löytyykö kohtalon toveria? erityislapset/huost.otto!

Viestiketju alueella 'Erityislapset' , aloittaja Riinuska-83, 04.01.2007.

1. taustalla

taustalla Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    \
    kuules sinä vaan Riinuskalla on varmaan muutenkin vaikeeta koko ajan ei se kaipaa tälläisiä epäasiallisia kirjotuksia!!
    entäs jos sinun asioihin tultais tämän tyylisiäasioita heittää ni mitäs itse tykkäisit!!! kannattaa miettiä ihan omaa hoitoa ja elämää, vai onko sellasta?? voimia sulle riinuska!! :hug:

2. minä

minä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Voin valaista tämän lauseen merkitystä. Eli laki sanoo, että kun muista tukitoimenpiteistä ei ole hyötyä siirrytään huostaanottoon. Eli ts. teille on tarjottu kaikki mahdollinen tukitoimi eikä siitä ole tarpeeksi ollut apua. Ainoaksi vaihtoehdoksi siis jää huostaanotto, joka todellakin on viimesijainen tukitoimenpide ja siihen päädytään vasta siinä vaiheessa kuin oikeasti on tarvis.

3. taustalla

taustalla Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    \
    ja huosttanoton kaikki kolme vai neljä kohtaa on täytyttävä jotta huostaanotto voidaan tehdä ja ikävä kyllä sinun kohdallasi näin on käynyt

4. \
    Joo, saman olen huomannut että täällä on pas.kaa porukkaa.Kun hakee ystäviä,löytyy vain vihamiehiä. Meillä kans kävi sossun tädit tarkistamassa ja yrittivät vikaa löytyy, vain koska yks kuspäinen hullu ämmä ilmoitti #&%?$!*.lakseen meille.Vikaa eivät löytäneet, mut pitää kuulemma tarkkailla,kun joku on ilmoittanut.Kuitenkaan kukaan mua ei ole katsonut aiheellisesksi tehdä meistä ilmoitusta, vaikka palon ihmisiä tunnemme.Eli kysymys oli palkästä v.ittuilusta ja ämmälle tiedoksi KOSTO ON SULOINEN. :LOL:

5. ystäväsi

ystäväsi Vieras

\

6. PikkuMyy-78

PikkuMyy-78 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.03.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos haluut rupatella niin mese on mbn_78@hotmail.com Olen 2lapsen yh-äiti,Exäni kanssa yhteishuoltajuus. Pojat on -01 ja 02 vuonna syntyneet ja vanhin poikani on cp-vammainen,spastinen diblegia. En rupea mitään neuvomaan ym tässä selittää. En ole kohtalotoveria mutta kuunella voin jos kaipaat sellaista, tiedän ja uskon että elämäsi ei ole helppoa. Mutta :hug: voimia sinulle ja uskon että lapset on viellä sulla jossain vaiheessa :hug:

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi