LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Rontti mulla niin nauratti kerran kun kerroit että usein saatat miettiä mitä muut yksityisviestittelee, siksi laitoin sillätavalla :LOL: Ja älä huoli, yhtä utelias olen minäkin, monesti mietin samaa :D :whistle:

Susa
kiva kuulla että kutsut meni hyvin :flower: Mulla oli kans eilen ekat ja hyvin meni ja hyvä myynti.

Ja Krisu, kannattaa seurata tilannetta, parissa viikossa jotkut ihanuudet saattaa jo loppua... :D Mutta sehän toisaalta vaan helpottaa tilannetta valita ;)

Meillä molemmat tytöt on vähän röhäisiä, Anni enemmän. Mulla ois tänään kahdet kutsut, ihan kiva kyllä vielä pitää kutsuja kun tavaraa on varastossa ja uudet vaatteet. Loppukaudesta vois olla pitämättä kun ärsyttää kun varastot on tyhjänä :headwall:

Perjantaina olin viihteellä ja oli kyllä tosi mukavaa. Jaksaa taas tätä kotielämää...
 
Yksäiti
Ronja nukutettiin kitarisaleikkauksen takia, Jenna on nukutettu kyynelkanavan aukaisun takia ja Nooraahan on leikattu sen 9 kertaa. Tämä on ihan minun mielipide ja lapset on niin erilaisia, mutta en olis vieny nukutusta seuraavana päivänä hoitoon. Ovat ehkä olleet tavallista väsyneempiä, mut muuten normaaleja. Ruoka ei oikeen maistu yms.

Sanni nukkui koko viime yön!!!
Vaippaihottuma on enää voimakasta punoitusta, mutta haavat on hävinneet. Vuotavia ihottumalänttejä ei enää ole ja posketkin jälleen vauvanposket, eikä kilpikonnankuorta. On se jännä, miten oikeilla rasvoilla ja hoito-ohjeilla saa nopeasti tuloksia. Ilmeisesti iho ei enää kutiakkaan niin kovasti, kun ei koko ajan raavi. Jospa tämä tästä vielä iloks muuttus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Topsy herranjestas,ei kai ne vaatteet nyt parissa viikossa lopu?? käääk,paniikki iskee :eek:
Voi kiesus jos taas käy niin,että ei saa niitä vaatteita mitä haluis :headwall:
Apua! Ei paniikkia!! :O :LOL: Miten niin vaatteet tärkeitä?? :whistle: Mut voisin kuvitella että jostain pupuhaalarista vois loppua jotain kokoa... mutta en tiedä, enkä ole katsonutkaan nyt varastosaldoja, voihan olla että viime kaudesta viisastuneena meandi on hieman lisännyt valmistusmääriä? Toivotaan ettei mikään lopu siinä ajassa. Sun myyjä saa joka päivä listan missä näkyy mitä tuotteita on enää alle 10 kpl varastossa. Voithan pyytää ilmoittamaan sulle jos joku sun mielituote on loppumassa ennen kutsujasi.
 

Yhteistyössä