Lokakuiset 2018 <3

TT1
Hei. Voisin sellasen uuden listan laittaa alulle, mihin lisäilen halukkaat mukaan. Ei siis alkuperäistä. Porukka on vähentynyt ja kourallinen meitä täällä taitaa pörrää. Alkutietojen lisäksi voisi lisätä sen sukupuolen, tiedossa arvaus ja painoarvio takin sinne voisi laitella jos haluu. Jos tälläsee halukkuutta voisin aloitella sen.
TT1
 
  • Tykkää
Reactions: Kems
No nyt!
Pakko sanoa ekaksiki, että sori tuhannesti, ku nuista mun viesteistä näyttää löytyvän ihan hitokseen virheitä! Siis sillai et joku random sana on yhtäkkiä kesken lauseen... Käytän paljon tämmöttii murresanoja, ni tää laitaan toki korjaa ne sit sellaiseksi sanaksi, jonka luulee et sen on tarkotus olla. Eikä siinä mitään, mut monasti käy sit niin, et lauseessa ei oo mitään järkeä:ROFLMAO: Joskus huomaan ne ja muokkaan sit tekstiä, mut aina en huomaa tai muokkaa, ni pahoittelut (tuskinpa siis ketään höirittee, mut nyt oli vihdoinki pakko tääki asia tuoda esille, kun alko ihteä häiriheen:ROFLMAO:)! Oon siis kans töhö tekniikkavimpainten kanssa, mutten ihan näin töhö:p

Toisekseen: Ihan HULLUA et kohta heinäkuu, alkaa oleen enää kolme kk laskettuihin:love: Sanoin jo aiemmassa viestissä, mut sanon uudelleen; tehhään vaan kohta uus aloitus johon kans se lista alkuun. Onko myös halukkuutta näihin tyttö-poika -listoihin ja muihin leikkimielisiin listoihin ko. Aloituksessa? :D Kiinnostaa kans, oisko kellään halukkuutta salaiseen ryhmään/ alotukseen/ miksi-näitä-nyt-kutsutaan täällä? Tai sit just vaik whatsapp ryhmään? Muaki Haluttais kuvia päästä jakeleen (niin vauvoista, kuin myös ultrista ja masuistakin? Ehkä? Jos muitaki kiinnostaa? Ja toki kaikesta muustaki vauvakamasta tai -huoneesta tai mistä nyt porukka haluaa jakaa tai kattoo kuvia? ) ja se, et onko mukavampi jos on suljettu ryhmä tai juurikin tuleeko esim. whatsappia esim. Helpommin käytettyä? :)

@Jocrow haha, kuulostaa ihan ylisöpöltä toi pinkki maastokuvioinen yöpuku!:love: Ai jaa! En kyl tuotakaan ois tienny kaukaloista, vaikka nyt kun järjellä ajattelee,niin....:oops: Kiitti tiedosta! Ja todellakin pikkusen turvallisuus on tärkeintä, siispä Mietintämyssy päähän ja kaukaloitakin miettimään!:D

@Jasuuu haha, liekö jäi meikäläiselle kuiten alitajhntaisesti toi whatsapp-ryhmä sun viestistä mieleen, ku sitä itekki ehotin:ROFLMAO: Onpa ihana ku ei oo kipuja ja maha kasvaa, hui ku sulla jo huikee viikot alkaa oleen:love: Ja mikään ei ärsytä niin paljon, kun tökkivä tietotekniikka:mad:

@Kems Joo, touhottamista saa kyl alkaa vähenteleen pikuhiljaa:D Koetahan selvitä kivuista! Mulle ei vieläkään oo sitä pesänrakennusvietti tullu:( Siis toki sillai pikkasen, mut se saattaa olla ihan omaa luonnettaki, ku näitä vauvakamija tosiaan tunneli jo ilmaantunu:ROFLMAO: Samaistun kans tohon lääkkeiden käytön syyllisyydentuntemuksiin... Itellä nyt toki ko insuliinista ei pitäis olla haittaa ja vaan parasetamolia tulee otettua jos oikeen särkee jottain, mut toooosi harvoin tarttenu ottaa, mut silti sitä miettii. Mut sit pitäis yrittää muistaa, et myös äidin hyvinvointi on tärkeää, sillä kun äiti ja äitin kroppa voi hyvin, ni se heijastuu myös vauvaan. Plus kylläpä ne terveydenhoito- ja lääketieteenalan ammattilaiset sanois, jos ei sais jotain lääkettä käyttää.

@AnMaaria Haha, ihana toi mahajuttu:ROFLMAO: Mut joo, se on kyl totta, ettei vauvojen vaatteet paljon kulu! Ja just toi, ku ne vauvat ja lapset kasvaa koko ajan, ni koko ajan saa myös olla kohtaamassa isompia vaatteita:confused: Eli kirpparit on kyl rahan ja luonnon kannalta pop!

@viipulainen voi harmi vatsatautia :confused::confused::confused: Mutta muuten ihania kuulumisia!!!:love: Onnea tytsystä:love: Ja eih, pusuhuulet:love:!!! Mua nyt harmittaa entistä enemmän, ettei olla päästy kasvoja vilaseen, ku niin kovin on pitäny kätensä tiellä:cry: Ihana kans kuulla, et vaivoja ei pahemmin oo! :)

@amaia Et oo ainut, joka tyttö-poika jutussa tipahtanu kärryiltä, siksipä himoitten sitä listaa;) Radista en tiiä, mut lähärinä sekä t1d:na sanoisin, et todellako vaikuttaa aamun juttuihin ja seukki päivään huonosti nukuttu yö, liikunta sekä syömiset ja juomiset:confused: Tärkeintä toki on, et tulee se oikee paastoväli jne, mut sit just se, et jos on syöny/juonu/ nukkunu/ liikkunu huonosti, ni saattaahan se heittää. Toki radista nyt en oo varma, kui hyvin sen tosin näkee sillä testillä, et onko niin suurta merkitystä. Luulis kyllä, ku oon käsittöny just, et 2tyypissä ja ratissa ruokavaliolla ja liikunnalla on vielä suurempi vaikutus, ku ykkösessä.

@saraneito omanapailu on ihan hyvä, minä ainaki tykkään juurikin muitten jutuista lukea;) Kiva ku käyt kirjottelee!:) Ihanaa, kohtahan sulla alkaa loma! Voi että, kateeksi käy! Mun pitäis saada aikaseksi laittaa palkanlaskentaaan viestiä, et koska alkais loma ja se, et onko mulla nyt lomapäivii vai ei ja äh:D Oon niin aloittelija kaikessa tässä, äh! (n) Mitä muuten sisälle ja syksylle alotus meinaa??? @ahmis ,sulle kans tämä kyssä :D Mitä meinaa toi heinä-elokuu -juttu? :) Voi olla, et väsyneet raskaus- sekä yötyöaivoni suttaavat:oops: Ja mikä nimi me pannaan aloitukselle? Minä edelleen voin koittaa, mut joku pätevämpi ilman muuta saa, jos haluaa, ni panna aloituksen pystyyn :)

Ruokahommaan vielä; joo ymmärrän siis, jos joku on "ihan hysteerinen" kaiken ruoan yms. Suhteen raskaudessa. Aikasemmat kokemukset vaikuttaa ja eihän nyt kukaan halua riskeerata raskautta (luulisin?!), notta son ihan ok! Samaten ko on ihan ok syyä salmiakkii, sushia, maksamakkaraa/ -laatikkoa yms. Jos haluaa. Sekin on ihan ok! Sillä jokainenhan tekee omat valintansa, eikös? Enemmän potuttaa se, jos joku tahalleen esim. menis nyt siis syömään jottain rotanmyrkkyy tms.jonka tietää olevan vaarallista ja näin, mut juurikin suurinosa näistä ruokaRAJOTUKSISTA koskee nimenomaan sitä, ettei saa liikaa jotain ainetta x. Ja ihan perusterve ihminenki, joka ei oo raskaana, ni voi kuolla liikaan kaikkeen -jopa veteen ja happeen. Itse sanoisin, että järki käteen, mutta lähinnä musta mulla on oikeus sanoa se vaan itselleni, sillä kaikki vaikuttaa kaikkiin erilailla ja kaikki tekee omat valintansa:) Omia neuvojaan saa antaa ja jakaa, mutta ei pidä mennä arvosteleman muitten:D Toki siis saa arvostella, mut eipä sitä ääneen ehkä kannata tehä -eipä siitä hyötyä oo. Ihana, ku ihmiset jakaa omia kokemuksiaan ja tietojaan, ni toiset voi sit niitten perusteella joko jatkaa omalla linjallaan tai ottaa käyttöönsä uuden tiedon ja soveltaa niitä:) Enkä usko, et täälläkään kukaan haluaakaan arvostella toisten toimintatapoja; tarkotus (ja rikkaus!), ainakin mun käsittääkseni, on ennemminki se, et nähään monia eri tapoja toimia ja antaahan tää jakaminen mahollisuuden oppia ja/tai kokeilla uutta! :) Lisäksi tällaset aloittelijat (lue: Ane773 :D), jotka tuntuu olevan ihan pihalla kaikesta, saa ihan hulluna uutta tietoo ja kokemusoppia, mikä on kyl kultaakin kalliimpaa, kun tuo netti nyt on pullollaan mitä vastakohtaisempia, TEOREETTISIA, juttuja:ROFLMAO: Eli lopuksi vielä kiitos, kun jaatte täällä omia tapojanne toimia (ettekä arvostele toisten tapoja toimia!), mie arvostan! ♡ ♡♡

Ane773 ja Pätkis rv 23+5 (?)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: amaia ja Kems
Huhhuh... tänne kirjoittelu on kyllä itsellä jäänyt valitettavan vähälle, mutta lupaan olla aktiivisempi
Täällä on kärsitty vatsatautia. Ensin tyttö ja nyt 1,5vkon päästä iski mulle. Oksensin vain paristi mutta tää ripuli...yyyyh...kestänyt jo kolme päivää eikä loppua näy. Painoa lähtenyt nyt 2,5kg joten vois jo rauhottuma

Minimies on erittäin aktiivinen ja potkuissa on jo voimaa roimasti saisi vaan jo kääntyä pois perätilasta kun nuo potkut virtsarakkoon sattuvat jo ikävästi.

Ärsyttävää kun tästäkin raskaudesta sain radituomion ja taaskaan ei ole mitään hämminkiä ollut kotimittauksissa.
 
TT1
Hei kaikki mukana olevat ja uudet.Laittelin uuden viestiketjun alulle ihan vain nimellä Lokakuu 2018.Vaihdetaan sinne,niin tuo päivitys onnistuu.Lisäilen listaan teidän tietoja sitä mukaa kun niitä ilmoitatte.
Vähän joudutte vaivaa näkemään tietojen uudelleen ilmoittamisessa,mutta näin lista päivittyy samalla.
Lisätkää tiedot siis Lokakuu 2018 sivuille.
 
  • Tykkää
Reactions: Kems ja amaia

Yhteistyössä