kp 12 mennessä ei ollut viime kierrossa letroista ollut apua, mutta yllättäen kp 18 löytyi 16mm folli ja kp 21 tuli ovisplussa.

Mulla letrot toi ainaki ekassa kierrossa väsymystä ja päänsärkyä:unsure:

Toivotaan, että nyt parempi onni!
Tervetuloa! Toivotaan, että visiitti tänne jää lyhyeksi. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
Mitäs tänne tänään? Aamulirusta tein rfsu ja pinkki haamu tai vp. Iltapäiväpissasta tehty pc ja vaan vp :cry: onko muilla ollut parempi onni? :love:
Mä en oo uskaltanut testata vielä kertaakaan. :unsure: Huomenna voisi koittaa, mutta ei tahtois. Ennemmin vaan odottais niitä menkkoja. :LOL: Menkkajomoo ollu kyllä taas kunnolla. Koko ajan tuntuu, että sieltä se täti taas kohta saapuu kylään.

Mut sä oot hei saanu ehkä jo haamulaisen! Malttia malttia, vielä ehtii hyvin tummua. ;)
 
Mä en oo uskaltanut testata vielä kertaakaan. :unsure: Huomenna voisi koittaa, mutta ei tahtois. Ennemmin vaan odottais niitä menkkoja. :LOL: Menkkajomoo ollu kyllä taas kunnolla. Koko ajan tuntuu, että sieltä se täti taas kohta saapuu kylään.

Mut sä oot hei saanu ehkä jo haamulaisen! Malttia malttia, vielä ehtii hyvin tummua. ;)
Huom ehkä! Just luin, että rfsu antaa karseelta viivanpikkaa. Liitteenä mun aamuinen.
Sä oot kyllä maltillinen, mä oon niin hätähousu, että ei mitään rajaa :sneaky:
 

Attachments

Haamu siinä mun mielestä ainakin pilkottaa! :love:

Voi kun mä en uskalla tehdä testiä. Negan tuijottaminen on niin karseeta, varsinkin nyt kun vauvakuume on kahta kauheampi km:n jälkeen. (n)
Mä varmaan ens kierrossa en enää viitsi tehdä :( kyllä se kuume täälläkin kokoajan vaan päätänsä nostaa. Ja nyt vielä enemmän kun syyskuussa tulee vuosi täyteen ja joutuu julkiselle. Jotenkin tuntuu siltä, että joku on pahasti vialla jos alle 30v ei vuoden sisään raskaudu. :cry:

Koska sulla oli km? Ja oliko miten pitkällä? *halaus*
Toivottavasti meidän kenenkään ei tarvitse enää kauaa odotella :love:
 
Mä varmaan ens kierrossa en enää viitsi tehdä :( kyllä se kuume täälläkin kokoajan vaan päätänsä nostaa. Ja nyt vielä enemmän kun syyskuussa tulee vuosi täyteen ja joutuu julkiselle. Jotenkin tuntuu siltä, että joku on pahasti vialla jos alle 30v ei vuoden sisään raskaudu. :cry:

Koska sulla oli km? Ja oliko miten pitkällä? *halaus*
Toivottavasti meidän kenenkään ei tarvitse enää kauaa odotella :love:
Mä pidän sulle kyllä niin peukkuja pystyssä täällä! :love:

Mulla km oli maaliskuun puolivälissä. Rv 11 alkoi verinen vuoto ja ultrassa kävi ilmi, että alkio oli lakannut kasvamasta jo rv 7. Hassua kun koko raskaus ja keskenmeno tuntuu jo niin kaukaiselta vaikka eihän kummastakaan niin kauaa vielä ole. Toki toivoin, että uusi raskaus olisi alkanut heti keskenmenneen jälkeen. :/
 
Täällä täti on jo tullut kuin monsuuni. Klinikka jää nyt kesätauolle joten myös minä. :( tsemppiä teille muille, toivottavasti ette ole tässä ketjussa enää kun syksyllä palaan letroilemaan. *vilkutus*
 
Mä pidän sulle kyllä niin peukkuja pystyssä täällä! :love:

Mulla km oli maaliskuun puolivälissä. Rv 11 alkoi verinen vuoto ja ultrassa kävi ilmi, että alkio oli lakannut kasvamasta jo rv 7. Hassua kun koko raskaus ja keskenmeno tuntuu jo niin kaukaiselta vaikka eihän kummastakaan niin kauaa vielä ole. Toki toivoin, että uusi raskaus olisi alkanut heti keskenmenneen jälkeen. :/
Toivottavasti pian alkaa plussaa näkyä testissä :love: pidän sulle täällä peukkuja.

Alkoiko toi sun ensimmäinen raskaus ihan luomusti? Ei siis mitään lääkkeitä tms..

Mitenhän pitkää kiertoa vois odotella kun nyt eletään dpo11. Viimeksi mulla alkoi menkat dpo17 kun luomuna ne alkaa jo dpo12.
 
Toivottavasti pian alkaa plussaa näkyä testissä :love: pidän sulle täällä peukkuja.

Alkoiko toi sun ensimmäinen raskaus ihan luomusti? Ei siis mitään lääkkeitä tms..

Mitenhän pitkää kiertoa vois odotella kun nyt eletään dpo11. Viimeksi mulla alkoi menkat dpo17 kun luomuna ne alkaa jo dpo12.
Eka raskaus alkoi melkein luomusti. Mulle oli loppukierron tiputteluun määrätty Terolutteja. Oltiin juuri helmikuulle sovittu, että aloitetaan tarkemmat tutkimukset yksityisellä, kun tammikuun lopussa tuli plussa. Plussa tuli yllättävän nopeasti yk 5 ja oikeastaan toisesta kunnollisesta kierrosta.

Tuota itsekin mietin, että pidentääköhän letrot luteaalivaihetta. Mulla menkat alkaa normikierroissa dpo 13, mutta pitänee varautua myös pidempään aikaan. Sorruin myös eilen illalla testaamaan ja puhdas nega tuli. :( Lämpö on noussut nyt kuitenkin kummallisen ylös, edes viime raskaudessa ei ollut näin korkeita lämpöjä 36,8-36,9. Aiheuttaakohan letrot näin hurjaa lämpöilyä? :eek:
 
Eka raskaus alkoi melkein luomusti. Mulle oli loppukierron tiputteluun määrätty Terolutteja. Oltiin juuri helmikuulle sovittu, että aloitetaan tarkemmat tutkimukset yksityisellä, kun tammikuun lopussa tuli plussa. Plussa tuli yllättävän nopeasti yk 5 ja oikeastaan toisesta kunnollisesta kierrosta.

Tuota itsekin mietin, että pidentääköhän letrot luteaalivaihetta. Mulla menkat alkaa normikierroissa dpo 13, mutta pitänee varautua myös pidempään aikaan. Sorruin myös eilen illalla testaamaan ja puhdas nega tuli. :( Lämpö on noussut nyt kuitenkin kummallisen ylös, edes viime raskaudessa ei ollut näin korkeita lämpöjä 36,8-36,9. Aiheuttaakohan letrot näin hurjaa lämpöilyä? :eek:
Mulla on kans lämmöt 36,89 aamuisin. Mutta jostain luin, että letrojen kanssa ei sais mittailla lämpöjä.. ja ensimmäisessä letrokierrossa oli kans tosi korkeat lämmöt ja luteaalivaiheessa jopa Viisi päivää täysin samat lämmöt.
 
Huomenta :love: mitäs tänne kuuluu? Itsellä tänä aamuna kp1. Eli toisessa letrokierrossa luteaalivaihe oli 15pvää. Nyt vaan pää ylös ja kohti uutta kiertoa sekä meidän häitä. Apua vajaa 3viikkoa enää :sick: jos sitä häälahjaksi saisi vaikka plussan :love: en kyllä usko, mutta ainahan sitä saa toivoa. Syyskuussa sitten nokka kohti julkisia :cry: Miten naivi sitä olikaan sillon vuosi sitten syyskuussa kun uskoi heti tai ainakin suht nopeasti tärppäävän. Uskoin, että alttarille kävellään kolmisteen salamatkustaja kyydissä. Mutta ei tule tapahtumaan :( jos olisin tiennyt miten pitkä matka tästä vielä tulee, niin olisin jättänyt ehkäisyn pois jo aikaa sitten..
 

Yhteistyössä