Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
zxc
[QUOTE="vieras";24150888]Jos tekee muovikassiin reiät jaloille niin niistä saa sellaset henkselihousut joita kannattaa pitää vonkaputouksessa.[/QUOTE]

:))))))))))))))))))))))))))))))))) Päivän naurut! jooo, ei oo mahdollista (siis koko ketjusta!)
 
"Rauha"
Kuulostaa inhottavalta... Kyllä terveydestään huolta pitävän pitäisi miettiä kolme kertaa mihin takapuolensa, sormensa, suunsa ym. imukykyiset paikkansa pistää. Tosin koko huvipuistoajattelu lähtee mielestäni siitä, että maksat hauskanpidosta ja irrottelusta unohtaen hetkeksi turvallisen, eristetyn ja hygieenisen elämän rajoitukset. Linnanmäki on todennäköisesti erillaisten tartuntavaarojen paratiisi muutenkin...
 
lurpsis
[QUOTE="kaskas";24150958]Eihän tämä ole naurun asia lainkaan. Helpostihan römpsä hörppää vettä esim. uidessa tai kovassa vesisateessakin.[/QUOTE]

Ainakin jos taittaa matkansa käsin kävellen tai kärrynpyörillä :LOL:
 
"aino"
tällänen oo mikää naurun asia. voihan toki tälle nauraa mut entäpä jos kirjoittaja on tosissaan? no okei mahdotonta sikäli sitä vettä on voinut muutenki sinne muulla tavalla joutua ja tulla vasta myöhemmin ulos. ja tiedoksi että ei vain synnyttäneille.
 
"vieras"
Vastikään oltiin Lintsillä ja käytiin ketjussa mainitussa laitteessa. En voinu mitään mutta pakostakin muistui tämä ketju mieleen kun pari kertaa ko laitteessa ajeltiin.
 
"minä vaan"
ihan oikeesti hei, naurettavaa, täällä taas 15kesäset kirjottelee kun ei tiedä kyllä aikuisen naisen kehosta yhtikäs mittään ! tämä koko sotku mikä lähti, on ihan normaali kysymys naiselle, joka on synnyttänyt, jollain on sitä paitsi löysä "se" vaikka ei yhtäkään muksua olisi maailmaan vääntänyt. Miksi siis pitää tehdä noin iso haloo normaalista kysymyksestä missä oli ihan asiaakin. aivan naurettavaa, jaitse olen sitä mieltä että kyllä, ei ole kauheen hygieenistä, siksi kannattaa ottaa sadeviitta mitä huvipuistoista saa ja istahtaa sen kanssa mukavasti persiilleen :)
 
Huijjaaminkäkerkeää
Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..

Haiskahtaa trollilta. Alastikko olet siihen penkille istunut? Tuskin nyt housujen läpi juurikaan mitään, edes vettä mene noin paljon.

Ihmiset, teitä on kusetettu /_\
 
SiisMitäh!
En kyennyt lukee kun ekan ja vikan sivun ku olisin kuollut varmaan sääliin tai nauruun. Mut vettä imevä lompsa-> mahdollinen, vaatii tosin housuttomuuden ja ehkä pienen haara-asennon. Pinnoilta tai vedestä tarttiuvat taudit-> todellisia, mut ne on sit sellasii "hengen-lähtö-lähellä" -olevii tautei enkä usko niitä ny Lintsillä olevan...
 
Tiukka täti
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta

Sisi oeln synnyttänyt kaksi juuri ja juuri 3kilosta vauvaa.

Alapään lihakset on todella hyvässä kunnossa, lääkärikin sen jo sanoi siinä synnytyksen jälkeisessäkontrolli käynnissä. Ei lirahtele eikä mitään muutakaan, ja mieskin sanoo tuntevansa ne erittäin hyvin ;)

Mutta, esim kylpylässä, kun uin, ja sieltä kun nousen, nin kyllä mä tunnen että alapäästä valahtaa vesi jalkoja myöten alas :/

Ja kai siitä nyt vois tullakki ties mikä tauti.

Hyi hitto että on ällöä miettiä edes, että se lisma vesi jossa on koko kylpylän tyypit mulinu, niin käy mun alapään sisällä, ja sinne vie ties mitäpöpöjä, pahimmassa tapauksessa joku lapsi vielä hörppää sen mun alapääveden... yörks.

Taitaa loppua koko kylpylöinti meillä.

Ja olenko tosiaan ainut kelle käy näin??
Aivan varmasti olet ainut. Meillä muilla ei ole ämpärinkokoista römpsää eikä kohtumme valahda polvisukanvarsien väliin yskiessä. Muutenkin keskustelun aihe ja clou on sitä luokkaa, että aloittaja on perverssi ruma mies, joka ei römpsiä näe kuin unissaan.
 
Vierailija minäkin
No kylläpä tästä aiheesta riittää naurua. Sinänsä ymmärrän hilpeyden, joka herää kysymyksestä, kun se on jotenkin niin sellaista, joka ei kuuna päivänä tulisi edes mieleen pohtia.
Itse en ole synnyttänyt kertaakaan, joten en kyllä ihan silläkään perusteella lähtisi naureskelemaan sellaiselle, joka on. Eli kysyjälle vaan kovasti tsemppiä, muista että jokainen on yksilö ja hieno omana itsenään! <3
 

Yhteistyössä