Lokakuiset 2019

Lasketut ajat:

Toivon, että kaikki laittaisivat listalle haluamansa tiedot itsestään värillä
(helpompi huomata viestien joukosta, värin saa muutettua viestikentän yläpuolelta pisarasta):
Laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / missä synnytys


25.9. / Miina- / 30v / 3. lapsi / TAYS tai KHKS
29.9. / lillium / 32v / 2.lapsi
29.9. /Ässä93/ 25v / 1. lapsi
29.9./ Toiveissa90
29.9. / Minona / 30v / 2. lapsi
1.10. /pikkupeikko85 / 4. Lapsi / NKL
2.10. / Toivojatintti/ 25v / 1. lapsi / TAYS
2.10. / Ipu / 32v / 1. lapsi / TAYS
2.10. / _minävain_ / 29v / 3. lapsi / K-PKS
2.10. / Juli87 / 32v / 3. lapsi / TYKS
3.10. /Maicy / (minä 30v, mies 28v, tyttö - 15 ja tyttö - 16) / 3. lapsi
3.10. / Pioni85 / 33v / 2.lapsi / SATKS
4.10. / Schoko / 28 / 3. lapsi
4.10. / Pauva / 30 v./ 2. Lapsi / P-KKS
5.10. / Jenskuli- / 28v / 2. lapsi / TAYS
5.10. / Double Happy / 30v. / 2. lapsi / TAYS
5.10. / Maicy / 3. lapsi / OYS
7.10. / chili_ / 2. lapsi /SEKS
7.10 / Neliveto_Masumönkijä / 31v. / 1.lapsi
8.10. / empuska / 26v / 1. lapsi / EKKS
10.10. / Minnimatilda / 33 / 4. lapsi / OYS
12.10. / Ringaa / 28v / 3. lapsi / TAYS
12.10. / Mimmu1984 / 34v / 3. lapsi / PKKS
13.10. / Jiiän / 25v / 1. lapsi
14.10. / Fiiia / 25v. / 1. lapsi / TYKS
14.10. / Taigariina / 34v / 1. lapsi / L-PKS
14.10 / Momon / 39 / 5. lapsi/PHKS
15.10. / Milow / 27 / ensimmäinen / SATKS
15.10. / meisje81 / 37v / 4. Lapsi
17.10. / -kristine- / 24v / 1. lapsi / TAYS
18.10. / Pihlaja87 / 31v. / 1.lapsi / NKL
20.10. / Coguine / 28v / esikoinen / SEKS
20.10./ XoXoRianna/ 29v./1.lapsi
22.10. / ~Madre~ / 38v / 5.lapsi / Kys
22.10.? / hillaemma / 23v / toinen lapsi / ei hajua synnytyssairaalasta
22.10. / niiann / 25v / 2.lapsi / kys
22.10. / Minä32 / 5.lapsi / synnäristä ei vielä tietoa
23.10. / puhuriina / 31v / 4. lapsi
24.10. / sucrine / 32 / esikoinen / NKL
25.10/ Alfred.J.Kwak/34v/4.lapsi
25.10. / Nipsunen86 / 32v / 2.lapsi
26.10. / Äippis / 38v / 3. lapsi / Naistenklinikka
26.10. / BabyKuha / 26v. / 1.lapsi
27.10./ Beibihaaveilija ja pähkinä / 22v / 1 lapsi
28.10. / kevätpäiväntyttö / 32v. / 2. Lapsi / ?
29.10. / _cococola92 / 26v / 1. lapsi / ei aavistustakaan vielä
29.10 / susannee / 25v / 1.lapsi
30.10. / Maggie84 / 34 / 6.lapsi / naistenklinikka
Amalia27 / 30v / 2.lapsi / / TYKS
Emilia1987 / 32v. /2. Lapsi


Ryhmästä poistuneet <3:
Kuvituksia
kirsillevauva
Milli-34

Synnytyssairaalat:
EKKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
@Jenskuli- Onnea plussasta! :love: Mä jutustelen jo tuolla syyskuisissa, mutta laskettu menee ihan syyskuun loppuun, ni tulin röyhkeästi kuikkimaan myös tänne. Saattaahan tuo vielä keikahtaa tälle puolen. :D:whistle: Maanantaina siis testasin ja viivahan siihen piirtyi. :love: Nyt siis 4+4 ja la 29.9.. :)
 
Moro!
Pitkään eri ryhmissä taustailleena pääsen minäkin ilmoittamaan plussasta! Okei, haamu vasta, mutta siitä se vahvistellaan :) (eilen se oli vielä -erittäin- haalea, mutta tänään sen pystyy jo siristelemättä näkemään n:D)
Nyt tähtäimessä on 4.10 <3
Tänään 3+6.
 
Täällä eilen plussannut lokakuinen la 3.10. Eilen rfsu testaa varhain testillä selkeä punertava, mutta heikko viiva. Epäilys oli suuri, että lieköhän tuo se maankuulu viivanpaikka/false alarm. Haha. Mutta tänään aamulla pregcheckin testillä aamupissasta seuraava tulos - - > https://aijaa.com/rSfgc0

Kaikille tarrasukkia kovasti, että kyytiläiset pysyy matkassa. :love:

Huomena aamulla testaan ja katton olisko vahvistunut tämän aamuiseen.

Niin joo, tänään 4+0 :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussasta! Mulla kans la olis syyskuun puolella, kun laskee edellisistä menkoista, mutta luulen, että ovulaatio oli hieman myöhemmin, joten lokakuiset tuntuu luontevammalta ryhmältä. :)
Testasin ekan kerran viime lauantaina pregcheckillä hyyyvin haalean haamun ja malttamattomana testannut nyt päivittäin ja hyvin on lähtenyt viiva vahvistumaan.

Nyt siis 4+4 ja la 29.9.
 
Paljon onnea plussista kaikille! :love: Osasitteko epäillä yhtään ennen plussaa, että pieni ois matkassa? Mä aloin epäilee, että ois tärppi käynny, kun tissit kipeytyi ja lämmöt oli koko ajan ylhäällä. :)
 
Moikka! Onnea plussista! ❤

Mulla LA kans 29.9. Mutta veikkaan samaa itselle kuin @Ässä93 että ovis vähän myöhemmin, mutta toisaalta arvioitu hedelmöittymisaika sopii hyvin peiton heiluttelin kanssa yksiin . No, aika helposti menee lokakuun puolelle. Meille on kolmas tulossa ja oon kyllä tosi onnellinen ja 1,5v "yrittämisen" jälkeen tää on onnenpotku ❤
 
Paljon onnea plussista kaikille! :love: Osasitteko epäillä yhtään ennen plussaa, että pieni ois matkassa? Mä aloin epäilee, että ois tärppi käynny, kun tissit kipeytyi ja lämmöt oli koko ajan ylhäällä. :)
No itseasiassa vko sitten meidän nuorin tuli syliin ja mua sattui tisseihin oikein vihlaisevasti. Sitten pari vko sitten pistävää kipua alavatsalla. Sunnuntaina oli hyvin epävarma haamu, tiistaina olin ihan tosi väsynyt, keskiviikkoaamuna plussasin.
 
Ihanaa, täällä on jo muitakin, onnea kaikille! <3
Mä ihmettelin maanantaina, miten voikin olla veto pois ja tosi väsynyt. Tiistaina tulin työreissusta kotiin illalla ja tytön hypätessä syliin tajusin, että tissit on älyttömän kipeät. Siitä viimeistään osasin päätellä.

Eilen tein sitten tosiaan ekan testin aamulla, ja selkeästi erottuva viiva oli. Tänään digitesti sanoi ”Raskaana 1-2viikkoa”. Tätä on yritetty jo reilu vuosi, niin olo on kyllä ihan uskomaton!

Pitäiskö kerätä vähän listaa, ketä meitä täällä on? Jos tulee mieleen jotain muita juttuja, niin voi toki lisätä.
Laskettu aika, nimimerkki, ikä, monesko:

5.10., Jenskuli-, 28v, 2. lapsi
 
Lokakuiset 2019

3.10. Maicy, (minä 30v, mies 28v, tyttö - 15 ja tyttö - 16), 3.lapsi
5.10., Jenskuli-, 28v, 2. lapsi
 
Heippa ja paljon onnea plussanneille :love:

Syyskuisissa olen mutta kierto ja ovulaatio ei kulje käsikkäin, joten voi keikahtaa vielä lokakuun puolelle (vaikka sitten synnytyksessä :LOL: ) Tulisin siis mielelläni myös tänne puolen :)

Meillä on uusperhekuvio, miehelle tulokas on ensimmäinen ja itselle kolmas. Lähes vuoden päivät ehdittiin haaveilla ja kun hoidot oli aluillaan, niin ylläritärppi tuli :barefoot:

Miltäs kuullostais listassa synnytyssairaala? :)

27.9. / Miina- / 30v / kolmas / TAYS tai KHKS
 
Oih, ihanaa, että näin moni alkaa löytämään tietään tänne! Onnittelut jokaisesta plussasta :love:

Mua vaan paleltaa ja voisin olla syömässä kokoajan :rolleyes: tosin, samaan aikaan on pahaolo ja päädyn vain ihmettelemään, että mitä seuraavaksi söisin. :D

4.10. / Schoko / 28 / kolmas
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja lillium
Lisäsin meidän listan tuohon ensimmäiseksi kommentiksi :)

Olisin tosi kiinnostunut liittymään myös salaiseen facebook-ryhmään, mikäli joku osaa sellaisen tehdä. Esikoisen ajalta liityin ryhmään jo tosi varhain, ja edelleen neljän vuoden jälkeen se on tosi aktiivinen.

Voi vitsit, miten väsynyt voikaan olla!
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja lillium
Mäkin oon kiinnostunut salaisesta fb-ryhmästä, mutta ehkä vähän myöhemmin. Ollaan miehen kanssa puhuttu, että kerrotaan raskaudesta vasta nt-ultran jälkeen. Olettaen siis, että tätä pystyy edes piilottelemaan sinne asti. :LOL: Pelottaa, että sana lähtee kiertämään ennen sitä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Haluaisin ehdottomasti salaisen fb ryhmän <3 nuoremman raskausaikana ryhmä oli korvaamaton. Edelleen olen päivittäin yhteyksissä moniin, vaikka lapset menevät jo pian eskariin :D

Voin perustaa ryhmän (erittäin mielelläni), kun olette siihen valmiita.
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja lillium
Haluaisin ehdottomasti salaisen fb ryhmän <3 nuoremman raskausaikana ryhmä oli korvaamaton. Edelleen olen päivittäin yhteyksissä moniin, vaikka lapset menevät jo pian eskariin :D

Voin perustaa ryhmän (erittäin mielelläni), kun olette siihen valmiita.
Mä oon kyllä valmis jo liittymään, jos teet ryhmän! Esikoisen ryhmä oli vielä siitä ihana, että sen nimi ei varsinaisesti heti paljasta, mistä on kyse, kun puhelimeen tulee ilmoitukset :) Kuitenkin kaikki sinne liittyvät varmasti osaavat pitää meidän muiden salaisuudet toistaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Schoko ja lillium
Mä oon kyllä valmis jo liittymään, jos teet ryhmän! Esikoisen ryhmä oli vielä siitä ihana, että sen nimi ei varsinaisesti heti paljasta, mistä on kyse, kun puhelimeen tulee ilmoitukset :) Kuitenkin kaikki sinne liittyvät varmasti osaavat pitää meidän muiden salaisuudet toistaiseksi.
Määpäs tässä kahvin lomassa kehitän ryhmän ja koitan keksiä nimen, mistä ei ihan heti ymmärrä mistä on kyse. Voidaan vaihtaa nimi sit myöhemmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ässä93 ja lillium
Facebook ryhmään haluvat voisivat laittaa toiveensa osotteeseen lokakuu2019@hotmail.com.

Mikäli uskot, että sinulla on kaimoja facessa, laita myös shotti omasta profiilistasi. Näin en lisäile ketä sattuu.. :D Pyydän sinut facekaverikseni, mutta vain ryhmäänlaiton ajaksi.

Ryhmään pidetään varmasti ovet auki niin kauan, että kaikki haluavat ovat valmiita tulemaan. Myös täällä pidämme keskustelua yllä :)
 
Onks muilla turvotusta? Aamuisin ei mitään, mutta nyt jo alkaa olla sellainen pallo, että huh! Esikoisesta raskaus ei näkynyt ollenkaan ennen puolta väliä, ja nyt jo tällaista :D Helppo pitää piilossa..

Entäs onko muita, jotka meinaa mennä varhaisultraan? Mulla oli reilu vuosi sitten kkm, eikä mitään hajuakaan keskeytymisestä. Nyt taidan olla vähän liiankin stressaavaa sorttia ja ajattelin mennä käymään, joskus 7+ viikolla.
 
@Jenskuli- Mulla oli sama juttu esikoisen kanssa ja painoakin tuli odotusaikana tosi vähän. Nyt vatsa on 4+ viikoilla jo ihan ilmapallona. Saa nähä kuin kauan peittely onnistuu. :LOL: Me päätettiin miehen kanssa, ettei mennä varhaisultraan, kun on niin hinnoissaan. Nt-ultraa joutuukin sitten tässä vähän kauemmin oottelee. :) Kyllä tuo keskenmenon kokeminen varmasti sen verran säikäyttää, että on ymmärrettävää, että haluat varmistuksen aiemmin. :unsure:
 
Täällä hieman turvottaa, mutta ei mitenkää pahasti. :) meilläkin ajatuksena, ettei kerrota kellekään ennen nt-ultraa. Ja varhaisultraa mietin, mut en ole vielä varma. En ole neuvolaankaan soitellut vielä. Jotenkin tuntuu, ettei vielä kannata.. En tiedä miksi. Jotenkin vaan seesteisempi olo, kuin aiempien raskauksissa. Hmm.. Joko hyvä tai huono asia.

Ajattelitteko vielä testailla? Mulla olis vielä yks apteekin testi ja yks clearblue digi. Digin kyllä teen, mutta varmaan ens viikolla vasta. Pitäs tulla sit 2-3 ainakin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
En osannut odottaa (tai uskaltanut toivoa) plussaa kun tein ekaa testiä. Mulla alkoi oireet tässä parin päivän sisällä. Tissit aivan älyttömän kipeät, paleltaa koko ajan ja maha on todella turvoksissa.

Meille esikoinen tulossa joten kaikki on uutta ja jännää :love: Raskaus alkoi toisesta letrokierrosta ja on erittäin tervetullut!

Varhaisultraan vähän ajattelin kyllä mennä, luulen että se on tärkee mun henkiselle hyvinvoinnille:LOL:

29.9. / Ässä93 / 25v. / 1.lapsi
 
Täällä hieman turvottaa, mutta ei mitenkää pahasti. :) meilläkin ajatuksena, ettei kerrota kellekään ennen nt-ultraa. Ja varhaisultraa mietin, mut en ole vielä varma. En ole neuvolaankaan soitellut vielä. Jotenkin tuntuu, ettei vielä kannata.. En tiedä miksi. Jotenkin vaan seesteisempi olo, kuin aiempien raskauksissa. Hmm.. Joko hyvä tai huono asia.

Ajattelitteko vielä testailla? Mulla olis vielä yks apteekin testi ja yks clearblue digi. Digin kyllä teen, mutta varmaan ens viikolla vasta. Pitäs tulla sit 2-3 ainakin. :)
Mulla on vielä kolme pregcheck testiä jäljellä, jotka ajattelin kyllä käyttää. Tähän saakka oon testannut päivittäin, jotta oon nähnyt että viiva varmasti vahvistuu, mutta nyt vois ehkä harventaa tahtia. :D

Oon vielä vähän pihalla kaikesta, mutta milloin tuo nt-ultra onkaan ja mitä siinä katotaan? Yrittämisestä kerkesi googlaamaan jo aivan kaiken mutta raskaudesta en tiedä mitään. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
@Maicy Mäkään en ole vielä soittanut neuvolaan. Soittelen varmaan ens viikolla tai sitä seuraavalla. En edes muista millä viikolla ensimmäinen neuvola oli, ainoastaan myöhään on jäänyt mieleen. Jännästi on kadonnut kaikki edellisestä odotusajasta tuolta pääkopasta. :D Multa löytyy pari liuskatestiä kaapista. Ne teen ainakin jossain välissä. :)

@Ässä93 Kyllähän tuo varhaisultra varmasti tuo mielenrauhaa, kun saa tietää, että kaikki on hyvin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy

Yhteistyössä