~LOKAKUUN HERHILÄISET 2007 Viikolla 31~

mä meen pakkaamaan huomisen nly kamat :kieh: huh huh mitä päiviä ollu..tosiaan oltiin perjantaina mtv3 uutisissa ja tänpäivän savuskassa..

tuloksia tänään eh ja vet1,huomenna sit ite esitän..emma kaipaili kehässä mua..
 
dirlittanille :hug: :'( noi on ihan hirveitä juttuja..kaverin mies kuoli viime kesänä moottoripyörä onnettomuudessa,olivat vähän ennen onnettomuutta ostaneet ensimmäisen yhteisen kodin-ison talon :'(
LS olipa reilusti tehty.. :hug: kaverillesi..
tytteli wau :heart:

kerkesinhän mä vähän lukea,meen lisää lukemaan,ei tarvinnu ku pyyhkeet ja alusta vaihtaa häkkiin ja sit uudet namit-->tänään kehässä mukana muumi keksit :D ne on ton koiruuden herkkua..
meinattiin myöhästyä tänään,lapsen vahti ei ollu ajoissa-->anoppi rakas..latelin vaan että v***u mä ootan enää 5min ja lähen..just kun kurvasin parkkikselta nokkaa kohti kpo niin vahti tuli..sit paahdoin tuhatta ja sataa ja tanakele moottoritielle asti jonot!!!!!!! :eek: ja siinä kitkuteltiin,no sit tehtiin niin että mä otin koiran-häkin-kassit kouraan ja painelin kehää etsimään,ja matkaa oisko ollu likelle 2km ja se häkki EI ole kevyt..ukko läks hakee meidän handleria,sit unohdin autoon vedet ja jännättiin kerkeevätkö handler ja ukko kehään :headwall: kerkes mut emma oli niiiiin mun perään ettei oikein malttanu olla,ei siis kunnolla juossu jne..huomenna sit mä esitän nii josko tulis roppia ;) lupasin emmalle ostaa itse ison ruusukkeen jos rop/vsp saadaan..

sai se tänäänki sit muumi keksien lisäks grilli makkaran ja savumuikkuja :saint: meni tosi hyvin kuitenki koko päivä emman osalta..

mulla koskee päähän ja mun naama palo..kivasti kuumottaa..
juu,mä taidan painua lukemaan takas tekstejänne..
 
Heissan pitkästä aikaa :)
Halit kaikille tarvitseville heti alkuun =)

Meillä on mennyt nyt yöt hyvin. Päätin maanantai iltana, että nyt loppu yösyönnit. Ja nehän loppu. Toissayönä Micsu oli hoidossa, kummitäti oli antanu maitopullon kolmen aikaan. Voi olla, et outo paikka, niin ei rauhottunu muulla kun maidolla. Kotona ei oo tarvinnu antaa, enkä anna! Paljon helpompaa, ku ei tarvi pulloo lämmitellä. Ja yöunet parantunu ku ei oo maitoo yöllä saanu. Nukkuu pitempiä pätkiä =) Vitsit mä oon ilonen :)

Nyt vois mennä syömään jotain iltapalaa (tortilloja :D)

 
aron jo vuoden kohta,on kyllä aika hurahtanu toosi nopeeta!!
tuntuu että ihan vasta elza ilmotteli ekasta loka-vaavista.
ja muutenkin tää aika menee niin nopsaa,tuntuu välillä hitaampaa sais kasvaa toi muru :heart:
kohta jo koulussa... :eek:
 
Nonnii, jospas mulla nyt olisi aikaa tässä vähän istuskella. Ja jaksuja kirjotella... Ja nyt tuleekin pitkä tarina, jotta popparit esille jota kiinnostaa perheriidat :D

Tuota kolmiodraama-aihetta vielä sen verran kommentoin, että vaikka itse en sitä kolmatta osapuolta lähtenytkään hirttämään, niin kyllä minä silti hieman vastuuta laitan hänenkin harteilleen. Aikuinen ihminen, joka on täydessä ymmärrykseesä alkanut vehtaamaan naimisissa olevan miehen kanssa. Toki se mies siinä on päävastuullinen, mutta moraalisesti minusta on erittäin tuomittavaa varatun miehen/naisen kanssa touhaminen. Minä en moiseen alkaisi, mutta koskaanhan ei pidä sanoa ei koskaan.... Sitä paitsi, jos suhde on alkanut edellisten kumppaneiden pettämisellä, miten hemmetissä sitä voi tuudittautua siihen uskoon, että "ei se minua kuitenkaan petä, se edellinen akka vaan oli niin apina, että sitä joutikin pettää." :snotty: Ja älkää nyt kukaan tästä loukkaantuko. Nämä on mulla vaan vielä hieman herkässä....

Parisuhderintamalla uutta taas tänäänkin -sain kohtauksen City-Marketissa :ashamed: mutta aiheesta mielestäni.

Viime viikonvaihdehan mökkeiltiin, joka jokseenkin tarkoitti sitä, että Sikke roikkui mun käsipuolessa lähes koko viikonlopun. Puhe oli sinne lähtiessä, että mies saa ihan vapaasti juoda ittensä niin tärviölle kuin kykenee, mutta vain toisena iltana. Toisena iltana on mullakin oikeus edes olla iltapuurottelusta vapaalla. Ja näillä puheilla lähdettiin. Mutta, mites se sitten menikään.

Mökin pihalla autosta purkauduttiin ja ukko kohta tölkki kourassa. Ei se mittään, sehän oli juteltu homma. Mutta koitti klo 00.30. Aika jolloin minä konkoilin Siljan nukutuksesta iltanuotiolle. Ukko siinä tuumaa, että ei taida tänään juodakkaan kun meni tänne tulo niin myöhään :eek: :headwall: :headwall: No justiinsa! Ja minä ajattelin, että kerrankin pidän turpani kiinni ja leikin kuuliaista vaimoa. Niin koitti lauantai-ilta ja tölkki sihahti taas :kieh: Annoin tölkin kallistua. Koitti sunnuntai ja lähdön aika. Mies siinä tuumi, että ens viikonloppuna uusiksi :eek: Sillon tällä pikkuvaimolla syrttäs hihna kiinni ja kone alko laulaa :kieh: Ja eihän herra siitä ymmärtäny tuon taivaallista....

Ja tarina jatkuu ohittaen alkuviikon tuoksinnat, josta oonkin ollu jo puheissa kanssanne. Mutta siis alkuviikon puheiden jälkeen yhteisessä ymmärryksessä päätimme jatkaa... Välirauhaa kesti kaikenkaikkiaan 1 päivä. Torstaina minä päätin, että lähden Pariisiin vaikka kilon kappaleina, ja varasin matkan. Miten se siitä seurannut hiljaisuus ja mykkäkoulu voikin olla niin korvia särkevää :/ No historiasta sen verran, että juurikaan en ole itsenäisiä reissuja harrastanut, lukuunottamatta opintomatkoja messuille Tukholmaan. Onpa ollut aika, jolloin lähibubiinkaan en ole päässyt, edes yhdelle oluelle naispuolisen ystävän kanssa. Noh, sillon olin 17 ja niin naivi, niin naivi. Ja sehän se ukkoa vituttaakin, etten ole 17 enää, ja mulla on suu mitä aukoa, ja ääni joka kantaa :kieh:

Tällä kertaa päätin, että en heitä unelmia menemään ja jätä lähtemättä riitelyn pelossa. Aina ennen olen viimeistään siinä sovintovaiheessa menoni perunut, "no en minä lähde, niin ei tule sulle paha mieli. En halua tapella." Nyt ajattelin, että v***u, tapellaan vaan, jos niikseen tulee. Ja lisätaustaselvityksenä kerrottakoon, että mies saa suurinpiirtein kaikki mitä hän haluaa. En minä halua/voi aikuista ihmistä kieltää asioita ja tavaroita hommaamasta, jos vaan järjen rajoissa pysytään. Eli herralla on Full HD-kotiteatteritsydeemit, pleikka 3set (veri ekspensiv), polttomoottoriautot jne jne. Ja on hommannu vastikään tietokoneelle lisäosia, autoon kaikennäkösiä lisävimpaimia ja lsitä vaan jatkuu. Eli rahaa on kärynny. No minä siinä vastaavassa ajassa oon saanu... niin, ööö, tuota.. Jaa enpä ole tainnu mitään oikein saada. Crosstrainerin sain kun halusin taas sadannen kerran aloittaa kuntosalihommat. Eli sekin meni herran mielen mukaan -hommataan akalle kotivimpain niin pysyy tonteilla :kieh:

Ja minä kun aloin laskea 1+1, niin johan humpsahti herran haaveisiin tonni jos toinenkin. Siinä vaiheessa purin hampaat yhteen ja soitin Arean tädille, että alkaa täti nyt vaan etsiä sitä halvinta lentoa Pariisiin :kieh: Ja niin on matka ja liput Madonnan keikalle varattu ja maksettu (luottiksella).

Ja sivujuonteesta takaisin tähän päivään. Pitkin viikkoa olin ukolta kysellyt, että ihanko tosissaan hän nyt haluaa sinne mökille taas tulevana viikonvaihteena. Ei, ei kuulemma halua, ja onhan tuo Siljallakin semmonen nuha, että mitäpä tuota menee sinne sairastamaan. Yhdessä välissä jo tunnontuskissani ehdotin jopa herran yksin menemistä, että saa nollata taas kuulan. Ei kuulemma haluta. no tuli eilinen ja Santeri sanoi, että hän haluaa papan kanssa mökille. No mikä jottei. Sehän passaa. Ukko tuli kotiin ja SAnteri innoissaan sitä kertomaan. mies siinä seisoskeli työvaatteissa ja tuumi heti kärkeen, että saanko minäkin? :eek: Ja taas mentiin.... No loppujen lopuksi pyysin ihan nätisti, että voitko olla edes yhden yön kotona, että saan minäkin tosdiaan edes YHDEN vapaapäivän omista töistäni, tai edes jonkun jakamaan sitä vastuuta, STANA! No mies siihen, että joo, joo, en minä lähde.

Tänään mun isä soittaa mökiltä ihan muuta asiaa, ja huomasin kuinka mies alkoi mennä vaikean oloiseksi. Kysyin, että tekekö mieli mennä sinne mökille? Ei kuulemma. Kun on tuo Siljakin kipeä. Ja näin jatkettiin. Lähdettiin kauppaa nyt illalla ja kaupan pakastealtailla seistiin noin klo 17.30. silloin ukko ilmoittaa että hän on miettinyt, että haluaisi lähteä sinne mökille :eek: EI JUMAVIT! Sillon mulla taas palo varapärettä myöten. On hemmetti ukolla pokkaa! Ja varmasti vielä niin, että mulla ei ole varmasti mahdollisuuksia hommata itselleni kaveriseuraan tai muutakaan tekemistä (hän vie auton tottakai). Cittarissa sain kohtauksia ja parkkiksella sitten räjähdin tyystin (ukolla sääressä eriävän mielipiteen jälki...). Kotiin tultiin semmosissa tunnelmissa, että ilmoitin aika isoäänisesti että jatkan elämääni lasten kanssa.

Kotona annoin vielä emännän kädestä :ashamed: :snotty: ja pyysin herraa pakkaamaan. Ei halua kuulemma. "Annatko vielä mahdollisuuden?" Voi ristus, kuin monta mahistahan tuolle täytyy antaa :eek: :headwall: Pari tuntia siinä jaapastiin ja kait minä taas sen VIIMEISEN mahdollisuuden annoin... Viimeisen, joka muuttuu taas vain edelliseksi kunnes sauraava tulee... :ashamed: On tämä hitto vie niin vaikeeta. Ja kuitenkin tuota hullua rakastan. Paska kun siinä on niitäkin hyviä puolia... Hoitaa lapset, tekee ruokaa, pesee pyykit, imuroi, luutuaa, viikkaa pyykit, korjaa autot, ompelee Santerin polvipaikat, ompelee mun tissiliivien karanneen kaarituen paikoilleen, leipoo kakut, juo kerran kahdessa kuussa, jos sitäkään. Mutta sitten se toinen puoli. On aika itsekäs, empatiakyvytön ja epärehellinen.

:/ Että millekkäs alkais...

Ja kaikille ensimmäisen yönsä nukkuneille vauvoille lisää vaan unihiekkaa ja vanhemmille :flower:

Nyt suhkuun ja unten maille :wave:
 
Mammoliinolle iso :hug:

Ja mielettömän hienoa, että varasit sen matkan. Näkisin kuitenkin niin, että nyt ainakin pidät myös omaa puoltasi etkä luopunut omista haaveistasi. Tekstistäsi paistaa ääretön turhautuneisuus, mutta myös se suuri rakkaus miestäsi kohtaan. Taitaa tehdä miehellesikin ihan hyvää se tuleva reissu, näkee että tulet takaisinkin ja tod.näköiseti myös sen, että miten paljon paremmalla tuulella olet, kun pääset vähän tuulettumaan :) Mä olen just herännyt, eikä mun aivot nyt tuota mitään järkevää tekstiä - koitan myöhemmin lisää... :) Toivottavasti en nyt onnistunut kirjoittamaan mitään loukkaavaa..
 
Samaa mietin minäkin että tekee varmasti loppujenlopuksi hyvää mammoliino teidän parisuhteelle kun vain lähdet pariisiin. Ai että käykin kateeksi, Madonnan konsertti... jaksamista sulle kovasti! :hug:
 
Mammoliino :hug: Voi kun saisitte teidän suhdetta setvittyä ja pystyisitte jatkamaan yhteiseloa paremmin mielin!

Sillon jos meillä on miehen kanssa riitasaa niin mulla on ihan puhti poissa enkä jaksa innostua mistään, saati sitten harrastaa mitään ompeluksia yms. Harmittaakin aina jos on aikoja että on paljon riitoja, tuntuu että ne päivät vaan valuu hukkaan kun mieli on maassa eikä mitään saa aikaseks. Sitten kun arki palaa normaaliin ruotuunsa ja suhde luistaa niin jaksan touhuta vaikka ja mitä ja intoa riittää...
Mua vieläkin harmittaa se kun raskausaikana meillä oli paljon riitoja :'( En ees tiiä että mistä ne loppujen lopuks johtu, ainakin oli miehellä stressiä työstä yms. Tuntuu että paljon kulu tuosta odotusajasta vaan murehtimiseen ja pahaan mieleen kun sen olis pitäny olla ihanaa aikaa. Oon tuosta kyllä nyt jälkeenpäin miehelle sanonutkin ja kyllähän tuo pahoillaan on ja sanonu että korvaa sen mulle. Tarkottaa varmaan että jos joskus tuun uudestaan raskaaksi niin sitten sitä aikaa... No ei se oo sama kun esikoisen oottaminen, mutta parempi kuin ei mitään.

Oon kans samaa mieltä että tuo sun matka Pariisiin voi tehä teille hyvää puolin ja toisin! Meillä mies reissaa paljon kavereittensa kanssa, vasta oli Saksassa ja ensviikolla lähtee Helsinkiin. Toki muakin välillä harmittaa kun en ite pääse vielä mihinkään, mutta musta on kuitenkin mukavaa kun se lähtee, saan olla itekseni Siljan kanssa ja tiedän että ukko tulee hyväntuulisena takasin kotiin =) Viime reissullaankin oli ikävöinyt meitä ja oli ollu ihan outoa nukkua hiljasessa hotellihuoneessa :heart:

Paljon ikävää on kyllä teidän suhteessa tapahtunut, toivon kuitenkin että löytäisitte vielä sen tien jatkaa yhdessä ja hyväksyä menneet osaksi elämäänne :hug:
 
mammoliino : hyvä juttu myös minusta että lähdet sinne pariisiin!!
on varmasti sitten kiva myös tulla takas kotiin,saat tuulettua oikeen kunnolla!!
ja toivottavasti saatte asiat selvitettyä:hug:
madonna konserttikin varmasti upea ja ikimuistettava.
hitsi kun ittelläkki riittäs rohkeutta lähtee jonku kaverin kaa pariisiin...mää oon tällänne nössykkä joka uskalla minnee mennä...

tiipii tuossa muisteli odotusaikaa,meillä odotusaikana suhde oikein kukoisti!!
ja mää olin suurimman osan aikaa hyvällä tuulella,en napissu miehelle!!
aatelkaa!!se onkin myöhemmin sanonut että "voi niitä aikoja" :LOL: :kieh:
tosin koko raskauden pelkäsin että menetän lapsen,se oli tympeetä odotuksessa.
koko ajan pelkäämistä,en nauttinut siitä,vaan aattelin että tulis vaan lisää viikkoja että selviäis paremmin....
sit myöhemmin taas uudet pelot,eihän ne lopu koskaan!!
menihän taas vähän asian ohi...nooh :whistle:

meillä kummaa kiukuttelua pikku-ukolla,natisee ja kitisee vaan!!
yöllä otin viereen nukkumaan ku oli sellasta kieriskelyä.
ja tuttia piti antaa monesti.
heräskin aikasemmin,ja heti alkoi kitinä.
yleensä on ku aurinko aamuisin!!
niin ja oksensihan tuo mun päällekkin,reppana.
koira kävi siivoamassa suurimman osan.. :x

illalla käytiin taas pyöräilemässä pojan kanssa.
mun vanhemmat oli ostaneet uuden kypärän pojalle nii haettiin se.
oliha tuo hienompi ku se vanha :) nyt kelpaa ajella.
ei kyllä tuu enää rattailla niin helposti lähdettyä..laiskistunut oon...

kävitkös äitivaan pyöräilemässä?

pojalle on tullut kummaa ihottumaa poskeen!!sellasta pientä näppyä?!
nyt tänä aamuna oli tullu pikku läntti toiseenkin poskeen...
ja mitää uutta ruokaa ei oo alotettu!!
voiko siis auringosta tulla tollasta??

no,nyt lähen tyhjentämään pesukoneen
 
Mammoliino Nyt vain pidät kiinni päätöksestäsi ja todella lähdet sinne reissuun B) Oikeasti todella ahdistavaa, jos itse aina joutuu olemaan se joustava osapuoli. Luultavasti teilläkään mies ei tajua mitä kaikkea on saanut ja miten paljosta sie olet luopunut. Se oma mukavuus on kuitenkin tärkeintä. Ja jos mies on sitä mieltä, että hänen mukavuuteensa kuuluu pelit ja vermeet ja vaimo kotona, niin silloin hän haluaa asiat näin pitää. Vaikka vaimo olisikin sitä mieltä, että haluaisi jotain muuta kuin vain miellyttää miestä. Omista mielihaluista ja unelmista on pidettävä kiinni. Toista ei saa jyrätä, mutta ei joka asiassa myötäilläkkään.

Mie muutama kuukausi sitten ilmoitin itseni ja koiran yhteen tapahtumaan ja miehelle kerroin vasta sitten. Tyyliin, minä ja koira mennään sinne. Sinä ja poika saatte jäädä kotiin, lähteä mukaan tai keksiä ihan mitä vain kaksistaan. Ja miehelle se sopi :D Hetken hää kakisteli, mutta ei sen kummosempia vastaväitteitä esittänyt. Tosin on nyt ilmoittanut, että haluaa lähteä mukaan. Ilmoitin kyllä varsin selvästi, että minulla ei ole siellä aikaa eikä mahdollisuutta katsoa pojan perään, joten... Saa nähä miten meitin lopulta käy. Kuukauden päästä olisi tuo tapahtuma.

Mutta mie olen sitä mieltä, että jos ennen raskautta ja raskausaikana puhuttiin, että hoito- ja kasvatusvastuu on molemmilla, niin siitähän pidetään kiinni. Aluksi kun imetin, niin ei noita voinut samalla tavalla jättää keskenään pitkiksi ajoiksi. Mutta nyt ei ole mitään kunnollista perustetta sille miksei myös mies voisi poikaa hoitaa miun menojen ja vouhotusten aikana. Varsinkin kun ei noita menoja kauheasti ole.

Sitten ihan ohi aiheen: Onko joku käynyt HopLopissa näin pienen kanssa? Onko siellä järkevää käydä konttaavan lapsen kanssa eli onko siellä oikeasti mitään tämän ikäiselle? Esitteessä lukee kyllä, että erillinen ryömintäalue pienille. Houkuttelis lähteä sadepäivän riemuksi.
 
Minä kuulun myös niihin jotka kukoistaa raskausaikana. Minun mies on myös moneen kertaan muistellut kaiholla sitä aikaa kun en nalkuttanut joka asiasta :D varsinkin kun Annia odotin niin tuntui ettei kukaan, eikä mikään voinut pilata meikäläisen päivää. =)

Työnjako kotona on sit silleen että kotityöt hoidetaan melkeinpä puoliksi, minä tietenkin arkena päiväsaikaan ennemmän. Lapset hoidetaan myös melkeinpä puoleksi, paitsi meillä on niin että silloin kun nuo lapset on ihan pikku vauvoja minä hoidan vauvan ihan yksin ja annan kyllä sillä rintamalla itsestäni kaiken ja välillä mentiin jaksamisen ääri rajoilla. Nyt mies on osallistunut pojan hoitoon enemmänkin kun ikää kohta 10kk. Sitä ennen hoidin kaikki yöt ihan yksin. Meillä kun on rintalapsi joten sekin on rajoittanut osaltaan miehen osallistumista ja se on ollut ihan mun oma tahto että hoidan itse.

Meillä ei kumpikaan kulje oikeastaan ollenkaan. Mies on joskus tykännyt kulkea enemmänkin, mutta eipä tuokaan enää tunnu olevan oikein innokas. Itse en jaksa yhtään kulkea, ainakaan yö juttuissa, mutta jumpat on mulle sellainen henkireikä etten niistä ihan heti luopuisi ja se on riittänyt ainakin tähän asti. Pitää sitä kuitenkin välillä yrittää käydä jossain ettei ihan mummotu :D Ollaankin sovittu nyt Aatun syntymän jälkeen ettei kumpikaan estä toista jos ei ole mitään erityistä syytä siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
No historiasta sen verran, että juurikaan en ole itsenäisiä reissuja harrastanut, lukuunottamatta opintomatkoja messuille Tukholmaan. Onpa ollut aika, jolloin lähibubiinkaan en ole päässyt, edes yhdelle oluelle naispuolisen ystävän .
Aina ennen olen viimeistään siinä sovintovaiheessa menoni perunut, "no en minä lähde, niin ei tule sulle paha mieli. En halua tapella."
mies saa suurinpiirtein kaikki mitä hän haluaa. En minä halua/voi aikuista ihmistä kieltää asioita


:hug: :hug: :hug:

Iso hali sinne!!

Kopsasin tuon ylläolevan pätkän, se voisi olla mun kirjoitus!!
 
tin
Mammoliino :hug: :hug: :hug: Oon onnellinen sun puolesta että lähet sinne matkalle!:)

Laitampa tänne omastakin ukosta pari riviä... Ollaan aika huolettomia molemmat niinku siisteyden jne osalta. Siitä ei kumpikaa nipota. Myös menot järjestyy ok. Se joka viimesenä ilmottaa menoistaaan niin hommaa amman(siis jos on samalle päivälle). Ukko hoitaa pojan mukisematta ku oon töis tai jossain vast. Mutta nytki ku tulin niin se lähti samantien kylälle(=kahville ja autoo laittaan) mutta se suotakoon. Sen verran hyvin huolehtii pojast ku oon pois. Rahat on omat. Yhteiset menot puolitetaan tai se maksaa jolla on rahaa. Mä oon niin pihi ja ukko kaikkee muuta et ei tulis mitää jos olis yhteiset.

missäs muuten kaikki luuraa?
 
mammoliino :hug: mä oon kyl ylpee susta!! :flower: varasit kuitenkin sen matkan!ihanaa..

tänään taas EH ja vet1..nyt jäätiin eläkkeelle emman kanssa :D ei enää käydä ku molempina päivinä tuomarit (eri) sano että muuten ERI mutta ei jaksa juosta kunnolla vanhuuden takia :/ mut me voitettiin silti,omasta mielestä ;) tän päivän arvostelussa oli vaan lovely lovely lovely alkusia lauseita..mulle tulikin ihan henk koht kertomaan asiat,mukava tuomari..ekaks ku kehään menin nii sano vaan nice tattoo ;)
ostin mä emmalle hurtan talvi haalarin,oli -50% ja sit bf:n mitattavana oltiin ku niillä ei ollu sopivia takkeja joten tilaavat xxxxl kokoisen meille :LOL:

olenkin unohtanut kertoa tärkeimmän,poitsu nous perjantaina tukee vasten seisomaan :heart: koko ajan touhuaa jotakin vähemmän tahi enemmän kiellettyä :D hirveetä kyytiä ryömii joka paikkaan..
 
ai niin,oli kyllä tänään lähellä etten kilahtanu eräälle isälle :kieh:
ajoin yhdelle huoltsikalle kun lähdettiin näyttelyistä,ajoin yhden perhe auton perään..kohta mies ilmeisesti lasten isä,kantoi yhtä noin 3 vuotiasta tyttöä autoon perässä juoksi nuorempi,arviolta 2v poika,molemmat lapset huutivat niin kovasti etten ihan äsken olekkaan kuullut..
tää isä avaa oven ja ihan tahallaan kolauttaa tuota 2v päähän ovella,katsoi siis maahan poikaa ja avasi kovasti oven,sit heittää tytön auton takapenkin toiseen päähän,joka huutaa kuin syötävä,sit pojan laittaa toiseen reunaan,poika ei tahdo istua nätisti niin hartioista nostaa poikaa ylös ja laittaa istumaan kovakouraisesti,silleen "pompotti" poikaa pari kertaa siihen,sit sähis jotakin sille tytölle joka ei ollu hiljaa..ihan hirvee oli se ukko..mä tulin autosta ulos kun tää mies tuli myös..
mulkaisin niiiiiiin pahasti kun vaan voi,jos katseella voisi tappaa niin olisi käynyt..
jäin siis autoon kattoo kun se riehu..olis pitäny vaan mennä sanomaan ja uhata vaikka poliiseilla tai jotain.. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 

Yhteistyössä