Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"Mamma"
Minä olen synnyttänyt 5 lasta ihan alakautta, eikä minun p*lluni imase yhtään mitään istuessani märkään. Ei se ap sinullakaan voi olla lapsista kiinni, joku muu juttu siinä on :D Ja kohtalaisen hauska kun ajattelee :D :D
 
---
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.
siis meneekö ne bakteerit muka housujenkin läpi...? ja ei se vesi taida järvessä tai meressäkään steriiliä olla ja harvoin kai sieltäkään streptokokkia saa...???
 
Vonkkeli
Eiköös ton vonkaputouksen nimeks pitäis sitten laittaa ns vonkausputous, tai jotain sinnepäin.. niin ja voihan sitä vaikka laittaa muovikassin sinne alapäähän suojaamaan kokeilta yms =D ehheheheheh
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24182929:
mistä tuntee palstamamman, no siitä kun se nousee vonkaputouksen jälkeen seisomaan, ja pillusta valuu vesi:O
:LOL: tuli sitten melkein tukehduttua kahviin...

En täytä vielä palstamamma kriteereitä :ashamed: Ei valunut ajelun jäljiltä yhtään...
 
Pohdittiin tämän ketjun tiimoilta tätä asiaa isännän kanssa tänään...
Meinaan, kun vuokrattiin meidän pihasauna ja kylpytynnyri akkojen polttariprukalle tänään.

Nyt sitten laskeskeltiin, että meniköhän liian halvalla. Kun ei tullut heti kärkeen tehtyä mitään synnytysgallupia.
Meinaan kun ne 5 mammaa istahtaa tonne paljuun, niin jos jokainen on pyöräyttäny pari-kolmekin muksua, se on varmaan kylpytynnyri tyhjä alta aikayksikön. Ois tarvinnu kyllä vuokrahintaan laittaa "lapsilisä"...
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja karma
reto
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.
jos siihen penkille runkkaa ja heittää lastit ja jonku 16 lasta synnyttäneen akan pillu imasee ne mällit siitä sisuksiin niin onko sillon silta akalta periaatteessa saanut pillua
 
NoMother
Eiiiiii! En lapsettomana kuulu keskustelupalstan kohderyhmään, mutta olen pari kertaa jollain haulla eksynyt tänne - ja hämmästynyt suuresti... Tämän jälkeen jäin vähän koukkuun ja olen tullut kurkkimaan kiinnostuksesta omituisia juttuja kohtaan. En tunne tätä palstameininkiä tarpeeksi hyvin arvioidakseni oliko aloitus ihan tosissaan tehty. Pahaa kyllä pelkään... Luin tätä ketjua töissä ja yritin pidätellä naurua. Ei onnistunut. Ulvahtelin ja tirskuin huoneessani. Onneksi suurin osa työnaapureista on lomalla. Kiitos päivän nauruista!
 
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
Kuuden jälkeen ei ainakaan penkeiltä tuu mitään imastua. Toisekseen:eek:on luullut että huvipuiston laitteissa ollaan housut jalassa,useimmiten peräti kahdet? Alushousut ja päällä olevat, ei kai nyt kahden kangaskerroksen läpi mikään värkki vettä imaise?
 
Kyllä se on parempi jättää tää lasten teko tähän 3. Meinaan vaan voipi isäntä suutahtaa jos joku ilta sohva tai muu vastaava on kadonnut... Kaksi kissaa kyllä karkas omille teille koskaan takasin ei tulleet. Ja mie kun luulin että ovat partsin kautta maalimalle lähteneet...
 
Miten vonkaputouksessa suhtaudutaan vonkaamiseen?
Se on nimen mukaisesti sallittua. Tästäkin syystä on venyneemmän römpsän omaavalla syytä olla varuillaan; siinä penkillä loiskuvan veden seassahan oikein muhii kaikkien edellisten vonkauseritteet ja kiimalimat ja ties mitkä, niin monet siimahännätkin että yhden vonkausputousreissun jälkeen saa tosissaan jännätä, odottaako peräti kolmoisia kolmelle eri isälle...
 
  • Tykkää
Reactions: SininenSatutar

Yhteistyössä