LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

Meitin naapurissa on kaks autoo sotkettu spraymaalilla. Poliisit tossa aamupäivästä kävi paikanpäällä. Toivottavasti saapi syylliset kiinni ja maksaan tekosensa. Jos vaikka oppis..
Täällä oon Onnille pitäny luentoo, mitä ei saa tehdä :)
 
Pupu tilasi niitä kissavauvakuvia, tässäpäs olisi. Vihdoin sain monen kuukauden valokuvat siirrettyä kameralta koneelle, kylläpäs oli urakka! Piti videot yksitellen siirtää ettei kone sekoa...



Onnittelut Pupulle masuasukista! :heart:

Muoks. Ainiin, nimiehdotuksia tyttökissalle otetaan vastaan. Pieni on ollut talossa kohta 2 viikkoa eikä vieläkään oo päätetty nimeä! :headwall: Pari nimiehdokasta on silti ollut, muttei oikein sellasta iskevää ole tullut eteen...
 
Minsu, IHANA :heart: :heart: tosi söpö pikkunen ragdoll (vai olenko pahasti erehtynyt)
ai että, melkeen tulee jo kissavauvakuume, mutta onneks noi meidän kaks töhötintä on niin ärsyttäviä, että ne pitää huolen siitä että meille ei tuu kun korkeintaan tuon norskin pentuja ja nekin vaan pentuajaksi...
mä olen huono keksimään nimiä joten, en osaa ehdottaa mitään..
 
Pupu, Et erehtynyt ollenkaan. =)
Teilläkö on norski? Mullaki se on jossain vaiheessa ollu haaveena, mut tuo räggäri vei nyt voiton.. :) Minkä värinen ja mistä se teidän kisu on? Onko teidän kissoista joskus ollukki täällä kuvia, vai muistanko väärin?
 
Olipas pupu saanut kivan kommentin :eek: Juu leikkiähän tää onkin, ei vaan voi ihan heti lopettaa kun ei jaksais leikkiä :D

tiipiille onnea uuteen kotiin :hug:

minsulla suloinen kattimus siellä :heart: Eiks minsu ois kiva nimi :whistle:

dogtorille hauskaa iltaa

V-O:lla päinhän on liikkunut taas jotkut vajaalla järjellä varustetut :kieh:


Miä nyt esittelen näitä mun ompeluksia kyllästymiseen asti :ashamed: Tänään tein tälläsen. On ohuempaa kangasta kuin eilinen. Eiliseen laitoin olkaimiin nepit solmujen sijaan ja toimii paljon paremmin.



Tuossakin on nepit mutta piilotin ne ylimpien nappien alle :D Ja mulla ois kankaat vielä ainakin kolmeen mekkoon :whistle: Pitäisköhän kokeilla jotain toista kaavaa välillä? Vaikka nää on kyllä ihan kotimekoiksi tehty ja niin ne tulevatkin olis
 
ihania Tuutin ompelukset. Ja Minsulla niin söpis kisu,tuollasen mäkin voisin ottaa...
Toktori mun yks kaveri tuossa naapuri rapussa harrastaa niitä karvattomia kisuja, on aika ihania kyllä..Hänellä kaks omaa, juuri lähti pennut uusiin koteihin.

Mulla oli kiva ilta eilen, ihana yö ja aamu :heart: ;) viihtymässä oli oikein hauskaa... :whistle:
huonoo olookaan ei oo tullu ollenkaan vaikka koko yön valvonu,aamulla pari tuntia nukkunu... ;)

V-Olle super kiitokset, oot ihana :heart:

ja vielä tosta seinien maalaamisesta... mä haaveilen ehkä poikien huoneeseen sellasta pistaasin vihreetä seinää, mahdollisesti siis yhtä seinää vaan..
 
minsu, juu meidän Luna on norjalainen metsäkissa, värikoodiltaan f03 eli kilpikonna bicolour.
Luna on tähtitassun kissa, jos tarkemmin haluat vikasta, niin googlaa tähtitassun.
Ja kuvaakin oon joskus laittanu, vissiin sekä tähän että kerhon puolelle. kaits..
Eikös teillä ollu koirakin, vaiko useampikin?peräti sama nimeltään kun meidän norski...
Mä niin tahtoisin koiran, vaan isäntä ei...

Asiasta toiseen.. Juho ei nukkunu tänään päikkäreitä ollenkaan, puoltoista tuntia haki sängyssä unta päivällä, muttei nukkunu silmäystäkään, no kävi sitten yöunillekkin melkeestä normi aikaan, nyt nukahti kasilta kun joskus menee ysiinkin. Vetelikin edeltävänä yönä 12½ tuntia yöunta, joten siinä se vuorokauden kiintiö tuli täys...

Dogtorille mukavaa iltaa!!
 
Tuutis tosi kivoja mekkoja! =) Ite oon joskus miettinyt että tuota me&i:n vauvatunikaa vois olla helppo joskus koittaa ite tehdä. Siinä kun ei nuo olkaimet edes aukea, vaan takana pari nappia. Tällä kaudella tällaisella kuosilla, mutta on siis joka vuosi samanlainen malliltaan http://www.meandi.se/fi/tuotteet/091405.aspx

parhaiten näkee mallin tältä sivulta http://www.meandi.se/fi/vaatteet/vauvoille.aspx

On jotenkin tosi kiva malli, ei vaan itseä tuo kuvio nyt miellytä. mulla ois esim kiva vihreä pilvityynyliina tosi elastaanista puuvillaa, sopis tosi hyvin tuohon tarkoitukseen...
 
Toi tuutin jälkimmäinen ompelus miellyttää eritoten mun silmää.
Mukava kuulla, että alkuvaikeuksien jälkeen keffelillä oli hauska ilta.
Pupu mitä tuohon sun kaverin kommenttiin voi enää sanoa :eek: Uskomatonta...
Ksylitolitableteista tulin kyselemään. Pitäis alottaa Eelille, mutta en tiedä millasia niiden tulee olla. Apteekissa ei osanneet neuvoa, niin pitää palstalta kysellä apua. Pitääkö ne murentaa? Varmaan ihan tolloja kysymyksiä, mutta en tiedä miten Eeli osaa sellasia imeskeltäviä tabletteja syödä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Tuutis tosi kivoja mekkoja! =) Ite oon joskus miettinyt että tuota me&i:n vauvatunikaa vois olla helppo joskus koittaa ite tehdä. Siinä kun ei nuo olkaimet edes aukea, vaan takana pari nappia. Tällä kaudella tällaisella kuosilla, mutta on siis joka vuosi samanlainen malliltaan http://www.meandi.se/fi/tuotteet/091405.aspx

parhaiten näkee mallin tältä sivulta http://www.meandi.se/fi/vaatteet/vauvoille.aspx

On jotenkin tosi kiva malli, ei vaan itseä tuo kuvio nyt miellytä. mulla ois esim kiva vihreä pilvityynyliina tosi elastaanista puuvillaa, sopis tosi hyvin tuohon tarkoitukseen...
Taskut vois näyttää kans kivalta.

 
Susa Minttu on syönyt puolivuotiaasta Fennoboninxylitolpastilleja. Tärkeintä on että pastillit ovat TÄYSxylitolipastilleja. Noi fennobonit on ihania, käy karkinhimoonkin. Ja Minttu vetelee ainakin ihan suoraan isona, puree toki heti rikki. Mutta ei toki tarvitse tän ikäiselle murentaa :D Saa kaupastakin, itse tilaan kaverin kautta suoraan tehtaalta jättisäkkejä tytöille, tulee edukkaammaksi.
 
Keffeli kertoo heti lisää |O tuollee saa vihjailla ja jättää ilmaan :kieh: Hyvä että oli kivaa :D

Topsy miä hain ihan perusliivimekon kaavaa mutten löytänyt :kieh: Kaikissa oli jotain samperin kaarrokkeita tms. |O Ja miä oon viimeksi kaavoista vaatteita ommellut öööh.... yläasteella eli miltei 20v takaperin. :eek: Miä kun vihaan orjallisesti noudattaa jotain kaavaa. Onhan ne tildatkin kaavoilla tehtäviä mut se nyt menee vaikka vähän huti tekiskin. Vaatteet ei mee. Kun löytäisikin tuommoisen selkeän kaavan! Uusimmassa ottobre lehdessä olis (jos oikein katoin) mut en löytänyt kaupoista, pitää netistä kai tilata sekin.

Ja meijen lähimmässä kangaskaupassa oli ihan kökköjä kankaita :headwall: Rumia trikoita |O Pitäis ajella Kotkan saarelle kattomaan.

Susa miä tykkään ja tuosta punaisesta. Tuosta tein pikkusen leveämmän kuin ekasta. Se perhoshommeli taitaa joutua lyhennykseen jos tekis siitä topin tyyppisen kesäksi. MIä kuolasin siel kaupassa kyllä paria kangasta vielä. Yks oli söpö ruskea missä beigejä palloja ja toinen tietty hempeää.... Saa nähä onko pakko hakea niitäkin tänne :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Susa Minttu on syönyt puolivuotiaasta Fennoboninxylitolpastilleja. Tärkeintä on että pastillit ovat TÄYSxylitolipastilleja. Noi fennobonit on ihania, käy karkinhimoonkin. Ja Minttu vetelee ainakin ihan suoraan isona, puree toki heti rikki. Mutta ei toki tarvitse tän ikäiselle murentaa :D Saa kaupastakin, itse tilaan kaverin kautta suoraan tehtaalta jättisäkkejä tytöille, tulee edukkaammaksi.
Kiitos. Aliarvion taas lastani :LOL:
 

Yhteistyössä