Lokakuiset 2018 <3

@viipulainen aijaa (y):D

Kiva että tääläkin porukka pysyy aktiivisena huolimatta facebook ryhmästä (y)
Mä tykkään kanssa että molemmissa pysyis aktiivisena. Osa ei halua välttämättä ennen rakenneultraa fb ryhmiin jos ollenkaan. Kun loppujaan voi olla ihan mahollista että siellä sit onkin joku tuttu ja vaikka samassa veneessä onki, ni ei tahdo välttis paljastua.:D
Meillä kävi kuopuksen mammaryhmässä parilla näin, että olikin tuttuja sit ihan niinki läheisesti kuin perheen sisältä.:LOL:
 
Mä tykkään kanssa että molemmissa pysyis aktiivisena. Osa ei halua välttämättä ennen rakenneultraa fb ryhmiin jos ollenkaan. Kun loppujaan voi olla ihan mahollista että siellä sit onkin joku tuttu ja vaikka samassa veneessä onki, ni ei tahdo välttis paljastua.:D
Meillä kävi kuopuksen mammaryhmässä parilla näin, että olikin tuttuja sit ihan niinki läheisesti kuin perheen sisältä.:LOL:
Eikä! En Mä sitten ehkä vielä uskallakaan faceen. Nautin vielä anonymiteetistäni ;)

Pitää joo neuvolassa sanoa tästä. En oo vielä uskaltanu soittaa. :whistle: Viimeks kerkesin käydä ennen km ja se oli vähän turhaa ja ikävää.
 
Eikä! En Mä sitten ehkä vielä uskallakaan faceen. Nautin vielä anonymiteetistäni ;)

Pitää joo neuvolassa sanoa tästä. En oo vielä uskaltanu soittaa. :whistle: Viimeks kerkesin käydä ennen km ja se oli vähän turhaa ja ikävää.
Joo nyt kun tarkistelin, niin kyseessä oli sisaret.:LOL: Että tosiaan, aina on se pieni mahis että sattuu samaan ryhmään joku jonka tuntee.:) Itseä ei tää mahollisuus sillain haittaa, mutta toki aina koitan pitää peukkuja että tuttuja ei ois.:LOL: Mut sit taas, siinä olis mahis myös että ois heti alussa joku kelle jutella livenäkin. Puolensa ja puolensa varmaan. Ja siis toki sit riippuu onko se tuttu miten huolimaton höpöttelijä.:ROFLMAO::whistle:
 
Mulla löytyi esikoisen ryhmästä kollega :ROFLMAO:. samas venees toki kelluttiin mut silti oon tyytyväinen et lityin vasta NT jälkeen ja samoin meinasin toimia nyt. Sit se vasta onkin surkeaa jos siellä ois vaikka joku sukulainen/tuttu ja itsellä kävis huonosti ja toisel hyvin ni ois se aika harmi sit varmaan molemmille kun toinen saa vauvan ja toinen ei. oon itse enemmän sellaista sorttia et tykkään mieluummin surra kaksin miehen kanssa jos surtavaa tulee.
 
Mulla löytyi esikoisen ryhmästä kollega :ROFLMAO:. samas venees toki kelluttiin mut silti oon tyytyväinen et lityin vasta NT jälkeen ja samoin meinasin toimia nyt. Sit se vasta onkin surkeaa jos siellä ois vaikka joku sukulainen/tuttu ja itsellä kävis huonosti ja toisel hyvin ni ois se aika harmi sit varmaan molemmille kun toinen saa vauvan ja toinen ei. oon itse enemmän sellaista sorttia et tykkään mieluummin surra kaksin miehen kanssa jos surtavaa tulee.
No tuo on kyllä hyvä pointti myös jos ihan lähipiiristä osuisi.

Ja jassoo..join kahvia ja nyt närästää..tosin voi se olla myös se että söin ruisleipääkin, joskaan kumpikaan ei normaalisti aiheuta mitään. :D Toistaiseksi oon ihan hyvilläni että tulee tämmösiä. Jos pahenee ja tulee kamalasti kaikkea, saatan perua puheeni.:LOL:

Kävin kattelemassa noita ketjuja joissa ollaan jo ihan likellä laskettua. :D Ei ollu hyvä idea, tuli vaan fiilis että en jaksa oottaa ollenkaan. :LOL:
 
Taas on oireet tänään hukassa....
Tein digin ja sama tulos kuin 16.2 raskaana 2-3
No ei auta kuin odotella:unsure: jos tietty oon vasta 4+4 niin ei se kuulukkaan vielä nousta ja raskaana 3+ osioon... Jos uusiksi sunnuntaina sitten.....
 
Kävin nyt sitten hakemassa pari eriä raskaustestiä. Mulla on nyt rv 4+0 ja viivat on aika haaleat.. Toki alle parin tunnin pissistä ja tähän aikaan. Miltä nuo näyttää?
Minusta ovat hyvät. Tää kuva on mun päivätestistä sunnuntailta jollon oli 4+0 ja aika samanlaiselta näyttää ku nuo sinun.:)
Ja eilen illalla tuli liuskaan leffaviivat ja tänään aamulla puikkoon.:)
[url=https://aijaa.com/yXn3Fl][/URL]
 
  • Tykkää
Reactions: Miukuliisa
Joo ehkä jätän sen facen nyt sitten toistaiseksi vielä :) Muutenkin aika vähän tulee käytettyä sitä.

Sain äsken ne viime viikolla käymäni keltarauhaslabran tulokset ja gyne oli ihan että "Mitä mä sanoin", kun kerroin raskaudesta. Oli perusgynetyyliin sitä mieltä että "heti kun loppuu stressaaminen niin tulee vauvakin". No kaipa se on myönnettävä että vähän niin siinä pääsi käymään :D Keltarauhasarvo oli 24, kun 15 yli on normaali eli kuulemma oikein hieno ovulaatio oli ollut.

Kahden viikon päästä lupasi myös ultrata, kun arveli että haluaisin mennä kun tosiaan edellinen plussauutinen vaihtui keskenmenoon. Eli pari viikkoa pitäisi nyt vähintään jännätä ellei tässä välissä kerkeä sattua jotain.

@Miukuliisa sanoisin myös että ihan hyvän oloiset viivat! Tai ainakin toivon niin koska tosiaan itsellä suht samanlaiset. ja varmaan n. samat viikot. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Miukuliisa
Voi hitto että inhoan tätä Kaksplussan nettisivua! Hyppiikö ja tökkiikö tämä muillakin?

Alkaa farkut ahdistamaan mahan kohdalta. Tekisi mieli kulkea vaan legginseissä! Muilla samaa tässä vaiheessa?
Joo tökkii vaihdellen, toisinaan ei mitään ongelmaa ja sit jossain kohti sekoaa ihan huolella.

Ja joo, mitä pidemmälle päivää mennään, sitä huonompi idea farkut on.:LOL:
 
Mullakin ahdistaa jo housut! On ollu jo pari viikkoa ihan järkyttävä turvotus. Eilen oli poikkeuksellinen littana masu koko päivän (ja heti tietty huolestuin) mut must tuntuu et tänään heti aamusta turvotus tuli korkojen kera takas. :LOL: Muuta oireita mulla ei olekaan.

Mulla piti olla tänään eka lääkäriaika mutta eilen tuli soitto että lääkäri peruu koko viikon vastaanotot :mad: Sain sitten uuden ajan ens viikolle kun ois 6+1. Ehkä ihan hyvä että joudun venyttämään yhden viikon lisää kun on näin alussa, mutta jotenkin hirvittää tämmönen odottelu, tuntuu et pitäis päästä johonkin kontrolliin jo mutta eipä sellaisella kai mitään tee tässä vaiheessa. Päivät matelee niiiiiin hitaasti... :oops:

Mä en oo tehny kuin yhden raskaustestin viikoilla 4+2, ja se oli kyllä aika selkeä tapaus! Toivoin saavani siltä lääkäriltä lähetteen verikokeeseen tälle viikolle, mutta nyt sekin menee ens viikkoon. :confused:
 
Mäkään en sinne fb-ryhmään vielä haluais liittyä, joten toivottavasti täällä pysyy porukkaa!

Vaikka oon samaa mieltä että tän sivuston mainokset on raivostuttavia, saa todellakin sivun hyppimään ihan holtittomasti! Terveisiä vaan sivuston ylläpitäjille! :mad:
 
jos haluatte välttää hyppimistä ni älkää vaan painako mitään ennenkun nuo kaikki mainokset on latautuneet älkääkä missään nimessä tykätkö kenekään kirjoituksista, heti jos tykkää jostain ni sivu alkaa latautumaan siy pomppaa alkuun ja sit lopulta pomppaa takas siihe mis olit. mut ainakin 20s siinä sit odottelet...
 
  • Tykkää
Reactions: Eetuha
Mä tykkään kanssa että molemmissa pysyis aktiivisena. Osa ei halua välttämättä ennen rakenneultraa fb ryhmiin jos ollenkaan. Kun loppujaan voi olla ihan mahollista että siellä sit onkin joku tuttu ja vaikka samassa veneessä onki, ni ei tahdo välttis paljastua.:D
Meillä kävi kuopuksen mammaryhmässä parilla näin, että olikin tuttuja sit ihan niinki läheisesti kuin perheen sisältä.:LOL:
Joo tää on se syy jonka vuoksi en uskalla ainakaan vielä fb-ryhmään. Suomi on pieni maa, joten äkkiä sieltä löytyy joku tuttu, tai jos ei sitä niin tutun tuttu joka näkee että löytyy yhteisiä kavereita. En tässä vaiheessa halua ottaa sitä riskiä että satun odottamaan samaan aikaan vaikka jonkun työpaikan ihmisen kanssa, ja sana lähtee kiertämään. Vaikka varmasti oottekin kaikki ihania ihmisiä ja hyvää juttuseuraa! :)
 

Yhteistyössä