Lokakuiset 2020

ON:Mua ihmetyttää nää oireet. Miten voi muka olla jo raskausoireita?? Ihan kamala olo. On kuin krapula!
Päätä särkee, selkää vihloo, oksettaa, hajuaisti superherkkä ja tää väsymys! Alkoi kuin sormia napsauttamalla!
Eilen ja tänään nukahdin kuopusta nukuttaessa, mikä ei ollenkaan ole tyypillistä mulle, kun oon iltaihminen.
Ja sitten kuitenkin viime yönä uni loppui kuudelta. Mä vaan heräsin ilman mitään syytä o_O
 
Kyl mäkin haluaisin mukaan tältä pohjalta perustettuun, pienempään Fb -ryhmään. Toi perustettu jo melkein 200 jäsentä. Sos.

Tsemppiä kaikille edelleen.

Täällä ollut jomottavaa särkyä pakaroiden yläosassa illan. Säteilee vähän toiseen pakaraan. Googlesta toki käyty ensimmäisenä etsimässä diagnoosia ja panikoiduttu sekä vähän rauhoituttu. Ehkä kyseessä iskias tai si-nivelen löystyminen.

Toiveikas__ 7+0
Hei mulla aivan sama pakaraoire! :unsure:
 
@Unimaa @mimmi92 Mä tein maanantaina cb ja se näytti 1-2vk raskaana kun rv oli 4+2. Mäkin odotin että olis näyttänyt pidemmälle, mutta eikö se ole ihan synkassa teidänkin tulosten kanssa?

Meillä on varhaisultra 7+2. Samalla viikolla kuin eka neuvola. Ihmettelen et miksi se on niin myöhään (n) täällä tuntuu vaihtelevan kans, joillakin tuosta vielä myöhempään ja toisilla aikaisemmin.

Mä olen nykyään niin poikki iltaisin, että kuuntelen nämä viestit illalla sängyssä puhelimen sokeapalvelulla, jota oon käyttänyt joskus autossa. Ei jaksa oikein mitään iltaisin :LOL:

Ja voi laittaa listalle KukkaSosuli 1 lapsi, EPSHP, 17.10/20
Mulla olis aika varmasti myös noilla viikoilla näyttänyt ton tuloksen, koska ovulaatiokin oli vähän normaalia myöhemmin. Voihan olla että se näyttäisi sulla 2-3 jo lähipäivinä.

Kiva, kun pientä flunssaa pukkaa..tänään meinasi jo aamupala tulla ylös kun jouduin vähän yskimään. Toivottavasti ei tulis paha yskä.
 
Bb-8
Täällä on tänään vuotelu selvästi rauhoittunut ja uusi testi tehty päivällä ja vahvat viivat tuli jälleen. Uutena vaivana alavatsan jomottelua ja ihan jäätävä voimattomuus. Rv 3+4 ja ehkä tästä eläjä tulee, mutta kova huoli on kyllä.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja mincha
Mulla on si nivelen löystymistä jo muutenkin, oon menossa fyssarille hakee apuja ettei paukkuis iha jatkuvasti. Ja luultavasti joudun hommaamaan kunnon tukivyön.

Nyt taitaa alkaa se etominen ja pahoinvointi. Just sopivasti, ku huomenna lähdetään junalla pohjoiseen lasten kanssa :unsure: jos pahaksi äityy niin en tiedä mite selviän matkan. Ja sit mennään mun vanhemmille ja ei viel pitäny kyl kertoa tästä raskaudesta. Sisua vaan suuhu niin pitää pahimmat olot poissa :p
Vielä kaks viikkoa ekaan neuvolakäyntiin, tää alkuraskaus matelee. Miks muiden raskaudet menee niin nopeasti?!!
 
Mä oon kyllä ihan valmis heittämään hanskat tiskiin, kun dpo 26 tulee tällainen säälittävä viiva. Ei juuri ajatusta enempää tummentunut sitten dpo 16. :poop: Alkaisipa sitten se vuotokin pian, niin loppuu tää ärsyttävä piinailu.
Korallikala jos sulla on edellisestä testistä jo 10pv niin hcg voi olla niin korkea ettei testi anna vahvaa viivaa. Ainakin mitä netistä katsellut niin jotkut laimentanut vedellä pisssaa niin on saanut vahvemman viivan
 
@mimmi92 Kiitos tiedosta ❤ Eilen tosin tein iltapäivällä olemattoman pidättämisen jälkeen testin ja ihan samalta sekin näytti, vaikka oletettavasti oli laimeampaa pisssaa. Mutta kuten @prinsessasofia ehdotti, ehkä pitäisi kysyä neuvolasta sitä verikoetta. Vaikka en tiedä saako sitä ihan vain, kun on tällainen vainoharhainen ajatus. :rolleyes: Mutta ei kai maksa mitään kysyäkään. Pitäisi vain lopettaa tää koko vatvominen, eihän sille mitään voi, kävi tässä sitten lopulta miten kävi.
 
ON:Mua ihmetyttää nää oireet. Miten voi muka olla jo raskausoireita?? Ihan kamala olo. On kuin krapula!
Päätä särkee, selkää vihloo, oksettaa, hajuaisti superherkkä ja tää väsymys! Alkoi kuin sormia napsauttamalla!
Eilen ja tänään nukahdin kuopusta nukuttaessa, mikä ei ollenkaan ole tyypillistä mulle, kun oon iltaihminen.
Ja sitten kuitenkin viime yönä uni loppui kuudelta. Mä vaan heräsin ilman mitään syytä o_O
Mulla oli viikko sitten ihan samat oireet! Pääkipu ja öllötys, superhajuaisti ja aikaiset aamuheräilyt. Yleensä jään nukkumaan, kun mies herää aikaisemmin töihin, mutta nyt oon hereillä aina jo ennen sitä.

Rinnat on edelleen tosi kipeät, mutta ei ole nyt ollut paljoa etomista. Hampaiden pesu saa aikaan yökkörefleksin, vaikkei muuten oksetakaan. Pieniä tuntemuksia päivittäin alavatsassa, hentoja jomotteluja tai vihlaisuja. Nyt toki tää melkein viikon kestänyt flunssa on varmaan jättänyt muut oireilut alleen, kun kuitenkin vaan makaa ja on kehno olo. Painoakin on tullut jo pari kiloa, mut varmaan enimmäkseen turvotusta ja sitä kun kipeänä ei pääse liikkumaan. Olo on yllättävän tyyni. Huolettaa toki, että miten kaikki menee tai onko kaikki kunnossa, mut ei ole yhtään itkuherkkä tai kärttyisä olo.

Sovelluksesta ja laskutavasta riippuen nyt on 4+5 tai 5+2.
 
Mä en oo muistaakseni koskaan saanu mitään tasapaksua viivaa. No esikoisesta en tehnyt kun yhden testin (wtf, se toinen testi pakkauksessa jäi yli?!:LOL:), mut kakkosesta ja nyt tästä kolmannesta oon kyllästynyt testaamaan siinä kohtaa kun pahoinvointi on iskeny päälle. Tällä kierroksella jatkoin testaamista pisimpään mut ei silti mitään tasavahvoja tullu. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: maria101 ja mimmi92
ON:Mua ihmetyttää nää oireet. Miten voi muka olla jo raskausoireita?? Ihan kamala olo. On kuin krapula!
Päätä särkee, selkää vihloo, oksettaa, hajuaisti superherkkä ja tää väsymys! Alkoi kuin sormia napsauttamalla!
Eilen ja tänään nukahdin kuopusta nukuttaessa, mikä ei ollenkaan ole tyypillistä mulle, kun oon iltaihminen.
Ja sitten kuitenkin viime yönä uni loppui kuudelta. Mä vaan heräsin ilman mitään syytä o_O
Millä viikolla olet nyt? Jos siellä on kaksoset? ;)
 
@Korallikala ihan vahva viivahan tuo on, ei sitä mun mielestä kannata murehtia! (tietty helppo muita neuvoa vaikka itekin murehtii ilman syytä...) Mutta kannattaa varmaan ainakin kysyä tuota verikoetta, jos se rauhoittaisi mielen. :)

@iisuli ja @Helmiina1978 ihana kuulla, että on sykkeet löytynyt! Se varmaan rauhoittaa mieltä. Tuota hetkeä odotan itsekin.

@Karvakorvat Miten kävi vuodon kanssa, jatkuiko?

Mulla ei omissa oloissa ole mitään analysoitavaa, ihan kuin en raskaana olisikaan. Odotellaan, sitähän tämä on (alusta loppuun).

Sovittiinko jo muuten että kuka perustaa fb-ryhmän ja milloin?

Mulla tänään 6+5:barefoot:
 
Hei!
Täällä kans yks, jolla naistenpolin mukaan viikkoja 5+1. Ehkäisy jätetty tammikuussa ja kaks tasavahvaa viivaa pissattu tikkuun 9.2. Nyt alko tuntumaan, että kaipaa vertaistukea, kun ilmeisesti tuo rakastettu pahoinvointi alkaa saavuttaa jo miutkin :(. Kaikki on vielä niin jännää, koska kyseessä on ensimmäinen lapsi :)

Muok. Naistenpoli mukana, koska edellinen raskaus (vajaan 2 vuoden takainen yllätys) päätyi laparoskopiaan jo viikolla 5+5, joten sain julkiselle puolelle varhaisultra-ajan huomiseksi.
 
Toiveikas__
Tervetuloa ja onnea @Esikoinen92 toivotaan että huomiset uä-kuulumiset ovat hyviä.

Täällä taas aamu aloitettu stressaamalla oireettomuutta. Eilen rintoja (tai paremminkin nännejä) aristi ja tänään aamulla taas ei käytännössä lainkaan. Vähän välilä painelen ja kuulostelen tuntuuko miltään. Onko täällä ketään muita jotka "kärsii" oireettomasta raskaudesta? Mulla pääsee kohta parku tämän kanssa, kun stressaan koko ajan et onkohan kaikki hyvin. :alien::censored: Argh!
 
Onko täällä ketään muita jotka "kärsii" oireettomasta raskaudesta? Mulla pääsee kohta parku tämän kanssa, kun stressaan koko ajan et onkohan kaikki hyvin. :alien::censored: Argh!
Täällä, hep. :ninja: Tai mulla oli ensin ihan tosi vähän oireita ja nyt muutamaan päivään ei ole ollut yhtään mitään. Paitsi sellainen vahva tunne, että nyt ei oo enää kaikki ok. Mutta onhan raskauksia monenlaisia, lyhyelläkin googlailulla löytyy onnistuneita, oireettomia raskauksia ja sitten taas tosi voimakasoireisia raskauksia joissa on käynyt huonommin, eli ei nyt tästä oireettomuudesta pitäisi mitään johtopäätöksiä vetää. Vaan minkäs sitä itselleen voi. Tsemppiä sinnekin! :love:

@Esikoinen92 tervetuloa mukaan :)
 
vierailija
Täällä, hep. :ninja: Tai mulla oli ensin ihan tosi vähän oireita ja nyt muutamaan päivään ei ole ollut yhtään mitään. Paitsi sellainen vahva tunne, että nyt ei oo enää kaikki ok. Mutta onhan raskauksia monenlaisia, lyhyelläkin googlailulla löytyy onnistuneita, oireettomia raskauksia ja sitten taas tosi voimakasoireisia raskauksia joissa on käynyt huonommin, eli ei nyt tästä oireettomuudesta pitäisi mitään johtopäätöksiä vetää. Vaan minkäs sitä itselleen voi. Tsemppiä sinnekin! :love:

@Esikoinen92 tervetuloa mukaan :)
Minullakin oli aikaisemmissa raskauksissa toinen lähes oireeton ja ihan terve tyttö tuli. Ei noista kannata stressata vaikka se vaikea varmaan onkin :/
 
Tervetuloa ja onnea @Esikoinen92 toivotaan että huomiset uä-kuulumiset ovat hyviä.

Täällä taas aamu aloitettu stressaamalla oireettomuutta. Eilen rintoja (tai paremminkin nännejä) aristi ja tänään aamulla taas ei käytännössä lainkaan. Vähän välilä painelen ja kuulostelen tuntuuko miltään. Onko täällä ketään muita jotka "kärsii" oireettomasta raskaudesta? Mulla pääsee kohta parku tämän kanssa, kun stressaan koko ajan et onkohan kaikki hyvin. :alien::censored: Argh!
Täällä ei mitään oireita, nukun normaalisti, tisseissä ei mitään tuntemuksia, ruokakin maistuu ihan normaalisti. Mulla oli edellinen raskaus myös oireeton np ultraan saakka (oksentelu alkoi silloin..) , joten en siitä niin stressaa enää.
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Muilla käytössä ”raskaus” sovelluksia? latasin Preglifen, Flow:n ja Vaun, kaksi ensimmäistä sanoo rv 5+1 mutta Vaun mielestä tasan 5(n)

kaiken lisäksi mistä Flow tiesi vain iän ja viikon antamalla että on juurikin 5+1(n)(n)(n)

soittelin nyt kuitenkin neuvolaan tänään ja siirty la 14.10.2020:eek: Eli siis viikot 5+1 lasketaan myös neuvolan mukaan

eka neuvola nyt 26.2 jo:love:

Oireettomille stemppiä, kyllä niitä oireita on vielä semmonen 8 kk aikaa ilmaantua:p
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala

Yhteistyössä