Lokakuiset 2019

Täällä pieni ei potki enää satunnaisesti vaan useasti joka päivä :love: viikkoja on vasta 18+3 mutta tuntuvat jo ihan selvästi, mitä ilmeisesti edesauttaa se, että istukka on takaseinässä. Kävin viime viikolla avoneuvolassa kuuntelemassa sykkeitä ja niitä oli hankala saada kuuluviin, kun tyypillä oli niin kovat jumpat menossa :D <3

Itselle painoa on tullut noin 4,5 kiloa, mikä alkujaan 53-kiloisessa kropassa näkyy kyllä jo selvästi. On ihanaa oikein korostaa tuota vatsaa oikeanlaisilla vaatteilla :D Pahoinvoinnin loputtua olo on ollut todella, todella kiitollinen ja helppo eikä raskaus oikeastaan rajoita mitään tekemisiä. Viime viikolla alkoivat kyllä uudenlaiset, toisinaan jomottavat ja toisinaan viiltelevät kivut, mutta ovat onneksi ainakin vielä niin satunnaisia, että eivät sinänsä häiritse :)

Ja ihanaa, kun kesä tulee! Voi mitä onnea tässä koko ajan koetaan :love:
 
Näin viime yönä niin todellisen tuntuisen unen että rakenneultrassa meille lupailtiin tyttöä :love: Kahden viikon päästä nähdään oliko tämä enneuni vai tulisiko meille sittenkin pieni, ihana poika :love:
Mulla taas oli unessa viikko sitten poika ja olin asiasta kovin pahoillani, vaikka todellisuudessa olen onnellinen oli vauva sitten kumpi tahansa :D Hämmensi kovasti se oma unireaktio (n)
 

Yhteistyössä