Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Moi

onneksi lapset ovat jemmanneet vaa an piiloon omasta pyynnöstäni koska veikkaan että tulos ei olisi miellyttävä. Olen nyt neljä eri kertaa kestinnyt ruoka/kahvikakku kestejä neljälle eri synttärivierasporukalle. Kun eivät voi tulla kaikki kerralla ja samaan aikaan...ärsyttävää. Lapsetkin syöneet nyt ihan liikaa makeaa ja höpöhöpö juttuja ja enää yksi synttärivieras porukka tulematta. Mut tämmöstä tämä on.

Kävin uimassa ja pihahommissa ja ostin käsipainot, trallalallalaa! Katotaa rupeeko käsivoimat tästä kasvamaan.

Ihme masokisti olen kun kaipaan sitä vaakaa (että taas nousseesta luvusta pääsisin morkkaamaan ja rankasemaan itseäni:kieh: ) mutta onneksi lapset eivät kerro missä se on enkä kyllä ala etsimäänkään sitä...

Kuullaan!
 
Hei!

Ei mitään uutta täällä. Kiiru vaan on koko ajan. Viime viikolla jäi liikunta melko vähiin jotenkin vaan ei ehtinyt
ja joinakin päivinä iski totaali laiskuus :kieh:
Ja myönnän pidin herkuttelupäivän viikonloppuna... :popcorn: but no worry, nutraus on jatkunu
sortumisen jälkeen.
Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Eipä tällä kertaa muuta. Tsemppiä tytöt alkavalle viikolle!
 
Heissan!

Vapaapäivä ja päätin piipahtaa tsekkaamassa tilanteen. Hiljasta on...
Mulla ei eilinen mennyt ihan putkeen nutrauksen osalta. Söin leipää ja nutripatukan. Pitäisi olla pusseilla mutta kyllä vaikeeta on.
Kävin äsken tunnin lenkillä ja nyt on hyvä olo ja olen pysynyt tänää pusseilussa mutta aion syödä vihanneksia tänään. Kuinka tämä nyt niin vaikeeta on? No onhan se 500g vihanneksia sallittua mutta kuites.
No kaipa tämä tästä taas käynnistyy. Mitään oleellista laihtumista ei ole tapahtunut ja menkat-
kin päällä ja turpea olo.
Kertokaas tekin kuulumisia, kuuluu taas!
 
Heippa tytöt!
Juu hiljaista näkyy olevan, varsinkin kun mun alkuviikosta kirjoittama piiiiiitkä viesti hävis jonnekin :( . Lieekö joku ihmeen sensuuri iskenyt ???

Joka tapauksessa, viikonloppu meni meikäläisellä aika normiruoalla mutta alkuviikosta nutrasin kokonaan kaksi päivää. Toisena päivänä oli vähä sellainen olo et päässä humisee. Ei ollut mitenkään huono olo mutta vähä kummallinen :whistle: . Hopeinen Kuu puhuitko sinä jossain vaiheessa ketoosista? Oliko tää sitä?
Mulla ongelmana tässä nutrauksessa näyttää olevan se, etten muista tarpeeksi usein syödä jotain tai no juoda kun on nutrauksesta kyse.

Voi pahatar, onpas sulla ihanat lapset, saisivat piilotta munkin vaan, nauroin tosi makeesti kun luin sun jutun vaan piilottamisesta :kieh:

Tänään meni metsään sitten ihan kunnolla, sorruin syömään hampurilaisen ja mitä tekee tyhmä ihminen sen jälkeen muutakaan kun käy vaalla :headwall: . No hampurilaisesta huolimatta paino on nyt laskenut 4,5 kg. Laskenut joo mutta aikaan verrattuna aivan liian hitaasti. Voi, voi kunhan olisi ruodussa pysynyt, olis jo voinut laihtua melkein 10 kg. Hiljaa hyvää tulee :LOL:

Eli huomenna olis sitten taas paluu karuun arkeen, toivottavasti teillä rakkaat nutrausystävät menee paremmin kun mulla nyt!
 
Hyvää iltaa!

Voitteko uskoa että olen hereillä tähän aikaan vielä (normisti olen vetänyt sikeitä jo melkein tunnin tähän aikaan) mutta nyt on siis juhlat juhlittu ja viimeisetkin vieraat saateltu ulos.

Voi että, nyt jääkaappi pursuaa juustokakkua, kinkkupiirakkaa, omenapiirakkaa&vaniljakastiketta, aurajuustosarvia, sämpylöitä ja kaikkea mitä kuvitella saattaa...onneksi en/emme pidä makeasta tai muista imellyksistä. Ainut se kinkkupiirakka huutaa mulle SYÖ MINUT SYÖ MINUT aina kun aukasen jääkaapin oven.

Tässä olen hieman pettynyt itseeni kun näyttää että en saavuta itselleniasettamaani tavoitetta.14 viikkoa vuoden loppuun joten en taida olla ihan aikataulussa. Vaakaahan mulla ei ole kun typyt sen jemmasivat piiloon mutta housuista ja naamasta näkee etten ole ainakaan liiaksi päässyt laihtumaan. Huoh.

Jos ei olisi sosiaalista elämää niin ois niin helppo keskittyä vaan pelkästään itteensä. Ei tarvis ajatella muita eikä selitellä. Pitäskö ruveta erakoksi ja itsekeskeiseksi :xmas: no ei kai sentään.

Liikunta ei niinkään balansissa tällähetkellä, mutta ens viikolla joutaa taas. Ai niin, yks aamu jäin tuijottamaan ava kanavaa ja siellä semmosta namastejooga juttua, oli tosi kivan näköstä. Harmi on asua tälleen korpien keskellä lähellä ei mitään. Ois ollu kiva tuommosta kokeilla.

Sitkeästi Hopeinen Kuu ja idaliina mennään kohti lokakuuta. Lauantaina onkin jo syyspäiväntasaus/madron ja sitärataa.

:wave:
 
Heissan!

Idaliina en osaa sanoa mikä tuo sun olotilasi mahtoi olla. Mutta kun pääsee ketoosiin niin nälän tunne häviää. Mielitekoja tietysti voi olla normisti mutta näläntunne häviää. Ja se helpottaa oloa ja kestää ja jaksaa vetää pelkkiä soppalitkuja.
Mulla ei mene oikein putkeen tälläviikolla lainkaan! Missä se pirun tahdonvoima luuraa???
Keskiviikkona vedin todella massa mansikka piirakkaa jota tein viimeviikolla joka pakkasessa huutelee mulle syö minut, syö minut... ja söinkin 2 ISOA palasta ja siinä on vielä sellasta rahkasötkötystä päällä ja pohjassa tolkuttomasti rasvaa!!! Ja sitä piti vetää ja leipääkin söin.
Torstaina ( just vuorokausi vaihtunut perjantain puolelle ) vedin leipää ja 2 nutripatukkaa enkä yhtään pussiakeittoja, p*rkle |O

Nyt yövuorossa kykin ( 3 yötä ) ja en vahingossakaan ottanut mukaan kuin yhden smoothien ettei vaan tuu syötyä muuta.
Mutta turha on odottaa että paino olisi pudonnut. Vaikka eihän nuo ole mitään totali älytöntä mässäystä mutta sen tietää ettei painoa ainakaan putoa.
Nyt uudella draivilla pusseiluun!!
Kertokaas tytöt miten paljon teidän paino on pudonnut tähän mennessä kaiken kaikkiaan kun nyt en oikein laskuissa pysy mukana? idaliina 4,5kg? Entäs pahatar?
Kyllä me tästä taas tsempataan ja jouluna ollaan voiton puolella.
Hyvää viikonloppua!
 
Hello taas!

Täällä yövuorossa taasen tilanne katsausta jakelen. Viime yö olikin helppoa kun ei ollut muuta kuin se smoothie mukana. Ja iltapaäivällä 1 pirtelö ja illalla ennen töihin lähtöä taas 1pirtelö. Ja tänään jääkin sitten 400kaloriin päivän saldo kun nyt ei tee mieli mitään. Yöllä kun vuorokausi vaihtuu kiskasen yhden smoothien jossain vaiheessa.
Nyt taas tuntuu että saa taas hommasta kiinni. JEE!
Laitoin nyt ekakertaa päälle farkut jotka tuossa muutama viikko sitten ostin ja aujee kun ne tuntui hyvän sopivilta ja jalat varsinkin reidet näyttää tosi ohkasilta kun vertaa siihen mistä lähdettiin liikkeelle huhtikuussa.
Jeps kyllä tää taas tästä käynnistyy ja jatkuu pusseilu. Täytyy vaan romahduksen kautta lähtee uuteen nousuun.
Tsemiä tytöt!
 
Good evening Ladies!

Missäs työ luuraatte? Niin on hiljasta. Mulla on nyt pusseilu täysillä käynnissä, löytyi taas se tahdonlujuus jostakin.
Enkä ole sortunut mihinkään ylimääräiseen. Kompastus kivi odottaa ensi viikolla. Lopetan huomenna yövuorot ja sitten on 3pv vapaata ja liikaa aikaa miettiä mitä jääkaapissa ja pakkasessa olisi syötävää... aaargh.
Vaikka tossa tuli pientä sortumista niin onneksi olen kuites tunnollisesti liikuntaa harrastanut ( paitti eilen ja tänään oli tauko, en yövuoron aikana saa ihteeni liikkeelle. ) mutta muuten joka päivä lenkkeilly ja polkenut kuntopyörää. Keskiviikkona repäsin ja kävin kävelemässä 10km ja kyllä tuntui hyvältä! Liikunta on ruvennut muutenkin tuntumaan hyvältä ja nautin kävelemisestä. Kyllä se eka kuukausi oli sellasta pakko pullaa ja väkisin raahautumista. Mutta nyt menen mielelläni liikkumaan.
Joo eipä tässä tämän uudempia kuulu eikä ole tapahtunut.
Kertokaahan kuulumisia, en halua taas palata yksin keskusteluun =(
Heissan!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä mulla vuorokausirytmi ihan sekasin, valvon myöhään ja joudun heräämään aikasin, liian vähän unta ja univelkaa kertyy taas, väsyväsyväsy...

Tänään vielä juhlittu mabonia ja viiniä/omenapiirakkaa/maan satoa mennyt mutta maanantaina lupaan palata arkeen.

Painonpudotuksesta en osaa sanoa tarkkaa arviota mutta veikkkaan että noin 90 lähettiin ja vajaa 85 oli paino välillä mistä on sahattu ees ja taas joten en voi kehuskella saavutuksillani. Asetin liian kovan tavoitteen itselleni kun en ottanut näitä pakollisia sosiaalisia tilanteita huomioon. Onneksi ei ole sentään paino kamalasti nousemaan päässyt kuitenkaan. Hitaasti osanutrilla mennään. Huolestuttaa tuo hiusten tippuminen edelleen...

Idaliina missä olet?

Hopeinen Kuu, ethän jätä meitä vielä vaikka olet haihtunutkin olemattomiin?

Mukavaa syyspäiväntasausta kaikille :heart:
 
Hyvää syyspäiväntasausta täältäkin! :wave:

Ei ole mitenkään kehuttava olo, flunssaa pukkaa ja muutenkin ottaa aivoon tää jatkuva tappelu täällä himassa. Tänään en pahemmin ole liikkunut minnekään mutten ole kyllä syönytkään hirveesti. Täytyy myöntää, et motivaatio on aika pahasti kateissa tällä hetkellä. No, uusi viikko alkamassa, täytyypi ottaa itteään niskasta kiinni!

Viime viikolla yritin kokonaan nutrata mutta mulla ei kyllä löydy Hopeisen Kuun tahdonlujuutta. Kotiin tullessa töistä pää oli kipee ja nälkä sitä luokkaa, et on tullut syötyä ihan mitä sattuu. Taidan jatkaa nutrauksella +yhdellä lämpimällä aterialla.

Pahatar mua kans huolettaa tukan lähteminen. Sitä on nyt jonkun aikaa lähtenyt ja reilusti. Olkapäänpituiset hiukset on kyllä nyt niin ohut etten tiedä pitäiskö pituutta käydä leikkaamassa pois. Lisäks tuntuu, ett ihokin reagoi kehittämällä kaiken maailman ihme näppyjä naaman. Mulla ei koskaan ole olut huono iho mutta nyt on.

No menipäs negatiiviseksi :(
Jos ei minä tai poika olla huomenna kuumeessa, mennään sirkukseen, josko se piristäis.

Hopeinen Kuu kiva kun on tsemppi taas löytynyt mutta et saa jättää meitä vaika savutatkin tavoitteen, ME TARVITAAN SUN HYVÄÄ ESIMERKKIÄ!

Aika mennä nukkumaan, öitä!
 
Viimeksi muokattu:
Moi ystävät kapeat!

Tänään olen niiiin ylpeä ittestäni: uimahallissa reilu kilsa nopeeta vaparia+rinulia korkealla sykkeellä, kotona käsipainoilla taistelua alleja vastaan sekä täysnutrausta koko päivä. Enää en aijo laittaa muuta ku hammasharjan suuhuni tänäiltana.

Voi jos saisi taas uuden tsempin päälle-kävin ostamassa apteekista Berocca Boostia ja kalaöljykapseleita kun pelottaa että tulen tällä menolla kaljuksi...jospa se tästä.

Pitänee lapsukaisilta kohtapuoleen kysellä missä jemmassa vaaka on (ovat hyvin ja tunnollisesti pitäneet piilossa) niin saa taas antaa rankkua itselleen. Ei vaiskaan, pitää tietää ollaanko oikeeseen suuntaan menossa vaiko väärään. Jos tekis tuommosen tehostartin taas lokakuun alusta. Muta pakollisia bileitä/synttäreitä/vierailuja/pakkosyöntiä ei ole tieddossa muitakuin samhain/halloween/kekri sitten marrasyönä. Eli kerkeän kuukauden taas kurittaa itteeni. Tai siis pitää huolta kropastani! Miten sen nyt ottaa.

Hyvänen aika sentään, aika menee kuin siivillä! Olen viihtynyt kohta seurassanne 4kk (enkä ole saanut kuin -5kg?) Aivan surkea tulos, ajattelin -1kg viikkoon mutta -1kg kuukauteen taitaa olla lähempänä totuutta...löysä saamaton minä, häpeän.

Sitkeästi jatkan kuiteskin täällä teidän kanssanne (ja vissiin vielä teidän jälkeennekin) yritän tsempata itteeni kohti kapeampaa ja terveempää tulevaisuutta. Ja sitä mielimääni normaalipainoa!

Ystävät hyvät, jatketaan! Hopeinen Kuu ja idaliina sekä muut ahkerat tämän ketjun seuraajat, kyllä me onnistutaan! Hännät pystyyn ja tukka putkella kohti tavoitetta =)
 
Heippa Taas!

Kiitos pahatar!! Sinun tekstin innoittamana ( uiminen ) vedin äsken lankkua, ja vatsa lihasliikkeitä sekä selkä ja pakara lihasliikkeitä. Ja juu idaliina, aika kultaa muistot tai kunto oli hiukan parempi aikanaan, ei lankku ollut nyt kovin helppo, puolen minuutin kohdalla tärisi koko keho tuskaa!! Vedin puolen minuutin settejä yhteensä 3min ajan+ nuo muut päälle. Ehkä toi lankku taas sujuu kun jaksaa tehdä niitä usein.
Päivällä poljin kuntopyörällä 15km. Ja täysnutria menee. Olen tyytväinen.

Idaliina, ei pelkoa että häipyisin vielä aikoihin mihinkään, savottaa on vielä paljon jäljellä.
Että jumissa olette mun kanssa! :snotty:
Mun kans täytyy ottaa jotain vitamiineja tai kalamaksaöljy kapseleita tai jotain kun letti ohenee koko ajan. Kohta ei ole tukkaa jolla mennä tavoitetta päin |O
Hienosti menee teillä tytöt alaspäin kuites koko ajan suunta painon kanssa, olkaa ylpeitä itsestänne!

Mun hartiat ovat totaali jumissa, joko työstä tai sitten koneella könöttämisestä. Mulla on ollut pöytämallin tietsikka iät ja ajat ja se alkaa sanomaan työsuhteen irti kanssani joten mieheni osti minulle etukäteis synttäri ( 39v lokakuussa :kieh: ) lahjaksi kannettavan reilu viikko sitten ja sen kanssa kökötän ihme asennoissa. Joten varmaan se jumittaa hartiat, oikein pistää.

Nyt taas on olo kuin ihmisellä kun menkat lopulta ohi, 2vk turvotusta ja vuotoa. Nyt on olokin kevyt ja hyvä.
APUA! Punnitus tulevana sunnuntaina, iiiikk!!!! En kestä, en ole vuosiin kertonut painoani kenellekkään. Viimeksi kun poikaa odotin niin terkkarille. No pakko mikä pakko, kun lupaukset täytyy pitää... :)

Nonnii tytöt uusi viikko ja uudet kujeet! Pitäkää hauskaa! :wave:
 
Heips tytsit! Mäkin liityn joukkoon :) Mulla on eka vuorokausi takana ja toistaseks mennyt hyvin! Ei tehnyt kovaa edes mieli ruokaa eilen vaikka muu perhe söikin normaalisti. Mulla oli aika iso pelastus Allevon peruna-purjo keitto. Se oli oikeasti todella hyvää! En siis käytä pelkkiä nutreja vaan poukkoilen eri merkkien välillä kun idea on sama. Nutrilett kun ei ole paras mahdollinen makujen puolesta. Oon siis noilla joskus aiemminkin tukenut painon pudotusta mutta nyt iski inspis tehä se. Kolmen viikon päästä ollaan etelässä ja kevennän jo valmiiksi elämää kun on niin kaamee närästys ja polte ollut syömisten vuoksi. Ehkä sit etelässäkään ei tule mässättyä niin paljoa kun saa nyt ton pahimman syöpötyksen pois. Eli kaksi viikkoa ainakin täysnutrauksella ja sit yks viikko osittaisella, sit reissu ja palaamme takas nutraukseen. Joulukuussa alkaa työt ja haluan siihen mennessä kymmenisen kiloa pois et mahtusin työvaatteisiin. Oon siis äitiyslomalla tällä hetkellä. Eniten mua alko tossa syömisessä ahdistaan se et ihan sama mitä suuhun laitoin niin AINA syömisen jälkeen tuli niin kaamea väsymys ettei meinannut pystyssä pysyä. Ja olo oli kiukkunen ja väsynyt. Vuorokauteen ei ole ollut väsynyt olo, ihanaa :) Mut katsotaan kuinka tämä tästä kun pahimmat päivät on vasta edessä. Lähtöpaino mulla on 99,5kg.
 
Heissan!

Tervetuloa mukaan Champion! HYvä päätös alkaa nutraamaan ja tulla meidän tsemppi kaveriksi! :D
Minä kans syön/juon sekalaisesti NaturDietiä, Nutrilett ja Allevon tuotteita. Mutta kutsun tätä touhua vaan yleisesti nutraamisesksi. Onhan niissä jotku suositukset samana päivänä ei pitäs syödä sekasin mutta miksikähän mulla on sellanen olo että jokainen tuote vaan haluaa että nutraajat pysyy niissä heidän tuotteissaa... Tää nyt on vaan mun luuloa ei tietoa.
Tässä kyllä vaaditaan hirveetä kurin alaisuutta ja sitkeyttä että jaksaa vetää näitä litkuja. Onneksi on useita ihan ok makusia ja oikeesti hyviäkin makuja ettei sen vuoksi lopahda nutraus.
Minä ole aloittanut nutrauksen 16.4.12, muutamia sortumispäiviä on takana ja suunniteltuja herkkupäiviä mutta olen onnekseni pystynyt aina palaamaan nutriin ja menen samantien ketoosiin eikä päänsärky vaivaa minua. Ainut ongelma näyttää olevan hiusten sulkasato, varaudu siihen.
Alussa oli joitain vatsan väänteitä mutta en tiedä johtuivatko laktoosivaivasta vai nutreista, mutta ei enää ole pitkään aikaan ollut.
Minä käyn harvakseltaan puntarilla ja pihtaan tuloksia. Keron kyllä kuinka vaatteiden koko on pienentynyt.
Mutta nyt olen luvannut että 30.9.12 sunnuntaina on punnituspäivä ja aion julkastaa paljonko olen laihtunut ja kuinka paljon painan. *rumpujen pärinää* :D
Mulla oli kans tavoite etten Kreetalla syö muuta kuin nutreja mutta se päätös kariuiui nopeasti, olimme kesäkuun alussa reissussa. Mutta onneksi söin kohtuudella ja liikuntaa harrastin päivittäin.
Oletko Champion ennen nutrannut? Nuo kuvailemasi olot syömisestä ovat niin tuttuja mutta lupaan että olosi helpottuu nopeasti. Tulee hyvä olo ja energinen. Hyvästit saa heittää närästyksille, väsymykselle ja ärtymykselle.
Onnea matkaan ja muista tunnollisesti käydä jakamassa fiiliksiä ja tsemppaamassa toisiamme. =)
 
Viimeksi muokattu:
Champion :flower: tervetullut olet joukkoon tummaan! Meitä ei ole kuin Hopeinen Kuu ja idaliina sekä pahapaha pahatar joten saanet suunvuoroa meiltä hyvin!

Idaliina, toivottavasti flunssa ei saanut yliotetta...mutta jotain hyvää jos pitää siitä löytää niin silloinhan ei ruoka ainakaan maita. Ja tuohon "tappeluilmapiiriin" en osaa oikein ottaa kantaa (auttaisin jos voisin, taidan kuitenkin olla maantieteellisesti eripuolella maata. Mutta apua kannattaa aina pyytää, MLL ja mitä näitä nyt on jelppaamaan että saa puhdistettua ilmapiiriä) painoasiaa kerkeää sitten miettiä kun muut asiat reilassa, eikösjoo?

Guarda Che Luna tai Hopeinen Kuu. Multa meni ihan ohi tuo sun Kreikan matka, missäspäin olit? Me oltiin viimeksi Plataniaksessa tai oikeestaan Geranin puolta se tais olla. Vieläkin on kaapissa Haniasta ostettua halvaa!

Ja kovin ootellaan tulosraporttia sinun sinnikkyydestäsi. Kumpa vaan mekin saatasiin sama draivi päälle.

Kävin tänään taas uimahallissa, tuli uitua vajaa 2 kilsaa. Hyvin luistaa ja mukavasti olkalihaksia raukeesti jomottaa nyt kun innostuin seläriäkin kunnolla riuhtomaan. Mutta kyllä uinnin jälkeen on NIIIIN nälkä.

Okkei, nyt täytyy mennä väkertämään iltapalaa lapsosille ja silleen.

:wave: se on hyvää yötä sitten!
 
Hei Taas!

Pahatar, olimme Kreetalla juurikin Geranissa kesäkuun eka viikkon. Silloin ekassa viestissä tässä ketjussa kyselinkin tuon perään että onko mahdollista nutrata kun on lomareissulla, omalta kohdalta voin sanoa etten voinut, söin kaikkea kreikkalaista ruoka ja hyvää mutta kohtuudella ja onneksi tuli liikuttua päivittäin; punttisalia, kuntopyöräilyä ja vesijumppaa miltei joka päivä altaalla. Ja sitä kävelemisen määrää päälle kun kaikki paikat piti koluta. Olimme Greta Paradise hotellissa. Tykkäsin.

Mulla on menossa ne 3vapaata joten mähän asun palstalla!! Nyt poistun, Heippa!
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta, ihana pakkasaamu! Tai Kalimera vai miten se kirjotusasu onkaan!

Juu ei ollut sama hotelli meillä (Atlantica Galdera Beach) ja myöskin ihan tykkäsin. Kävittekö kävelemässä siitä Plataniaksen keskuksesta vuorille päin lähtevästä reitistä vanhankaupungin kujille? Siitä tykkäsin tosipaljon.

Tänään yritän taas kokonutrausta ja voisi lähteä pururadalle kunhan iltapäivällä saisi hoitoapua muksulle ehkä.

Nyt kahvia ääntä kohti ja uutisia kattomaan!
 
Kaksi vuorokautta selvitty! Tosin yöllä söin kaksi leipää kun poika valvoi mahavaivojen vuoksi niin oli niin kova nälkä ja kiukku et katsoin lapsen kannalta paremmaks syödä itteni mukavammaks. Nyt aamulla ei ole nälkä, ei tee edes mieli syödä mitään mut teen nyt silti pussikeiton kohta tuolta. Päätä särkee mut en tiedä onko valvomisesta vai tästä vähäruokasuudesta. Leipien vuoks eiliset kalorit oli noin 1000kcal.

Varattiin anopin kanssa meille ja lapsille tänään viikon matka etelään toukokuulle. Sinne onkin kiva ottaa tavotetta painon pudotukselle kun nyt ei enää ehdi tulevan matkan takia. Enkä mä nyt nutraakaan tän tulevan matkan vuoks vaan siks et sattu inspis iskemään päälle. Toukokuussa matkaan lähtee hoikistunut minä ;)

Mua ei oikein mikään inspiroi yhtä hyvin kun ajatus hoikemmasta minästä auringossa. Oon ihan matkahullu ihminen ja mulla on aina joku matka oltava valmiina odottamassa et jaksan tehdä asioita kun on se päämäärä :)
 
Kolmas vuorokausi takana. Eilinen ei ollut mukava päivä. Oltiin kaupoilla ja muu perhe söi mäkkärissä sovitusti ja mä kiertelin kauppoja. Mulla oli kassissa yks nutripatukka jonka söin kotimatkalla, mut jo kaupassa alkoi olla huono olo ja päätä särki aivan sairaan kovaa. Luulen et mulla oli puutetta nesteestä kun unohdin vesipullon kotiin. Autossa söin patukan mut ei helpottanut oloa vaan teki vaan huonoo ja kotona vetäsin puoli litraa vettä, buranan ja torkahdin puoleks tunniks niin alko helpottaan. Illalla olisin voinut syödä koko jääkaapin kokonaisena sisuksiin, niin paljon teki mieli syödä!
 
Huomenta! ( ainakin mulla on aamu vasta, heräsin kymmeneltä )

Champion hienosti jaksoit ponnistella vaikka nutrauksen alku ongelmat olikin aika kovat. Hyvä ettet sortunut syömään. Jokainen uusipäivä on helpompi, nälkä on kurissa ja päänsärky helpottaa.
Minä en aina muista juoda tarpeeksi vettä eikä enää tule pää kipeäksi, oiskohan elimistö jo tottunut nutraukseen?
Minä kans olen uskollisesti pysynyt täysnutrissa, ei sortumisia, ONNEKSI.
Eilen piipahdin vaateostoksilla ja tuloksena 2 uutta talvitakkia ja yhdet ulkoiluhousut. Ja numeroa pienemmät :D

Pahatar, toi Galdera Beach on Greta Paradicen sisar hotelli ja siellä teidän hotellin altaissakin me polskittiin ja syötiin muutama illallainenkin. Kumpikin hyviä hotelleja.
Plataniaksessa käytiin mutta tuollasesta emme tienneetkään joten jäi käymättä. No höh!

Vielä nutrauksesta, nyt menossa kummallinen vaihe. Mulla on nyt todella helppoa ollut, ei mitään himoja mihinkään syötävään. Ja nutreistakin on 3:men päivän ajan mennyt alle sen 500kalorin kahtena päivänä jäi 400 ja yhtenä päivänä 300kaloriin. Joka ei ole ollenkaan hyvä jos keho menee säästöliekillä ja painon pudotus hidastuu. En tahallani ole syömättä mutta jostain syystä ei maistunut varsinkin tuona päivänä kun jäi 300kaloriin ja varmaan ekakerta elämässä että unohdin syödä!!! Illalla nukkumaan mennessä pohdin että tuliko tarvittava määrä vedettyä, no ei.
Nyt skarppaan ja juon kaikki pakolliset litkut.

Mites idaliina joko flunssa alkaa helpottamaan? Paranemisia ja jaksamisia!

Mulla alkaa nyt työputki ja ensin on 2 iltavuoroa joten mua ei ehkä näy paljoa koneella mutta hengessä olen mukana ja tulen taas moikkaamaan teitä Nutri-siskoni! Moikka!
 
Viimeksi muokattu:
Se olis sit viide päivä menossa. Ylltätävän vähän on tehnyt mieli kun lapset on syöneet viikkokarkkeja. Oon aina ollut perso makeelle mut nyt mun tekee koko ajan mieli leikkeleitä tuolta jääkaapista. Muutaman oon ottanutkin, mut niissä ny ei ole kaloreita nimeksikään mitä meillä tuolla on.

Päätä särkee vieläkin vähän mut muuten on aika kiva olo. Ehkä tää tästä alkaa helpottaan joka päivä. Aamulla ei taas ollut yhtään nälkä. Kävin life -myymälässä ja ostin sieltä easydietin keittoja ja puuroja + kiisseleitä. Niitä syödään vähemmän vuorokaudessa kun nutreja mut on ne jotenkin tosi paljon parempia - siis ne suolaset keitot. Omenapuurokin maistu tosi hyvältä ja kaloreita siinä on reilu 100kcal. Ja niistä tulee tosi täys olo kun sen keiton vetäsee. Ja olihan ne siis tarjouksessakin siellä myymälässä :)

Kävelyyn on riittänyt energiaa mut muuten ei kyl ole ollut hinkua kuntosalille. Voi olla ettei energia riittäisi siihen enää tällä dieetillä.

Antaa inspistä muutenkin tähän projektiin kun toukokuusta on tippunut painoo nyt 5,5kg ja se 10kg tiputus alkaa olla koko ajan lähempänä :)
 
Se on sitten huomenna jo lokakuu.

Kiirusta on ollut kun en ole kerennyt päivittämään tilannetta. Sain vaa`ankin jemmasta ja tilanne ei näyttänyt lupaavalta. Väärään suuntaan mennään tai siis tilanne on ennallaan, paino junnaa samassa. Elikkäs yhteenvetona elo-ja syyskuussa ei ole paino tippunut ollenkaan vaan jumittanut samassa ollen 85,2 tänäaamuna. Jotenkin ei ymmärrä yhtälöä kun kalorinsaanti on noin tuhannen molemminpuolin ja reilua liikuntaakin esim. uintia 3krt viikkoon + peruskulutrus.

Jossain täytyy olla nyt joku vinksallaan, pitää miettiä josko nostasi vähän kaloreita tai jättäsi tuon proteiinin/ruisleivän aamusta pois. Kattellaan. En kyllä jaksa pelkillä nutreilla urheilla kovin paljoa.

Farkut edelleen kokoa 42 ja paidat 44 ja mittanauhaa mulla ei ole mutta eipä tunnu mikään paikka kavenneen. Toki ei ole kuin tuon vajaan 5kg miinustakaan.

Tämmöstä tänne, kertokaa te onnistumistarinoita!

p.s idaliina huhuu, onhan kaikki ok....

:wave:
 
Hei!

14.4.2012 lähtöpaino: 107 kg :ashamed:

30.9.2012 välietappi : 79kg :headwall:

Takana täysnutrausta 5,5kk. ( Muutamine sortumisine ja muuten vaan herkkupäivine )

Odotin isompa tulosta, melkein puoli vuotta helvatan moista itserääkkiä ja nyt vasta tässä ollaan.
Oletin että pääsisi miltei 10kg alemmas mutta ei perkle.
79kg... ja se tässä varressa se on vielä helvatisti. Olen 166cm pitkä. Tiedän että paljon on takana mutta PALJON on vielä edessä.
Piru vie että pettymys kirvelevä ja kova pala. Välietappi olisi 65kg ja lopullinen tavoitepaino n60kg.
Siis vielä 20kg tätä pirun savottaa edessä.
Ehkä huomenna osaan iloita tuloksesta, tänään ei pysty.
Menenpä vetäsee pari voikkaria kunnon mätöllä huiviin.
Palaan takasin kun saan tän jutun sisäistettyä ja vitutus menee ohi.
Hei.
 
No mut Hopeinen kuu mun mielestä toi on tosi hyvä! Sulta on keskimäärin lähtenyt reilu 5kg kuukaudessa ja se on tosi paljon! Mä tiputin viimeks 30kg kahdessa vuodessa kun sä oot tehnyt sen reilussa viidessä kuukaudessa! Oon lukenut tosta nutrauksesta et toiset on saaneet uuden hyvän startin sillä et esim. syö viikon tai kaksi normaalisti ja sit alottaa uudelleen niin saa elimistön mahdollisen säästöliekin nollattua. Jossain vaiheessa ketoosi kuitenkin menee säästöliekin puolelle kun ei enää jaksa rasvoja polttaa tehokkaasti..

Mulla viikko kohta täynnä ja huomenna käyn vaa'alla. Eiköhän pari kiloo nesteitä ainakin oo lähtenyt :) Olo on aika hyvä mut tänään on ollut armoton vitutuspäivä. Kaikki asiat on nyppineet mut en usko et liittyy tähän dieettiin mitenkään. Eilen teki mieli syödä mut pystyin oleen syömättä..
 
No mutta hyväntähen sentäs Hopeinen Kuu mitä uutisia :kiss: !!! Pompin äsken kattoon kun näin tiputtamasi kilomäärän. Hyvä sinä! Hei tyttöseni, kamoon, laitapa 30kg:n koiranruokasäkki selkään ja rupea sitä kuntopyörääsi polkemaan niin tietää mitä olet ennen mukanasi on kantanut!

Ja vaikka kieltämättä (tiedän NIIIIN sen tunteen) tuntuisi että olisi kiva kattoa vaa asta vaan niitä kauniita lukemia niin kuitenkin tärkeämpää on se olo kuin ne numerot. Mieti mikä soturi olet ollut keväästä saakka, paljon kieltäytymisiä ja varmaan hiukan kiukkua että nälkääkin...mutta mitä olet saavuttanut, wau. Ei vaan joka tyttö tuohon pystyisikään.

Nyt vaan häntä pystyyn ja reipas mieli. Voit olla tosi ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi ja jatkat samaan malliin. Eihän meillä ole kiire valmiissa maailmassa! Jos reissaat ensi vuonna niin sitten kuule saat hoikkana siellä rannalla vilkuilla niitä rantaleijonia :whistle: vai miten se nyt menikään...

Mulla jatkuu entiseen malliin, pitäisikö tänään tehdä täydenkuun loitsu että tuo maaginen 85 luku jäisi pysyvästi taakse...paino käväissyt parikertaa sen alle mutta pompsahtaa aina takaisin, mokoma. Harmi kun on ihan pilvessä taivas.

Mukavaa syyskuun viimeistä päivää, aloitetaan huomenna lokakuu täydellä tohinalla. Teemana olkoon "lokakuussa läskit lähtee" ja lähteköötkin pysyvästi sitten.

Kohta taidan kömpiä miäkin yläkertaan peiton alle, hyviä öitä :heart:
 

Yhteistyössä