LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

nonii,nyt oon lisänny piitulin kaveriksi =)

voi että onkin palsta tosiaan hiljainen nykyään,niinku katjannakin tuossa mainitsi!

missä se mammakin luuraa,ikävä jo on meijän ilopilleriä :)
entä pepisa??ja monet muut!
ilmotelkaa jotain :wave:

vitsi mää oon hyvällä tuulella,oon saanu siivottua,petivaattet käytin tuolla pakkasessa(ihana mennä nukkumaan raikkaaseen petiin)
lapsuuden ystävä oli poikansa kanssa kylässä,kummipoika oli pari tuntia hoidossa.
siis tosi kiva päivä!
kevätkö se alkaa pikkuhiljaa tulemaan ku mää piristyn B)
tänään mopatessakin hymyilin(hullu kai sitä on) :LOL:

me aletaa miehen kaa vahtaa tölsää ja syöpöttelee :wave:
 
hyvää iltaa..
pitkin päivää oon lueskellu palstaa mutten oo jaksanu kirjottaa :ashamed:

kävin aamulla taas salilla,olipa ihanaa..
mun pikkuveli on meillä yötä :D mies lähti just hakeen pizzaa meille :p painon voi laittaa mulle tälle viikolle -0kg :whistle: jos joku jaksaa päivittää sen laihis listan ;) ite en jaksa ettiä sitä :LOL:
tänään tuli kysiltäki epikriisi siitä mun sairaala reissusta,hui kamala miten korkee verenpaine mulla on ollu :eek: pitää guuglettaa se mun diagnoosi,kun en ite tiiä mikä se on :LOL:
 
Juu, hiljaista on, jospa siksi itseltäkin pari sanaa, vaikka toisaalta ei nyt muka millään jaksa kirjoittaa. Varsinkin tuossa alkuillasta väsytti niin että. Aattelinkin, että meen jo ihan kohta nukkuun, jos jaksais sit huomenna valvoa paremmin.

Kuten Katjanna totesi, ihanaa, kun on viikonloppu. Oli kyllä ihan tosi kiva viikko töissäkin, mutta vkoloppu on aina vkoloppu :D . Minä kävin tänään lynetämässä tukkaa ja oon myös siivonnut. Ei ole huomiselle enää niin paljon. Petivaatteet meinaan kanssa lykätä vielä huomenna ulos, matot saa olla nyt yönkin pihalla. Aamupäivää siis jos jatkais hiukan siivoilua ja sit olis vaan. Aattelin ystävänpäiväkorttien tekemistäkin aloitella esikoisen kanssa, niin ei tule ainakaan kiire, reilun 10 korttia taidan tänä vuonna vain lähettää. Toista joulkortti rumbaa en tästä ystävänpäivästä ota. Ostin korttien mukaan suloisia tikkareita.

Työhommiakin olis hiukan näille päiville, mutta ihan mukavia sellaisia, esim kehittelen ystävänpäiväksi pienen näytelmän tytöstä ja kahdesta lumiukosta, mukaellen yhtä satua. Tänään olin tyytyväinen itteeni töissäkin, oikein ihanasti. En viitti enempiä siitä täällä kertoa, mutta musta tykättiin :heart:

Eilen olin kaupungilla vanhan tuettavani kanssa ja ostin mm kasan Hello kitty vaatteita. Ehkä mun pitäs joku nukke vielä synnyttää :LOL: , voisin sen viedä sitten tonne Kitty sairaalaan :D . Keskimmäinen raukka-parka sai vain muodollisesti yhden kesähuivin, vähän tuo kiltti yritti protestoida, kun muut saivat selvästi enemmän. Mutta oli sitten tyytyväinen huivistaan ja halusi sen tänään heti kaulaansa. No, huomasin, että meillä oli mennyt yksi kenkäkaupan lahjakortti vanhaksi ja saatiin se onneksi vielä kuitenkin käyttää. Tänään ajeltiin sitten kaksitaan keskimmäisen kanssa kenkäkaupaan, tuo sai kesäksi jo valmiiksi lenkkarit. Että oli suolainen hinta tossuilla :eek: 59e, onneksi mun maksettavaa ei jäänyt kuin 20e. Hohhoijaa noita nykyajan kenkienkin hintoja!!! Hyvistä kesäsandaaleista noille mukeloillekin saa maksaa maltaita, kattelin eilen juuri Stockmannilla. Jotenkin vaan meinaan olla tarkka kenkien suhteen, että pitäis olla hyvät. Mutta alkaa kyllä sieppaamaan nuo hinnat!

Ai niin, mun työmatkakävely tuottaa tuloksia, vaikka vähän olen herkutellutkin, niin silti -500g. Olen kyllä herkuttelussakin pystynyt vähentämään, mutta en sentään tyystin! Eilen söin mm Hesen ranskikset, ison runebergin tortun ja jotain karkkia päälle... Työmatkakävelyistä oon nyt tosi innostunut, tulee pienellä vaivalla ja tuntuu, että vaikuttaa mukavasti. Nyt melkein jo tuntuu, että haluan viikonloppunakin tehdä samanmoiset lenkit. Ja se on kyllä jännä, että kun saa liikuttua, ei tee niin paljon mieli herkutellakaan.

Kivoja kuvia kaikilla, Kiian kesäkuvakin :heart: . Voih, niistäkin ajoista on jo jotenkin niiiin kauan!! Niinukalla hyvät ja hauska kuvat ja Oliivian kuva oli tietysti hieno nähdä :D . Onkos me sinua ennen nähtykään? Kovasti nuorelta näytit, minkäs ikäinen oletkaan?

Äh, mulla alkaa hiiri temppuilemaan. Olkoon siis turinat, luen hetken ja menen maate :D
 
Iltoja! Myö ollaan laitettu sitä Kiian huonetta tänäänkin :D Tapetti on nyt seinällä ja pasha oli laittaa |O Kostuessaan veny ja vanu jne. :headwall: No se on nyt miten on (kuvissa vielä kosteahko). Ja sitten äitiltä karkas mopo käsistä kun löysi kätköistä vihreää maalia :whistle: :ashamed: Piti vaan pari kukkaa ensin tehdä.... Sitte se muuttui tapetin viereen köynnökseski js sitten... :ashamed: On vähän paikat jumissa kun oon muutaman tunnin maalannut. Ei nuo tuollaiseksi jää vaan huomenna otan toista vihreää ja maalaan niihin ne lehden ruodot (vaimitänenytolikaan ku ei tuu mieleen). Ja kukkasia en sitte maalaamalla teekkään vaan joko silkkipaperista, kartongista tms. Sellasia irrotettavia unohtamatta perhosia! Ne niihin perhosiin kimallusta mukaan :whistle: Juu ideat sen kun paranee! Tuonkin olisi voinut jättää tekemättä mut no se on jo siellä :D

Muoks. sen verran et jos alkaa noi köynnökset kaduttamaan niin mulla on idea valmiiksi millä niistä päästään :D Itse asiassa sitä mietin jo aikaisemminkin. Ripustan nurkkaan tapetin molemmin puolit piiiitkät verhot, katosta lattiaan. Niin että tuo tapetti olisi kuin maisema ikkunasta.

Kun tuo huone joskus valmistuu (jos valmistuu) niin Kiia näkee tietty painajaisia siellä kaiken kimalluksen ja hilavitkuttimien seassa :LOL: Mut jos miä muuten sitte ite sinne :saint:

No niin ne kuvat. Saa nauraa :LOL: Älkää huomioiko noita hienoja esteitä joiden tarkoitus oli estää muksujen tulo maalin kimppuun. ;) Ja kaikkea muuta sitä kaaosta siellä. :ashamed:

Ja tietty ainossa kuvassa missä tapetti näkyy kokonaan, poseeraa taavi puol alasti. Se kun ei anna vaatteiden olla päällä. Tosin Jeppekin viuhottaa ilman pitkiä housuja ja hännän huippu samaten. Tavan kuumakalleja koko poppoo!







Ja meidän pimu syö itse näin siististi. :whistle:



Tarkkaa touhua



Jee, onnistui!




Pikkusen hakusessa tuo homma. :LOL: Kukas muutes tulis liimaamaan tuon syöttötuolin. Miä joka päivä unohdan sen. Tosin ei tuota tuolia yleensä edes käytetä mut nyt iskin siihen syömään niin ei tarvinnut koko ajan kökkiä syöttiksen vieressä

Lillikselle plussatuulia ja samoin Shendalle!
 
Piti tulla kommentoimaan tuota Kiian huonetta! wau :flower: hieno on... ja hienosti neiti syö..meijän ipana pitelee kyllä lusikkaa kädessä mut eipä suostu sitä suuhun laittamaan vieläkään...kouralla vaan vetelee :LOL:

meillä koko porukka kauheessa kuumeessa :( tai kaikki muut paitsi peppi. pitkään ei jaksa pystyssä olla...kuumetta liki 39 ja olo on sen mukainen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
Piti tulla kommentoimaan tuota Kiian huonetta! wau :flower: hieno on... ja hienosti neiti syö..meijän ipana pitelee kyllä lusikkaa kädessä mut eipä suostu sitä suuhun laittamaan vieläkään...kouralla vaan vetelee :LOL:

meillä koko porukka kauheessa kuumeessa :( tai kaikki muut paitsi peppi. pitkään ei jaksa pystyssä olla...kuumetta liki 39 ja olo on sen mukainen...
Paranemisia teille kaikille :hug: Ja toivottavasti Peppi säästyy.

Itse asiassa Kiialla oli hetken päästä lusikka lattialla ja nyrkki jugurttipurkissa :whistle: Ja suuttu verisesti kun äiti vei pesulle
 
Ai niin, Kiia tykkää tapetista :heart: Käy osoittelemassa sormella lintuja tms. Ja typylle pitää kertoa mikä siinä on. Pojat hiukan katkeria :( No niiden huoneiden kimppuun mennään seuraavaksi. jeppe haluaisi että hänen huoneen seinään maalattaisiin meren alainen maailma. Ihan hyvä idea mut kukas sen tekee!?!! Mun tekemät kalat on kaikkea muuta kuin kaloja :LOL:

Sen poika sanoi ensimmäiseksi ettei kukkaköynnöstä halua :LOL: Miksiköhän ei :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ai niin, Kiia tykkää tapetista :heart: Käy osoittelemassa sormella lintuja tms. Ja typylle pitää kertoa mikä siinä on. Pojat hiukan katkeria :( No niiden huoneiden kimppuun mennään seuraavaksi. jeppe haluaisi että hänen huoneen seinään maalattaisiin meren alainen maailma. Ihan hyvä idea mut kukas sen tekee!?!! Mun tekemät kalat on kaikkea muuta kuin kaloja :LOL:

Sen poika sanoi ensimmäiseksi ettei kukkaköynnöstä halua :LOL: Miksiköhän ei :whistle:
Länttäät niitä Ikean tarroja...multa löytyis niitä ainakin vielä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ai niin, Kiia tykkää tapetista :heart: Käy osoittelemassa sormella lintuja tms. Ja typylle pitää kertoa mikä siinä on. Pojat hiukan katkeria :( No niiden huoneiden kimppuun mennään seuraavaksi. jeppe haluaisi että hänen huoneen seinään maalattaisiin meren alainen maailma. Ihan hyvä idea mut kukas sen tekee!?!! Mun tekemät kalat on kaikkea muuta kuin kaloja :LOL:

Sen poika sanoi ensimmäiseksi ettei kukkaköynnöstä halua :LOL: Miksiköhän ei :whistle:
Länttäät niitä Ikean tarroja...multa löytyis niitä ainakin vielä :LOL:
Ne on liian pieniä :( :( Pitää olla suuurta! Yhtä suuruudenhullu poika kuin äitinsäkin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Piituli tässä on katos taka-ajatuksena se että kun Kiia vähän kasvaa ja isommat muuttaa pois niin miä saan ton huoneen mun nukkekodeille :D
Ahaaaaaaaaaaa nyt mä ymmärrän..... ;)
Kiia passitetaan siinä vaiheessa yläkertaan :whistle: Ja mulle mahtuu sinne monta monta taloa :p Tosin sanoin ukolle että sitte siel ois kiva olla kiertämässä pieni junarata jne. Oon kuulemma kattonut liikaa amerikkalaisia elokuvia. Että kehtaa |O :kieh: :snotty:
 
tinakenkätytön porukalle pikaisia paranemisia! :hug:
toivotaan että peppi säästys kuumeelta!

meilläki piti poikaselle taas suppoa laittaa kun oli niin itkusena ja ei meinannut uni tulla millään.

mutta nyt otan kirjan kainaloon ja painun petiin!
hyvät yöt kaikille ja kauniita unia =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Piituli tässä on katos taka-ajatuksena se että kun Kiia vähän kasvaa ja isommat muuttaa pois niin miä saan ton huoneen mun nukkekodeille :D
Ahaaaaaaaaaaa nyt mä ymmärrän..... ;)
Kiia passitetaan siinä vaiheessa yläkertaan :whistle: Ja mulle mahtuu sinne monta monta taloa :p Tosin sanoin ukolle että sitte siel ois kiva olla kiertämässä pieni junarata jne. Oon kuulemma kattonut liikaa amerikkalaisia elokuvia. Että kehtaa |O :kieh: :snotty:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Piituli tässä on katos taka-ajatuksena se että kun Kiia vähän kasvaa ja isommat muuttaa pois niin miä saan ton huoneen mun nukkekodeille :D
Ahaaaaaaaaaaa nyt mä ymmärrän..... ;)
Kiia passitetaan siinä vaiheessa yläkertaan :whistle: Ja mulle mahtuu sinne monta monta taloa :p Tosin sanoin ukolle että sitte siel ois kiva olla kiertämässä pieni junarata jne. Oon kuulemma kattonut liikaa amerikkalaisia elokuvia. Että kehtaa |O :kieh: :snotty:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ja siäkin vaan naurat :kieh: :kieh:
 
Muutes hei, minäkin teitä joitakin tuolla facebookissa kaveriksi pyysin, net ketkä tunnistin :) ja te ketkä minut tunnistaa pyytäkää vaan, kun minä en välttämättä kaikkia tunnista muuten kuin nikillä =)

Mulla tuli plussasta 9.1 2vuotta ja kohta tulee ens kuussa seuraavasta plussasta vuosi :whistle: Mutta jeps nyt pakko mennä nukkuun, kun hiukka väsyttää ja vielä kun tyty ei herää syömään. Välillä herää öisin ja toisinaan mennään ihan koko yö syämättä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
tinakenkätytön porukalle pikaisia paranemisia! :hug:
toivotaan että peppi säästys kuumeelta!

meilläki piti poikaselle taas suppoa laittaa kun oli niin itkusena ja ei meinannut uni tulla millään.

mutta nyt otan kirjan kainaloon ja painun petiin!
hyvät yöt kaikille ja kauniita unia =)
Öitä! Tää taitaa ja kohta painuu maate...
 
Heips,

Noro tai joku rantautui nyt meille. Hilma on oksennellut pari tuntia..joten tässä tää yö taitaa mennä. Huoh. Tinakenkätytölle myös parenemisia.

Ihana huone Kiialla ja hyvä, että se miellyttää Tuutiksen lisäksi neitiä itseäänkin :) ja suloinen neiti siellä syö :) Tuutis olitkin joku päivä tässä laittanut viestiä karanneesta koirasta jyväskylässä - ja muistit oikein täältähän minä. Me oltiin vaan koko viikko Turussa, joten ei oltu paikalla silloin.

Rontti
- vanhassa kerhossa taisin jotain kuvia itsestäni laittaa aikoinaan. Mutta toukokuussa täytän 31v. - onhan se vielä nuori??

Kävin taas tässä välissä vaihtamassa Hilman petivaatteet ja yökkärin, nyt oksentanut 5 kertaaa...

:hug:
 
huh,meillä pakkasta 26 astetta :eek:

tosi ihana keli pölläyttää petivaattet ulos,mutta kun ukko nukkuu yövuoron jälkeen niin ei oikein kehtaa.tietysti isojen tyttöjen petit vois kantaa ulos,niin samalla myös heräisivät..

kiialle näyttää tulevan tosi ihana huone.miekii haluisin jotain venlalle tonne..oon ajatellu niitä taroja joita vois liimata seinälle..mitenhän ne mahtaa sitten irrota?jos joskus kyllästyy..laitahan tuutilulla ihan valmiista huoneesta kuvia olis kiva nähdä. =)

eilen siirrettiin venlalle jatkettava sänky tonne meidän huoneeseen..ja pinnis päikkäreitä varten sitten tonne venlan huoneeseen..nukkuhan tuo hyvin siinä,kolmen aikaan kömpi sitten viereen :) kun pikkusen ahas tuo meidän kammari..hyvin tilaa jäi meidän sängyn ja venlan sängyn väliin..just just miun jalat mahtuu sänkyjen väliin..no siintä sitten on hyvä mönkii meidän viereen :D

katjanna kyllähän moni on sanonut että venla on minun näkönen,mutta on siinä myös isäntääkin..mutta kuulemma on ihan saman luontonen ku mie..eilen just isot likat sano että ihan samalla tavalla venla kuulemma mököttää kun minä :eek: mie vaan siihen että en taida nyt ihan heittäytyy lattialle huutamaan...
nyt ukon kanssa taas vaihteeks rauha maassa..mitenhän pitkään vaan tällä ketraa..

miulla uuni lämpiämässä ja tiskikone jyllää..edelleen nuo lakanat silittämättä..kaipa se minun sitten pitää ne silittää kun ei kukaan ole niitä silittäny.meinasin kalapullia tehdä...saapi tonne uuniin ne paistumaan..
 

Yhteistyössä