Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Huomenta arvon leidit! :heart: ja tervetuloa uusille! :flower:

Illalla sorruin syömään ruisleipää... Nälkääni en sitä syönyt, tunnesyöppö mikä tunnesyöppö. Aamun olen ajatuksiani jo tässä ehtinyt järjestellä ja pohtia, mistä tuo eilinen syöminen taas johtui. Tulin tulokseen, että stressaan erästä asiaa, joka selviää täysin huomenna eli yritän lievittää oloani syömällä... : /

Noh, teinkin tässä aamutuimaan päätöksiä eli kirjasin ylös, miksi haluan laihtua ja miten toimia tilanteessa, jossa tekee mieli syödä. Ja yksi iso päätös oli myös se, että enää en aio astua vaa'alle joka päivä, koska tiedän itsestäni sen, että mikäli vaaka ei näytä toivomiani lukemia, niin sitäkin pettymystä sorrun helposti hoitamaan syömällä.

Jospa tämä tästä taas, kun on laitettu asioita paperille ylös ja järjestelty ajatuksia. :)
 
Huomenta!

Päivän paino: 80,5kg.

Lihoin sitten 1 1/2 kg viikonlopun mässyistä. Ja laivalla tulee sitten toinen mokoma niin hyvinhän tämä
painon lisääntyminen sujuu!!!!!!!!!!! |O
Tässä ei auta selittelyt eikä tekosyyt, iteppä mässäilin.
Tänään synttärit 39v ja turhaan kuvittelin että synttärin kunniaksi jotain pientä hyvää nautin.
Ei auta kuin nutripussit kaivaa esiin. Kyllä voikin taas nakertaa ja nostaa vitutuskäyrää. Miten se voi olla
että joku toine ihminen joka on normipainonen mässää viikonlopun eikä painoa grammaakaan lisää ja lihava
kun mässää paino vauhdilla nousee? Miten sekin voi olla mahdollista??
Mistä taas löytyisi into tähän touhuun.
Mulle tulee aina hirvee apeus kun tulee takapakkia laihtumisen suhteen. Ei hitto, tätä menoa olen valas jouluna,
Nyt on kuulkaa niin motivaatio pois pelistä ettei mitään rajaa.
 
Viimeksi muokattu:
Äläpäs nyt ruoski ittees Hopeinen kuu liikaa. Toden näkösesti toi sun paino on nestettä ja mässäilet nyt vaan hyvällä omalla tunnolla siellä laivalla :) Kuten sanottu niin ketoosin katkasu todennäkösesti aiheuttaa sen et kun saat ittes kunnolla hommaan kii niin alkaa painokin taas tippua ihan eri tavalla :)

Itellä ollut aika huoletonta syömistä ja lauantainahan pääsee sit jo oikein hienosti isoon pöytään syömään kaikkea maan ja taivaan väliltä :p
 
Nyt on huono aamu takana siis useammalla :(

14/21 ja paino -100g eilisestä 97.6kg tänään....

Illalla nappasin 3 siivua kinkkua naamaan ja voi luoja miten hyvää se oli. Kanakeitot jätin pois ja syön tällä hetkellä ainoastaan suklaa-, minttusuklaapirtelöitä ja patukoita muu ei uppoa ni miksi sitä kiusata. Oon tuolla kiloklubissakin ja ajattelin et suunnittelen sinne meidän menut etukäteen... jatkan toistaiseksi 3 korvikkeella päivä eli aamupala ja päivällinen syödään muiden mukana. MULLA ON NÄLKÄ !!! tai tunne että on nälkä.

Parempaa huomista... jostain syystä alavatsaa kivistä ja turvottaa ei yhtään hyvä päivä.
 
...PAAALJON ONNEA VAAAN
PAAALJOOOON ONNNNEAAAA VAAAN
PAAAAAALJONNNNN ONNNNEEEEA VAAAAN

.........HOPEINEN KUUUUUU.......
'
PAAAALJOOON ONNNEEEEAAA VAAAAANNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ONNITTELUT ISOT HOPEISELLE KUULLE :kiss:

Vielä vähän aikaa alle nelikymppinen (sitten se alamäki alkaa tai painon kanssa ylämäki voinen kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä...) mutta nauti tänään täysin rinnoin eläkä pingota! Ota löysin rantein muru, hae alkosta vaikka pullo skumppaa ja korkkaa se jollei oo töihin lähtö! :heart:

Paino heittelee meillä kaikilla, so what! Oikeella polulla ollaan jos alamäkeen mennään.

Tai siis sanoo hän, joka täysnutras 2 päivää ja tänä aamuna tempas karjalanpiirakan täystäytteillä ja päivällä tomattikeittoa ja nyt illalla menee ketutukseen pari lasia punkkua. Vaan en meinaa nyt tuntee syyllisyyttä, oon nyt "ansainnu tänään nää hyvitykseksi" paskasta ketutustilanteesta. Sillä sipuli ja kellään ei oo nokam koputtamista tähän piste.

Tervetuloa uutiksiset, viihtykää murut seurassamme:

Sanz-- :wave:

Wolfgang :wave: (tekis mieli sanoo rock me amadeus...)

Juu. Huomenna vaakaan ja enempi ketutusta ku tänään varmaan.

Hop kuu: en haluu mennä seisovaan laivalla tuntien itteni (ne lohet, katkaravut, sushit, lihat ja alkupalapöytä...argh syön itteni niiiin turvoksiin "kokorahanedestä" mut jälkkäripöytä multa jää koskematta. Jos söis jonkun pienen annoksen muuta ja loput nutreja. Toki ollaan varattu aamupalapöytä molempiin suuntiin, joten paino siis nousee vääjäämättä. So what.

Okkei, nyt iltapuuron keittoon lapsosille.

p.s ei ole ennen käytetty lapsia tuolla djurgårdenilla ja muualla, jossain peppi pitkätossu jutussa onko kellään kokeneemmalla suositulsia Tukholmasta lasten kanssa?
 
pahatar :hug: leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Tänään ollu varsin läskiolo joten uskomatonta sama syökö vai ei ni olo on yhtä perseestä. Tänään heräsin siihen kuinka valtava työmaa miulla on edessä ja sekös ärsyttää hetikaikkijanyt ihmistä.

14/21 meneillään aamupaino 97.1 joten ihan vaan lauantaista lähteny 3 kiloa ja sen pitäisi kyllä motivoida. Tavoite ensi viikon torstai aamuksi 94.? ja siitä eteen päin niin ettei aamupaino ole yli 95 kuurin jälkeenkään.

On tää niin perseestä tää lihavuus miksi ihmeessä on tässä tilassa !?? miten vältän tämän jatkossa miksi ihmeessä kaikkea täytyy syödä vaikka ei niin tykkääkään. Plääh toivottavasti jonkun muun päivät on parempia.

Tällä hetkellä mennään ruokailusta ruokailuun ja odotan päivien kulumista pelottaa että mitä on 21/21 jälkeen . Miten osaan pitää homman kasassa miten hillitsen itseni ja kuinka opin ottamaan oikean kokoisen annoksen silleen että ei mee joko niin että syön liian vähän tai liian paljon. Kai se on vaan päivä kerrallaan mentävä ja koitettava löytää tasapaino itsensä kanssa... olo on kuin yrittäisin tavoitella aarretta sateenkaaren päästä. ENtäs jos en sinne pääse ? entäs jos tää matka on aivan liian pitkä epäonnistun ja lannistun ? Helekatin sekavaa vielä kaikki vaikka odotan että 3 viikkoa tulee täytee ni toisaalta pelkään sitä. Ja tä että miulla on koko aika kiire en saa mitään valmiiks kun on vain pieniä hetkiä kun pääsen asioita hoitelemaan. Lisä pari käsiä kiitos....

Hyvää viikonloppua huomenna on taas kerran niin hulina päivä että jännittää kuinka saan kaikki asiat hoidetuks ja ajallaan.
 
Hei!

Täälä yövuorossa kukun.
Eilen alkoi menkat joten toiveessa olisi että painon nousu olisikin syynä kuukautiset. Yleensä pari kiloa tulee hetkellisesti lisää. *tekosyiden listaa kehittelen*

Nutraus jatkuu laivaristeilyyn saakka tunnollisesti. Joten maanantaina en ole puntarilla. Ollaan 2 yötä laivalla su-ti.
Siirrän punnituksen seuraavan viikon maanantaihin josko kaikki seisovanpöydän herkut olisi sillon hävinneet sun muut tekosyyt jotta taas ilkiää nousta puntarille.

Tervehdys Wolfgang, tervetuloa mukaan. :)

Voi Minnarun, niin tuttuja tuntemuksia. Komppaan täysillä. Nyt vain pidetään pintamme ja sisäinen hoikka minämme alkaa näkymään uloskin päin. Työtä se vaati ja tahdon lujuutta mutta kyllä me siihen pystymme! :hug:

Pahatar älä masennut huonomminkin voisi olla. Teet kuitenkin koko ajan työtä ja osa tästä on painon hallintaa. Jos et olisi nutrannut olisi paino voinut olla nousu kiidossa paljon paljon ylemmäs. Tarkoitan jos olisit jatkanut entisiä elämäntapoja. Se on jo iso asia. Ja seuraavaan punnitukseen tulemme kaikki miinus grammojen kanssa.
Hauskaa risteilyä Pahatar! :kiss: Ja kiitos kauniista onnittelulaulusta :hug:

Joko Champion lähti Turkkiin? Jos niin ihanaa matkaa sinne auringon lämpöön :cool:

Milli-Iina, tunnistan itsestäni tuon tunnesyöpön. En vaan ole ennen osanut nimetä tuota "pakkotoimintoa" kuin tässä nutrauksen tuoksinnassa olen oivaltanut itsestäni asioita. Olen lapsesta asti hakenut mielihyvää ruoasta ja herkuista. Äitini hylkäsi minut henkisesti kun olin muutaman vuoden ikäinen ja kun olin 11v hylkäsi minut lastenkotiin. No en nyt jaksa vatvoa sitä tarinaa enempää mutta sieltä juontaa juuret tähän tunnesyömiseen/lohtusyömiseen. Ruoka on ollut se lohduttava äiti/ystävä. Ja nyt tajuan ettei se ruokakaan ole sen kummosempi lohduttaja kuin äitini, yhtä kauhea. Johdattaa minut ennenaikaiseen hautaan.
Nyt sitten 39vuotiaana yritän lopettaa tuon pakkotoiminnon. No menipäs nyt kovin syvälliseksi...

Ja kaikki muut ilmoitelkaahan itsestänne, mitä kuuluu, miten nutraus sujuu?

Hyvää viikonloppua Nutri-Siskot! Kuuluu ensiviikolla taas! :hug: :wave:

Lisäys: WAU! Katsoin tuota viimeiseksi päivitettyä listaa niin: vau. Champion, Milli-Iina ja Minnarun mahtavia tuloksia! Hienoa!! :kiss: Niin sitä pitää, kyllä nutraus kannattaa ja tulee tulosta. Jatketaan samaan malliin! =)
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai päivä 17/21 muutinkin et lopetan jo keskiviikkona, perjantaina alkaa meiän porukalla loma ni kerkeen muutaman päivän harjoitella ettei heti ala kamala mättäminen...

aamupaino 96.4 eli kivasti tippuu. Tänään pidin kynttiläkutsuja ja paistoin mustikkapiirakkaa ja senipiirasta ni siivun vetäisin sienipiirakkaa oli kyllä hyvää saa nähdä mitä vaaka sanoo huomen aamuna :/

Eli hyvät kanssa sisaret huomenna se sitten on puntari päivä :)
 
Huomenta!
Takana muutaman päivän repsuilu ja sen kyllä taas vaa'alla huomasi... |O
Paino tänään 69,7 , mutta ei auta lannistua. Täytyy ottaa tää viikko tosissaan, pysyy täysin nutreilla. Perjantaista lähtien en ole nutreihin vilkassukkaan, syöny vaan kaikkea, mitä ei pitäisi.. Sain perjantaina niin huonoja uutisia, joita sitten stressasin koko viikonlopun enkä jaksanut pitää syömisistä huolta.
Katsotaan, jospa se viikon päästä vaakakin olisi taas laskusuunnassa..
 
Hei ihanat naiset! Viimeksi kirjoitin tänne 8pv sitten jolloin painoa oli lähtenyt viikossa vähän päälle 2kg. Arvatkaa vain, tänään tasan 2 viikkoa siitä kun aloitin olen alkupainossa, eli 78,3kg. Täysin mun moka, viime maanantaista lähtien söin normaalisti, en herkkuja ym vain kotiruokaa. Tässä hyvä opetus mulle, luulin että tekemäni kotiruoka on terveellistä, eipä näköjään olekkaan!!!!! Viime viikonloppuna kun kävin synttäribileissä, myöhemmin netissä ne kuvat jonka näin missä olen... ihan oikeasti hyi hitto miten läski olen. En tiennytkään että NIIN iso olen.... olen nyt monta päivää taas miettinyt ja miettinyt että tätä painoa on NYT tai ei koskaan saatava alas. Joten tänään alkaa uusi kokeilu. EliLähtöpaino 78,3kg ja tavoite max 70kg. Ei mulla ole muuta sanottavaa, olen aika Huonolla tuulella mutta pakko onnistua. Onneks rahatilanne ei ole tällä hetkellä paras joten ei voi mennä kauppaankaan ostamaan herkkuja ym, kaapissa on riittävästi nutreja! En ole vielä syönyt kertakaan niitä patukoitq, pelkään että koska ne ovat niin hyviä niin laihtumisen jälkeen tekee vain mieli makeisia...
 
Huomen´ta ja hyvää alkanutta uutta mahdollisuuksien viikkoa :)

Täällä 18/21(20) aamupaino 96.7 kg eli +300g eiliseen muuta viime maanantaihin -2400g. Illalla syöty sienipiirakan palanen näkyy nyt tuossa sitten oli siinä sen verran reilusti suolaa et ihme etttei ollu enempää.

Tänään alkoi tuo 3-days pakkaus ja sen jälkeen aloitan paluun "normaaliin" en entiseen.
Patukat on niin mainioita mielummin korvaa semmoisella joku päivä aterian kuin se että napsisis jotain makeeta ruoan päälle. Mie ajattelin niillä korvailla aterioita silloin tällöin ni saanpahan välillä suun makiaks, ietityttää kyllä miten niistä pääse eroon ilman että ottaa mitään korvaavaa imellystä.

Ruokalistan suunnittelua tulevaisuuteen siitä on seuraavat päivät tehty. On varmaan kytävä ihan ruutuvihko ostamassa mihin kirjailen ja opetteleman laskemaan eri ruokien kalorimääriä ja opin tunnistamaan oikean kokoiset annokset... no onneks tuolla kiloklubilla on mainio pohja josta meinaan 500 kaloria ottaa pois.
 
Ei, ei ja ei! Eilinen meni taas ihan penkin alle. Söin taas kaikkea, mitä mieli teki.
Nyt sit kokeilen kymmenen päivän haastetta eli haastan itteni olemaan seuraavat 10 päivää pelkillä nutreilla. Njoo, pirskeet tiedossa vajaan kahden viikon päästä, joten haluiaisin edes sen 2 kiloa painoa alemmas ennen sitä, joten pakko yrittää nyt 10 päivää tsempata. Ja pirskeiden jälkeen on yritettävä taas jatkaa, koska en ole itseeni tyytyväinen tän kokoisena.
Mutta hei, tsemppiä näihin seuraavaan kymmeneen päivään tarvittas.
 
Eilinenkään ei mennyt ihan nappiin. Pojalla vatsatauti ja mulla näköjään oksennustauti. En syönyt ainakaan eilen mitään makeisia kuten yleensä jos olen kipeenä, illalla sain 2 nakkikäärylettä syötyä kun mies pakotti. Tänään jo parempi olla ja odotan jo innolla miten tää touhu alkaa taas sujumaan. Kysyin eilen mieheltä että paljon hän luulee minun painavan niin hän luuli että 75, en sanonnut hänelle että painan 3kg enemmän en vain kehdannut... nyt on PAKKO saada kilot karisemaan!!!
 
Paljon tsemppiä kymmenen päivän haasteeseen...

ja taas aamulla paino sama kuin eilen 96.7 kg menin syömään makkarakastikkeesta muutaman makkarasiivun noin 5 cm lenkkiä :( oli muuten aivan taivaallista. Turvotustahan se on mutta kyllä harmittaa. Se että vain muutavan makkara siivun jälkeen paino on suhteessa noussu vaikka kaloreita on muuten ihan minimaalisesti ni pelottaa minkälainen nousu tulee olemaan kun syön tuplat tähän tilanteeseen.

Vähiin käy ennen kuin loppuu. Alan olla jo ihan kypsä tähän mut just nyt on semmoinen väsymys milloin tartun jääkaapinkahvaan jatkuvalla syötöllä et aika huonoon tulee pussittelun lopetus :( No toivotaan et osa nutrauksella tulosten tekeminen jatkuu :)
 
Hei!

Eipäs anneta ketjun hiipua! Itse olen ollut lomalla ja reissussa miltai joka päivä etten ole ehtinyt koneelle. Syyhän se sekin... :D
Ei uutta täällä kuin että nutrauskin on lomalla, yritän taas huomen aamuna aloittaa nutrauksen jos en aloita niin sitten jatkuu kun lomalta palaan tiistaina töihin. Olen niin surkee tällasilla mini lomilla pysymään ruodussa.
Toivottavasti muilla sujuu paremmin. Tsemppiä tytöt!
 
Moikka moi!

Missäs luuraatte? Mun nutraus ei sitten jatkunut eilen. Jatkuu joko huomenna tai tiistaina.
Kävin tänään pitkällä kävelylenkillä reilu 1 1/2 tuntia. Olipa kyllä mukava ulkoilla kun tällä viikolla
jäänyt kyllä liikkuminen vähiin.
Ruokaisa salaattilinja eilen ja tänään mutta eilen käytiin kummipojan synttärikahvilla ja tuli vedettyä yksi
dallaspulla ja keksi ja illalla vielä suklaata |O
Ja tänään käytiin lanko-miehen synttäreillä ja otin pienen palan täytekakkua ja yhden keksin.
Ettei ihan putkeen mennyt....
Mutta onneksi peli ei ole menetetty, ainahan nutrausta voi jatkaa ja jatkankin.
Nyt ei voi luovuttaa kun näin pitkälle on päästy.
No antakaahan kuulua kuulumisianne, miten nutraus on onnistunut ja kuika laihoja jo olette?
Tsempit alkavalle viikolle ja muutenkin muksaa viikkoa! =)
 
Terveiset Turkista kanssa sisaret! Eilen illalla kotiuduttiin ja vaaka näytti saldoo +2kg eli oli 99,3kg. Mutta mä oon aina lennon jälkeen turvoksissa et toi määrä laskee kyl pois. Mulla oli siellä reissussa sääntönä et ruokailussa sain ottaa vaan yhden lautasellisen ruokaa ja yhden lautasellisen jälkkäriä ja ähkyoloa ei saanut tulla ja se toimi :) Syötiin aamiainen, päivällinen, pieni välipala ja sit illallinen ja väleissä ei mässäilty mitään. Join vain vettä ja muutaman drinksun joten ei tullut sokereita limuistakaan. Hienosti siis selvisin :)

Nyt vetelen easy diet puuroo aamupalaks ja tällä linjalla seuraavat 21 päivää nyt ainakin :) Päivittelen listan tänään illemmalla!
 
No hei taas pitkästä aikaa... Eipä ole minusta kuulunut mitään koska olen niin nolona, en sit pystynyt aloittamaan, tai ei halunnut, en tiedä... tänään piti taas aloittaa mutta en tiedä yhtään mihin tää motivaatio on hävinnyt. Vaikka tiedän että jos haluan näytää jyvältä seuraavana kesänä niin nyt olisi viimeinen aika alkaa laihduttamaan, mutta joku juttu nyt pidättelee mua... Ehkä se että olen kotiäiti ja aina kotona, ei paljon tekemistä vaikka lapsen kanssa päivät pitkät touhuankin...Jos olisin töissä tai koulussa niin tää laihtuminen olisi paljon helpompaa kun pystyy keskittymään muuhun kuin jääkaappiin.... Joka ilta ja joka aamu ajattelen että olenpa mä lihonnu, miksen laihdu.. blablabla.... ehkä huomenna sitten aloitan, en tiedä, en osaa sanoa tuntuuko huomenna "siltä".. onks kellään vinkkejä miten saisin motivaation takaisin, tai auttaisko esim joku terapeutti kannustamaan siihen koska kuitenkin vihaan itteeni tälläisenä ja parisuhde kärsii kovasti siitä että mulla on niin huono itsetunto... Terkkuja kaikille ja hyvin te muut näytätte pärjäävään, paremmin ainakin kuin minä!:ashamed:
 
Jep, tänään taitaa olla "se" päivä! Aamupaino 77,6kg. Ainiin, ostan hulavanteen sellaisen missä on painoa, viimeksi pyöritin sellaista ehkä alakoulun ikäisenä mutta ei se haittaa, vaikuttaa ainakin minulle sopivalta harrastukselta ja tykkään myös kahvakuula treenistä, jos saisin jostain tosi edullisesti niin pitää hankkia nekin!:)

Hauskaa päivää kaikille, nutri-siskot!:D
 
Hei Kaikki!

Älä lyö vielä hanskoja tiskiin, Liisalicious. Kyllä tässä on ollut motivaatio hukassa mullakin 1viikon ajan.
Mulla kans on vaikeuksia jos on loma tai pitemmät vapaat, se jääkaappi on liian lähellä ja sortuu syömään mitä sattuu. Eilen taas meni hyvin klo 18 saakka kunnes kaupassa retkahdin ja päätin mässytä viimeisenä lomapäivänä, sipsejä+suolapähkinöitä ja hiukan suklaata. Ruokapuoli meni hyvin aamulla smoothie-allevon ja iltapäivällä tein salaattia jossa oli hiukankatkarapua,simpukoita +savulohta. Mutta nuo turhakkeet snacksit olisi voinut jättää pois.
No tänään aloitin nutrauksen ja aion pysyä. Heitän loput sipsit ja pähkinät roskikseen, täytyy aloittaa sillai ettei houkutuksia ole kaapissa. Nyt vedän 1kk täysillä ja sitten yksi herkkupäivä ja sitten taas 1kk ja onkin joulu jonka jos pystyisi syömään maltillisesti, no taidan olla töissä niin se hillitsee herkuttelua.
Katsotaan mitä paino on sillon joko voin siirtyä ruokavaliolla laihduttamiseen.
Puntarille en kykene menemään kun hirvittää nähdä lukemat viikon herkuttelun jälkeen.
Katsotaan millon on pokkaa kohdata vaaka :ashamed:

Tuota mokka nutria vai mistä te olette puhuneet haluttas kokeilla mutta kun ei mistään löydy, joka kaupassaa+apteekissa se kohta hyllystä on aina tyhjä, mahtaa olla suosittu kun on aina lopussa. En vielä ole päässy edes maistamaan.

Menen iltavuoroon tänään jää liikunta suorittamatta. Mutta huomenna aamuvuoron jälkeen säntään kävelylle.

Mitäs muut, miten tämä kivikkoinen, karikkoinen pitkä tie etenee?

Ja nyt tytöt! Nyt otetaan taas tämä homma tosissaan! Nutrit esiin ja lenkkipoluille ja punttisaleille mars!

Kuulumisiin! :) :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Moikkelis!

Jatkoin eilen onnistuneesti nutrausta ja tänään jatkuu täysnutraus+puolikiloa vihenneksia.
Töissä tää on niin helppoa kun ei ole muuta evästä mukana kuin nutrit. Ja tänää sellanen härdelli että lennosta join nutrin.
Mites muut? Älkää nyt sanoko että olette jo tavoitteessanne ja taas yksin täälä höpäjän :'(
Antakaas kuulua itsestänne!! :wave:
 
Et höpäjä yksin :) Täällä lähes tunnollisesti eli jotain pientä oon syönyt nutrien lisäksi. Alku tuntuu taas vaikealta mut sit mietin et voinhan mä mennä sellasella puolikevennyksellä tän viikon ja sit täysillä kun tuntuu tosi vaikeelta heti kauheen syömisviikon jälkeen. Mut tavote on olla tosi kevyellä ruualla.

Mulla oli hammaslääkäri ja kuten yleensä niin puudutus ei tehoo siitä huolimatta et saan puoli tuntia puudutusaikaa ja nyt kun puudutetta on laitettu litrakaupalla niin tunti paikkauksen jälkeen alkaa olla naama, kieli ja kurkku puuduksissa ja hassulta tuntuu kun vasen silmäkin alkaa olla tunnoton.. Huoh.. No eipä tartte varamaan syödä loppupäovänä mitään kun sit mun oudon puudutuson gelmani kanssa on vielä se et naama on varmaan huomen aamuun asti puutunut kun mulla ei sit taho millään loppua toi puudutus! Ongelmansa kullakin :D

Alotin Tupperimyyjänä hommat harrastusmielessä ja jotenkin sekin antoi inspiraatioo kun on kiva sit mennä edustavana ja paremman näkösenä kippoja myymään :) Saatika sit se meidän ens toukokuun matka jonne meinaan kyl mennä ainakin 20kg kevyempänä ;) Kohta koiralenkille kaverin kanssa sössöttään kun ei meinaa puhe oikein sujua tällä hetkellä :D
 

Yhteistyössä