Letrozol & ovulaatio

Mitäs tänne kuuluu?

Itse täällä mietin, että tapahtuikohan ovista irrotuspiikistä huolimatta ollenkaan. (n) Lämmöt oli jo maanantaina koholla (36,5) ja piikin sain ma iltapäivällä ja nyt on kaksi viime aamua ollut 36,6 eli lämpönousua ei ainakaan ole tapahtunut. Yleensä oviksen jälkeen tulee taukoamatta myös kylmiäväreitä ja nyt ei mitään. Meniköhän nyt kuitenkin persiilleen tämäkin yrityskerta. :(
Hmmm. Mulla lämmöt ensin laskee oviksen jälkeen (se on merkki siitä, että munasolu todella on irronnut) kaikille ei tätä laskua tule joten ei kannata olla huolissaan. Mulle se tulee plussan jälkeisenä päivänä ja seuraavana päivänä lämmöt on katossa. Mutta toi lämpöjen tasaisuus voi johtua siitä
piikistä?
Täällä dpo5..
 
Hmmm. Mulla lämmöt ensin laskee oviksen jälkeen (se on merkki siitä, että munasolu todella on irronnut) kaikille ei tätä laskua tule joten ei kannata olla huolissaan. Mulle se tulee plussan jälkeisenä päivänä ja seuraavana päivänä lämmöt on katossa. Mutta toi lämpöjen tasaisuus voi johtua siitä
piikistä?
Täällä dpo5..
Hyvä, että sulla ainakin ovis tapahtunut ihan mallikkaasti! Saa hyvillä mielin piinalla. (y)

Mä oon täällä ihan kysymysmerkkinä. Eilen tuli kahteen otteeseen ovislimaa! :eek: Limaa ei ennen eilistä ole tullut tässä kierrossa juurikaan. Ja tänä aamuna lämpö oli noussut 0.2 astetta eilisestä. Kaiken järjen mukaan oviksen piti tulla ti, mutta olisiko se voinut tulla kuitenkin vasta eilen? o_Oo_O Hitto tätä!
 
Hyvä, että sulla ainakin ovis tapahtunut ihan mallikkaasti! Saa hyvillä mielin piinalla. (y)

Mä oon täällä ihan kysymysmerkkinä. Eilen tuli kahteen otteeseen ovislimaa! :eek: Limaa ei ennen eilistä ole tullut tässä kierrossa juurikaan. Ja tänä aamuna lämpö oli noussut 0.2 astetta eilisestä. Kaiken järjen mukaan oviksen piti tulla ti, mutta olisiko se voinut tulla kuitenkin vasta eilen? o_Oo_O Hitto tätä!
Tässä kierrossa en oo siis edes lämpöjä mittaillut. Voihan se olla, että mitään ei ole irronnut..

Jos noi kaikki johtuu siitä hcg-piikistä? Kauanko se hcg on elimistössä?
 
Tässä kierrossa en oo siis edes lämpöjä mittaillut. Voihan se olla, että mitään ei ole irronnut..

Jos noi kaikki johtuu siitä hcg-piikistä? Kauanko se hcg on elimistössä?
Tässä kierrossa en oo siis edes lämpöjä mittaillut. Voihan se olla, että mitään ei ole irronnut..

Jos noi kaikki johtuu siitä hcg-piikistä? Kauanko se hcg on elimistössä?
Aa, luulin, että olit lämpöjä kuitenkin mitaillut. Sori häröilystä! :D

Hcg pysyy kaiketi n. 2 viikkoa elimistössä. Voipi tosiaan olla, että ainakin osa outouksista johtuu tosiaan siitä irrotuspiikistä ja osa taas varmaan tästä helteestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Joo, testaan vasta sitte, jos menkat on myöhässä. Muuten en testitikkuihin koske! Ja tällä kertaa pidän siitä kyllä kiinni! :D

Onko sulla jo taistelisuunnitelma valmiina testailujen suhteen? :)
En usko, että testailen. Meillä h-hetkeen tasan viikko ja samana päivänä pitäisi menkat alkaa. Nyt vaan täytyy taistella testihimoa vastaan.. mieli tekis, mutta siitä saattaa seurata vain huonoa onnea :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Emppuelkku
Jaahans, täällä oudot oireet sen kun lisääntyy. o_O Tänään on siis oletettavasti dpo 5 ja iltapäivästä asti ollut melko kovaa kipua keskellä alavatsaa/aavistuksen vasemmalla. Kipu on tuntunut nyt monta tuntia koko ajan. Kipu muistuttaa vahvasti menkkajomotusta. Pissallakin on saanut käydä n. puolentoista tunnin välein.

Mielessä on käynyt, että joko nää on virtsatietulehduksen oireita tai sitten jotain kiinnittymiskipuja. (n) Veikkaan kyllä ensimmäistä. Pitänee huomenna olla työterveyteen yhteydessä, jos kipu ei tästä hellitä.
 
Jaahans, täällä oudot oireet sen kun lisääntyy. o_O Tänään on siis oletettavasti dpo 5 ja iltapäivästä asti ollut melko kovaa kipua keskellä alavatsaa/aavistuksen vasemmalla. Kipu on tuntunut nyt monta tuntia koko ajan. Kipu muistuttaa vahvasti menkkajomotusta. Pissallakin on saanut käydä n. puolentoista tunnin välein.

Mielessä on käynyt, että joko nää on virtsatietulehduksen oireita tai sitten jotain kiinnittymiskipuja. (n) Veikkaan kyllä ensimmäistä. Pitänee huomenna olla työterveyteen yhteydessä, jos kipu ei tästä hellitä.

Hmmm. Ootko varma tosta dposta? Eikös kiinnittäminen yleensä tapahdu dpo7-9. Voin toki kyllä olla ihan väärässä. Toivotaan, että on siitä kyse. :love:
Mulla oli eilen ja tänään semmosta ihme
pistelyä alavatsassa. Tulee ja menee. No katsotaan katsotaan.
 
Hmmm. Ootko varma tosta dposta? Eikös kiinnittäminen yleensä tapahdu dpo7-9. Voin toki kyllä olla ihan väärässä. Toivotaan, että on siitä kyse. :love:
Mulla oli eilen ja tänään semmosta ihme
pistelyä alavatsassa. Tulee ja menee. No katsotaan katsotaan.
Viimeksi mulla taisi lämpöjen perusteella olla kiinnittyminen dpo 6, joten sen perusteella voisi olla periaatteessa mahdollista. (n) Mutta ehkä kehittelen täällä omia teorioita, jotta saisi edes vähän toivoa. :ROFLMAO:
 
Mulla on kyllä semmonen kutina, että
tää on @Emppuelkku sun the kiertosi :love:
Kiva, että jollain löytyy uskoa. :D Multa se on nimittäin aika loppu. Koko ajan pelkää, että mitäs seuraavaksi. :unsure: Ja aika usein plussakierrot on kuitenkin sellaisia, joissa ei ole oireen oiretta. Nää mut oireillut on jo ihan liiallisia plussaan nähden. :confused:

Onneksi yön aikana kipu lähti pois. Nyt aamulla tuntuu vielä hieman, mutta onneksi ei ole läheskään samanlaista kuin illalla. Herranjesta, kun olinkin ennen nukkumaanmenoa kipeä. Ihan kuin pahimmat menkkakivut ikinä. Tuikkaili muutaman sekunnin välein kohtuun(?) ja vasemmalle alavatsaan.

Mutta nyt on kyl sun vuoro! Mikä sen parempaa, ku tehdä positiivinen raskaustesti häiden jälkeen/hääpäivänä! :love:
 
Kiva, että jollain löytyy uskoa. :D Multa se on nimittäin aika loppu. Koko ajan pelkää, että mitäs seuraavaksi. :unsure: Ja aika usein plussakierrot on kuitenkin sellaisia, joissa ei ole oireen oiretta. Nää mut oireillut on jo ihan liiallisia plussaan nähden. :confused:

Onneksi yön aikana kipu lähti pois. Nyt aamulla tuntuu vielä hieman, mutta onneksi ei ole läheskään samanlaista kuin illalla. Herranjesta, kun olinkin ennen nukkumaanmenoa kipeä. Ihan kuin pahimmat menkkakivut ikinä. Tuikkaili muutaman sekunnin välein kohtuun(?) ja vasemmalle alavatsaan.

Mutta nyt on kyl sun vuoro! Mikä sen parempaa, ku tehdä positiivinen raskaustesti häiden jälkeen/hääpäivänä! :love:
Meillä on tuolla Facebookissa salainen himotestaajaryhmä. Siellä yks tyttö söi kans letroja. Kuulemma oireet on paljon kovemmat lääkkeellisessä kierrossa kuin ilman lääkkeitä. Viime kierrossa mä olin tosi tosi kipee. Oviksen jälkeen se kipuilu kesti 4pvää. Nyt ei oo mitään sen tapaista. Ehkä koko ovista ei siis tapahtunut... en usko tähän kiertoon siis.

Mites sun lämmöt? Mulla mennään aika perus oviksen jälkeisillä.
 
Meillä on tuolla Facebookissa salainen himotestaajaryhmä. Siellä yks tyttö söi kans letroja. Kuulemma oireet on paljon kovemmat lääkkeellisessä kierrossa kuin ilman lääkkeitä. Viime kierrossa mä olin tosi tosi kipee. Oviksen jälkeen se kipuilu kesti 4pvää. Nyt ei oo mitään sen tapaista. Ehkä koko ovista ei siis tapahtunut... en usko tähän kiertoon siis.

Mites sun lämmöt? Mulla mennään aika perus oviksen jälkeisillä.
Niin yleisesti oireet vahvemmat lääkkeellisissä kierrossa vai raskauteen johtaneissa kierroissa?

Lämmöt on täällä myös aika peruslukemissa. Vähän lisähaastetta tuo se, kun tänään alkoi taas työt, niin herätys on melkein kolme tuntia aiemmin kuin loma-aamuina.
 
Niin yleisesti oireet vahvemmat lääkkeellisissä kierrossa vai raskauteen johtaneissa kierroissa?

Lämmöt on täällä myös aika peruslukemissa. Vähän lisähaastetta tuo se, kun tänään alkoi taas työt, niin herätys on melkein kolme tuntia aiemmin kuin loma-aamuina.
Niin siis oireet on yleensä lääkekierrossa vahvemmat. raskautui sitten tai ei.
 
Äääh! Mä sorruin tekee testin ja negahan se oli :cry: dpo9.. surullista. Seuraava kierto on viimeinen kierto kun 12kk tulee täyteen ja ”päästään” julkiselle. :(
Voi eikä! :( Mut toisaalta dpo 9 on vielä tosi aikaisin.

Mä testasin silloin tammikuussa vasta dpo 17, kun tuli plussa. En testannut ennen tota, joten en kyllä osaa sanoo miten aikaisin olis näkyny. Mut joillain testi näyttää plussaa vasta vähä myöhemmin. Kandee varmaan jatkaa kuitenki testailua parin päivän päästä. Voihan se plussaksi vielä muuttua. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Heitin jo. :poop::LOL: Mä en ymmärrä miten just nyt tuli pissatulehduskin, kun koko aikuisiällä ei ole ollut. Kuitenki johtu viime kuun antibioottikuurista, ku oli se kohtutulehdusepäily. Ois pitäny vaatia, että tulehdusarvot mitataan ennen ku olis alottanu kuurin.

Hmmmpph. Mutta eihän se pissatulehdus mitenkään estä sun raskaaksi tuloa. Nyt van pää ylös :whistle:
 

Yhteistyössä