LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Minä yritän täällä tehdä ahkerasti töitä... ensi viikolla pitäisi viedä tuonne paikalliseen suorikseen noita tuotteita ja jotain kai pitäisi keksiä sinne myytäväksi.... Lisäksi soittelin paikalliselle viljelijälle kaurasta. Saan sieltä kauraa, jotta voisin tehdä kaurapusseja myyntiin markkinoille. Mietin vain, että paljonkohan niitä tarviis ostaa, että riittäis vähäksi aikaa.... Kangasta nyt ainakin löytyy kyllä, mutta pitäisi jostain keksiä minkähän kokoinen ja minkälaisella mallilla....

Lekuri piti siis olla tänään, mutta siirtys huomiseen. Huomenna tehdään joka tapauksessa alkionsiirto, oli niiden kunto mikä tahansa. Mietin vain, että pitäisiköhän siltikin siirtää se kaksi, kun tämä on niin vaikeeta... isäntä alkoi jo samasta asiasta jutella perjantaina... No tarvii kattoa mitä huomenna meinaavat. Sitten vain jännätään sitä raskaustestiä...

Dirlittania on täällä hieman vaikea unohtaa :saint: :D Mietittiin vain, että koskahan olette tulossa leikkikentälle käymään???
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Dirlittania on täällä hieman vaikea unohtaa :saint: :D Mietittiin vain, että koskahan olette tulossa leikkikentälle käymään???

Hmm..mille leikkikentälle, hän kysyy :eek: Sinne teillepäin ollaan tulossa tässä keväällä, aika vielä auki. Riippuu vaikka mistä :D

 
Taavilla korvat kipeet. Kotiuduttiin jumpalta ja poika parahti itkemään kädet korvilla kun telkkari oli olevinaan liian kovalla :/ Istuu sohvalla kädet korvilla ja tv on niin hiljaisella että just ja just kuulee. Pronaxen ja panadol otettu ensi avuksi. Saatiin lääkäriin aika n.klo21. No saadaan ainakin aloituspakkaus jos ne on tulehtuneet ja resepti valmiiksi niin ei tarvi huomenna alkaa aikaa metsästämään ja Kipsutin mukana lähteä. Ja ei tarvi huomista Jepen fysioterapiaa perua.. kumminki Taavin lekuri aika ois ollut samaan aikaan..
 
Ai vitsi kun repesin.. kävin fb:ssä tekemässä testin tyylliin löydä sisäinen eläimesi ja vastaus oli pupu.. :LOL: mulla täälä yksinään huvia riittää..

Käytiin tänään ostamassa Juholle jatkettava sänky ja sitten innostuin ostamaan petivaatteita.. meni niihin 140e :whistle: :ashamed:

Uudet silmälasitkin sain hakee tänään :D hyvä päivä.

Kiva kuulla dirliksestäkin välillä!! tokihan me teidät muistetaan :D

Hipkukka, mä veisin yksityiselle. saa heti parempaa palvelua.Me ei iteasiassa olla koskaan käyty terveyskeskuksessa, no eipä kyllä muutenkaan lääkärissa oo tarvinu juuri rampata. Mutta torstaina vein sitten yksityiselle ja hyvää palvelua kyllä sain.

Taidan mennä herättämään isännän, kun kuulu nukahtaneen tuonne. Kumma miten tuo aina nukahtaa itekki kun laittaa Juhoa nukkumaan :eek: :/
Muuten saiskin nukkua mutta halus kattoa ton yhen leffan, niin...
 
Pupu on pupu, miksi se muuksi muuttuisi :D :whistle:. Hyvä kun on ollut onnistunut päivä!

Lillikselle onnea huomiselle :hug:

Terkkari vastaan yksityinen... Meillä on nyt mukava omalääkäri ja lapsen takia ollaan tarpeen vaatiessa saatu aika samalle päivälle tai ainkin seuraavalle, että nyt on tullut käytyä terkkarilla. Vakuutuskin kyllä on, että sitä ei tarvis miettiä, vaikka onhan niissä omavastuunsa. Korvat siis tarkistuttaisin täällä terkkarissa, sit jos jotain erityisempää asiaa olisi, veisin yksityiselle. Tosin jos tähän meidän yksityiselle menee yleisläärärille, ei voi olla varma saako edes terkkarin tasoista tietämystä. Jotenkin ihme lääkäreitä osunut meidän kohdalle. Tampereella sitten valikoima on eri ja erikoislääkäreitten tietysti pitäisi osata hommansa.

Jep, vähän valokuvahommia vielä ennen kuin sohvaudun :D . Huomenna kotipäivä lasten kanssa, kun tuo pienin on kipeenä, aika lievästi, mutta ei hoitoon voi viedä kumminkaan. Touhutaan sitten pääsiäistä :) . Keskiviikkona jos vielä on kipeä, saa mies hoitaa, minä pääsen kalliiseen koulutukseen, josta en halua olla pois. Aiheena noin ympäripyöreästi lasten tunneilmaisu ja sen kehittäminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Dirlittania on täällä hieman vaikea unohtaa :saint: :D Mietittiin vain, että koskahan olette tulossa leikkikentälle käymään???

Hmm..mille leikkikentälle, hän kysyy :eek: Sinne teillepäin ollaan tulossa tässä keväällä, aika vielä auki. Riippuu vaikka mistä :D
Meidän leikkikentälle :D Siellähän me ollaan harva se päivä nykyään... Kun ei täällä korvessa muuten ole kavereita, kun naapurin kampaajatätikin lähtee torstaina töihin ja poika hoitoon....

Ilmoitelkaa koskahan ootta tulollaan, sullahan pitäisi olla kännynumero
 
Ei siinä huomisessa niinkään mitään ole... sehän on ihan läpihuuto juttu. Käyn vain laitattamassa alkion sisään... onnea tarvitaankin sitten sen jälkeen ja paljon. Vieläkään ei ole ollut niitä epämääräisiä mahakipuja, joten toivoa siis vissiin taitaa olla...
Mutta parempi kun ei toivo mitään, niin eipä pety.

Eemeli muuten saa oman sängyn ensi viikolla. Eli sitten hyvästit pinnikselle jätkän osalta. Hoitopöytä lähtee eteiseen odottamaan seuraavaa... Eemelille tulee oma pikku "koulupöytä" minkä mufa tekee. Siihen tulee keskelle sellaiset kolot, johon voi laittaa kynäpurkit pystyyn. Kaksi pientä jakkaraa. Vahaliina pitää vain mennä ostamaan... ei tartte sitten maalata pöytää ja voi mielen mukaan vaihtaa väriä/mallia.

Yksi normi aikuisten sänky olis täällä tarpeettomana myytävänä... Saa tulla hakemaan... tai no kyllä se kulkeutuu 4/5 tien varteen Iisalmeen asti.... Sais tosi halvalla... tai vaihdetaan tarpeelliseen tavaraan....
 
Mä täälä pähkäilen mitä teen tuon Pessin kanssa... on ollu ihan normi riehuja tässä tänään, mutta masu muutaman kerran löysät saanu aikaan.
Viedäkkö huomena tarhaan vai ei,jos siis on muuten normaali eikä aamulla tuu ripaskaa?!?!...
Iltavuoro vasta olis huomena joten on aamu aikaa katsella senkin puolesta.

Nyt unille :wave:
 
:eek: Just tultiin lekurista ja yllätys, yllätys Taavin korvat terveet! :eek: Mikä ihme sinne sitten niin kovin koski että äänet kävi ja itku tuli? Lekuri puhui jostain ilmalukosta tms.... Vai onkohan tuo tulossa samaan räkätautiin kuin Kiia :/

Oli mulla hauskaakin kun lääkäri setä totes että sinut miä ainakin oon ennen tavannut :D Köhöm... mistähän se minut niin hyvin muistaa :ashamed:
 
Kas vain mie sain kuin sainkin tänään ajan meitin terveyskeskukseen :eek: On tuo poika jo paljon pirteämpi, mutta käydään nyt näyttäytymässä, kun kerta ajankin antoivat. Itelleni en ole koskaan saanut samalle päivälle, edes silloin kun on ollut akuuttia tarvetta. Kai ne lapset sitten pistää edelle.

Koirallekin pitäs soitella eläinlääkäriaika. Tuo niiskuttaa ja pärskii siihen malliin, että jostain on saatu taas nenäpunkkeja :headwall: Ei niitä viime vuonna käytykään kuin kaksi kertaa häätämässä. Ja vieraista koirista on pysytty kaukana. Mikä se tartuntalähde oiken on |O

Ulkona ainakin olis kiva keli. Mutta en viitti tuon jätkän kanssa mennä ulkoileen. Eilen muuten kokeilin kauppareissulla sormikkaita. Yllättävän hyvin antoi laittaa. Ja kun hokasi, että saa niillä paremmin pideltyä esineitä, ei yrittänyt ottaa pois. Täytys kokeilla vielä pihamaallakin, sitten se vasta selviää antaako oikeasti niiden olla käsissä. Löysin NameIt:n venyvät ½-3v tarkoitetut. Ei mitenkään laadukkaat, luulen että lähtevät helposti purkautumaan. Mutta eivät maksaneetkaan kuin 2,95e. Kalliimpiakin oli, mutta nuo oli edulliset kokeiltaviksi.
 
Huomenia!
mää sain nukkua seittemään*tanssii*
siltiki ois muka väsyttäny aamulla..no nyt on jo pirtee olo.koiran käytin heti ku heräsin nii siinä pikkasen piristyi.
vien sen ulos ennen ku mies lähtee töihin,ei tarvii koko konkkaronkkaa raahata aikasten ulos.
petivaatteet vaihoin ja nyt pitäs laittaa kone pyörimään.

mulla tuo pääkipu vaivaa vieläki,mikä ihme...:/
onkohan tää nyt jotain pitkinyttä flunssan tuloa tms?

pittää tulla myöhemmin uudestaan,tuo pikku-mies hermostuu

:wave:
 
Onnea Lillikselle lääkäriin!

Keffeli, nyt vasta hoksasin kuka olet, olet mennyt muuttamaan nimimerkkiä:) KÄyn vähän hitaalla..
Siitä ripulista, onko teillä ollut flunssaa, kuumetta tms..Eemillä kun nyt on ollut noita rajuja flunssia, niin ihan järjestään kun on alkanut olla tauti ohi, niin sen jälkeen on maha hällä ollut 2 pv tosi löysällä, ja toiminut tiuhaan. En tiedä miksi on niin, mutta niin se vaan on hällä mennyt. Kurjaahan sinne tarhaan on mennä, jos maha toimii "ylikierroksilla", mutta jos jotain tollaista flunssan jälkeistä, niin ei välttis kovin tarttuvaa.
Ei ollut paljon apua musta..
:/

Tuutis: Hyvä että Taavin korvat on terveet! Toivotaan että ei nyt sitten muuten saa sitä flunssaa..

Nyt meen jotain puuhamaan..vaikkakin tää ranne niiiiiin kipeä taas tänään että saa nähdä mitä saan aikaiseksi..
 
Keiju07
Viikon alkuja täältäkin!

Kovasti olette olleet kipeinä :( . Toivottavasti pian alkaisi sairastelukausi olla ohi. Mulla jälleen poskiontelot kipeinä, kovasti yritän vältellä punktiota... plääh... No, ei ole enää kuin 8 vkoa ja sitten tämä "ihanuus" on toivottavasti jo takanapäin...

Dirlittanin kuulumisia mukava kuulla, vaikka ei ne teidän kuulumiset itsessään niin mukavia ole ollutkaan, mutta muutoin kiva, että ehdit taas kirjoitella!

Tuutis ja Topsy kirjoittivat tuosta rahanottamisen vaikeudesta... Se on mukavaa, että noin ihania ihmisiä löytyy, mutta tottakai herää ajatus, että kuinka pyyteetöntä se antaminen sitten onkaan. Velvoittaako se johonkin myöhemmin? Ei tietenkään aina pitäisi epäillä ihmisten motiiveja, mutta vähän on tietenkin hyvä kyseenalaistaa. Mä kyllä sen saumurin ottaisin: niin kivasti kuitenkin ajateltu eikä kyse ole sellaisesta summasta, että jäisit ikuiseen kiitollisuudenvelkaan!

Keffeli, joko sun harjoitustyön otsikko on kasassa? Mulle tuli lyhykäisyydessään mieleen "Pähteiden käytön raskauden aikaiset vaikutukset". Usein nuo tieteelliset otsikot ovat - ja saavatkin olla - varsin kuivia, juuri siksi, ettei synny väärinkäsityksiä tai ns. leimaavia otsikoita. Tosin, täytyy myöntää, että en ihan enää muista, mistä näkökulmasta noita päihdeäitejä tutkitkaan... eli voi mennä vähän ohi scopen, jos näkökulma onkin eri.

Lillikselle onnea matkaan alkionsiirtoon - tai niinkuin itse sanoit, että just nythän sitä onnea ei tarvita - vaan vasta parin viikon päästä. Kuten mulle yksi sairaanhoitoja IVF:ssä sanoi: "nyt ainakin olet hetken todistetusti raskaana". Silloin se tuntui ääliömäiseltä, mutta tottahan se on - noin biologisesti. Mihin päädyitte määrän kanssa - yksi vai kaksi?

Millos Hipkukka saa alkaa testailemaan? Vieläkö viikko jäljellä vai miten? Onko ollut mitään tuntemuksia? Anteeksi, että utelen :ashamed: .

Rontilla on kyllä varsin hyvät kirpparitienestit. Mun tekisi mieli ottaa jo pöytä, mut taidan ootella tosiaan vauvan sukupuolen ensin, etten turhaan myy tytön vaatteita pois. Lisäksi tuo meidän läheinen itsepalvelukirppis on vielä niin uunituore, että epäilen, onko löytänyt varmasti oman asiakaskuntansa ja liikkuuko tavara...

Dogtorilla muuten hyvin tyypillinen muuttoapukeikka takana... mikä ihme siinä on, että ei ymmärretä pakata valmiiksi. Jos pyydetään muutto/kantoapua, niin kyllä pitää olla tavarat valmiiksi laatikoissaan. Asia erikseen on pyytää pakkausapua, esim. illanvietto tyttöjen kesken pakaten ja viiniä lipitellen tms.

Äh, mutta nyt on pakko alkaa tehdä töitä kunnolla. :wave:
 
Onhan tuo joo jännää ja todistetusti olemme ainakin tänä iltana raskaana... Sitten se jännittäminen alkaa, että kuinka kauan olemme raskaana.... Endoahan siellä tosiaan oli, mutta ei niin pahasti kuin viime kierrossa...
Kyllähän me kai se yksi vain siirretään, vaikkakin isäntä alkoi jo perjantaina jutella kahdesta. Mutta enpä muistanut eilen siitä hoitajalle jutella, joten taitaa olla vähän myöhäistä nyt enää... Jos ensi kierrossa sitten laitetaan kaksi mikäli tämä ei onnistu... Kattottaan nyt....
 
Heippa,

Taisin hehkuttaa liian aikaisin paranemisen puolesta. Tänä aamuna molemmilla lapsilla oli taas kuume noussut ja Apinanpoikanen on niin voimaton että nyt oli pakko varata jo aika lääkärille. Tällä kertaa varasin terveyskeskukseen. Aika hyvin tuonne meidän terkkakeskukseen saa lapsille ajan, nytkin sain tälle päivää kolmelta. Vakuutuskin on olemassa molemmilla, mutta jotenkin ei jaksa nyt lähteä Ouluun ajelemaan. Oma vointikaan ei vielä mikään paras mahdollinen ole. Yleensä kyllä suosin yksityisiä ja lauantainakin sain päivystyksestä ( Oysista) ala-arvoista kohtelua kun soitin sinne, mutta siitäkin huolimatta varasin kunnallisen ajan tällä kertaa, kun päästään tänne Kiimingin puolelle arkipäivisin.

Toivottavasti ei milla-mariaan iske tauti. Tuntuu olevan aika tarttuvaa ja sitkeä lajiaan. |O

Hipkukalle; paljon Onnea siirtoon ja tarrasukkkia alkiolle. :hug:

Voi että ärsyttää tämä olotila. Ihan sellainen pöllämystynyt olo ja tuntuu että nyt pitäisi siivota koko mökki katosta lattiaan, eikä siltikään ole voimia tehdä asialle mitään.:headwall: Petivaatteet vaihdan kyllä heti kunhan vähänkään saan voimaa itselle enemmän.

Hyvä kuitenkin ettei Tuutilulla Taavilla ollut tulehdusta. =)

Pupu; saitteko te kuurin kun kävitte lääkärissä vai oliko viruksen aiheuttama?

Keffeli; Minä veisin aamulla tarhaan jos ei enää aamulla ripuloi. Taisit sinäkin viedä kun ei ole kuulunut mitään tälle aamua teistä.

Rontti: mulle kävi kans pari viikkoa sitten silleen, että olin koulutuksessa kun soittivat päiväkodilta että Apinanpoikanen pitää hakea pois ( ripuloi). En minäkään halunnut missään nimessä jättää kallista koulutusta väliin ja sainkin onneksi miehen rientämään apuun. Harvinaisia meillä ainakin nuo koulutukset täällä päin ja toiseksi ovat tosiaan vietävän kalliita työnantajalle, vaikka eihän se omasta pussista pois ole mutta silti ei niitä halua missata. Toivottavasti Iitukka alkaa kuitenkin paranemaan. :hug:
 
Päivää,

voi harmi että Katjannalla noin vastustaa sairastelujen vuoksi. Toivottavasti pian helpottaa!

Mintullakin alkoi tänään vuotamaan kirkas räkä, joten tästä sitä taas mennään. Ens viikolla sitten antibiootti korviin, sanokaa mun sanoneen :headwall:

Keiju, hmm... ei kyllä ole käynyt mielessäkään tuo kiitollisuuden velka. Mutta muutenkin meillä suvussa tosi hyvät välit kaikilla, joten siksi varmaan ei ole käynytkään. Ja sen verran läheisestä ihmisestä kyse että tiedän ettei ole. Oikein hirvitti ajatuskin jos joku antaisi rahaa hyvää hyvyyttään ja sitten olisi jotain kuitenkin siitä vailla?!? Huh...

Hipkukalle
on pitänyt kommentoida siitä yksityisen taksasta, että sehän on aina sama. Eli sen verran mitä sun omavastuu on. Tai niin, pitäähän se ensin maksaa se summa, mutta sitten saa takaisin vakuutusyhtiötä sen rahan - omavastuu. Mutta kiva että saitte kunnalliselta ajan, se on toisaalta harmi kun kaikki alkavat käyttää yksityistä, sehän aina vain huonontaa ja huonontaa kunnallisen puolen tarjontaa kun asiakkaat katoavat. Mutta ymmärrän kyllä, itsekin käytän n. puolet yksityisellä ja puolet kunnallisella.

Mutta jos lähtisi ruuan laittoon, jääkaapit huutaa tyhjyyttä, pitää silti jotain keksiä, illalla vasta kauppaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Millos Hipkukka saa alkaa testailemaan? Vieläkö viikko jäljellä vai miten? Onko ollut mitään tuntemuksia? Anteeksi, että utelen :ashamed:
Testipäivä on 7.4 eli vielä viikko kärvistellessä. Tuntemuksista en osaa sanoa juuta enkä jaata. Tukilääkitys aiheuttaa omat tuntemuksensa ja oireensa, joten ei mitään tietoa ovatko oikeita vai lääkkeistä johtuvia.

Käytiin lääkärillä. Pojan korva ja nielu olivat puhtaat. Keuhkoissakaan ei mitään epämääräistä kuulunut. Nyt mie uskallan hyvillä mielin tällä viikolla jo lähteä sitten kerhoilemaan. Voihan osa pojan kärttyilystä johtua ihan vain siitä, että on kyllästynyt katselemaan vain minun naamaani... Kolme viikkoa ollaan kuitenkin neljän seinän sisällä kärvistelty.
Selvis sekin miten niin hyvin saatiin aika. Se oli päivystysaika. Ilmeisesti lapsen korvatulehdus epäily otetaan täällä päin sen verran vakavasti, että antavat päivystysajan. Normaalisti terveyskeskuksen puolelle silti mentiin, mutta meidän aika oli siellä vähän niinkuin ylimääräisenä. Muiden potilaiden välissä.
Yksityiselle menossa, mietin sitäkin, että kun ei täällä ole lastenlääkärin vastaanottoa yksityisellä. Niin yleislääkärihän sielläkin olisi vastaanottanut. Joten saman tasoista palvelua sekin olisi ollut.
Ja on minulle yksi tuttu vinkannut, että kun neuvolassa on tietyt päivät, jolloin siellä on lääkäri. Niin sinnekin on mahdollista päästä tuolloin näyttäytymään. En vain ole vielä tuota mahdollisuutta itse kokeillut.

L-S Onnea siirtoon! Se on jännä hetki, kun lääkäri kertoo miten sulatuksessa on käynyt. Siirto ei tosissaan kummoinen toimenpide ole. Eniten jännittää se tuleva testipäivä.
Meillä se päätös kahden siirtämisestä, tehtiin vasta juuri ennen siirtoa. Siinä toimenpidehuoneessa. Aikasemmin aiheesta ei lääkärin tai hoitajan kanssa ollut puhetta.
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Keiju, hmm... ei kyllä ole käynyt mielessäkään tuo kiitollisuuden velka. Mutta muutenkin meillä suvussa tosi hyvät välit kaikilla, joten siksi varmaan ei ole käynytkään. Ja sen verran läheisestä ihmisestä kyse että tiedän ettei ole. Oikein hirvitti ajatuskin jos joku antaisi rahaa hyvää hyvyyttään ja sitten olisi jotain kuitenkin siitä vailla?!? Huh...
Niin, mulle tuli vain mieleen sellainen, että joku kaukaisempi tai vanhempi sukulainen "ostaisi" rahalla läsnäoloa tms... Itse en ehkä kahta kertaa miettisi, jos tosiaan on hyvät välit ja lähisuvusta kyse. Me ainakin saadaan varsin usein pieniä summia apua mun vanhemmilta, lähinnä siis suoraan jonkin hankinnan muodossa (kuten nyt esim. viime aikoina kuravaatteet ja me&I-hankintoja). Isompia ovat olleet jo esim. keittiörempan kustannukset. Tiedän tasan tarkkaan, että noista ei vanhemmille mitään erikoista kiitollisuuden velkaa jää, he saavat siitä hyvän mielen ja meille tulee tarpeeseen. Ainoa missä ollaan oltu tarkkoina on se, että kaikki kolmesta sisaruksesta saisi tasapuolisesti, jottei meidän kolmen sitten tartte keskenään kahdenkymmenen vuoden päästä tapella "et mutku sä sait sillon sitä ja mä en". Pyritään välttää perintöriitoja jo etukäteen :) . Mun vanhemmat aika hyvin tiedostaa tämän itsekin ja koettavat olla mahdollisimman tasapuolisia, joskin jokaiselle tietenkin tilanteen ja tarpeen mukaan, kun elämäntilanteet ovat kovin erilaiset tällaisella lapsiperheellä, työssäkäyvällä citysinkulla ja opiskelijanuorukaisella.

 
Pikaista paranemista kaikille sairastelijoille :hug:
LillaStinalle ja Hipkukalle toivotaan että molemmilla on onni matkassa ja pikkukakkoset teille suotaisiin :D (Hipkukalle vaikka myös se pikkukolmonen samalla)
Ruusumaria taitaa olla seuraava vauvauutisia tuova, joten niitä odotellaan :D
"Naamakirja" on ollut näköjään viimeajan hitti :whistle: Minäkin muutaman uuden kaverin sain :D

Millaisia pääsiäisenajan suunnitelmia teillä on?
Meille pääsiäinen on vain pitkät pyhät eli niihin ei liity mitään ihmeempiä ruokaperinteitä (lukuunottamatta lasten suklaamunia) tai muitakaan erityisiä juttuja. Luultavasti menemme anoppilaan laittelemaan tuota meidän kakkosautoa kuntoon jotta päästää kesällä sitten reissaamaan.
Ilonalla alkaa omaatahtoa olla päivä päivältä enemmän. Itse pitää saada tehdä asioita ja neiti tietää tasantarkkaan mitä haluaa ja mitä ei |O Onneksi tuo syöminen lusikalla alkaa olla hallinnassa eikä suurinosa ruuasta päädy enää joko pöydälle tai syliin. Potalla käymistä on alettu pikkuhiljaa harjoitella, mutta edelleen neiti mielummin seisoo siellä kun istuu :whistle: Onneksi potta on tyhjä kun neiti siihen kiipeää seisomaan :D Ilona on varsinainen kassi-alma.. Kaikki käsiin osuvat kassit täytyy täyttää tavaroilla, meillä onkin aina muovipusseja missä on sisällä jos vaikka mitä :kieh: Ja jos ei ole kassia mitä täyttää niin sitten tungetaan tavaroita kenkiin.. Löytyykö muilta samanlaisia järjestelijöitä? En muista että muilla olisi ollut samanlaisia taipumuksia... Pihlakin kasvaa kovaa kyytiä, seurailee kovasti Ilonan touhuja. Innolla odotan mitä tämä parivaljakko tulevaisuudessa keksiikään vanhempien iloksi :whistle: Meillä ei vielä ole pahemmin flunssat tai vatsataudit jyllänneet eikä toivottavasti meille tietä löydäkään tai ainakin nuo kaksi nuorinta voisi siltä välttyä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
L-S Onnea siirtoon! Se on jännä hetki, kun lääkäri kertoo miten sulatuksessa on käynyt. Siirto ei tosissaan kummoinen toimenpide ole. Eniten jännittää se tuleva testipäivä.
Meillä se päätös kahden siirtämisestä, tehtiin vasta juuri ennen siirtoa. Siinä toimenpidehuoneessa. Aikasemmin aiheesta ei lääkärin tai hoitajan kanssa ollut puhetta.
Juu kyllä siitä juteltiin, mutta päädyin sitten itse vain yhden siirtoon. Ollaan nyt sitten joo raskaana, mutta kuinkahan kauan... 15.4 on labrapäivä, joten silloin testataan... Pitää vain toivoa, että testi näyttää silloin plussaa ja ekaan ultraan asti kaikki menee hyvin.... Sen jälkeen oikeastaan vasta pystyy uskomaan, että tämä homma toimiii...
 
Käykääs muuten FB:ssä katsomassa se traileri "Näkkärin voimalla Pekingiin"! :wave: Vähänkö oli hyvä :D Hitto, kun sen lopullisen näkee vasta 18.4 ensi-illassa... :headwall:
Toi kertoo melkein sokeasta äijästä, joka lähtee Pekinkiin voittamaan kultaa... Ne jotka katsoivat paraolympialaiset, tietävät tuliko sitä vai ei ;)

Siis harvoin olen näin ylpeä isoveljestäni! Mutta nyt kyllä täytyy ylpeillä pikkasen... vaikkakin katkera olenkin, kun en päässyt mukaan pekinkiin :whistle:
 
Antakaa anteeksi nyt vaan, Mulla meni taas Hipkukka ja Lillastina sekaisin. :ashamed: Tarkoitus oli siis aamulla onnitella Lillastinaa siirtoon menosta, mutta onnittelinkin Hipkukkaa. No kuitenkin joka tapauksessa molemmille plussaa toivon kuitenkin vaikka vähän välillä meneekin väärin päin onnittelut. :saint: Niin kauan kuin tämä palsta on ollut meillä olemassa niin mulla on mennyt nämä kaksi nickiä sekaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Antakaa anteeksi nyt vaan, Mulla meni taas Hipkukka ja Lillastina sekaisin. :ashamed: Tarkoitus oli siis aamulla onnitella Lillastinaa siirtoon menosta, mutta onnittelinkin Hipkukkaa. No kuitenkin joka tapauksessa molemmille plussaa toivon kuitenkin vaikka vähän välillä meneekin väärin päin onnittelut. :saint: Niin kauan kuin tämä palsta on ollut meillä olemassa niin mulla on mennyt nämä kaksi nickiä sekaisin.
Ei mun puolesta ainakaan mitään paniikkia :D Kyllä mä tietty vähän ihmettelin, että eikös hippikselle siirretty jo :LOL:
 
keffeli meillä muuten tytyllä maha aivan kuralla kun tuo nuha ja kuume iski.terkkari sano että se pöpö saattaa laittaa vatsan löysäksi,että ei varmaan ole mitään mahatautia.

no huominen vielä tytyn kanssa kotona :D

joo,kyllä ottaa pattiin,käytiin tuolla terkkarilla,ja peruutin sitten siellä todella ahtaalla parkkipaikalla autoni parkkipaikan ainoaan koivuun,joka oli sen parkkipaikan laidassa :headwall:
no silloin vaan kurkkasin auton perään että ei tullu mitään..no isäntä lähti sitten korjaamaan pakoputkea autostani,ja kun tuli pois,sano että takakontissa on lommo,ja jarruvalosta paloja pois :eek: kiva kiva..
vakuutusyhtiöön soitti,no kaskon piikkiin menee jos menee,pitää käytättää tuolla korjaamolla,ottaavat vakuutusyhtiötä varten kuvia ym..oli kyselly vakuutusimmeinen isännältä että soitinko poliisit paikalle :LOL: ja olinko alkoholin vaikutuksen alaisena :LOL:
joopa,paljompa siidereissä nyt neuvolaan ajasin :LOL:

mutta joo,kello on hurjan paljon..pitää kai nukkumaan mennä.
 
Moikka vaan kaikille pikaseen... :wave:
Pitäisi olla jo unilla mutta taas tää persaus juuttui eikä irtoa millään... :ashamed:

hipkukka: Kennelyskää on liikkeellä! Ja mun tietojen mukaan aika paljon. Vie koira lekuriin nopeasti, niin jos sillä se on, niin saa antibioottikuurin. Syvärintaisille koirille esim. tanskandoggeille se saattaa olla kohtalokas. Näin kertoi mun siskoni mulle. Alkaa tolla nenän niiskutuksella.

LS:lle ja Hipkukalle: Täältä lähettelen plussahöyryjä...en siis mitään cittarin, vaan juuri niitä mitä tarvitaan jonkun ajan päästä! :D :heart: Toivottavasti kummallakin onnistaa heti! :heart: :heart: Taitaa sitten mennä joulukuun tontuiksi kummallakin? :heart: =)
 

Yhteistyössä