Lokakuun lapsoset 2016

Tintt@r@lle pahoittelut!

Vitamiineista: Syön raskausmonivitamiinia (multivita mama?) ja raskausomegat pitäisi hakea kaupasta, kun loppuivat juuri. Näitä olen syönyt epäsäännöllisen säännöllisesti myös yritysaikana.

Täällä mennään aikalailla oireettomana. Väsymys vaivaa ja alavatsakipuja on vähän väliä. Muuten en ole huomannut huonoa oloa ja jatkuva nälkäkin on ehkä enemmän sitä, että antaa itselleen luvan syödä enemmän :D

Tänään soitin neuvolaan ja sain ajan jo reilun kahden viikon päähän. Aika aikaisin, kun syksyn keskenmenneessä raskaudessa eka neuvola olisi ollut muistaakseni vasta 9+ jotain.

Keltsi + Toukka 5+1
 
Tintt@r@: Oon niin pahoillani sun puolesta. En voi edes kuvitella, mitä tunnet nyt :( Onneksi sulla on eläinkaveri mikä vie metsään. On varmana yksi parhain terapiamuoto.

Sandymama: Sinuna selvittäisin sieltä yksityisen ultran mahdollisuuden. Kyllä täällä Suomessa on asiat hyvin.

Kafi: Onnea hirmuisesti! Mulla on omien laskujen mukaan sama laskettu aika, mutta menkkojen mukaan se olisi 7.10. Laskurit siis antoivat ovulaation aikaisemmin ja se ei ole mahdollista, koska tikutin oviksen. Mulla on ultra ensi viikon tiistaina.
 
Viimeksi muokattu:
Alkaakohan musta pilvi nousta tännekin taas kerran. Tein digin, se näytti vieläkin 1-2... Viikot nyt 4+5. Tosin se oli laimeeta pissaa, reilu tunnin pidätyksellä ja join jonkun verran. Mut silti. Fuuuck....
Se johtui siitä että ei ollut aamupissa eli liian vähän aikaa rakossa ja olit juonut. ❤ mä huomasin saman että sillä on merkitystä mihin aikaan sen tekee. Voi siis näyttää ihan höpöjä muulloin. Mites muut tikut? Onko ne kuitenkin ihan tummia?
 
Se johtui siitä että ei ollut aamupissa eli liian vähän aikaa rakossa ja olit juonut. ❤ mä huomasin saman että sillä on merkitystä mihin aikaan sen tekee. Voi siis näyttää ihan höpöjä muulloin. Mites muut tikut? Onko ne kuitenkin ihan tummia?
Ei mulla oo muita enää. Yks digi on vielä kaapissa! Uskallankohan tehdä sen jo huomen aamulla? Mitä jos sekin näyttää vielä ton 1-2? Että pitikin mennä testailemaan siitä laimeesta :cry:
 
Ei mulla oo muita enää. Yks digi on vielä kaapissa! Uskallankohan tehdä sen jo huomen aamulla? Mitä jos sekin näyttää vielä ton 1-2? Että pitikin mennä testailemaan siitä laimeesta :cry:
Mä tiedän tuon tunteen. Ahdistaa ja puristaa sekä pelottaa. Jos mahdollista niin odota ylihuomisaamuun. Ja kyllä..siinä sydän hakkasi kun odotti sitä viikkonäyttöä.. ❤Isohalaus
 
Yritän olla aamulla testaamatta, katotaan :confused: mua on alkanu huippaamaan ja tänään oon haukotellu ihan kiitettävästi, et ehkä ne vois uusia oireita olla. Plaah. Kyllä sitä on typerä kun piti siitä lirusta tehdä se ja aiheuttaa nyt stressiä siitä.
 
Moi, täällä ilmoittautuu uusi joukkoon! La menkkojen perusteella 14.10., mutta sain plussan aika myöhään testiin, joten luulen että siitä se la siirtyy eteenpäin.

Törkeät alaselkäkivut ollut nyt viikon ajan, ruokaa ei tee mieli, ei sitten mitään. Mutta muuten ei mitään kunnon raskausoireita.
 
Tintt@r@, otan osaa. Tuli niin surullinen olo. :(

Sandymamalle tsemppiä tulevaan, toivottavasti pääset ultraan.

Itse alkaisin myös kaivata sitä fb ryhmää, tänne tuntuu hankalalta kirjoittaa. Moni juttu jää kommentoimatta täällä, kun on jotenkin hankalampaa.
Ratsastuskuulumisia: vähän sitä alkaa araksi tulla. Jännittää, ettei vaan mitään käy. Turhia riskejä tässä yrittänyt karsia ja tasan oman hevosen selkään aion raskausaikana kavuta. Hengästyttää paljon normaalia nopeammin, ei ole ennen tuntunut ratsastus sentään noin rankalta kuin nyt, o_O mutta vielä aion jatkaa, tahti vaan rauhottuu.

Hyviä vointeja kaikille :)

Sahramis 5+3
 
  • Tykkää
Reactions: Meowmau
:LOL::LOL:Tere!

Multa ei oireet lopu:whistle:

*nännit arat
*kamala väsy koko ajan
*pissahätä jatkuvasti
*alaselkä arka
*alavatsassa molemmilla puolilla munasarjoissa jäätäviä repäisykipuja!!!!!
*paleltaa
*tekee mieli suolasta koko ajan (yyber suolasta)
*maha turvonnu paljon (paineen tunne)

Plus näen unta että odotan kaksosia :eek:
Iik nyt menos vasta rv5 o_O
Clomifeneillä saatu alkuun.
Varhaisultra varattu 25.2. rv 6+3
Onko liian aikaista varhaisultraan yksityiselle?
Haluun vaan tietää monta siellä mahtaa olla.

Tosiaan 28v, kolmas lapsi ja nyt rv5
 
Tuosta fb-ryhmästä. Mitä olen muita seurannut niin mitä aikasemmin se tehty niin sitä aikasemmin on sanottu että suljettu niille jotka on halunnut odottaa ultria ennen kuin liittyy. :( en nyt haluis että tässäkin käy niin :/
Te jotka haluatte jo nyt liittyä niin oletteko ihan hakusanalla yrittäneet etsiä fb ryhmää lokakuisille jos vaikka joku olisi jo tehnyt? Luulisin että joku varmaan olisi jo perustanut.

Ja sitten jos joku nyt päättää perustaa sellaisen niin toivon todella että on vaan tämän ryhmän ja kaikki halukkaat pääsee ettei ovia suljeta nenän edestä.

Niin ja tervetuloa uusille! :)
 
Tuosta fb-ryhmästä. Mitä olen muita seurannut niin mitä aikasemmin se tehty niin sitä aikasemmin on sanottu että suljettu niille jotka on halunnut odottaa ultria ennen kuin liittyy. :( en nyt haluis että tässäkin käy niin :/
Te jotka haluatte jo nyt liittyä niin oletteko ihan hakusanalla yrittäneet etsiä fb ryhmää lokakuisille jos vaikka joku olisi jo tehnyt? Luulisin että joku varmaan olisi jo perustanut.

Ja sitten jos joku nyt päättää perustaa sellaisen niin toivon todella että on vaan tämän ryhmän ja kaikki halukkaat pääsee ettei ovia suljeta nenän edestä.

Niin ja tervetuloa uusille! :)
Juurikin noin! :) Itse haluan ainakin vielä tovin odotella. Ja salainen ryhmä tosiaan niin, että jos liittyy, niin ei näy koko facebookin kaverilistalle :D

Tänään oli ensimmäinen melko vaikea aamu.. En oikein tiennyt oliko pahaa oloa, hampaiden pesu teki tiukkaa, vatsa sekaisin.. Pitänee pian kertoa työparille, kun myöhästyön töistäkin tänään. Onneksi ei ollut mitään kiireellistä aamulla :D

Tänään 5+5
 
  • Tykkää
Reactions: funny87
Ihanan paljon kirjoituksia tulee koko ajan! Aktiivisesti luen kyllä mutta ei aina aikaa niin kirjoitella.. joo seli seli eihän tähän kauaa mene !

Pahoittelut huonoja uutisia saaneille ❤

Täällä eka neuvola on vasta kolmen viikon päästä.. ja siitä vielä viikko niin on lääkäri ja pääse näkee miten papunen on lähtenyt kasvamaan. Toisaalta hyvähän se on että viikkoja sitten jo 9 niin paremmin näkee

Mulla on vielä vitamiinit hakematta Kaipa mä tästä joku päivä apteekkiin asti selviän.

Terveellisestä ruokavaliosta ollut puhetta mutta onko kukaan tupakoinut aiemmin ja kuinka lopetus sujuu?
Itse lopettelen tässä koko ajan. Välillä sorrun yhteen tupakkaan mutta eiköhän tämä tästä ihan just lopu kokonaan.

Kiddi+papunen 5+0
 
Ihanan paljon kirjoituksia tulee koko ajan! Aktiivisesti luen kyllä mutta ei aina aikaa niin kirjoitella.. joo seli seli eihän tähän kauaa mene !

Pahoittelut huonoja uutisia saaneille ❤

Täällä eka neuvola on vasta kolmen viikon päästä.. ja siitä vielä viikko niin on lääkäri ja pääse näkee miten papunen on lähtenyt kasvamaan. Toisaalta hyvähän se on että viikkoja sitten jo 9 niin paremmin näkee

Mulla on vielä vitamiinit hakematta Kaipa mä tästä joku päivä apteekkiin asti selviän.

Terveellisestä ruokavaliosta ollut puhetta mutta onko kukaan tupakoinut aiemmin ja kuinka lopetus sujuu?
Itse lopettelen tässä koko ajan. Välillä sorrun yhteen tupakkaan mutta eiköhän tämä tästä ihan just lopu kokonaan.

Kiddi+papunen 5+0
Kohta vuosi kun lopetin polttamisen. Ja raskauksiin olen lopettanut plussan tultua. Viimeisin lopettaminen johtui siitä kun olin kyllästynyt siihen että olin nikotiiniriippuvainen. :D ja maksaa ihan liikaa. Tiesitkö että voit käyttää nikotiinikorvaushoitoja? Että jos pahat viekkarit on niin käytät sitä. Niissä ei ole niitä kaikkia syöpää aiheuttavia aineita mitä tupakassa. Ja pääasia. Ei ole sitä häkää. Tsemppiä lopettamiseen! Ei oo helppoa mutta palkitsee kyllä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kotikiss@ ja Kafi
Tupakoinnin lopettamiseen täällä bingo, tein plussan lauantai aamuna, ja nyt on ensimmäinen aamu vasta kun en oo mennyt aamusauhulle. Ehtoolla on jotenkin helpompi himmata, mut tää aamu on ihan järkyttävän hankala. Nytkin joku imeskelytabletti poskessa, mut silti tekis mieli käydä ulkona. Tän pä'ivän aattelin ihan tosissani taistella, ja sen jälkeen luulis olevan helpompi jatkaa kun on niin hyvään alkuun päässyt. En silti piekse itseäni jos yhden poltan, mutta koitan nyt olla kokonaan ilman. Ja tosiaan neljäs päivä yritystä vasta menossa
 

Yhteistyössä