Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Moikka!

Huomasin eilen yhtäkkiä etten ole käynyt melkein 2:een viikkoon kävelyllä saati harrasatanut mitään muutakaan liikuntaa!
Tänään sitten ponkasin tunniksi ripeälle lenkille ja yritän taas täysnutria. Innostus iski kun luin Champion sun 4,4kilon saavutusta.
Jos pystys taas että vetäisin leikkaukseen asti täysnutrilla eli reilu 5vk, kun 19.2 leikkuriin. Olisipa kivan kevyt olo....
Hienoa Champion! Sulla on hieno draivi päällä. =)
anouk, älä nyt mieti miten minä osanutraan. Sinä nutraat sinulle sopivalla tavalla. Sä harrastat liikuntaakin paljon enemmän kuin minä ja kulutat enemmän.
Hyvin sulla menee, jatkat vaan mikä sinulle hyvä. :)
Jaahas nyt jos vetäsisi yhden naturdiet ananas litkun, joka ei maistu millään muotoa ananakselle mutta on kuites hyvän makuinen.
Jaahas kyllä tämä taas tästä. Ja kummasti kyllä tsemppas kun katsoi dieetit vaihtoon ja siinä oli yli 200kg mies ja miten vaikeeta ja sairasta hänen elämänsä oli. Ei helkkari ikään halua semmoseksi. Pitääkin ruveta seuraamaan tollasia ohjelmia niin pysyy jääkaapin ovi kiinni. :headwall: Sääitti se mies, sairaushan jo niin lihavana olo on.
Tsemppiä taas! Heissan! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hopeinen Kuu, olet kyllä suositun ketjun aloittanut :) Ja kiitoksia tsempistä, sitä taidetaan tarvita nyt.

Mä olen tavattoman kärsimätön ja siksi mulla ottaa pannuun, kun en ikinä pudota mitään mahtavia kilo-pudotuksia viikossa. No tiedänhän mä sen, mutta aina sitten vähän latistaa intoa, kun tosissaan yrittää ja tulos on suhteellisen pieni. Varsinkin ekalle viikolle aina odottaa montaa kiloa. No pakko vain jatkaa, koska tiedän, että muuten vain lihon lisää. Ja ei saisi hypätä puntarilla joka päivä. Kun aina kummasti punnituspäivänä paino korkeampi. Ja sekin vielä masentaa lisää..

Niin ja se paino unohtui eli 76,2kg. Joten pudotusta vähän yli viikossa 2,3kg. Nyt sitten otan tuon perjantain punnituspäiväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Moron!

anouk, hyvä saldohan sulla on plakkarissa! Hyvin menee, todellakin!!
Eilinen ilta oli tiukkapaikka, jäänyt jotenkin tuo joulu ja konvehtien himo päälle kun niin olisi mieli tehnyt mennä kauppaan hakemaan joku rasia!! Mutta aloin taas miettii sitä miestä joka painoi sen reilu 200kg niin mielihalu katosi.
Pitäs varmaan tulostaa joku lihavan ihmisen kuva netistä joka seinään jotta houkutukset unohtuisi.
Pääsin nopeasti taas ketoosiin. Odotan sitä vaihetta kun mielihalut häviää, yleensä 2 viikon täysnutrin-VLCD- jälkeen helpottaa. Tänään on ollut siedettävämpi olo, ei himoja.
Toissa päivänä ja eilen mieletön päänsärky, en ole juonut vettä tarpeeksi. Tänään sekin on helpottanut.
Champion, oliko se nyt niin että sie et nutraa nyt vaan olet jollain toisella VLCD dieetillä? Saako siinä syödä sen 500g joitain vihanneksia päivässä vai miten se tapahtuu? ( käyn jos ehdin googlettamassa )
Nyt on ihanan kevyt olo kun joulun turvotukset ja muut poissa.
Tässä mietin että periaatteessa kun vauhtiin pääsen niin täysnutraan VLCD siihen kohdunpoisto leikkaukseen asti niin jos vaan sisua riittäisi niin miksen jatkaisi siitä vielä eteenpäin 4vk sen ajan kun olen saikulla.
Alkuun on kuites niin kipeäkin ettei ruoka maistu ja liikkumaan ei pääse kunnolla hetkeen niin olisi järkevämpää täysnutrata kun liikkuminen kaiken kaikkiaan ainakin se ekan viikon on minimaallista.
Eli jos 9viikkoa vetäsisi ja jos menisi 1kilo viikossa noin suurinpiirtein niin nutarus olisi siinä...
Ne pari kiloa sitten laihduttaisin ruokavaliolla.
Suunnitelma on kyllä loistava! Vielä kun siinä pysyisi ja miksei pysyisi, onhan tässä jo näin pitkälle kituutettu nutraten!
Tavoite alunperin oli että jos vuodessa pääsisi lopulliseen tavoitteeseen niin se olisi aikalailla siinä.
No niin Nutri-Siskot! Se on sitten päätetty! Eli viimeistään 16.4.2013 Hopeinen Kuu on saanut kaiken ylipainon pois ja on normipainossa!!
Huh! Nyt on kovat suorituspaineet! :D
Dodiii! Näillä mennään, hyvää viikonloppua! Palataan asiaan taas alkuviikosta! :wave:

Ja niin jos joku uusi käy täälä lukemassa ja ihmettelee kuin täällä voidaan nutrata VLCD:llä useita viikkoja ja kuukausiakin peräkkäin kun ei ole sallittua. Niin minä käyn säännöllisesti pyytämässä lääkäriltä verikokeita: hemppa, pitkäaikaissokrut, kolesteroollit jne ja aina olleet arvot loistavia joten ei estettä VLCD:lle. Sanoo doctor.Toisaalta kohta se kieltää kun olen lähellä nomipainoa ja aionkin sitten lopettaa.
 
Viimeksi muokattu:
Hopeinen kuu oon siis xtravaganzan ketoosidieetillä. Eli täysin sama periaate et pusseilla mennään, mitään muuta ei saa syödä ja kymmenen viikkoo mennään pisimmillään tätä vaihetta. Nutreihin se ero et pusseja syödään vaan kolme ja ne on paremman makusia kun nutrit - etenkin suolaset keitot.

Mulla on nyt kohta päivä 17 takana ja ei tee mieli syödä mitään.. Koitan silti saada tän vikan pussin alas. Eli kaikki mieliteot on hävinny. Olo on mahtava ja tänään tuli eka kommentti työkaverilta et oon selkeesti laihtunut, tuli hyvä mieli :)
 
Hei!

Hienoa että tulos alkaa myös näkymään Champion, tietää ettei turhaan ole rääkännyt itseään.
Tulin vaan korjaamaan että vuosihan tulee täyteen jo 14.4 joten se on sitten se maaginen päivä.
Nyt hiukan masentaa kun itsestä tuntuu että koko ajan sinnikkäästi yrittänyt nutrata mitä nyt toi 2vk joulun herkuttelut välissä niin mun kehossa ei ole tapahtunut oleellista muutosta.
Noin 2kk sitten sovittelin kesän capri housuja ne oli sillon samanlaiset päällä kuin syykuussa kun lopetin kesävaatteiden käytön. Ja nyt sovitin samoja vaatteita ja havaitsin ikäväkseni että vyötäröltä ei ole lähetynyt yhtään mutta ei tosin tullutkaan lisää.
Kasvot ovat selkeesti kavenneet tässä 2kk aikana samoin käsivarret ja pohkeetkin hiukan. Rinnan ympäryksestä ei ole lähtenyt yhtään.
Pallean seutu on ohentunut.
Mutta miten ihmeessä toi vyötärö ja alamaha ei ole kaventunut.
Voiko se johtua tuosta myomasta että olen kuin raskaana kun kohtu on olen kolmen nyrkin kokoinen.
Masentavaa kun yrittänyt kovasti pysyä nutreissa ja ne pari leipää päälle ja mitään ei ole tapahtunut.
Tämä toi nyt lisää tsemppiä VLCD nutraukseen. PAKKO. Jos meinaa läskeistä eroon päästä.
Ja huomasin juuri etten ole pariin kolmeen kuukauteen joutunut ostamaan pienempiä vaatteita.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä mennään joka toinen päivä hyvällä draivilla ja joka toinen huonolla:mad: Kun sais itseä kunnolla niskasta kiinni. No alaspäin mennään..

Nyt olen ollut jo reilu kaksi viikkoa kevyemmällä ruualla ja jo tuntuu, että maha tulee täyteen vähemmästä. Mikä on mun suurin ongelma, voisin syödä kerralla vaikka hevosen.. Vaatteet tuntuvat löysemmiltä ja olo ihanan kevyt. Rasvaisen ruuan jälkeen on aina niin vetämätön olo. Tästä energiasta kertoo, että tänään kävin aamulla kävelyllä tunnin ja sitten kuntosalilla sekä siivosin vaatehuoneemme perinpohjin =) Ja olo on mitä mainioin.

Nyt sitten lähdenkin tekemään ruokaa muille ja itse syön kermaisen kanakeiton basilikalla.
 
Heippa!

Ilmoittautuisin mukaan tänne teidän ketjuun...
Tänään mentäs toista päivää eteenpäin nutriletin VLCD-diettiä, meinasin mennä tällä eteenpäin kolmeviikkoa ja sitten jatkaa kevyellä ruokavaljolla, eilinen meni ihanhyvin, tänään on ollut vähän enemmän näläntunneta mutta ei mitään hirveitä himoja ja eikös huomenna pitäs tulla se ketoosi vaihde päälle? muistan lukeneeni että se tapahtuu kolmantena päivänä ja silloin keho rupee kuluttamaan omaarasvaa.
Olen joskus aikaisemmin ollut xstravaganzan ketoosi dietillä joten sinänsä tuttua touhua, se kyllä tiputti kiloja mutta sitten tuli taas raskaus ja annoin itselleni luvan nauttia herkuista plääh... nyt kun olen lopettanut imetyksesn niin ajattelin aloittaa nutrileteilla ja tässähän syödään 5pussia päivässä kun taas xstrassa vaan 3pussii päivässä.
No täytyy vaan purskutella eteenpäin ja kattoo miten jaksaa.

TSEMPPIÄ KAIKILLE.
 
Tervehdys Nutri-Siskot!

Täällä Salossa paistaa aurinko ja pakkasta -10 astetta ja kohta pyrähdän kävelylle. Upea ulkoilu sää.
Tervetuloa mukaan Äiskä-73! Haluatko kertoa mistä lukemista aloitat ( ei pakko )?
Minun VLCD lähti hyvin käyntiin. Oikein kunnon draivi päällä!
Sain taas päälle sen innon ja halun laihtua. Ainoa mikä mietityttää kun olen niin väsynyt, ei ainakaan vielä ole tullut sellanen hirmu energinen olo kuten ennen vanhaa. Voihan se tietty olla että lopetin yövuorot toissapäivänä ja se rokottaa vielä voimia.
Täytyy varmuudeksi käydä taas verikokeissa ettei hemppa tai mikään ole laskusuunnassa.
Mutta ketoosi on kivasti päällä ja mielihalutkin ovat loppuneet-toistaiseksi.
Minähän olen aina ollut tällanen omituinen etten hypi vaa'alla kuin harvoin kun haluan nähdä isompia muutoksia kerralla, psyyke ei kestä 200g:n pudotuksia.
Joten seuraava punnitus päivä on 18.2, päivää ennen kuin menen leikkuriin.
Mutta kaiken kaikkiaan hyvin menee, mukavan kevyt olotila ja vaatteet tuntuu taas löysemmiltä kuin reilu viikko sitten.
Mukavaa viikon jatkoa ja tsemiä!!
 
Hopeinen kuu mä luulen et sulla todella vyötäröön vaikuttaa se kasvain. Aika salettiin katoo senttejä kun leikkauksen jälkeinen turvotus on ohi! Ja upeeta et on tsemppi päällä :)

Itsellä vaaka näytti 90,6kg eli -7kg kolmessa viikossa :) Vyötäröstä on hväinnyt 8cm, lantiosta 6c., kädestä 3cm ja rinnanympäryksestä 2cm. Ihanaa :D

Mä luulen et suurimman inspiraation mulle antoi kun mies kävi vasektomiassa joulukuussa ja nyt kun lapsia ei todella enää tule niin voin viimein keskittyä itsestäni huolehtimiseen :) Oon vasta 30 ja mulla on paljon elämää elettävänä ja aion olla loppuelämän ajan hiukan eri mitoissa kun nyt :saint:
 
Hei vaan Hopeinen Kuu!

Juu lähtö paino oli maanantaina 114kg grrrraah:mad: elikkä kiriä olis... pitäs päästä tonne 80-85kg jossa olin ennen kolmee viimisintä raskautta.
Tänään oli pakko käydä punnitsemassa ja vaaka näytti 112kg :D joten antoi kovasti puhtia tähän pudotus urakkaan ja seuraavaks pomppaan vaakaan vasta ma 21.1 aamuna joten jännitystä sinne asti, eilen mulla oli tosi energinen päivä, mutta taas tänään on jonkinverran tökkinyt ja päätäkin särkee mutta periks en anna.
Tsemppausta kaikille myös täältä!

Päivitystä vähän tähän... en malttanut odottaa punnitusta maanantai aamuun ja kävin punnitsemassa painon nyt la aamuna ja näytti 110k,300g jees :D kyllä taas antaa puhtia pudotukseen!!!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Hienoa Äiskä-73, onnea tuloksesta!
Töissä olen ollut nyt ei ole ehtinyt juurikaan ruokaa ajattelemaankaan. Kiireistä pitää ja shaket ja sopat sopivia nopeasti vedettäviä ruokia tauoilla.
VLCD menee edelleen. Ja hyvä fiilis mutta jotenkin väsynyt edelleen. Maanataina soittelen työterveyshuoltoon jos vielä väsynyt olo.
Ei ole mielitekoja ollut onneksi. Riittää nää sopat toistaseksi.
Jaahas se alkaa olla tämä viikko lopuillaan ja uutta kohti mennään!
 
Äiskä -73 sekä Champion hienoja pudotuksia! :)
Hopeinen Kuu, olisko hb alhainen, se ainakin väsyttää?

Mulla meni koko viikko ihan pyllylleen. Siis söin vaikka ja mitä ja se näkyy puntarissa. Melkein samoissa aloituslukemissa :ashamed:

No maanantaina taas aloitetaan uudella innolla. Onhan tässä aikaa... Ajattelin ottaa hiukan tiukemmalla kuurilla. Eli pusseja muuten paitsi yksi rahka ja /tai ruoka päivässä. Katsotaan kuinka tämä alkaa sujumaan.

Nyt on pakko aloittaa kunnolla, ettei sitten kesällä tarvitse harmitella, kun en ole bikinikunnossa ;)
 
Moi!

Anouk, hemppaa minäkin olen epäillyt mutta nyt taas alan piristymään. Oli ne yövuorot ja sitten taas alkoi aamuvuorot niin en kaiketi pysynyt unirytmin vaihdoksessa mukana ja se varmaan väsytti.
Ja tänään piristi mukavasti se että housut alkaa roikkumaan ja pystyn vetäsemään jalasta ilman että avaan nappia. :D
Ja kävin kuljailemassa vaatekaupoilla ja taas mahtuu päälle pienempiä vaatteita eikä tarvii olla kuin makkara nakin kuorissa. :p
Ja mikä ihaninta sain ostaa yhdet kivat housut numeroa pienemmässä koossa kuin olin aiemmin viime kuussa sovittamassa niin ne ei sopineet. Nyt ne mahtuu ja ovat hieman väljät.
Hitto että tuntuu pitkästä aikaa MAHTAVALTA kun tulee tulosta tällä nutrilla.
Joo ja taas sopan ääreen.
Mukavaa viikkoa Nutri-Siskot, toivottavasti saatte hyviä tuloksia taas tällä viikolla!:wave:
 
Painoni pääsi sitten nousemaan takaisin aloituspainoihin, huoh! No jospa tuosta ottaisi oppia. Ei ne kilot lähde tuollaisella syömisellä tai edes pysy poissa.

No tämä viikko on mennyt paljon paremmin. Kävelylenkkejä joka aamu ja siihen lisäksi 2h circuit, 1h spinning,1h juoksulenkki sekä 1h kuntosali. Ruokailuissa olen pysynyt suht aisoissa. Tiistaina oli hirveä nälkä ja söin ylimääräisen leivän, muuten syönyt 2 pirtelöä sekä kanakeiton päivässä plus rahkan marjoilla sekä kanaa+kasviksia.

Katsotaan kuinka käy painon kanssa. Lauantaina olisi mieheni kanssa ravintolaan meno, joten silloin tulee luultavasti syötyä enemmän.
 
Tervehdys!

Hienoa anouk että homma on lähtenyt taas sujumaan. :flower:
Mulla VLCD edelleen päällä ja hyvin menee. Muuten on taas virkeä ja hyvä olla mutta ei mitenkään ihmeellisen energinen, ainoa mikä on epämukavaa niin palelen ihan tolkuttomasti. Olen ihan ytimiä myöten umpijäässä. Palelen koko ajan.
Mutta loppujen lopuksi aivan loistavasti menee! =)
Mites muut nutraajat? Mitäs kuuluu?
Pahatar oletko käynyt kurkkaamas? Oletko tulossa takaisin?
Hauskaa viikonloppua ja tsemppiä soppailuun!!
 
  • Tykkää
Reactions: pahatar
Rakkauteni rakkaus Hopeinen Kuu, täällä ollaan! Ja kyllä jees olen käynyt kurkkimassa edistysiänne...salaa tälleen hengessä mukana. Kuis tulit meikää ajatelleeksi? Telepatiaa....juu hienosti teillä menee. Mukana pyörivä porukka tuntuu mukavalta, hyvä te, eikun tukka kohti tavotetta :D

Ittestäni sen verran, ei tullut kesää....(ehkä ens kesänä?) eli pjerseelleen meni ne tavotteet mitä viime toukokuussa asetin ittelleni. Elämäntilanteet vähän heittelehti, mutta ruhossa riittää tiputettavaa vieläkin huokaus :'( olen kylläkin välillä osanutrannut, mutta edelleen olen vielä "vaiheessa"...eli töissä saatan pärjätä parilla kylmällä mokka pussilla mutta illalla kun pääsen kotiin niin syön kyllä muutakin.

Jos jotain positiivista yritän kaivella niin paino pyöriin 77-79 kantturoissa ja liikuntaa edelleen reilusti viikossa tulee harrastettua. Kunto on parantunut huimasti, mutta vielä löytyy psaljon parannettavaa.

Mites, vieläkö tukka tippuu? Meikän sulkasato on vähän laantunut, mutta ei tässä edelleenkään mitään prinsessoja olla...

Oikeestaan mulla on teitä vähän ikävä, käyn täällä välillä kurkkimassa. Mitäs siitä on kuin läksin , noin 3kk...no katotaan pääsenkö takasin ruotuun ja porukkaan.

Mut jokatapauksessa toivon onnea ja menestystä teille tällä taipaleella, via dolorosa...käyn kurkkaamassa ja tiedä vaikka tuun joku pvä takasin täydellä tohinalla. Olet ajatuksissani Hopis :heart:

Näkyillään ja ollaan tiukkana :)
 
Pahatar! :hug: Kuinka mukavaa kuulla sinusta! Oi tottakai olet ajatuksissani, sinähän se pelastit aikanaa
tämän ketjun! :heart: Yksinäni täällä jorisin ja sinä tulit ja tämä ketju heräsi eloon ja kun lähdit alkoi näkymään hiipumisen merkkejä mutta sinnikkäästi yriämme pitää putiikin "pystyssä". :stick:
Hyvä että paino kuitenkin pysyy samoissa kuoseissa etkä ole kokonaan repsahtanut.
Sulkasato on lieventynyt mutta juu ei tästä vuoden hiuspehkoo saa :LOL:
Otan säännöllisesti kalaöljy kapseleita, monivitaa ja d-vitskuja päivittäin vieläkö jaksais vetää noita kalkkitabuja mutta jokin niissä tökkii, niiden maku ja koko. Mutta nuo muut varmaan pelasti mut kaljuuntumiselta.
Mun viikonloppu meni plörinäksi, kebab, karkkia tolokuttomasti, pari drinksua baarissa, leffassa juustosnacksejä... mitä en olisi vetänyt : / MUtta piru vie että oli nannaa!! :popcorn:
Maanantaina palasin ruotuun. Tänää loppu valvominen töissä ja olen kiree kuin viulun kieli, koti odotti kaaoksessa jonka sain juuri siivottua ja kohta menen saunaan.
Mutta armoton himo syödä jotain :'( Saa nähdä repsahdanko, toivottavasti saan hillittyä itseni.
Hyvin sanottu Pahatar; via dolorosa, sitä tämä on. Kauan on kärsitty vilua ja nälkää...
P*kle!! Nyt vaan jostain tsemppi ja tahdon lujuus. Ei tämä helppoa ole ei.
Pahatar, älä katoa kauas ja pitkäksi aikaa, tulee taas piipahtamaan :kiss:
 
Heippa!
Olen seuraillut teitä säännöllisen epäsäännöllisesti, ja jospa nyt jopa kirjoittaisinkin :D
Eli täällä 28v kolmen lapsen äiti.. En nyt virallisesti nutraa, välillä nutriletiakin syön mutta pääasiassa normaalia ruokaa alle 500kcal päivässä. Ja paino on kyllä tippunut aika hienosti, aloitin tasan 5vkoa sitten, aloituspaino oli 85kg ja nyt 75,3kg tänään :) pituutta minulla 172cm, ja tavoitepaino siellä 70kg pintaan, eli ei enä hirmu matka ole. Tämä mun urakkani sai alun tuossa kun erosimme aviomieheni kanssa joulun aikaan. Meni ruokahalu yllättäen niin ajattelin sitte käyttää sen hyväkseni ja päästä entisiin mittoihin.
Pienimmäinen on 1v10kk ja hänen raskausaikana noita kiloja keräsin ja kun on ollut aika vaikeeta ja stressaavaa elämä niin en ole onnistunut oikein pudottamaan tai jos jonkun verran olenkin niin takas ovat tulleet.
Tämä ketju on tosi kiva ja tsemppaa hyvin! :)
Yritän minäkin nyt kirjotella tänne ettei olisi niin hirmu hiljasta
 
Heippa taas!

Tervetuloa joukkoon ViVa! Sulla on hyvällä mallilla painon pudotus, onnea jatkoonkin.
Mulla on ote lipsunut viikonloppuna. Mulla on menossa elämäni viimeiset kuukautiset ja suklaan himo on ollut jotain käsittämätöntä ja suklaata olen sitten syönyt ja juhlinut kuukautisten loppumista; söin töissä täytekakkua hieman, porkkanakakkua vähän enemmän ja no siinä se sitten olikin jaa odotas eilen suolapähkinöitä jotka huuhtelin alas ihan sokeripitoisella cokiksella :popcorn:
Että tällasta tämä täysnutraus tällä kertaa :kieh:
Tänään palauttelen taas itseäni ruotuun......................... huoh.
Mites muut, kertokaas jotain hieman positiivisempaa ja onnistuneempaa viikonloppua.
Tsemiä, kuuluu taas! :wave:
 
Pakko kyllä liittyä tähän porukkaan...soitin tänään lekuri aikaa ja sain onneks ajan ens viikon tiistaille, meen siis eka lekurille puhumaan tästä nutrauksesta, kun haluan tehdä sen 16vkon täysnutraten...ja sit osanutraten...Haluan ja pakko.

Olen siis kahden lapsen äippä, ja kun ikää on pian 30v. Ja olin lapsena aina se pulleampi, ylä-asteella sit jotenki aloin liikkuun, eli liikka-, hyppytunnit asuin salilla, oon 169cm "pitkä" ja painoin silloin vain 69kiloa, eli just hyvä. Noh ikää tuli 21v ja vamistuin ammattikoulusta, olin huonossa parisuhteessa ja aloin syömään, jep lohtu syömään. Ja kun pääsen huonosta suhteesta pois niin painoa oli joku 80kiloa. Blääh...

Vuodet meni ja paino hiipi ylös päin etten edes huomannu. Nykyisen, elämäni miehen tavattuani, jouduin lopettaan pillerit kun verenpaine heitteli ylänurkkaan. Ja paino vain nousi, oli silloin jossain 90kilon paikkeilla. Noh siinä sit tuumailtiin että nyt lapsia kun siihen mahdollisuus, molemmilla vakituinen työ etc. Ja saimme kaksi ihanaa lasta, eka tyttö -08 ja poika -09. Eka syntyi hätäsektiolla, verenpaine ja vauvan sydänäänet taisteli...Eikä kuulemma laskeutunu. Noh poika tuli vähän samalla tavalla ilman hätää tosin. Kumpikaan ei siis laskeutunu.
Ja kun odotin niin paino nousi entisestään, pahin piano oli 116kiloa. Hyi...

Noh nyt tuo paino jojoillut 100-115 välillä...onneksi pidän liikkumisesta ja teen sitä mielellään. (nyt varsinki ku oon työtön) Mulla on kortti salille ja käyn mielellään uimassa/vesijuoksemassa, ja kaverina on sykemittari joka palkitsee ja urputtaa...

Eli nyt paino on siinä 115kilossa. Ja nyt haluan sen 30kiloa pois. Ainaki puolet nutraan pois. Loput 15 osanutraan ja liikun, ja heti kun ekat paskalta tuntuvat päivät menneet niin alan tähtään siihen että kun täysnutraus ohi, et miten ylläpidän sitä, en sitte millään hinnalla anna painon nousta.

Ja tämä viikko meneeki sit miettien mitä suuhun laitan ja vkloppu ilman mässyjä, siis ei mitään...odotan tiistaita kun kuuta nousevaa ja tosiaan jos lekurin puolesta kaikki ok, niin keskiviikko aamu aloitan...

Oon yrittäny nyt oikeesti kaikkea, karppailua, liikkumista, mulla ollu jopa personal trainer, silloin paino tippui 8kiloa...jotka tuli takas kun lopetin blaa...samoin kävi karppauksessa...Nyt vaan oon päättäny että jos tuo nutraus auttaa niin sit pidän ne mun elämäs mukana...Ja 16vkoa meen täysnutraten.

Luen teidän onnistumisia ja epäonnistumisia, niitä on hyvä lukea, saan psyykattua itseni ens viikkoon..
Tuun kirjotteleen enemmän sitten kun lekurissa käyty...ekan satsin käyn ostamas kaupasta ja loput tilaan netin kautte.
 
Hei vaan!
Innostuneena lueskelin teidän onnistumisia ja kömmähdyksiä ja päätin itsekin lähteä mukaan matkaan :)
Vieläkö mahtuu mukaan?

Itselläni starttaa osanutraus torstaina, johtuen siitä etten pääse huomenna tarvikkeita (eli itse nutrilettia) noutamaan. Huomenna on ns. viimeinen päivä tätä elämää mitä nyt elän.
Vaikka olen reippaasti ylipainoinen, tarkoitukseni ei tule olemaan totaalinen nutraus tai totaalinen herkkujen syömisen lopettaminen. Näin alkuun en syö lainkaan ylimääräistä, lukuunottamatta kasviksia mutta myöhemmällä vaiheella lisään pikku hiljaa HIEMAN myös mahd. leipää ja joskus satunnaisesti herkkujakin - herkkupeppu kun olen :)

Nyt mässäily karkaa arkisinkin käsistä, pizzaa, jäätelöä, sipsejä ja muuta moskaa menee viikonloppuisi liikaa.

162cm ja 100kg - pudotettavaa on, mutta en siitä masennu! Olen aiemmin pudottanut painoani 78kg, josta se pomppasi muutamassa vuodessa tähän nykyiseen painoon. Normaalipainoinen olen ollut myös, aikaa sitten.

Tsemppiä kaikille ja pyrin itsekin viestittämään silloin tällöin miten menee!
 
Sitä tässä vielä pohdiskelin, että paljon teillä jotka osanutraatte menee rahaa tuotteisiin? Itse olen suhteellisen köyhä opiskelija ja tuotteet eivät ole halvimmasta päästä :)

Ostin kuitenkin ison köntän nyt kerralla, kirpaisi vähän.
 
Heippa!
Mä en niinkään tosta nutrauksesta tiiä mut käytännössä oon huomannu että dieetti kun dieetti niin edullisemmaksi tulee kun ei koko aikaa ole ulkona syömässä ja ostelemassa herkkuja:) Tsemppiä sulle urakkaan!:)
Päivittele ihmeessä viikkopudotuksia jne. Saa itsekkin lisäpotkua kun huomaa muiden onnistumisia!:)
 
Hei Nutri-Siskot!

Täällä pinnistellään. Osanutriksi menee osittain taas, kun ne 2 leipäpalaa ja omenan olen syönyt muutamana päivänä.
Mutta hurjat tulokset ovat taakse jääneet. Mutta paino ei onneksi ole noussut,pikkiriikkisen aina alaspäin.
Tervetuloa mukaan Sydänkäpynen ja Acromion.
Missäs luuraat Champion tuoko xtravaganza tuloksia? Entäs äiskä-73 ja anouk miten menee?
Voin kyllä sanoa tällä hetkellä että olen kurkkuani myöten täynnä nutrausta!!!!! Prkle!!
Huhtikuusta asti vetänyt soppia, keittoja, smoothieta ja patukoita, ja kyllä meinaa korvista tursuta ulos koko nutraus. Voi kun tämä urakka olisi jo ohitse. Ja pääsisi ruokavaliolla laihduttamaan. Tylsää, suu haluaisi kovin syödä normaalisti ja mutta pää sanoo ettei kun NUTRIA, NUTRIA, NUTRIA...................
Loputtomalta tuntuu tämä via dolorosa. Mä en niin jaksaisi enää!!! |O|O|O|O|O
Tsempatkaa nyt hyvät ihmiset mua! Alhossa ollaan. Sentis joku roti on vielä kun kävin kaupassa olin ostamassa kaikkee mitä näin mutta ulos tulin nutrieni kanssa, pojalle ja miehelle laskiaispullat. En sortunut mutta lähellä se oli. Totaali jumi tilanne motivaation kanssa. En aio herkutella mutta en jaksa noita nutreja.
Neuvoja kaivataan! :'(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä