LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

MIELETTÖMÄN IHANAA UUDENVUODEN AATTOA KAIKILLE, JA OIKEIN HYVÄÄ TULEVAA VUOTTA!!!!

Tunnustan het kärkeen, että en ole lukenu aaton jälkeen tekstejä :ashamed: On olluna muka vähän kiireitä. Viikonloppu meni Levillä 3-kymppiskekkereissä, ja herrasiunaajavarjele kun tästä ei meinaa selvitä ikinä :eek: :ashamed: Vanhuus ei tosiaan tule yksin... Tosin, otin oikein kauhalla ämpäristä, että onhan siinä selvittävääkin... ts. ukko oli kantanu mut sänkyyn aamuyöstä...

Eli siis Silja oli eka kertaa yökylässä ja hyvin olivat pärjänneet. Tosin pientä flunssaa oli pukannut heti kun ovi oltiin painettu kiinni... Mutta muuten jees. Itteä kyllä hirvitti, varsinkin kun heti oltiin 2 yötä pois, mutta tuskin se oli edes huomannu. Rinteeseen en Levillä edes päässy, mutta eipähän tarvinu purkaa ja pakata laskemiskamppeita. Hyvin oli sukset autossa pakattuna vielä lähtiessäkin :D

Tosiaan Siljalle tuli taas vähän flunssaa, ja nyt kysynkin teiltä viisaammat -jos yskä on "haukkuva" ja käy näköjään kipeää, varsinkin aamulla, tarviiko jonkinsortin lääkitystä? Ja keuhkoputkentulehdus tuo ei ilmeisesti ainakaa ole... eikös se ole semmonen räkäsen kuuloinen? Muuten olisinkin jo kiikuttanu lekuriin, mutta viimeksi kuukausi sitten käytiin 3 kertaa lääkärissä flunssan vuoksi ja joka ikinen kerta ihan yhtä tyhjän kanssa :/

Ja mielenkiintoista perhehelvettiä olis sitten taas tarjolla -mun "uusi ilkeä äitipuoli" haukkui meidän Santerin, joten hajurakoa sinnekkin päin. Harmi vaan kun ollaan lastehoidollisista syistä kiinni siinä vosussa. Muita mahiksia kun ei ole. Noh, onneksi käydään niin harvakseltaan ukon kanssa kahestaan, että voishan tuolla vaikka vähän avautuakkin. Kaikista v****maisinta koko jutussa on, että mun isä lähti mukaan siihen juttuun, eli aivopesu on toiminu. Mutta että kaikkea sitä saakin kuulla, ja vielä semmosen ihmisen suusta, joka panikoi aina "miksette työ tykkää miusta"-tyyliin kun tosiaan äitivainaan vaatteita ei annettu hälle. Näinhän se rakkaus syttyy että haukkuu sitten mun lapsen. Tooodella viksua.

Nyt tais Sikke herätä. Pakko oli nukuttaa sisällä, kun ulkona on lentokelit. Vaunut meinaskin jo takapihalta lähtee...

KIITOS TAAS TÄSTÄ KULUNEESTA VUODESTA TEILLE KAIKILLE!

Mammo
 
Mammo, Mintun vien aina siinä vaiheessa lääkäriin kun alkaa "haukkua" ja tulee paksua räkää. Silloin on korviin mennyt. Juuri toissapäivänä lääkäri sanoi että kurkunpääntulehdusjuttuja on kun yskä on haukkuvaa. Eli siihenhän ei käsittääkseni ole kauheasti hoitoa? mutta tosiaan meillä se alkaa aina silloin kun korviin menee.

Hmmmm.... en osaa sanoa veisinkö vielä lääkäriin, tuleeko paksua räkää? Onko väsyneet silmät? Silloin veisin? Ei se haittaa jos se on taas turha reissu, ellette sitten yksärillä käy, sehän maksaa.

Jaksuja sinne äippäpuolen kanssa. Ja onnea kolmikymppiselle!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
"Sinulle joka haluat että lapsesi huone erottuu massasta"

http://www.lastenhuone.fi/catalog/product_info2.php?cPath=31_254&products_id=2513

:LOL: :LOL: Kiialle ens vuonna pukinkonttiin?
Ihana! Ihan oikeestaan :D Tai tuosta sängystä en niin paljon tykkää ja hinnasta en yhtään :kieh: mutta tuo katos :p Saiskohan tuollaisen tehtyä kuinka helpolla? *nyt alkoi pähkäily* :LOL:

Kiitti vaan Topsy |O
 
Itse asiassa miel oli valkea kaarevilla päillä.... jos niihin tekis pussit päälle.. sitte toi katos :/ Pitääkin pyytää isi katsomaan kuvaa :whistle:

Muoks. kuului vaan ai...niin joo. Hinnan kun kuuli muuttui ääni kellossa :LOL: Eli ei saa ainakaan alkuperäistä tuollaista :LOL:

Tosin jo mietittiin mistä ne pylväät tekis... ja kuin kiinnittäis jatkettavaan sänkyyn.. :D

Hullulla taas iso pyörä pyörähti :ashamed:
 
uusia vuosia vaan kaikille. Oon lukenu pitkin päivää osissa kirjotuksia niin enhän mä muista mitä piti kommentoida.
Meillä syödään omalla lusikalla, auttaa kun yrittää niin Pessi vetää ihan hirveet hermot. Ja hienosti meneekin kaikki suuhun. Pinniksessä nukkuu Pessi vielä, saa nähdä kuinka pitkään... mieli tekis jo siirtää pois, mutta kun meillä on tuo kerrossänky ja se alasänky on sen verran korkeemmalla... pitäs rakentaa siihen joku laita vissiin.

Peetu täälä riehuu,on selvästi väsyny jo..tekis mieli laittaa vaan nukkumaan mutta kai se on mentävä tuola ulkona käymään kun lupasin... Jahas nyt menee Pessilläkin hermot...
 
Heippa,

Nyt olisi velvollisuudet hoidettu ja kakut viittä vaille valmiina :D Sidukan kävin jo tallista hakemassa jääkaappiin. Vappu Pimiä tänään mainosti Voicella että aikoo ottaa illalla vodka-sooda-sitruunaa. Se kuulemma auttaa joka vaivaan vai miten se olikaan. Mun piti soittaa mun toiseksi nuorimmalle siskolle että mitä tuo sooda tuossa tarkoittaa? :eek: onko se siis soodavettä vai sitti suutaa? Siis spireteä vai mitä? :LOL: Kuulostaa kuitenkin aivan ihanalta paukulta, mutta hampaat ei varmaan tykkää noin happamasta. :whistle: kaikkea minäkin mietin kun suunnittelen itselle paukkua :LOL:

Mammo; meillä on molemmilla lapsilla sitä haukkuvaa yskää silloin kun on kurkunpään tulehdus ja annan aina heti kun ensimmäiset oireet ilmenee nestemäistä ventolinea. Minusta se tehoaa tosi hyvin kun antaa hyvissä ajoin, sitten kun äityy niin pahaksi ettei happi kulje niin pitää mennä ottamaan spiiraa. Sitäkin on kerran jouduttu esikoisen kans tekemään ja Apinalla on nyt se tötterö kotonakin minkä kautta Ventolinea imastaan tai oikeastaan suihkautetaan samaan aikaan kun toinen itkee. :'( Tehoaa silloin kuulemma parhaiten kun huutaa kurkku suorana :ashamed:

Meillä todellakin nukutaan vielä pinniksessä eikä ole kiírettä isojen sänkyyn. Sänky on jo valmiina odottamassa varastossa Apinaa kun serkku pojan vanha saatiin ilmaiseksi. Meillä se on muistaakseni Isabella mallistoa, sellainen tumma puinen ja aika korkea reunainen.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja Kiitos tästäkin yhteisestä vuodesta :heart:
 
Koirat voivat ihan hyvin edelleen..eli säikähdyksellä EHKÄ selvittiin..tosin oireet voivat tulla parin päivän viiveelläkin,mutta tuskin enää kovin vakavia oireita sillon tulis?! Jatketaan seurailua siis...

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TEILLE KAIKILLE IHANILLE IHMISILLE :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
uusia vuosia vaan kaikille. Oon lukenu pitkin päivää osissa kirjotuksia niin enhän mä muista mitä piti kommentoida.
Meillä syödään omalla lusikalla, auttaa kun yrittää niin Pessi vetää ihan hirveet hermot. Ja hienosti meneekin kaikki suuhun. Pinniksessä nukkuu Pessi vielä, saa nähdä kuinka pitkään... mieli tekis jo siirtää pois, mutta kun meillä on tuo kerrossänky ja se alasänky on sen verran korkeemmalla... pitäs rakentaa siihen joku laita vissiin.

Peetu täälä riehuu,on selvästi väsyny jo..tekis mieli laittaa vaan nukkumaan mutta kai se on mentävä tuola ulkona käymään kun lupasin... Jahas nyt menee Pessilläkin hermot...
Se Ikean turvalaita mitä, Topsy suositteli, näytti tosi näppärältä. Tais olla jotain 90 cm pitkä ja hinta alle kympin.
 
jaahas,täällä taitaa olla kaikki jo uuden vuoden juhlinnassa..ukko lähti töihin ja venla nukkuu..joten hyvin vaihtuu vuosi tässä koneen äärellä..enkä älynny edes sitä siiderii ostaa kun kaupalla käytii..mutta eihän sillä kai väliä :D

mutta toivottelen tässä vaiheessa kaikille mammoille oikein hyvää uuttavuotta!

meijän naapuriin on syttynyt kirjaimellisesti sota,siis ovat paukuttaneet 10 yli kuudesta lähtien jatkuvalla syötöllä noita raketteja..
koira ei kyllä tolkkuu mitään koko paukuille,makaa jalkojen juuressa tossa ihan kanttuvei.
 
Myö ammuttiin jo raketit muksujen kanssa, osaa oltiin ulkona kattomassa ja osaa sisällä. Kiia katteli mummin kanssa sisällä ikkunasta. Nauratti kun likka ootti niitä pamahtavia raketteja. Muista ei ollut väliä mutta kun paukahti neidin suu meni hymyyn ja jalat sätki joka suuntaan :LOL: :LOL:

Kohta yritetään unten maille tai miä muksujen kanssa. Isäntä saa valvoa isommat kotia. Esikoinenkaan ei sitte minnee mennyt vaikka niin kuvittelin ja olin kuulevani suunnitelmia. Liekö tuuminut että ei viiti mukaan mennä jos toiset ryyppää... jos ite ryyppäis ois vastassa saamarin äkäinen äiti. :whistle: (yökyläily oli ehdottomasti kielletty) Joten tässä kylillä paukuttelee paukkuja joita ukko sille antoi. Omia tuolle ei ostettu just sen takia kun luultiin poitsun menevän jonnekin. Hyvä vaan, eipä tarvi samalla lailla sydän syrjällään täällä olla.

Kipsuttimen kanssa syödään sipsejä.. miä pupellan juustonaksuja ja Kiia maissi. Juustonaksuja tuo ei saa kun pari kertaa on saanut ja seuraavana päivänä on koko alapää ollut tulipunainen :/ Miä epäilen sen johtuvan niistä joten typyllä on omat naksut :)

Meijen ukollakaan ei taida olla kaljaa varastossa kun ei tissuttele :eek: No eipä pyytänyt kaupasta tuomaan ja mulla ei mieleen edes välähtänyt kun vasta äsken.... Mulla ois tuolla kyllä nuo punkkupullot muttei tee mieli yhtään.. Vanhaksi tullut :D

Meijen koira pelkää paukkuja ihan kauheasti. Näinköhän illalla/yöllä tekee tarpeensa lattialle kun ei ulos suostu menemään :/ Ja jos sinne saan niin ei tee mitään vaan riuhtoo paniikissa sisälle... Voi toista reppanaa. Taijan olla kaukaa viisas ja laittaa paperit varmuuden vuoksi ennen kuin meen maate. Kivempi niiltä siivota pois...
 
tin
pikaisesti hyvää uutta vuotta kaikille!
Levillä ollaan, vuosi vaihtuu rauhallisesti ku alku viikolla meni vähä liianki kovaa! <ihanat ilmat ollu ja muutenki mahtava loma! siitä lisää ens viikolla. :wave:
 
hyvät uudet vuodet mammoille,tämä täti lähtee kohta baariin :D ! ihanaa päästä vähän baanalle! huomenna sit krapulaviestiä pukkaa :x !
mutta kiitos mammoille tuesta tänä vuonna,jatketaan samaan malliin ensikin vuonna! :heart: :heart: :wave: :wave:
 

Yhteistyössä