Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

"Lokakuussa läskit lähtee" on Pahatar hyvä motto :D

Mulla aamupaino 97,1 eli 2,4kg lähtenyt viikossa, jee :) Kaiken kaikkiaan on lähtenyt 6,9kg toukokuusta. Hitsi vie mä haluan lokakuussa sen 10kg pudotuksen täyteen! Ei tarttis lähtee kun 1kg/viikko ja kuussa on kuitenkin 4,5viikkoa.

Pitäsköhän mun opetella juomaan kahvikin ilman maitoo..? Rakastan kahvia ja nyt menee 2-3 kuppia päivässä joihin tulee yhteensä 2-3 desiä rasvatonta maitoa. Mahtuu hyvin kaloreihin nutrien kanssa mut silti sais kalorimäärää hiukan laskemaan jos jois mustana.. Näillä uuteen viikkoon.
 
Hei! :wave:
Teillä on ihanan innostava ketju! Ootte mun idoleita sitkeydellänne, joten mun oli pakko rekkautua, jotta saan vertaistukea teistä. :heart:
Ja hei, pakko onnitella teitä sitkeydestä ja saavutetuista tuloksista!!! :flower:

Tänään ensimmäinen päivä nutrausta ja helpolta tuntuu. Joo, eka päivähän voi tuntuu helpolta, mutta jatkossa tiedän olevan vielä monta monituista vaikeeta päivää... Olen "sekakäyttäjä" eli mitään tiettyä merkkiä en käytä.

Aloitusmittani ovat:
Pituus 162 cm eikä taida siitä muuttua :LOL:
Paino 73 kg ja toivottavasti muuttuu :)

Ensimmäinen tavoitteeni on päästä painoon, joka alkaa kutosella.
Lopullinen tavoitteeni on päästä painoon 57-62 kiloon, jonnekkin sinne välille. :)

Liikuntaa en tällä hetkellä harrasta. Rajun flunssan kourissa olen, joten lepäillen menee nämä ensimmäiset päivät. Ja flunssasta johtuenhan tämä nutrauskin tuntuu helpolta: mikään ei maistu miltään ja mitään ei edes tee mieli syödä. : /
 
~~~~Aaltoja Hopeiselle Kuulle~~~~~
Oikeesti, tosi hyvä pudotus, nyt pää pystyyn! Nyt vasta oletkin meidän idoli =)

Tervetuloa mukaan Champion :flower:, Liisalicious :flower: ja Milli-Iina :flower: meidän muiden kanssa tsemppaamaan. Kiva kun kimppamme laajenee!
Meikäläinen alkaa pikkuhiljaa olla taas kartalla tuon flunssan jälkeen. Oltiin pojan kanssa molemmat viime viikolla ihan kanttuvei ja loppuviikosta kun menin töihin, töitä sitten riittikin. Olen kyllä lukenut teidän juttuja mutta en vaan saanut itse aikaiseksi kirjoittaa mitään. Tai oikeestaan ei mulla ole mitään sanomista, taitaa täälläkin junnata tilanne paikallaan. Jeps pahatar ja kaikki muut lokakuussa läskit lähtee. Jos nyt ei ihan lähde niin ainakin saavat kyytiä.

Mä olen kans aika paljon miettinyt sitä, että meneekö elimistö kuinka nopeasti säästöliekille kun kalorien määrää laskee. Tuo Championin kommentti siitä, että olis hyvä välillä pitää normiviikkoja nollatakseen tilanne, voi ollakin ihan paikkansapitävä. Jos nyt ei ihan viikkoja niin ainakin muutamia päivä.

Minä yritän nyt omalta osalta taas päästä kiinni tähän touhuun, palataan asiaan :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Eli lupasin kirjoittaa lisää tietoa itsestäni:) Olen raskauden jälkeen lihonnut 12kg koska perheenjäsen menehtyi, vaikka en ole syönyt kummemmin niin lääkäri ja terapeutti sanoivat että lihoaminen on ihan normaalia, se johtuu mielialastakin joillakin ihmisillä. Joka tapauksessa olen päättänyt alkaa nyt laihduttamaan nutriletilla koska tiedän että pystyn siihen ja motivaatiota on paljon, vaikka jaettavaksikin!:D

Tämä ensimmäinen päivä kyllä meni ihan sekaisin, en kerennyt syömään kun tän edellisen postituksen jälkeen lhdimmekn ystävän kanssa shoppailemaan ja palasimme kotiin klo 16 jolloin teil ensimmäisen suklaapirtelön ja join sen 5 sekunnissa kun oli ihan tajuton jano!! Sit menin töihin ja illalla 21 maissa juotiinkin viiniä kavereitten kanssa ja söin pari suolakeksiä. Tajusin muuten vasta äsken että viinissähän on tosi paljon kaloreita........ voi ei...... No huomisesta alkaen syön kyllä ainakin sen kolme pirtelöä ja jos on nälkä niin vaikka nutriletin pastaa tai tykkään kovasti myös niistä tomaatti ja kasvisliemistä, nam<3

Silloin vielä kun painoin 72 tunsin oloni hyvin naiselliseks ja kauniiksi, mutta tää 77kg näyttää jo huonolta, ehkä sen takia kun olen kuitenkin aika lyhyt. HAluaisin pudottaa painoa ainakin siihen 70kg mut minimissään 65kg:) Olenkin varannut tähän painonpudotukseen 8kk joten uskon että onnistun!:)

Liikuntaa harrastan vain sen verran kun käyn 1v pojan kanssa ulkona leikkimässä, en vain kehtaa mennä lenkille kun näytän "sellaiselta". Ehkä tää mun ajattelutapa muuttuu sitten kun alkupaino lähtee edes vähän laskemaan!

Pakko käydä huomenna aamulla kyllä vaa'alla että tiedän vaikuttiko tuo viin nyt kauheasti siihen mun painoon.

Öitä ja huomiseen! Minua motivoi todella paljon kun tää ketju on "elossa" eli kaikki ovat vielä mukana laihduttamassa, hyvin sitten saatte kannustaa minua jatkamaan jos tekee mieli herkutella:D mielummin vaikka kituan tässä laihdutuksessa kunnolla kun että olisin koko loppuelämän ylipainoinen ja katuisin etten alannut laihduttamaan, kummiskin olen vasta kakskymppinen ja elämä vasta alkaa!
 
Huomenta, täällähän on ryntäys tullut joukkoon hassuun, tervetuloa!

Liisalicious :wave:

Milli-Iina :wave:

Nythän meitä onkin mukavankokoinen sakki, porukalla pidämme motivaatiota yllä. Jokaiselle löytyy varmasti paikkansa, Hopeinen Kuu taitaa olla pisimpään ollut ja taitaapi olla ketjun aloittaja joten hienosti että muutama vaan matkalta tipahtanut pois.

Taitaa jokaisella olla vähintää lähelle sitä kymppikiloa tiputettavana niin keretään turista ihan hyvän matkaa yhdessä tätä taivalta.

Syömiset ja liikunnat ennallaan ja motivaatiosta yritän pitää kynsin ja hampain kiinni...olikos jollain sitä ylimääräistä jakaa tännekinpäin?

Champion, minnepäin olet reissuhulluna matkan varannut?

Ja hei tuosta liikunnasta ja muusta. Ihan sama mitä ne hyväkroppaiset liikunnalliset ja hyväkuntoiset ajattelee meidän lylleröiden liikuntaräpistelystä! Eikun verkkarit päälle ja lenkille. Minäkin käyn uimahallissa ja pururadalla ja muualla ja ihan sama mitä muut ajattelee! (tietysti voi olla iälläkin merkitystä, tässä iässä ei muitten mielipiteillä ole niin merkitystä....) mutta jostainhan se on aloitettava. Sinne vaan hyvällä mielellä mukaan

Nyt tuota berocca boostia naamaan, kokeilkaa on muuten ihan hyvää ja tuntuu että tepsiikin vähän tähän aamukoomaan :D
 
Onpas kivaa kut tää ketju on herännyt eloon kunnolla :)

Vitsi on ky hankalaa tää homma kun meitin vauva ei oikein oo nukkunu öitänsä kunnolla ja nyt sit herättää vielä sen päälle seitsemältä kun normisti on nukuttu helposti 9-10 asti. Jotenkin menee koko päivän rytmi ihan sekasin syömisen kanssa kun herää näin aikasin ja sit väsymys päälle niin nyt on sellainen heikko hetki ja vaara sortumiselle..

Pahatar
mennään ens viikolla Turkkiin Sideen. En oo Turkissa aiemmin käyny ja tykkään mennä joka matkalla eri paikkaan, mut nyt sit suostuin anopin kanssa varaan reissun keväälle niin et mennään sillonkin Turkkiin. Tosin eri paikkaan. Ihan sama missä ollaan kunhan vaan on lämmintä :) Mä oon tällanen hellehullu kun palelen aina niin nautin siitä mitä kuumempi on ja Suomen kesät ei nyt niin kovin nautinnollisen lämpösiä oo :(

Liikkumisesta
sen verran et mä liikun paljon ja väotän et mulla on kunto parempi kun monilla mua paljon hoikemmilla. Mulla on kaks isoo koiraa ja niitä ei mun kokoni kiinnosta vaan se et lenkille mennään oli sää mikä hyvänsä. Kunnon ulkoiluvaatteet niskaan ja laadukkaat lenkkarit niin avot jo on lenkillä mukavaa! Mä en ole koskaan ajatellut et olisin joku lyllerö siellä, vaan nautin itse siitä olotilasta mikä tulee kun vetäsee koirien kans tunnin hikilenkin! Ja ulkoiluvaatteet tekee osansa. Multa löytyy Catmandoon veden pitävä tuulipuku D-mitotuksella ja istuu päälle kivasti. Taidan kuitenkin olla isoimpia tässä ryhmässä tällä hetkellä kun pituus 161cm ja painoo noin 97kg tällä hetkellä.
 
No heti piti tulla korjaamaan sanomisiani,
EN TIETENKÄÄN tarkoittanut että sinä olisit mikään lyllerö, hyvänen aika sentään! Lähinnä itsestäni puhuin kun olen tämmönen notkea kuin rautakanki. Ja käytän näköjään aina ihmeellisiä vertauskuvia, suonette anteeksi.

Iltatähtösellä on jo kurapukupäällä ja oottelee eteisessä joten ei kerkeä nyt enempää...mutta tää lähtee nyt notkeana rautakankena vihelellen...i have moves like jagger....argh miten lapsosen kuuntelemat kappaleet jää päähän...:whistle:
 
Huomenta kaikille, ihana päivä taas!:wave:

Poika antoikin nukkua 10 asti tänään eikä vain kuuteen. Pelotti käydä vaa'alla, mutta onneksi se 500g vähemmän painoa, joten ei tullut ainakaan viinistä mitään ylimääräistä. Huoh.

Tässä just juon aamukahvia, ilman sokeria, mutta unohdin ostaa kaupasta kevytmaitoa joten laitoin ihan vähäsen täysmaitoa, maistoin myös mustana mutta ei ollut mun makuun.

Liikunnasta myöskin sanoisin vielä sitä että, kaikki mun kaverit ja tutut ovat laihoja enkä pysty menemään niitten kanssa lenkille koska muutenkin itsetuntoni on todella huono niin jos vielä supernättien tyttöjen kanssa pitäisi lähteä niin romahdan ehkä kokonaan! Ja haluaisin lähteä lenkille jonkus minunlaisen kanssa, jolla myös on huono kunto ka yhdessä aloitetaan tää ulkoilu, olisi jopa paljon hauskempaakin kun puhuisimme samoista aiheista. Onneksi kohta on talvi niin treeniä sekin kun menee pulkkamäkeen pojan kanssa ja arkisinkin käyttää pulkkaa liikennevälineenä eikä lastenrattaita. Vaikka tälläkin hetkeellä ulkona minun pitää koko sjan juosta hänen perässä kun oppi miten juostaan eikä osaa pysähtyä!!=)

Pahatar laitoin sulle paketin motivaatiota postiin, toivottavasti on pian perillä!
 
Heissan taas NutriSiskot!

Ensimmäiseksi ISOT kiitokset onnitteluista :heart:
Alku pettymyksen jälkeen mieli on muuttunut, nyt olo on että JEEEEEEEEEEEEE!!
Sisäistin ja järkeilin että vau toihan on oikeesti mahtava suoritus! Ja niinhän se on. :)
Nyt vain kohti seuraavaa eteppia ja jouluna paino on jo taas ihan eri luokkaa.

Tervetuloa mukaan Liisalisious ja Milli-Iina :wave:
"Lokakuussa läskit lähtee" on nyt tämän kuun mottomme ja voisimme ottaakin joka kuulle oman moton.
Katsotaas tytöt kuinka paljon saamme läskiä lähtemään, MAHDOLLISIMMAN PALJON!

Onnea niille jotka ovat saaneet taas painoa alaspäin ja tsemppiä rutkasti niille joilla takkuaa :kiss:

Olen nyt ottanut joka päivä kalaöljy kapseleita, monivitaa ja d-vitaa vielä pitäs varmaan ottaa kalkkia purkista. Mutta varmaa on ainakin se että noista nutreista en saa kaikkia tarpeellisia vitamiineja ja hivenaineita tai sitten ne ei jostain syystä imeydy, ei kai muuten tää hiusten lähtö ole normaalia.
Liisalicious, ulos vaan reippailemaan! :) Jos minä kehtasin ihmisten ilmoille 107kg :ashamed: niin kyllä sinä noilla kiloilla voit hyvinkin mennä vaikka minne. Ostat kivan ulkoiluasun jossa olo tuntuu mukavalta ja ei ku baanalle. Raikas ilma ja liikkuminen ulkona tuo ilosen ja pirteän mielen, rohkeesti vaan tyttö! =)

Tänään on vapaapäivä ja aion myös pitää liikunta vapaan päivän mutta nutraus on jatkunut sunnuntain mättöleipien+1mansikkapiirakan palan jälkeen.

Tsemppiä tytöt!! :wave:
 
Ihana, kun tää ketju on niin elävä! :) Mun motivaatio saattas loppuu jo alkuunsa, jos tähän ketjuun ilmestys viestejä kerran viikossa tai jopa harvemmin. Kuulun vaan siihen kastiin, jotka tarvii muita onnistuakseen itse. :)

Toinen päivä menossa. Vieläkään ei kyllä tunnu, että tekis mieli syödä jotain ylimäärästä.
Mulla on käytössä kalaöljykapselit sekä monivitamiini-hivenainevalmiste. Oon kai niin neuroottinen, että en usko saavani liikaa vitamiineja, vaikka niitä nutrien lisäksi purkistakin vielä otan.

Mua niin tympäsee tää flunssa! :kieh: Tekis kauheesti mieli lähtee lenkille, oikein kunnon hikilenkille siis. Saapa nähä, maltanko oottaa siihen, että flunssa on totaalisesti ohi, ennen kuin aloitan liikunnan.
Kummasti se tuo lenkkipolku, kuntopyörä ja käsipainot huutaa puoleensa nyt, ku oon kipiänä. :LOL: Toivottavasti vielä sitteki, ku tästä vähän paranen..
Minä teen lenkkini aina yksin. Ei ole lähettyvillä kaveria, jonka kanssa lenkkeillä. Mukavasti ne lenkit silti menee, kuulokkeet korville, hyvää musaa soimaan ja askelmittari matkaan. Kummasti se askelmittari motivoi kävelemään.
Enkä jaksa hävetä omaa kokoani. Itsetuntoni on huono, mutta kai ikää on jo sen verran, että mulle on ihan sama, mitä muut mun ulkonäöstäni ajattelee. Samat oikeudethan mullakin on liikkua kuin muillakin ihmisillä. :D

Aa, siitähän mun piti vielä kertoa, että itsetuntoni on ollut aina huono, mutta viimeiset 4 vuotta on olleet niin rankkoja, että en ole jaksanut kiinnittää huomiota mihinkään. Olen tunnesyöppö, tai niin ainakin olen aina itselleni perustellut kamalaa mättämistä. Paino onkin päässyt nousemaan, enkä ole siitä välittänyt. Kai alitajuisesti olen rakentanut syömällä suojamuuria... Herätyksen tähän pudotukseen sain, kun kaivelin kaappejani ja huomasin, kuinka paljon vaatekokoni on kasvanut neljässä vuodessa.
En yritä pudottaa painoani miellyttääkseni muiden silmää, vaan siitä syystä, että uskon voivani paremmin vähän pienempänä. Löytyy perussairaus, jonka vuoksi paino ei saisi olla ylipainon puolella, ettei sairaus pahene.
Ja joo, ehkä sen verran turhamainen olen, että olisihan se mukava ostaa vaatteita samoista kaupoista kuin muutkin, eikä pohtia, mistä löytäisi itselle sopivan vaatteen. :ashamed:

Voi olla, että jonkun mielestä mun mitat 162/73 ei kuulosta kovinkaan pahalta, mutta en vaan näytä siltä... Sunnuntaina tarkoituksella kyselin mieheltäni ja muutamalta hyvältä ystävältäni, että mitä he ulkonäön puolesta veikkaavat painokseni. Kaikkien vastaus oli välillä 87-100 kiloa. Kun kerroin oikean painoni, he eivät sitä uskoneet, vaan kipusin vaa'alle ja todistin väitteeni.
Kummasti nuo kommentit vahvistivat omaa käsitystäni siitä, että näytän lihavammalta, mitä kiloista voisi päätellä. Ja kyllä vaan kummasti lisäsi motivaatiota pudottaa painoa! :kieh:

Ostin tänään ensimmäisen kerran nutrilett mocca hot'n coldia. Tarjoustalossa huomasin, että 10 pussin paketti maksaa vain 2,90, koska päiväys on vajaan parin viikon päästä. 3 pakettia ostin ja kassan jälkeen huomasin miettiä, että entä jos en tykkääkään siitä....
Kotona heti sitten yhden pussin kylmään veteen sekotin ja täytyy sanoo, että onneksi ostin kolme pakettia! Oli ainaki kylmänä niiiiiiin hyvää, että olisin voinut vetäistä toisen annoksen putkeen. :LOL:
 
Loistavaa Hopeinen kuu et mieliala kohos ja tajusit itekki et urakkas on tuottanut upeeta tulosta!

Ja Pahatar en meinannutkaan et tarkotit mua, kunhan kirjotin vaan yleisesti et kenenkään ei pitäs välittä miltä lenkillä näyttää :)

Ja mulla tuli totaalisortuminen.. :snotty: Kalorit 2200kcal tällä hetkellä ja tais mennä ketoosikin sit sen siliän tien harakoille. Oltiin miehen äidin luona syömässä ja siellä oli sit muitakin sukulaisia ja mä en kerta kaikkiaan kehdannut kertoo nutrauksesta kun en jaksa ihmisten uteluja yms. siitä asiasta ja vittuilua epäonnistumisesta joten mä sit söin.. Ja oli hyvää.. Ja jälkkäriks oli minttukaakaoo kermavaahdolla ja suklaata.. Ja nyt on väsynyt ähkyolo. Just se olo minkä vuoks mä halusin alkaa nutraamaan. Etelän matkasta tulee kurja jos vedän itteni tällaseen ähkyyn siellä ja kärsin tästä ällöväsymyksestä. Huoh. Huomenna sit alusta taas. Onneksi noi kalorit nyt ainakin jäi järkevälle tasolle.
 
Ihanaa, vihdoin löysin teidät :)

Nutrausta menossa päivä nro 5 ja olo mitä mainion lähdöt on aika hurjat eli jälkitarkastuksessa paino 103 kg joka oli toukokuussa painoa voi olla enemmän ei ainenkaan vähempää tällä hetkellä imetyksen lupaama laihdutus ei vaan toimi minulla paino vaan nousee nousemistaan... pituutta 175 cm ja tavoite painaa 6 alkavalla voi kuulkaa jos vaakaa näyttäisi 69.9 olisi se aikamoista. 68 painoin kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan ja loppu onkin historiaa, 3 lasta kotiäitiyttä itsensä huomiotta jättämistä jne. mutta nyt nyt on miun aika, MINUN :heart:

Jo näiden päivien aikana olen huomannut kuinka aamulla mietin mitä laittaa päälle miten laitella hiuksia vähän vaikka meikata. Jalka lentää lenkillä suorastaan ja on ihana liikkua.

Kaikki on menny hyvin ei mielitekoja ei pureskelun tarvetta leipä fanaatikkona olen kovin yllättynyt. Heikkoa oloa olen pelännyt mutta ei sitäkään. Parina eka päivänä kamala päätauti joka meni panadolilla ohi ja iltaisin vatsani piti konserttia.

Vaakaa ei kotona ole lauantaina lähden ostamaan en vaan ole pystynyt menemään ja kohtaamaan totuutta mut nyt on sen aika ja toivottavasti nutreilla saan rohkaisevia itsetuntoa kohottavia tuloksia. Pelottaa kun työsarkaa on niin julmetusti että miten ihmeessä saan motivaation pidettyä ?!? Miten ihmeessä saan koko elämäni asetettua ruoan suhteen uuteen valoon ? Ruokailutottumukset on muuten kunnossa mutta ahmiminen pilaa kaiken kaikkea menee ja ihan liikaa... on päiviä kun elän pyhällä hengellä ja on päiviä kun syön henkeni edestä. Ruoalla liiallisella olen pilannut päivän jos toisen en jaksa mitään makaan sohvalla ja turhautumiseeni syön lisää... pelottaa niin että joudun samaan tilanteeseen takaisin vaikka siinä pisteessä ollessa tietää että liikunnasta tulisi hyvä olo että terveelllisesti syömällä tulisi hyvä olla mutta ei silti saa itsestään otetta siirtää ajatuksia teoiksi.

Tulipahan tarinaa. Toivottavasti yhteisellä tuella päästään toivomiimme tuloksiin kasaamme itsemme huonon päivän jälkeen ja jatkamme jatkamme ja jatkamme =)
 
Huomenta! :wave:
Kolmas päivä lähteny ihan hyvillä fiiliksillä käyntiin, vaikka heti aamusta päätä särkeeki. Särkyhän voi johtua joko tästä nutrauksesta tai tästä flunssasta. Veikkaan kuitenkin jälkimmäistä. Panadolia naamariin, ni jospa se tämäki päivä menis ilman sen suurempia särkyjä. :)

Illalla olin sortua syömään SÄMPYLÄN! Mies sulatteli pakkasesta itselleen ja tyttärelle sämpylöitä mikrossa, enkä muista milloin viimeksi se tuoksu olis ollu niin houkutteleva! :stick: Ehkäpä siihen tuoksuun kiinnitti eri tavalla huomiota, kun ei salli itselleen nyt sämpylöitä tms.
Olimpahan vaan itsestäni ylpeä, kun en sortunut edes pientä palaa maistamaan. Kiltisti tyydyin puputtamaan nutriletin välipalapatukkaa ja juomaan vettä. :D

Ainiin, oon jo ehtiny huomata sellasta vaikutusta tässä eilisen illan ja tän aamun aikana, että mulla on virtaa ihan eri tavalla kuin ennen.
Veikkaan sen johtuvan juurikin siitä, että kaikki normaalit mussutukset on jääneet. Ennen tuli heti syömisen jälkeen niiiiin väsynyt olo.

Toivottavasti tää jatkuu samalla mallilla vielä pitkään. :)
 
- 1,2 kg !!!! Hyvää huomenta kaikille!
Olen sellainen innokas aamupunnitseja, mutta ei se haittaa, se antaa mulle tällä hetkellä motivaatiota jatkaa:)

Eilen meinas tulla riitaa isännän kanssa. Hän kävi kaupassa hakemassa mun pyynnöstä kevytmaitoa, mut tulikin takaisin kevytmaidon ja herkkujen kanssa. Pyysin häntä ystävällisesti ettei seuraavalla kerralla näin tekis taisit ostaisi jotain mitä minäkin pystysin syömään. Aluksi hän luuli että tarkoitan että hänenkin pitäisi laihduttaa, kun selitin kaiken uudelleen hän ymmärsi jujun ja lupasi olla tukena.

Edellisen kahden päivän aikana olen syönyt ekan pirtelön vasta joskus 14 maissa, tiedän että se on väärin mutta en pysty syömään aamuisin, tulee kaikki ylös samantien.Juon aamuisin joskus 9 maissa yhden kupin kahvia ja pärjään sillä hyvin. Vika saattaa ehkä olla siinä kun ajemmin ennen dieettiä en syönyt myöskään aamuisin mutta iltaisin tuli ahmimista ja napostelua ja iltapalaa ym ja ehkä aamulla oli vielä maha täynnä... En tiedä... Nyt on kyllä molempien päivien illat ollut henkisesti vaikeita kun ei pysty syömään mitään vaikka tekee mieli, ja eilenkin mietin et eihän mulla ole edes nälkä?? mut silti teki mieli kaikkea hyvää.... pitää vaan olla repsahtamatta niin ehkä tää menee ohi koko elämäksi se ilta-ahmiminen!

Käytän tän nutriletin lisäksi OBESIMED tabletteja, suosittelen, ketä kiinnostaa voi lukea netistä lisää:)

Siitä nutrin Hotand Cold caffeesta, tai oliko se joku muun niminen.. no joka tapauksessa, toissapäivänä katsoin niitä paketteja Prismassa mutta kun katon kalorimääriä ja sokereita niin ajattelin vaan jatkaa tällä perus pressopannun kahvittelua.

Tsemppiä kaikille ja KYLLÄ ME PYSTYMME SIIHEN!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Champion
Piti aamulla rankasta itteni ja kävin vaa´alla et näkisin mitä eilinen aiheutti MUTTA paino olikin humahtanut reilusti alaspäin! 96,4kg, eli 600g muutamassa päivässä eilisestä mähkimisestä huolimatta :) Nyt on ollut hyvä fiilis eikä harmita eilinen syöminen. Jotenkin nousi mieli taas koko projektin suhteen eikä oo tuntunut yhtään pahalta jatkaa tänään nutraamista.

Liisalicious se nutrin cafe juttuhan on siis ihan normaali aterian korvike, joten ei se aja samaa asiaa kuitenkaan kun kunnon kahvi. Mut se on tosi hyvää jos haluat ostaa kokeeks ja vetästä sitä yhdellä aterialla!

Minnarun minkä ikäinen sun nuorin on? Ollaan aika samassa lähtökohdissa painollisesti :) Mulla siis kolme lasta kanssa ja nuorin on ens viikolla 6kk, eikä mullakaan kyl imetys ole tehnyt tehtäväänsä. Tiukasti on pitänyt kilot päällä vaikka kuinka nätisti olis syönyt. Meille ei enää lapsia tule ja nyt on mullakin aika keskittyä itseeni ja siihen et lapsilla on hyväkuntoinen (hyvännäköinen ;) ) ja iloinen äiti joka jaksaa olla ja mennä lasten kanssa! Mä teen tän sen vuoks et tykkään ymös itsestäni!
 
Huomenta ! 6/21 täysnutrausta

Tai on tähän päivään mahtunut jo 8 kilometrin vaunulenkki ja hieronta :)

Champpion: meidän murunen täyttää ensi viikolla 11. päivä 7 kuukautta :) ollaan siis todella samoissa tilanteissa esikoinen täyttää joulukuussa 8 keskimmäinen täytti heinäkuussa.

Energinen olo ilman voimia tuntuu että käyn hieman kierroksilla iltaisin ei tahdo uni tulla ajoissa vaikka yöllä on muutama herätys. Illalla laitoin muulle perheelle uunimakkaraa saunan jälkeen ja lapsille paistoin letut ja ei edes tehny mieli. ÄSken tein makkarakeiton ja sitä tekisi mieli...no kohta otan kanakeiton ajattelin raastaa porkkanaa hieman sekaan vähän chilimaustetta ja eiköhän se sillä ole hyvä meinaa tympiä se jauhoinen maku. Eilen iltana oli tympääntymistä (siis elämään, asioihin) ilmassa ni huomasin kuinka olisi tehny mieli mässätä liittyy siis suoraan tiettyihin tilanteisiin, tunteisiin.

Lauantaina se on vaa´an osto odotan innolla ja hieman pelokkaana. Olisi pitänyt olla niin rohkea ja käydä vaa´alla silloin ennen kuin aloitin, kumpi lie pahempi pettyä nyt jälkikäteen vai se isku vasten lkasvoja. Kamalin tilanne olisi se että painaisin yhä sen 103 kg koska sunnuntaina nutrausta on jo takana 10 päivää urakka lähes puolivälissä, olisipa paino 9 alkava. Pelottaa jännittää ahdistaa !!! No nyt aion punnita joka päivä ettei pääse syntymään tilannetta että paino on huomaamatta noussu 10 kiloa ja kohta toiset kun sen tajuan.

Mutta kaiken rehellisyyden nimissä näin lihava en koskaan ole alkanu. Nuoruus meni 7 alkavissa 72 kiloa useimmiten sitten 8 alkavia 9 alkavia aikojakaan ei kovin paljoa ole ollu saati 100... no nyt ei koskaan enää ikinä !!! 7 on mun maksimi'
 
Wau mikä ruuhka tänne on tullut, hyvähyvä! Joukossa on voimaa (sanoi lapamato...)

Liisalicious: Kiitti paketista, sitä ootellaan ja josko löytäisi perille, tarvetta oisi!

Minnarun: Olet lämpimästi tervetullut minunkin puolestani :wave:

Milli-Iina: sulla kun on nuo käsipainot (jotka just myös hankin) onko ollut hyödylliset?

Champion: Kerrotko sitten millanen Side oli, oon käynyt lähinnä Alanya-Marmaris akselilla siellä.

Juuh ja omat kuulumiset, päätin nostaa nyt noin viikoksi kahdeksi ne kalorit ylemmäs (lähinnä lihaa tekee mieli ja salaatteja ) niin katsotaan laukeeko tää jumi vai ei. Sitten olen kyllä neuvoton jos ei tulosta rupea tulemaan. Mullakun ei ikä ole puolellaan tuon aineenvaihdunnankaan kannalta.

Näillä mennään, kiva kun jaksatte päivittää ahkerasti edistymisisiänne.

:wave:
 
pahatar Olen kyllä tykänny käsipainoista. Mulla on sarja, jossa saa painoja lisättyä. Jossain vaiheessa viime talvena käytin niitä säännöllisesti pari kuukautta ja huomasin, että painoja pitää lisätä, koska liikkeet ei enää tuntuneet missään. Ja isäntä oli sitä mieltä, että käsivarret on muokkautuneet. :)
Nyt on ollut useamman kuukauden tauko, mutta täytyy taas kaivaa painot esille.
Teen myös kyykkyjä painot kädessä.



4. päivä lähti käyntiin! Huomasin eilen illalla taas, että kovasti olisi tehnyt mieli mussuttaa kaikkea. Ei siksi, että olisi nälkä, vaan koska mulla on ollu se tapa, että illat mätän kaikkea....
Mutta en sortunut!!!
 
7/21 meneillään, kaikki on menny eilisen kirjoituksen jälkeen pieleen. :(

Ruokarytmit sai kolauksen kun en ehtiny syödä jonka seurauksena todella väsynyt ja nälkäien olo koko aika teki mieli syödä jotain... no kaivoin porkkanat esiin ja pahimpaan mässäily himoon napostelin kaksi porkkanaa ja tuskailin oloani. Illalla huimasi samoin aamulla mut luulen kyseessä olevan henkinen huimaus. Miun on kuitenkin jonkinlainen henkinen työ tehtävä. Siitä mitä olen mikä haluan olla. On tässä akamoinen opettelu kun en voi syödä erilaisiin epämukaviin tunteisiin joita en haluaisi käsitellä tai joudun oikeasti nousemaan ylös sohvalta ja toimia jotta aika ei kävisi pitkäksi. Oon huomannu et koko aika pitäisi olla jotain ohjelmaa etten tylsisty ja ohjelmaksi ei riitä siivous kodinhoito pihanhoito tmv. vaan koko aika pitäisi olla jotain kivaa kivaa ohjelmaa kivaa syömistä KIVAA !!! Vaikka tiedn ettei elämä aina ole kivaa. No päivä kerrallaan kohti uutta minää uutta elämää. Enää kaksi päivää vaa´alle nousuun sunnuntai aamusta se alkaa ja aion käydä joka aamu. Mie oon ihan tunteiden vietävä yksi päivä olo on ihan jees ja jopa peilikuvakin voi olla kaunis muutama hetki myöhemmin omakuva on paaaaaljon isompi ja rumempi. Silläkin vaaka toivon mukaan vahvistaa omakuvaani se että pailikuva ja todellinen paino olisi käsikkäin olisi oikeinmukava. Paljon uusia asioita ja opettelemista...

Henkisistä fiiliksistä fyysisiin tuntemuksiin. Vatsa ei toimi ihan niin hyvin kuin ennen, toivottavasti tasapainottuu seuraavan viikon aikana. Ummetus tähän ni johan on mukavaa :kieh:

Paljon tsemppiä tähänkin päivään taisteluun kiloja vastaan.
 
Moi!

Hienosti "uusilla" alkanut nutraus, paino lähtenyt alaspäin, onnea!
Mulla mennyt 2pv keturalleen. Nutrannutkin olen mutta iltapäivästä mässyttänyt leipää päälysteillä.
Ja huomenna alkaa lapsivapaa viikonloppu ja aion nauttia alkoa ja hyvää ruokaa...
Taitaa nutri jatkua sunnuntaina tai maanantaina taas kunnolla.

Näinköhän nyt oikein että olisi taas yksi uusi joukossamme : Minnarun?
Jos niin tervetuloa joukkoomme =) aina mahtuu mukaan.

Nyt meitä on siis:
Pahatar
idaliina
Champion
Liisalicious
MilliIina
Minnarun
Hopeinen Kuu

Jäikö joku pois? Ilmoittaudu oitis ettet jää joukosta pois!! :D
7!! Siis tässähän alkaa jo tulla ruuhkaa ja miten nyt muistan kaikkien onnistumisest ja vastoin käymiset :'(
Mutta hienoa kun joukkoon tulee lisää, kun aattelee että alkuun höpisin täällä yksinäni :headwall:

Mietin miten pysymme kartalla nyt edistymisessämme? Pitäskö meidänkin ottaa yhteinen punnituspäivä ja ilmoittaa miinuskilot ( plussia me ei huolita :kieh: ), siis ei toki pakollinen mutta jos haluaa ilmasta määriä tai tapahtuneita muutoksia kaventuvassa upeassa vartalossaan....
Jotenkin se pudotettu paino häviää tonne tekstin joukkoon eikä sitten muista miten kukin on edistynyt.
Vai onko ihan älyvapaa ajatus?

No miettikää sitä tai heittäkää omia ideoitanne kehiin.

Nyt toivotan teille onnistunutta nutrausta ja oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!
Minullakin on viikonloppu kokonaan vapaa, kolme edellistä vierähti töissä.
Joten minua ei näy eikä kuulu vasta kuin maanantaina aikasintaan. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia tervetulotoivotuksista :)

Voitas ottaa jonkinlainen punnitus tmv. päivällä ei väliä miulle.

Helvetti miulla on iso maha...nyt käydään tiukkaa vääntöä itsensä kanssa tuntuu ettei ensimmäienn viikko oo tuono tulosta suuntaan/toiseen, Ensimmäiset 5 päivää meni tosi hyvin eilen illasta alkoi tämä alamäki. Mieli on alakuloinen huimaa ei oo nälkä pakolla syön 5 pussia paitsi eilen ja tänään jäin 4 mut molempina päivinä oon syöny kaksi porkkanaa. Helevata kun on vaikeaa tekis niin mieli mennä jääkaapille ja kaksin käsin ahtaa kaikkea naamariin ja itkeä surkeaa oloa ? Miten niin huippu olo kääntyy hetkessä näin surkeeks ???

Vois varmaan mieltä piristää kun näkis että tuloksia tulee... mutta on tää työsarka ihmiselle joka haluaa kaikki nyt ja heti aivan valtava ja voi luoja mitä pitkä jänteisyyttä tähän tarvitaan. No eiköhän tämä tästä taas... huomenna lepään luulen että on parempi pitää vapaaåpäivä urheilusta heikko olotila varmaan vaikuttaa myös fiiliksiini.

Parempaa huomista ! Ihanaa lapsivapaata Hopeinen Kuu
 
Hei kaikki! En kerennyt eilen kirjoittamaan tänne mitään. Olimme koko. päivän pois kotoa ja illalla kävin vielä 4h shoppailemassa kun piti löytää jotkut kivat juhlavaatteet huomiseksi. Tulin todella onnelliseksi kun L koon housut olikin isot, vain sain ostettua M kokoa!! En olisi uskonnut että näin nopeasti näen muutoksia, tänään sitten 5. aamu ja painoa lähtenyt 2,2kg. Luulen, että mahan turvotus on näitten nesteiden mukana lähtenyt. Eilen pyöräilin yhteensä ainakin 8km, illalla oli kyllä todella heikko olo ja menin nukkumaan jo klo 21 etten vaan söisi sitten mitään ylimääräistä:D

Kannatan punnituspäivää, maanantai?

Ainiin, ajattelin tänään ottaa alusvaatteisa kuvan itsestäni, sellaisen todella ruman kuvan, kaikki läskit vaan näkyviin ja sit alkaa vertailla siihen jonkun ajan kuluttua. En voi uskoa, että olen tässä ollut mukana jo yli 4päivää.

Huomenna juon alkoholia, tänään menossa sit alkoon katsomaan missä vähiten kaloreita, onko suosituksia? Mieheni sano että viinassa ei olisi mitään, mutta miten saisin sen maistumaan hyvältä, vaikka mielestäni mikään alkoholi ei ole hyvää. En tykkää juoda ollenkaan, ehkä 1-2. Yleensä juon Pisang +appelsiinimehu mut siinäpä taitaakin olla aika paljon haitallista tälle mun dieetille...
 

Yhteistyössä