löytyykö kohtalon toveria? erityislapset/huost.otto!

  • Viestiketjun aloittaja Riinuska-83
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 21:01 hmm kirjoitti:
ilmottele minne vaan ei sua kukaan tosissaan ota! riinuska mee hoitoon ja järjestä elämäs kondiksee
kuules sinä vaan Riinuskalla on varmaan muutenkin vaikeeta koko ajan ei se kaipaa tälläisiä epäasiallisia kirjotuksia!!
entäs jos sinun asioihin tultais tämän tyylisiäasioita heittää ni mitäs itse tykkäisit!!! kannattaa miettiä ihan omaa hoitoa ja elämää, vai onko sellasta?? voimia sulle riinuska!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 17:35 Riinuska-83 kirjoitti:
olen saanu kunnalta kuulemma liikaa tuki toimia!!!
Voin valaista tämän lauseen merkitystä. Eli laki sanoo, että kun muista tukitoimenpiteistä ei ole hyötyä siirrytään huostaanottoon. Eli ts. teille on tarjottu kaikki mahdollinen tukitoimi eikä siitä ole tarpeeksi ollut apua. Ainoaksi vaihtoehdoksi siis jää huostaanotto, joka todellakin on viimesijainen tukitoimenpide ja siihen päädytään vasta siinä vaiheessa kuin oikeasti on tarvis.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 10:32 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 17:35 Riinuska-83 kirjoitti:
olen saanu kunnalta kuulemma liikaa tuki toimia!!!
Voin valaista tämän lauseen merkitystä. Eli laki sanoo, että kun muista tukitoimenpiteistä ei ole hyötyä siirrytään huostaanottoon. Eli ts. teille on tarjottu kaikki mahdollinen tukitoimi eikä siitä ole tarpeeksi ollut apua. Ainoaksi vaihtoehdoksi siis jää huostaanotto, joka todellakin on viimesijainen tukitoimenpide ja siihen päädytään vasta siinä vaiheessa kuin oikeasti on tarvis.
ja huosttanoton kaikki kolme vai neljä kohtaa on täytyttävä jotta huostaanotto voidaan tehdä ja ikävä kyllä sinun kohdallasi näin on käynyt
 
moikka ystäväsi tääl
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:46 Riinuska-83 kirjoitti:
kylläpäs täällä on ihme porukkaa pistetään nokka joka asiaan ja tullaan tänne muita haukkumaan ja osottelemaan mikä on kenenkin syytä!!!
lapsillani oli päiväkoti kuntoutuksellisista syistä heidän kehityksen etenemiseksi ja minulle on toitotettu sitä että vika ei ole minussa!
en tiedä miksi näin jos syy kuitenkin on minussa!!!!!!!!!!!

näin ahdasmielistä porukkaako täällä on jos näin pitää vastailla muille, joten olis syytäkatsoa myös itse peiliin ennen kuin alkaa kritisoimaan tai jotain!!!


on se ihme et yrittää etsiä ystäviä, joilta vois saada tukea niin aika masentavaa lukea tollasia vastauksia!!!
oli nähtävästi virhe laittaa tänne mitään ehkä väärä kontakti saada ystäviä! olen todella pettynyt!!!!
:'(
Joo, saman olen huomannut että täällä on pas.kaa porukkaa.Kun hakee ystäviä,löytyy vain vihamiehiä. Meillä kans kävi sossun tädit tarkistamassa ja yrittivät vikaa löytyy, vain koska yks kuspäinen hullu ämmä ilmoitti #&%?$!*.lakseen meille.Vikaa eivät löytäneet, mut pitää kuulemma tarkkailla,kun joku on ilmoittanut.Kuitenkaan kukaan mua ei ole katsonut aiheellisesksi tehdä meistä ilmoitusta, vaikka palon ihmisiä tunnemme.Eli kysymys oli palkästä v.ittuilusta ja ämmälle tiedoksi KOSTO ON SULOINEN. :LOL:
 
ystäväsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 13:01 moikka ystäväsi tääl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:46 Riinuska-83 kirjoitti:
kylläpäs täällä on ihme porukkaa pistetään nokka joka asiaan ja tullaan tänne muita haukkumaan ja osottelemaan mikä on kenenkin syytä!!!
lapsillani oli päiväkoti kuntoutuksellisista syistä heidän kehityksen etenemiseksi ja minulle on toitotettu sitä että vika ei ole minussa!
en tiedä miksi näin jos syy kuitenkin on minussa!!!!!!!!!!!

näin ahdasmielistä porukkaako täällä on jos näin pitää vastailla muille, joten olis syytäkatsoa myös itse peiliin ennen kuin alkaa kritisoimaan tai jotain!!!


on se ihme et yrittää etsiä ystäviä, joilta vois saada tukea niin aika masentavaa lukea tollasia vastauksia!!!
oli nähtävästi virhe laittaa tänne mitään ehkä väärä kontakti saada ystäviä! olen todella pettynyt!!!!
:'(
Saman olen huomannut, että täällä on pas.kaa porukkaa. Kun hakee ystäviä, löytyy vain vihamiehiä. Meillä kans kävi sossun tädit tarkistamassa ja yrittivät meistä vikaa löytää, vain koska yks kuspäinen hullu ämmä ilmoitti vit.tuillakseen meille. Vikaa meistä eivät löytäneet, mut meitä pitää kuulemma tarkkailla, kun "joku" on ilmoittanut. Kuitenkaan kukaan mua ei ole katsonut aiheellisesksi tehdä meistä ilmoitusta, vaikka palj on ihmisiä tunnemme.Eli kysymys oli pelkästä v.ittuilusta ja ämmälle tiedoksi KOSTO ON SULOINEN. :LOL:
 
Jos haluut rupatella niin mese on mbn_78@hotmail.com Olen 2lapsen yh-äiti,Exäni kanssa yhteishuoltajuus. Pojat on -01 ja 02 vuonna syntyneet ja vanhin poikani on cp-vammainen,spastinen diblegia. En rupea mitään neuvomaan ym tässä selittää. En ole kohtalotoveria mutta kuunella voin jos kaipaat sellaista, tiedän ja uskon että elämäsi ei ole helppoa. Mutta :hug: voimia sinulle ja uskon että lapset on viellä sulla jossain vaiheessa :hug:
 

Yhteistyössä