LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

Susa - meillä sama tilanne, ei vielä tietoa siitä että jääkö Hilmis ainokaiseksi. Mä oon osan kamoista pistänyt eteenpäin, mm. sitterin, kantorepun, leikkimaton ja jotain vaatteita. Ne vei tuhottomasti tilaa... mutta ison osan vaatteista oon säästänyt, enkä aio niistä luopua. Niillä on tunnearvoa ja musta oli ihanaa käyttää Hilmalla jotain mun ja miehen vanhoja vaatteita - eli jos niille ei muuta käyttöä tule, niin saa Hilma niitä sitten aikanaan fiilistellä :)

Vielä yksi kysymys pikaisesti. Me ollaan parisen kuukautta annettu Hilmalle ihan kaikkea ruokaa. Pikkuhiljaa ollaan vaan määriä lisätty. Nyt ihan tällä viikolla Hilma on pariin otteeseen pulauttunut viilin/jogurtin, hiukan on ollut ilmavaivoja ja pariin otteeseen epämääräinen itkukohtaus. Onko normia vai pitäiskö epäillä jotain allergiaa??
 
huh huh,hirvee päivä..
kauhee päänsärky,koiraa etin pitkin maita ja mantuja,onneks löyty,olin jo pelko perseessä että jos se ei yöks löydy niin susi sen syö :'( ONNEKSI löytyi,mun rakas mussukka..on se kauheeta kun toinen häviää,oli lähteny ajokoiran perään metsään ja sillä reissulla melkeen 7 tuntia oli..

oliivia epäilisin kyllä jotain allergiaa..
meillä on 2.12 se penisilliini allergia testi,saa taas mummi sinne viedä ku äit ei kykene sitä huutoo kuunnella..
susa mä oon niin pihi meidän pojan vehkeistä että yhdelle kaverille annoin lainaan uutaman 56 bodyn,ja sain ne jo takas..mitään en anna kelleen lainaan enkä omaks,tilaa ne vie mutta onpa säästössä seuraavalle,ja jos ei tule seuraavaa niin onpahan muistoo sekä pojalle että äidille..
 
arggg.. :headwall: miulta menee ton mukulan kanssa hermo..koko ajan rapeltaa jossakin,nyttenkin purkaa vaihteeksi tota lipaston laatikkoa tossa vieressä.

ja arvatkaas mikä riehuminen oli kun isännän veljen vaimo pistäyty..kyllä kaikki kuimenensa näytti..

taidan painaa sen tonne makkoomaan..niin kukas tosiaa panttaa tietoaan???eiku salat julki,kuka on pieniin päin?
 
Susa Me ollaan säästetty osa vaatteista. Paljon silloin aluks saatiin käytettyjä, joten montaa niistä en ole säästänyt, mutta kaikki itse ostamat kyllä. Turvakaukalo, lämpöpussi, sitteri on odottamassa, jos joskus käyttäjä löytyisi. Jos ei meille enää toista suoda, niin ehkä käyttäjä siten löytyy miun sisaruksista, ovat parin vuoden päästä siinä iässä ja parisuhdevaiheessa tai sitten joskus haikeana myyn eteenpäin...
Lainaamista ei ole kukaan kysynyt. Kaikki lähipiirin lapset saman ikäisiä tai vanhempia, joten kellään ei ole vielä ainakaan ollut tarvetta. En kyllä tiedä pystyisinkö lainaamaan, mie olen kauhean tarkka tavaroista ja käsittelen niitä huolella. Pelkäisin, että jollekin jos lainaisin niin sotkee ja pilaa tai rikkoo kuitenkin :ashamed:

Mie olen viime aikoina ihastunut ja innostunut blogi-surffailusta. Aina, kun ei jaksa aikaansa kuluttaa 'Mitäs nyt':illä. Oon löytäny monia aivan ihania kirjoituksia ja mielenkiintoisia blogeja. Tämän yhden blogin postauksen haluan teidän kanssa jakaa. Onhan tänään 1. adventti, joten enkeli aihe on ihan ajankohtainen. http://sinikko.vuodatus.net/blog/1084982 Tästä blogista löytyy muutenkin ihania kuvia ja ajatelmia.
 
ihana fiilis,kerrankin..laitettiin sisälle kaikki jouluvalot ja vaihdoin vähän jouluisemmat verhot olkkariin :heart: huomenna jos muistan,niin ostan sinitarraa ja laitan nuo tontut seinille ja joulusukan takkaan :D poitsulle on 2 suklaa kalenteria,cars ja nallepuh :saint: pitää nyt ekana jouluna,jolloin jo hoksasee jotain,niin olla suklaakalenteri..

meillä on hirmu kiukkunen poika,kun 3 isoa hammasta pukkaa taas kerralla,neljäs niistä on puhennu,noi 3 odottaa puhkeamistaan,panadolista ei tunnu hirmuista hyötyä olevan niin pronaxenia oon yötä vasten 4 milliä antanu..

nyt bb finaalin pariin,ansku voittakoon :wave:
 
Terve vaan! Täälä suuuper väsynyt äippä!! Peetu kuluttaa mut ihan puhki kun kiukkuaa ja ränkkää,oikein ärsyttäny tahalleen taas koko päivän. Muutenkin vähän kökkö fiilis täälä :( Olin eilen tyttöjen kanssa syömässä ja oli ihan kivaa,mutta paska maku jäi suuhun illasta :'(

Me mennään jouluks mun ex-anopille :LOL: eli siis Peetun mummille... sinne tulee Peetun kummisetä tyttöystävineen ja Peetun täti joka on myös mun rakas ystävä. Ehkä Peetun isäkin.Sit vissiin nuo mun porukat tulee illalla meille ja joulupukki.. ainoo vaan että Peetu pelkää pukkia :/
vähän ois kurkku kipee ja jalkoja taas pakottaa niin pirusti!!... liekö kipeeks tulossa vai mitä.

Joo,tarttis mennä vissiin ettiin kalenteri jostain, ollu koko v-lopun hukassa enkä muista moneen meen huomena :whistle: vissiinkin 8-15..toivottavasti niin että kerkeen luovuttaan verta ennen kun haen pojat :)
 
Iltoja :wave:

Tapahtuma rikas viikonloppu takana :D
Eilen oltiin päiväristeilyllä tallinnassa ja tänään oli me&i kutsut eli rahaa palo ihan kiitettäväsi viikonlopun aikana :whistle:
Innostuin niin paljon noista me&i vaatteista,että taidan pitää kutsut keväälläkin..vieraatkin kun tykkäsivät ja sanoivat tulevansa jos uudet kutsut järkkään ;)

Joulusta..aamupäivällä käydään haudoilla ja vietetään aikaa kotosalla. Illaks sitten mennään miehen vanhemmille,johon tulee myös minun isä vaimonsa kera. Syödään ja availlaan lahjoja ja sen semmoista :heart:
Kotiin kun päästään niin varmaan sitten miehen kanssa glögipullo korkataan,kunhan melina nukahtaa ;)
Voih,oispa jo joulu..mä niiiiiin rakastan sitä jouluaaton fiilistä. "Jännitän" niinku pikku
lapset :LOL:

Oliivia mun mielestä voisit vielä seurailla tilannetta muutaman viikon..ja vaikka tarvittaessa pitää ruoka/oire päiväkirjaa. Jos tilanne pahenee niin sitten miettisin allergia lääkärin pakeille menoa.

Meillä taitaa melinalla ihan tosissaan nuo hampaat vaivata :( ollu nyt muutaman päivän toooosi kiukkunen ja öisin muutamia kertoja itkeä tihrustaa :'( ja ikenet siis pullottelee ylhäältä ja alhaalta.

Juu ja oikea tyyppi sitten voitti BB:n :D ainaki mun mielestä! mites muut? menikö voitto oikeaan osotteeseen?

Nyt nukkumaan |O
 
Mäkin nyt päädyin siihen, että annoin osan vaatteista lainaan (sellaiset joista ei niin väliä jos ne kuluu tai menee rikki). Rakkaimmat säästän joko Eelille muistoksi, tai seuraavalle vauvalle. Sitterin möin (koska en tykännyt siitä) ja kantoliinan annoin lainaan.

Ukolla menee mun kans hermot. Tilasin jo joulukortit Eelin kuvalla. Nyt pitää tilata uudet kun on uusi parempi kamera. Mä haluan ehdottomasti uudet joulukortit!!! *polkee jalkaa* Mitäs ei kertonut mulle ajoissa että saan sen kauan toivomani järkkärin. Nyt tekin saatte nauttia kyllästymiseen asti, kun pukkaan tänne joka päivä mun enemmän tai vähemmän onnistuneita otoksia :whistle:

Ai niin Eeli joi tänään vessanpesuainetta. Siivouskaapin lapsilukko irtosi. Isäntä oli just korjaamassa sitä, niin johan tuo ehti ottamaan huikat vessanpesuainetta (siis Eeli). Huono äiti ei ollut sulkenut korkkia tarpeeksi hyvin. Soitto myrkytyskeskukseen. Onneksi se oli jotain Lidlin saippualientä, niin ei ole muuta vaaraa kuin pahoinvointi. Saattaa kuulema vaahdota mahassa :x

Unohdin katsoa Idolssin :headwall: Tietääkö kukaan tuleeko siitä uusintaa?

Nyt nukkumaan, ja uneksimaan uusista hienoista joulukorteista....ZZZZZzzzzzZZZZ...
 

Yhteistyössä