Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Täällä alkoi 5. päivä. Olo ihan normaali, ei heikotusta tai mitään muutakaan.
Eilen illalla taas olisi tehnyt mieli syödä, ihan vaan napostella, mutta onnistuin taas välttämään kiusauksen. Jospa se tuokin tapa pikkuhiljaa jäisi pois.

Mulle sopis punnistuspäiväksi su tai ma.

Minä otin jo viime vkonloppuna kuvat itsestäni. En tosin ihan rintsikoissa ja pöksyissä, vaan minulla oli myös ihonmyötäinen toppi. Inhoan niin julmetusti omaa itseäni alasti, etten voinut kuvitellakkaan olevani kuvissa ilman toppia. Eihän ne kuvat kauniita olleet toppi päälläkään, mutta jospa ne vielä jonain päivänä miellyttäs vähä enemmän silmää.

En ole uskaltanut vielä sovittaa mitään vaatetta, joka ei ole sopinut päälle. Niitä vaatteita on kaappi pullollaan ja osa on niin, että ei paljosta ole ollut kiinni. Tai että housut on menneet kiinni, mutta kiva pelastusrengas muodostunut kauluksen yläpuolelle.
Katsotaan, jos ens viikon lopussa uskaltautuisin sovittamaan... Tälle viikkoa en vielä uskalla, koska tiedän, että jos vaatteet eivät istu yhtään sen paremmin niin mun kuurini saattaa päättyä siihen.
 
Aloitetaanko nyt sitten maanantaista ? Kuka tekisi listan johon kaikkki tiedot ?

Päivä nro 8 menossa oireiden perusteella ketoosissa ollaan ja olo ei ole hyvä :(
Huomenna vauvauinti ja sen päälle kengurumeininki konsertti kamalasti touhua ja hälinää pelottaa miten selviän. Uskomatonta mut nälkä ei oo mut se on ainut hyvä asia mikä tällä hetkellä on. Ja nyt ärsyttää kun en sitä painoa aluks mitannu... Pelkään et paino on noussu siitä 103 ja huomenna kun punnitsen apino on sama ?!? no iteppähän oon itseni tähän ajanu. Voi kunpa mie löytäisin sen hyvän olon ja saisin itselleni lisää motivaatiota:)

ALKOHOLISTA: kannattaa valita vähähiilarisia esim. viinejä&viinaa se on opeteltava kossuvissyyn :) Tsemppiä vaan. Muistelen et kossu russian olisi jopa juotava.

Joten rakkaat leidit HYVÄÄ VIIKONLOPPUA
 
Piti vielä kirjoittaa siitä, että mulla ei ole aamuisin nälkä... syön ensimmäisen aterian vasta joskus iltapäivällä.
Tänä aamuna sitten keksin, mistä se johtuu: yöllä taas näin unta, jossa söin ja söin ja söin... Söin lenkkiä suoraan paketista ja koko paketin kerralla, leikkasin voista viipaleita ja söin niitä, söin pussillisen sämpylöitä kaikilla päällysteillä... :LOL::LOL:
Ei se oo ihmekkään ettei aamulla nälätä, kun unessa on syönyt sellasia määriä evästä, joita ei kyllä hereillä söisi! :LOL::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Champion
Täällä menee ihan hatuilleen.. Nythän mun oli tarkotus alkaakin lisään ruokaa muutenkin etten tee kuolema mahani kans viikon päästä reissussa. Mä sain torstaina lähetteen mahan tähystykseen kun mulla on niin selkeet refluksin oireet ja kun oireet on pahimmillaan niin yskin ja mua sattuu mahaan ja yläselkään niin paljon ettei mitään järkee, enkä halua et siellä matkalla alkaa tommosta tulla. Mä imetän aina toisinaan (eli meillä poika roikkuu yöt tissi suussa) ja sen vuoks en saa syödä mitään lääkettä raafluksiin. Toi nutraus teki mun oloa tosi hyväks ja lääkärikin meinas ettei ole haittaa yhtään tiputtaa painoo etenkin jos se helpottaa refluksin oireita kun syö vaan vähän. Ja kun meillä ei toi imetyskään tuo varsinaisesti enää ravinnollista tarvetta niin meinasi ettei haittaa vaikka nutraiskin. Tuli ihan hyvä fiilis :) Katsellaan nyt sit kuinka nopeasti sinne tähystykseen pääsee. Ei oo edes mitään hajua mitä siellä tarkalleen tehdään ja ehkä parempi niin..

No mut sit siihen miten vituilleen tää on menny pari päivää.. Mulla on ihan hirvee apaattinen olo ja tekee mieli vaan syödä ihan kaikkee ja ihan sika paljon. Oon saanut onneksi hillittyä itseeni melko hyvin mut olen syönyt nyt ihan normaalisti. Toissa iltana suutuin miehelle kun se meinas ettei mun tartte hakee suklaata :D Ihan naurettavaa. Tokasin sille vaan et mitä se sille kuuluu jos mä syön suklaata mut sit vaan mökötin illan enkä hakenut. No eilen me sit saatiin lapsen vahti ja mentiin syömään ravintolaan pitkän kaavan mukaan ja oli ihanaa. Mä en tajua et kun on täys olo ja oot syönyt makean jälkkärin niin miksi AINA silti tekee mieli saada karkkia vaikka kuinka olis täys olo?! Mulla oli taas eilen kauhee homma hillitä itteni etten mököttänyt iltaa kun en saanut karkkia. Tosin en edes ehdottanut hakemista. Meillä toi mies on tollanen hoikka lihaskimppu joka tykkää käydä puntilla ja urheilla ja se syö tosi terveellisesti eikä sen koskaan tee mieli mitään hyvää ja se häiritsee mun luovaa makean syöntiäni aika pahasti ku en kehtaa koko ajan mässätä makeeta :D

Paino ei onneksi ole silti noussut kun kilon mut huomaa sormista heti et on hiukan nestettä taas elimistössä. Maanantai kuulostaa hyvältä punnituspäivältä :)

Toivottavasti teillä muilla sujuu paremmin. Koitan nyt elellä kevyesti tän tulevan viikon reissuun asti eli 1600kcal vois olla aikas hyvä kalorimäärä ja palaan nutrille sit täysin taas matkan jälkeen.
 
Tekispä mieleni sanoa rumasti! :kieh: Kuvittelin, että mulla menee tosi hyvin tää nutrailu, kun ei ole nälkää tms mielitekoja, mutta eilen sorruin ihan totaalisesti!!
Anoppi soitti meidät kyläilemään ja olin kuvitellut, että onnistun olemaan syömättä siellä. Noh, väärin kuvittelin... Anoppi oli tehnyt ihan meitä varten ruokaa, lasagnea. Se on mun lemppariruokaa ja varsinkin anopin tekemänä. :kieh: Kaikista muista ruoista olisi ollut helppo kieltäytyä... Parhaani yritin, että mulla ei ole nälkä, mutta anoppihan sattuu olemaan vanhan kansan ihmisiä ja hänen mielestään on tosi epäkohteliasta olla ottamatta edes vähän. En halua kertoa hänelle, että nutraan, koska tiedän, että siitä seuraisi saarna sekä anopin mielestä olisin täysi sekopää! Kaikki nutraukset ynnä muut "kotkotukset" eivät ole täyspäisten ihmisten hommaa. Tässä siis anoppini mielipide...
Mieheni kehotti minua myös ottamaan edes pikkasen ruokaa, ettei anopin tarvitse mitään saarnoja pitää. Noh, otin vähän ruokaa ja täytyy myöntää, että se oli taivaallista. :heart: Enkä kanna ruuan syömisestä morkkista, vaan siitä, että söin jälkiruokaa ja sehän ei mitään keveintä herkkua taas ollut! Anoppi oli tehnyt valmiit annokset kaikille ja hänen mielestään jälkiruokakupit ovat niin pieniä, että ne täytyy olla kukkuroillaan! Noh, tarjolla oli suklaamoussea kerrostettuna suklaavohveleilla ja valkosuklaamoussella. Olihan vaan makeaa. Söin annoksesta ehkä kolmasosan ja anoppihan tietenkin paasasi, ettei ole kohteliasta jättää... Onneksi mieheni puolusti minua ja sanoi, että ei näin isoa annosta jaksa syödä, kun on juuri syönyt ruokaa.
Nojoo, tuohon voisi olla vielä tyytyväinen, mutta sorruin illalla totaalisesti ja söin kaksi ruispalaa juustolla, meetvurstilla ja kurkulla. Ja napostelin vielä irtokarkkeja!!! |O

Tänään on todella kaduttanut tuo eilinen ja sanoinkin miehelle, että niin kauan kuin nutraan, niin en todellakaan lähde anopin luo kylään. Tai korkeintaan voin käydä iltakahvilla!!!

Kävin kuitenkin tänään ensimmäisen kerran vaa'alla ja yllätys oli suuri, kun huomasin, että vajaassa viikossa olen jo saavuttanut ensimmäisen tavoitteen: vaaka näytti 69,5 kg eli paino alkaa kutosella!!! :cool:

Ainiin, punnitsen itseni wiillä. Siinähän näkee grafiikkana sen pudotuksen, niin jotenkin kummasti se motivoi, kun viiva kulkee alaspäin. :)
 
Nyt on vaaka ostettu ja pitihän sitä heti kokeilla 100,1 joten huomen aamuna täytyy olla 9 alkava :) Nyt se on tehty tiesin että paljon se tulee olemaan mutta en missään vaiheessa miten paljon en edes halua tietää kuinka korkealla painoni on käynyt epäilen 105-107 kg. No olkoon tämä viimeinen ilta elämässäni ku painoni on sata lukuinen... aamua odotellessa ;)

Yllättävän hyvin selviän koettelemuksista mieheni tuossa vetää sipsejä ja no minä juon vettä ::) Mie ajattelin et jatkan kiloklubiin kirjaamista jotta löytäisin tasapainon syömisten kanssa haaveena tänä vuonna painaa 79.9 joten matkaa on töitä täytyy tehdä ja paljon.

Eli tänään nutraus 9/21 kohta puoli väli
 
Kelpaisiko tämmöinen ?
Nuo muutamat kilot poimin, voisiko jokainen omansa täyttää ja jokanen voi min puolesta muokkailla tätä mut pysyiskö paremmin punnitus hallinnassa kun on oma pohjansa sille ?


Paino-------------------lähtö-------------muutos---------------yhteensä pudotusta:

Pahatar
idaliina
Champion 96,4 kg
Liisalicious
MilliIina 69,5 kg
Minnarun 103 kg
Hopeinen Kuu 79 kg
 
Viimeksi muokattu:
Teenpä nyt varoittavan esimerkin itsestäni, empiirisen tutkimuksen tuloksena ja ihmiskokeena olen tullut siihen tulokseen että koe epäonnistui. Siis yritus nostaa "vähän" kaloreita. Lähti lapasesta ja nostin sitten näköjään ihan kunnolla...palaan entiseen ja kadun hölmöä kokeiluani.

Mulla ei tarkkoja lukuja edelleenkään lähtöpainosta (noin 90 saattoi olla silloin noroviruksen aaikoihin) ja viimeksi oli 85 rapiat joten vauhdilla en voi hurjastella. Tänään en halua vaakaan mennä, perjantai on mulla vaakapäivä.

Nyt on pakko saada lisää sumppia.
 


Champion..104kg..................97,8kg..................-7,2kg
Milli-Iina......73kg..................68,4kg..................-4,6kg
Minnarun...103kg..................99,1kg..................-3,9kg
Pahatar
idaliina
Liisalicious
Hopeinen Kuu
 
Viimeksi muokattu:
Miten olisi yllä olvella tyylillä? Jos laitatte mulle selkeesti lähtöpainonne, painon nyt ja paljon on lähtenyt niin voin päivitellä tota listaa. Maanataisin päivitän aina listan uudelleen. Tosin viikon päästä olen siellä Turkissa joten sillon en sitä voi tehdä. Otsellä on heti tullut kilo takasin päin kun oon menny hulttiotyylillä neljä päivää. Viimeks reissussa mulla tuli 5kg pysyvää painoo viikon aikana joten nyt kyllä pitää tsempata ettei tulis niin paljoo, eli tavote on mahtua samoihin vaatteisiin kun takasin tullessa missä meen reissuun. Viimeks en mahtunut. Toisaalta nyt on pieni vauva mukana niin ei voi viinaksia juoda juuri ollenkaan. Itselle laitoin ton painon siitä mistä oon alkanut tiputtaa toukokuussa kun on kiva nähdä ihan koko saldo, joten jos jollain on pudotus urakkaa jo takana päin niin laitellaankos sit alkuperäsestä painosta alas päin, tai sit voi ihan vaan seurata nutriajan pudotusta..?

Jotenkin nyt jo on ihan skarppina odottamassa paluuta reissulta ja pussit huutelee tuolla kaapissa. Jos olisin fiksu niin menisin vielä 5 päivää pusseilla, mutta motivaatio on kadoksissa sit kaikilta osin kun tietää et kohta saa syödä kun hevonen..
 
Viimeksi muokattu:
Tuo on hyvä! =)
Mun tiedot nutrauksen alusta: lähtö 73 kg, paino nyt 68,4 kg eli pudotusta 4,6 kg

Täällä huuli pyöreenä mietin, että laihduinko ensimmäisellä viikolla tosiaan noin paljon ja johtuuko laihtuminen siitä, että nutrit ei taida sopia mulle... Sillä mietin niiden olevan sopimattomia, koska jokaisen aterian jälkeen tulee vatsa kipeäksi eikä ainakaan mistään ummetuksesta voi puhua: vatsa on ihan kuralla ja vessassa saa käydä pari kertaa päivässä isommalla hädällä.
En vaan malttas lopettaa tätä hommaa nyt, vaikka tiedänkin, että tälle toiselle viikolle on turha edes odottaa isoja lukuja, hyvä jos muutama sata grammaa tipahtaa.
 
Moi

sain kuin sainkin itseäni niskapers otteella viskattua oikealle polulle, eilen 2 mokkapussia ja 3 kasviskeittoa ja kahvia sekä vissyä, hyvä minä.

Jospa tää tästä taas palautuu, oli nimittäin tuon ihmiskokeen seurauksena tullut vähän pöhöä ja toistakiloa plussaa.

Itkettäs jos ei naurattas kun sahaan ees ja taas ja laihuttelen näitä samoja kiloja koko ajan.

Kohta lähen uimahalliin ja pysyn tämänkin päivän ruodussa.

Hyvä me =)
 
Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa?!? :kieh:
Eilen oli hyvä fiilis punnituksen jälkeen ja flunssakin alkaa olla hallinnassa. Lähdinkin koiran kanssa piiiiiitkälle lenkille... Ehdittiinhän siinä jopa vartin verran lenkkeillä, kun koira teki äkkiliikkeen ja minä liukastuin märällä polulla ja nyrjäytin nilkkani. |O Ei auttanut kuin känkkästä kotia ja siirtyä petipotilaaksi. Järkyttävä kipu ja turvotus nilkassa, kinttu koholle, side ja kylmäpussi sekä kasa särkylääkkeitä: siinä oli mun saldo eilisestä lenkkeilystä!
Onneksi ei tarvinnut tk:sta lähteä hakemaan kyynärsauvoja, ne löytyy edelleen mun kaapista polvileikkauksen jäljiltä eli pääsin kuitenkin omin avuin käymään vessassa.... ja jääkaapilla...
Tunnesyöminen otti taas vallan ja vaikka mies kuinka yritti tsempata minua olemaan syömättä, niin toisin kävi. :mad: Näin jälkikäteen ajatellen toimin todella typerästi: vedin ruisleipää useamman siivun kunnon päällisillä, oli juustot, kinkut, meetvurstit ja tottakai oikeaa voita! Tämäkään ei vielä riittänyt, vaan kaivoin kätköistäni irtokarkkipussin ja surutta söin ties kuinka paljon karkkeja. Eikä sekään riittänyt, kaivelin kätköistäni vielä suklaapatukoitakin... Yhden ehdin syödä, mutta loput 5 patukkaa mies takavarikoi..
Eipä vaan tuo syöminen jalkaa parantanut ja oloa helpottanut :stick:
Tänään ollut tosi paska fiilis tuon eilisen syömisen takia! Miten ihminen voikin olla niin tyhmä, että kun saa painoa putoamaan ja sattuu vastoinkäyminen, niin syö ketutukseen kaikkea, mitä ei pitäisi?? Eikä edes pieniä määriä, vaan mahdollisimman paljon! :mad:

Pakko yrittää jotenkin tsempata, eikä antaa koko kuurin mennä pilalle eilisen takia... Ei kyllä haluta mitään ylimääräistä edes syödä ja herkkukätkönkin tyhjensin aamulla miehelle... Käskin hänen joko hävittää herkut tai piilottaa ne niin hyvin, etten niihin törmää enää...
 
Mä voisin myös tulla tänne joukkoon mukaan. Raskaudesta jäänyt kiloja vaikka kuinka monta. Nutraus alkanut 20.7 mitoilla 82,5kg/161cm, nyt tänään 73,9kiloa. Jos koko tän ajan ois täysnutrannu olisin varmasti jo tavoitteessani mutta on aika paljon noita lipsumisia tapahtunut ;) Tavoite on siis ainakin vielä 10kiloa pois jouluun mennessä :)
 
Tervehdys Nutri-Siskot!

Täällä taas ihanan ja pitkän viikonlopun jälkeen joka sisälsi kiitettävästi syömistä :ashamed: Ei pystynyt menee puntarille eilen ei sitten millään jos /KUN luku kuitenkin nousuunpäin.
Nutraus jatkui eilen sisukkaasti ja jatkuu edelleen.
Jätän tän tän viikon punnituksen loppuviikkoon.
Sunnuntaina lähdemme laivalle 2 yötä ja arvata saattaa että noutopöytä kutsuu :kieh:
Yritän kuites enne risteilyä punnita.
Onnea painoa alaspäin saaneille ja isot tsempit muille jotka kituuttaa paikallaan tai tullu + grammoja.
Ja tervetuloa joukkoon aisha12!

Tää oli nyt lyhyt vierailu mutta edelleen joukossa olen! Heippa ja tsemppiä alkaneelle nutriviikolle! :wave:
 
Hello ihanaiset...
vaikeeta on, todellakin mutta ongelmani on se ettei meinaa mikään mennä alas ja en oo ehtiny perjantain jälkeen 5 pussia/pvä syömään on jääny neljään. Se 3 päivän pakkaus sopi rytmillisesti paremmin miulle.

Kanakeitto tökkii ihan kamalsti :$ ainut mikä menee alas on suklaa ja naturdietin minttu-suklaa ja pasta carbonara ja tietty ne vanukkaat ja patukat... voisin elää pelkillä patukoilla. No aion sitkeästi koittaa edes yhden kanakeiton päivä saada alas.

Tänään siis 12/21 aamupaino 98.4 kg olen erittäin tyytyväinen olis aika huippua saada näiden viimeisten täysnutraus päivien aikana paino 94,9 95 rikki. Ei auta kuin toivoa ja pitä selkäranka vahvana.

Palljon tsemppiä LEUKA RINTAAN JA KOHTI UUSIA PETTYMYKSIÄ, kyllä se siitä siinähän se punnitaan kun retkahduksen jälkeen pääsee takaisin jaloilleen eikä jää jumiin mässäilyyn.
 
Morgon typyt,


nutrisotilas pahatar ilmoittautuu, palvelus mennyt eilen hyvin: uitu 2km, syöty 1pss mokkaa, 1pss mustikkaa (on muuten tosi mautonta) ja 3pss kasviskeittoa chilillä joka pistää muuten aineenvaihdunnan liikkeelle. Kavvia rasvattomalla maitotilkalla kun en opettelusta huolimatta osaa mustana juoda. Paljon kavhvia, siis ihan vettä pitäisi enemmän saada tilalle.

Kuulkaas kaverit, nyt alan ajaa takaa teitä Hopis,Milli, Liisa niiin pitäkää varanne täältä tullaan:kiss: sekä Minna ja Champpis täristen yritän teitä karkuun kun hurahdatte miun ohi ihan kohta :kiss:

Tevetuloa kasvavaan hömppäporukkaamme aisha12 :wave:

Tämä viikko menee tällä sydeemillä mutta ens viikolla mennään Hopeisen Kuun tavoin laivalle, mut seisovaan en varannut itelleni lippua. Ettei ihan menis kun sika pellossa. Muuten ihan kivaa Tukholmassa vaan pyörähtää. Jahka ensin ajetaan koko päivä täältä korpien keskeltä Helsinkiin, huh taas mitä istumista...mietin josko ottasin niitä nutripatukoita ja valmiita juomatötsiä mukaan. Kun en pidä oikeen makeasta niin en tiedä toimisiko nuo. Pitänee testata ennen reissua.

Tukka lähtee tukoittain edelleen, nauroin tuossa perheelle että pitäskö minunkin olla muodikas ja nuorekas ja hankkia tukkalisäkkeitä/pidennyksiä kohta tällämenolla itelleni :D eipä oikeesti paljon naurata kun harjatessa lähtee niin paljon.

Mut nyt tää lähtee ja jatkaa samalla mallilla. Pysykää lujana!
 
Huomenia huomenia...
Eilisen päivän pysyin kiltisti ruodussa ja kirkastin mieleeni, minkä vuoksi jätän karkit ynnä muut ylimääräiset kauppaan...
Tänä aamuna muuten hyvillä fiiliksillä, mutta kieltämättä pisti sapettamaan, kun kävin aamulla vaa'alla ja se näytti +500 g eiliseen.
Olis voinu edes samaa näyttää kuin eilen, mutta ei...

Noh, täytyy toivoa, että se tuosta vielä lähtee oikeeseen suuntaan eli miinuksia miinuksia tarvisin.
 
Huomenta :)

13/21 ja aamupaino 97.7 kg hupenee paino siis 700 g vrk 4 pussilla ja 5 pussilla 400 g joka tapauksessa paljon. Hei kokeneemmat missä vaiheessa ysähtyy vai jatkuuko tippuminen koko 3 viikkoa päivittäin ?

Kanakeitto on ihan kamalaa :( mutta koetan paraani mukaan litkiä... kyllähän tuo motivoi tuo painon putoaminen mutta olotila ei näin aamu päivisin oo kovinkaan vahva... No pitää ottaa lepäillen illalla jaksaa taas.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeinen Kuu
Terve!

Täällä ilmoittautuu yksi Nutraaja, jos mukaan vaan mahtuu:) Nutrausta takana 1,5vko. ja painoa lähtenyt jo ihan mukavasti. Aloituspäivä siis 01.10.2012 ja alkupaino 82,6kg. Paino nyt 79,5kg. Tavoitteeksi olen ottanut tuon 70kg. ehkä jopa vähän alle. Kutosella alkava paino olisi mukava.:)
Nutraan suklaapirtelöillä ja crunch bar patukoilla, muita en alas saa..:x

En jaksanut ihan joka sivua tästä ketjusta lukea, mutta ison osan kuitenkin. Sanokaa ihmeessä, jos mukaan ei mahdu. Hiivin sitten hiljaa tuonne taka-alalle, mutta jään seuraamaan teidän muiden edistystä.:)
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Mukaan vaan sanz! Joukkoon mahtuu aina.
Pahatar, kun olet kirjautuneena, lukee noissa kirjoitettujen tekstejen oikeassa alareunassa tykkään,
klikkaat sitä jos jutussa on mistä pidät niin sitten siellä näkyy kuka tykkää.
Sinähän olet oikein kunnon draivin saanut päälle, pahatar! Hienoa. :flower:
Aika sissi olet kun kykenet laivalla nutrata, mie en pysty, tahdon voima ei onnistu, aion herkutella.
Ei uusia juttuja täällä päässä, nutri päällä kuites.

Hei taas!
 
Minäkin ilmoittaudun mukaan, jos vain suinkin mahtuu! :)

Aloitin nutrauksen tänään ensimmäistä kertaa ja odottelen innolla tuloksia. Viime viikolla päätin aloittaa laiduttamisen ja alkupaino taisi olla noin 93 kg (vaaka voi olla vähän väärässä, kun on vanha, mutta kuitenkin...) ja itse asiassa jostain syystä parissa päivässä minulta lähti noin 1,5-2 kg. En tiedä johtuuko siitä, että aloin juomaan paljon enemmän vettä (en oikeastaan aiemmin ole juonut paljon yhtään vettä..) vai mistä. Saa antaa ehdotuksia syyksi heh:D

Siskoni laihdutti vuosi-pari sitten nurtaamalla. En tiedä paljon/kuinka kauan nutrasi, mutta kyllä tulokset näkyivät. Hän tosin taisi siirtyä entiseen ruokavalioon takaisin ja paino on selvästi noussut taas.

Itse olen noin 163 cm pitkä, joten haluaisin painoni alkavan eden numerolla 6. En tiedä kuinka paljon normaalipaino on itseni pituiselle (saa kertoa), mutta pääasia on näyttää paremmalta heh!

Niin ja olen nyt viikon sisällä käynyt 2 kertaa salilla BodyBalance -tunnilla sekä yrittänyt joka ilta käydä noin 45 minuutin kävelylenkillä, jonka aikana pieniä juoksupyrähdyksiä. Nyt ei ole tullut lenkillä käytyä muutamaan päivään kun täällä on satanut kaatamalla ja lenkkipolku ollut ihan mutainen :(. Jos huomenna taas !:)
 

Yhteistyössä