Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Linnanmäen täytyy alkaa ottamaan, etenkin kaikilta miespuolisilta laitteeseen tulijoilta DNA-näyte. Joten viimestään lapsen syntyessä voidaan tarkistaa kuka miehistä voitti 18 vuoden elatusmaksut.
Sitten vuoden-parin päästä se viikonloppuiskä tuo lapsensa lintsille, pistää karuselliin ja toteaa: Pannaan vahinko kiertämään. :xmas: (joo, vanha juttu, mutta sopi jotenkin niin hyvin tähän...)
 
"huhhuh"
mun piti mennä särkänniemeen huomenna, mut en taida uskaltaa. ainakaan tukkijokeen, tiä monenko rämemajavassa seki vesi on kiertäny :$

en taida päästää lapsiaka siihen, kiva sit lapsen saada hiiva silmään :O
 
ehdotus
Pi**un ulkoiset osathan turpoaa, jos kiihottuu, ja tulee tiukemmaksi. Kannattanee siis ajatella 10 minuuttia rivoja ennen kuin istuu vonkaputouksen penkille. Silloin pi**u on tiukempi ja hörppäisee vettä vähemmän.
 
TähHähNiihhh
Mitä hittoo, onko treenattu niitä lantionpohjan lihaksia koskaan??? Emmä kyllä mitään ime vaikka ooon synnyttäny.. AIVAN MAHTAVAA SETTIÄ TÄÄL =DDD Muahahhahahahha... Treenaa enemmän, nii ei mene reikää ja valu reittäpitkin... HAhahhahah...
 
hahhah
[QUOTE="vieras";24150888]Jos tekee muovikassiin reiät jaloille niin niistä saa sellaset henkselihousut joita kannattaa pitää vonkaputouksessa.[/QUOTE]



AIVAN! noh onneksi en ole menossa linnanmäelle enkä tykkää noista vesi laitteistajuuri kun aina kastuu :D


Ei voi muutaku nauraa täälä oivan parasta..ANTEEKSI AP
 
"NO No No"
ja mä kun luulin että mä mietin joskus typeriä asioita, mutta että jonku toosa imasee vettä vonkaputouksessa ja sylkee takas??!!?? Realllyyy??? Nyt mä olen kuullut kyllä kaikki.
 
vaih nii
Mut jos on tommonen kamala imu römpsässä, niin siinähän on vaarana, että jää imukupin lailla penkkiin kiinni! Niin että mitäs sitten? Sittenkö vaan oot kyydissä kymmenen seuraavaakin kierrosta??
 
ukko vaan
oisko syytä aloittaa niiden lantionpohjan lihasten treenaaminen? Tiukin nainen ketä olen pannut on ollut 4 lapsen äiti, joka vaan treenas noita "ilolihaksiaan" päivittäin!
 
"miäs"
Hei oikeesti, täähän on vakava asia. Mäkin olin kerran vonkaputouksessa ja mulla oli pelkkä skottikiltti päällä. Jotenkin mun pieni kikkeli yletty siihen märälle penkin pinnalle asti ja kun kierros oli ohi, oli penkki kuiva!?! Ooksmä nyt saanut jonkun streptokokin? Tota mä en kyllä tajuu että jonkun toosa voi hörppii vettä samalla lailla kun hevonen sokeripalaa kämmeneltä...
 
pierunen
ei vissiin kannata istua hiekkarannalla, ainakaan ilman housuja =D =D =D
Saiskohan tollasen kyrvän jostain, ei tarttis imuria ollenkaan, varsi ja pölypussiki olis valmiina =D
 
Heikki Orelius
Olen kuuden pojan isä ja olen huomannut aivan saman ongelman tuossa Vonkaputous-huvilaitteessa. Kun menemme istuimeen istumaan ja laite on kiertänyt suunnitellun kierroksensa ja saavuttanut päätepisteen huomaan kuinka peniksestäni valuu vettä. Ihmettelin mistä tuo johtui, mutta nyt tiedän kiitos rouva vaan omasta kokemuksestasi nyt voin ensi kerralla kiertää koko huvialueen loppuun housut jalassa. Terveisiä Ukulle Valkeakoskelle.
 

Yhteistyössä