LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Pikaisesti tännekin jotain, täällä kun on nyt niiiin hiljaista.

Tuuti ja Topsy, ymmärrän tunteen, että on vaikee ottaa vastaan, mutta toisaalta mietin samaa kuin Keffeli, että olis aika ihanaa, kun joku lahjoittais jotain isompaa tarpeellista saati antais rahaa. Ja Tuuti sä oot todella sen saumurin ansainnut, niin hienosti annoit rahasi pojan mopoon jne.

Toivotaan Pessille pikaista paranemista, samoin meidän neidille, joka on kuumeessa ja vähän haukkuvassa yskässä. En tiedä voisko tää nyt olla rokotteesta vai tuliko muuten vaan samaan aikaan. Keskimmäinenkin kyllä yskii vähän samanoloisesti... Varmasti huono yö edessä ja töissä oltava klo 6.15...

Kirpparin kuuden päivän saldo oli tällä kertaa 175e. Ei suuren suuri summa, mutta kaikki mitä myin, oli niin halpaa, että tuokin on tosi hyvä :) . Laskin, että oon myynyt alle vuoden sisällä kirpparilla n 950e arvosta tavaraa :D . Ja mikä määrä turhaa rojua pois täältä nurkista :D !

Katjannaaa??? Mileko, joko oot laittanut siemenet? Mä laitoin eilen. Katotaan, tuleeko niistä mitään :whistle:

FB taas sen verran, että minä en ymmärrä, mitä ne kaikki kutsut on? Ja jotenkin tosiaan tunnutte niin vierailta siellä, mikähän senkin tekee. Paljon en ole siellä ehtinytkään lueskella. Tuuti on ainakin tainnut innostua niistä kaikista testeistä :snotty:

Mutta nyt soffalle, oon tehnyt uunileipiä :p . Tunnin ripeen lenkinkin tein tänään, että saapi syödä vähän paremmalla omallatunnolla. Ja vaallakin kävin ja ihan hyvät lukemat, 400g puuttuu tavotteesta. Tosin mun paino nyt helposti kilon hetkahtelee, mutta kumminkin. Nyt on ollut hyvä olo ittensä kanssa ja se kai se tärekeintä on :)
 
Juupasta juu. Eilen tosiaankin oli erilainen päivä. Käytiin ukon siskon pojan synttäreillä ja Kipsutin ei nukkunut päikkäreitä... ei muuten ole nukkunut tänäänkään |O Samperin satiainen kun taistelee unta vastaan :headwall:

Rontti ei siinä (rahojen antamisessa pojalle) mitään jaloa ollut vaan vähän pakko tilanne. Mistäs muustakaan se raha oltais siihen hätään revitty :D


Pessille paranemisia :hug: Toivottavasti koko porukka ette kaadu. :hug:

Samoin paranemisia Iidalle ja millin Memmulle


No empä miä tuolla fb:ssä muuta osaa tehdäkkään kuin niitä typeriä testejä :LOL:
 
Huomenta :)

se lähti sitten viimenen "loma"viikko käyntiin :'(
Tänään käydään maanantai kerhossakin viimosta kertaa,ainakin tällä erää.
Tein juustokakun tarjottavaksi siellä :p

Täytyy lähtee herättelee tuota neitiä,jotta ei myöhästytä..täytyy ottaa kaikki ilo irti tästä vikasta viikosta.
Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Mikäs tilanne sairastuvissa on?

Täällä alkaa muksut hiljalleen heräilemään... Jeppe menee vasta kympiksi kouluun ja saadaan nauttia "rauhallisesta ja kiireettömästä" aamusta. Se rauhallisuus kyllä poistuu ja kiire tulee kun aletaan pakkautumaan liikkeelle :D

Kipsun neuvola meni huhtikuun loppupuolelle kun loppujen lopuksi viime viikolla muistin sen tilata :ashamed: No eipä tuota ois nyt voinutkaan rokottaa kun niin räkänen edelleenkin.

Ai niin, teijen pitää tulla Rostia kattomaan tänne kesällä. Ovat kuulemma taas meripäivillä :D Ja sehä sitten tarkoittaa sitä että MUMMIIIIIIIII, saiskos lapsenvahtiiiiii? :LOL:


Niin piti varmistaa ketä siellä lauantaina 18.7 esiintyykään :D


Illan esiintyjät ovat: Kolmas Nainen, Yö, Popeda, Mamba ja Menneisyyden vangit
 
Pitipä semmonen vielä lisätä että Taavi nukkui ilman yövaippa ja oli kuiva. Tosin vaippa on parisen viikkoa ollutkin kuiva ja siksi uskallettiin yrittää ilman. =)

*hiljenee ja jättää palstatilaa muillekin... missä lie luuraavatkin |O *
 
Moi,

täällä ollaan up - and no longer running - ainakaan massu.

Viu oppi hienosti taas 'äiti piaru' ... nyt sitten oon koettanut opettaa että masu terve (teeve) eikä enää ole piarun pelkoa ... :)
Lapsrukka katsoo mun mahaa ja epäilee taas olevan moista tulossa...

Lauantaina siis alkoi elämä voittaa ...
Mites Topsylla ja muilla ?
Nyt sikakiire töissä kun huomenna asiakastilaisuus jossa meikä on siis framilla. Housut kintoissa. Tai paskat housuissa ?

Jaksu kaikile kipeille ja muillekin ...




 
Hei!
mulla oli ihan mahtava vaasan reissu B)
perillä siellä oltiin n.13.30,suunnattiin hotellin kautta kauppoihin(en kyllä löytänyt mitään)
käytiin mäkkärissä syöpöttelemässä ja sitten illalla käytiin kattomassa teatteri esitys,oli hyvä!!sai nauraa :D
no sitten painuttiin hotellille,meikkailtiin ja naukkailtiin juomia.
parissa baarissa käytiin,sai tanssia ja juoda.
kun tultiin aamuyöstä hotellille,juteltiin vielä melkeen aamunkoittoon.
ja se hotellin aamupala oli ihana :p

oli kyllä kiva käydä,eilen väsytti mutta nyt on niin pirtee olo.
sain tuosa siivottua pikaseen.kamala siivo täälä kotona oli..
ja kun eilen tulin kotiin nii ihmettelin että mikä ihme täällä haisee :x
parin tunnin päästä hoksasin että pakastin pois päältä,ruuat ja marjat sulanut,niistä se haju lähti.
poika oli jossain välissä kerenny laittaa sen pois päältä.

siskolle oon lähdössä pojan kanssa kylään.
muutti viikonloppuna ja nyt meen ihastelemaan uutta tilavaa asuntoa:)
siellä on nyt pojilla omaa rauhaa kun saavat leikkiä serkun omassa huoneessa.
saapa nähä pysyykö ne muka siellä ;)

:wave:
 
heh.. kirjotin kamalan pätkän tekstiä sitten isäntä soitti niin klikkasin sitten vahingossa edellistä joten kaik katos :/

mutta siis, susalle on pitäny sen sata kertaa sanoa, että en enään tän ikäselle ostas tommosta, vaan panostaisin sitten vaikka siihen nopsa trikeen.
Me ostettiin tuommonen nimittäin Juholle viime kesänä (oli käytössä jo kun Juho oli 8kk) BR toysista. Ihan hyvä tuo on alle kaksi vuotiaalle, polkea sillä ei kyllä pysty johtuu jo isoista huonoista muovipyöristä. Mutta tässä vaiheessa käyttöikä jää mun mielestä kohtuuttoman lyhyeksi. Me tuota todennäkösesti tullaan käyttämään vielä tänä kesänä kun se jo on, vaikka tarkotus on kunnollinenkin pyörä ostaa.
Mutta tietysti jokaisen oma asia miten tahtoo.

Meillä alkaa huushollissa jo elämä voittaa. Juhon keuhkoputkentulehdus alkaa olla antibiotin karkottama ja samoten isännän angiina ja hengitystietulehdus.
Ite taisin selvitä pelkällä flunssalla. EHKÄ.

Mutta jos ruokkikselle menis..
 
Moi pitkästä aikaa!!
En tiedä muistaako kukaan..

En ole käynyt täällä palstalla aikoihin, on ollut ihan hirveää hulinaa..Olin itse siellä käsileikkauksessa, ja meillä kaikki kolme lasta sekä minä itse ollaan sairasteltu urakalla..Eemi varsinkin, ollut 2 keuhkoputkentulehdusta, korvatulehduksia, silmätulehduksia..ollut tosi rankkaa..Nyt sitten seuraillaan että onko jotain astmataipumusta hällä..katellaan..
Olen nyt ollut s-lomalla tästä kädestä kolmisen viikkoa, ja vielä viikko olisi..tämän kolme viikkoa onkin ollut lapsetkin sairaana, että loistava ajoitus..:)

En ole ollenkaan perillä mitä tänne kuuluu, toivon että kovasti kaikkea hyvää!!

Asiaakin oli..mulle on tullut tuonne naamakirjaan noita ystäväpyyntöjä, joita olen sitten hylkäillyt, kun en ole tiennyt että keneltä ne on..sitten tänään hoksasin että ainakin osa saattaa olla palstalaisia, mutta kun en tiedä / muista teitä nimiltä, vain nimimerkeiltä niin..
Eli jos olette niitä pyyntöjä laittaneet, ja en ole suostunut, anteeksi.. :ashamed:

Koitan päästä nyt lueskelemaan , kun täällä ( tällä hetkellä ) tilanne rauhallisempi..Katsotaan kauanko..ja ensi viikosta taas olenkin töissä ja sitten taas elämä onkin sitä arkista aherrusta taas täynnä.

Keväisin tervehdyksin D :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Moi pitkästä aikaa!!
En tiedä muistaako kukaan..
Ei myö nyt NIIIN lahopäisiä olla etteikö muistettais :whistle: Eihän...?
Kiva kuulla teistäkin ja paranemisia kaikille :hug:

Juu tuo fb taitaa olla palstamammojen uusien villitys tai ainakin meijen jotka siel ei aikaisemmin ole olleet :saint: :ashamed: :LOL:
 
Ai niin, ompelimpa tuossa 14 hernepussia muksuille *vähänks olin reipas* :saint: Raukkaparoilla kun ei semmoisia ole ikinä ollut ja omaan lapsuuteen ne kuuluivat... muistaakseni. Saas nähä keksivätkö käyttöä ihan itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Moi pitkästä aikaa!!
En tiedä muistaako kukaan..
Ei myö nyt NIIIN lahopäisiä olla etteikö muistettais :whistle: Eihän...?
Kiva kuulla teistäkin ja paranemisia kaikille :hug:

Juu tuo fb taitaa olla palstamammojen uusien villitys tai ainakin meijen jotka siel ei aikaisemmin ole olleet :saint: :ashamed: :LOL:
Se on ihan kiva keksintö. Mä sitä käytän aina silloin tällöin, kun vaan keksin ja löydän aikaan.

Mitäs teille kuuluu??

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Moi pitkästä aikaa!!
En tiedä muistaako kukaan..
Ei myö nyt NIIIN lahopäisiä olla etteikö muistettais :whistle: Eihän...?
Kiva kuulla teistäkin ja paranemisia kaikille :hug:

Juu tuo fb taitaa olla palstamammojen uusien villitys tai ainakin meijen jotka siel ei aikaisemmin ole olleet :saint: :ashamed: :LOL:
Se on ihan kiva keksintö. Mä sitä käytän aina silloin tällöin, kun vaan keksin ja löydän aikaan.

Mitäs teille kuuluu?
Samaa vanhaa... :ashamed: ja itse asiassa tuoksuukin sille juuri nyt :LOL: Juu, kilpajuoksuun hajun kohteen kanssa
 
Meillä kävi nuohooja. Huomasin sitten, kun hää oli lähtenyt, että poika oli saunan ovelle parkkeerannut aamulla nukenrattaansa. Ei siinä muuten mitään, mutta tuo ulkoiluttaa noissa rattaissa aina tyhjiä pulloja. Tällä kertaa oli kyydissä viini-, siideri- ja kaljapulloja. Miks, oi miks, poika ei ole voinut kerätä kyytiin limupulloja tai vesipulloja. Kun niitäkin siellä kaapissa oli. Mitähän on nuohooja pohtinut, kun on nukenrattaisiin vilkaissu :LOL:

Mie tässä pohdin, että pitäskö tuo poika viedä yksityiselle vai kokeilla terveyskeskusta. On ollut flunssassa reilun viikon. Moneen päivään ei ole enää ollu lämpöä. Mutta poika on normaalia kärttyisempi. Korviaan ei mitenkään erityisesti valita. Yskii ja röhisee ja ilmeisesti kurkku on arka. Mie vain epäilen, ettei noilla oireilla päästä terveyskeskukseen. Tavallista flunssaa kuitenkin. Toisaalta noi korvat olis kiva tarkastuttaa ja nieluunkin vois joku kurkata. Mitenköhän kalliiks yksityisellä käyminen tulis. Vakuutushan meillä pojalle on...
 
Hipkukan poika se vaan on hoksannut mitä pulloja kannattaa pienestä pitäen vaalia :whistle: :LOL:

Kyllä tk:n pitäisi päästä... JOs ei muuten niin pistää hiukan omiaan hoidon tarpeeseen, niin avot! Tai niin miä ainakin teen jos ei aikaa muka ala löytymään :kieh: :ashamed:
 
Kiva D sustakin kuulla :)
Mä täälä Pessin kanssa kotona.. eilen tuli 4-5 ihan ruikulit tuolta (ei kuitenkaan siis ihan taukoamatta) ja tänään tullu yhden pikkasen jo kiinteemmät jöötit,josko tää olis tälleen nopeesti ohi...hope so.
Oottelen että poika heräis kun olis ulkoiluseuraa meille.

Piti niin tehdä opinnäytetyötä mutta kas kummaa, en saa mun koneella auki netistä opinnäytetyön ohjetta,se siitä sitten siis :( ja ei aivot juokse kovin täysillä, pitäs uus otsikko keksiä työlle. "Päihdeäidit" on kuulema liian leimaava :whistle: vaikka sitä joka paikassa käytetäänkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keffeli:
Piti niin tehdä opinnäytetyötä mutta kas kummaa, en saa mun koneella auki netistä opinnäytetyön ohjetta,se siitä sitten siis :( ja ei aivot juokse kovin täysillä, pitäs uus otsikko keksiä työlle. "Päihdeäidit" on kuulema liian leimaava :whistle: vaikka sitä joka paikassa käytetäänkin...
Miten olis "päihdyttäviä nautintoaineita väärinkäyttävät ja jälkeläisiä tuottaneet naiset" Mie yritin oikein pitkän otsikon keksiä, mutten sitten tuon parempaan pystynyt :ashamed: Poika vielä päikkäreillä, mitään järkevää en viitti aloittaa tehä, kun kuitenkin kohta herää...
 
Ilmottelen vain, et hengissä ollaan, jos meitä edes kukaan muistaa :)
Pojalle iski yön aikana flunssa, kätisi lähes koko yön.. Nyt ulkona nukkumassa.. Palailen paremmalla ajalla.. Vaikka tos myöhemmin tänään.. :)
 
Heips,

Kotona ollaan ja ensimmäinen talvi lomapäivä B) Loman alun kunniaksi ollaan oltu sitten koko porukka kovassa kuumeessa ja kurkkukivussa |O On ollut aivan hirveää yrittää hoitaa lapsia, mutta nyt ollaan jo ehkä voiton puolella.

Yodottaja; ei ole onneksi ripattia ollut. Muuten olo on ollut kyllä kuin jyrän alle jääneellä. Mietin just tässä eilettäin että se vielä puuttuisi kun olisin oksennustaudissa tämän kaiken muun lisäksi. Yritin siis etsiä jotain vielä huonompaa vaihtoehtoa tähän epätoivoiseen olotilaan.

milla-maria. Ei ollut mitään vaikutusta sillä riisimaidolla. Pahin löysyys on jo poissa, mutta sitä samaa löysyyttä on edelleen mitä meillä on ollut koko pojan elämän ajan. Jossain vaiheessa silloin kun siirryttiin kauramaitoon kakka meni oikeasti kiinteäksi, mutta aika pian taas samanlaiseksi löysähköksi mitä se on ollut siis aina. Se ripatti johtui ihan varmasti siitä normi maidon kokeilun aloituksesta, ei siis kestä sitä ja enää en aio edes kokeilla normaali maitoa.

Tuutilulla; ota vaan saumuri hyvillä mielin vastaan, kun kerran lahjan antajan noin hyvin perustelikin.

Monella muullakin tuntuu olevan nyt tätä samanmoista keuhko, kurkkukipua ja kuume sairastelua. Onkohan nyt joku tämän sortin viirus liikenteessä. Paranemista muillekin sairastelijoille:hug:

Mies kävi aamulla hakemassa itselleen antibiootit. Toivottavasti tämä olo itselläkin normalisoituu pian ja pääsee edes jonkun päivän nauttimaan lomasta. Rukan reissu taitaa jäädä kyllä nyt väliin. En jaksa edes pakata tavaroita.

Jospa tästä lähtisin hetkeksi levähtämään. Sain Apinanpoikasen nyt vasta päikkäreille ja olisi siis muutama tunti aikaa vaikka lukea. :wave:
 
Hyvät pieru ja pullot rattaissa jutut lokataaperoilla :D :LOL: .

Ja Dirlittanin ei todellakaan tarvi miettiä muistetaanko :D :attn: ! Olipa kiva kuulla teistä, toivottavasti kevät olisi sitten terveempää aikaa! Ja Mirkku muistettaan myös, uudempana kirjoittanana :) . Kai se niin oli, että uudempana :ashamed: .

Vai pitäs meidän meripäiville lähtee souteleen :p :attn: . Kaatuis koko jolla :snotty:

Katjannalla alkanut harmillisesti loma :/ . Toivotaan, että tauti pian hellittää. Meillä neiti räkänen ja lievässä kuumeessa, mutta ei onneksi sen kummempaa. Mies hoiti tänään ja minä oon huomisen tyttöjen kanssa kotona. Päätin, että leivotaan pullaa ja tehdään ne pirun virpomavitsat... :kieh:

Milla-Marialla ollut ihana reissu! Tahtoo kans :D
 
oi että hippkukan poikaa,ihana :)
touhottaa siellä pullojen kanssa.

päikyt otin tuossa poikasen kanssa.
muskariin ei tänään menty,käytiin siskolla ku hänmuuttanut miehensä kanssa isompaan asuntoon.
siellä kahviteltiin ja poikaset sai leikkiä,käytettin vielä puistossa.
eihän tuo mihinkää muskariin enää jaksanut lähtä :)
ja meillä muuten yhistelmistä on 2ratasta tyhjänä.hiukkasen oli hankala mennä tuolla lumessa matkarattailla :whistle:

pitäs keksiä jotain syötävää :wave:
 

Yhteistyössä