Lokakuun Lapsoset 2017

Moikka kaikille. Ihanaa että täälläkin vielä porukka kirjottelee edes joskus . Meillä tyttö tulee nyt 7kk, painaa vajaa 9kg ja joku 70cm taitaa olla pituutta. Ryömii pitkin kämppää ja on kiinnostunut kaikesta mitä eteen tulee. On ollu tosi kiltti vauva ja menny muutenkin sen kanssa hyvin. Ei paljoa turhaan itke, syö ja nukkuu hyvin. Nyt ei oo kuukauteen juonu enää öisin maitoa,nukkuu siis illasta aamuun . Tytön isä ei oo nähny vauvaa kertaakaan, eikä oo kiinnostunut muutenkaan. Olen myös tavannu miehen ketä tapailen, :love: ihan super ihana lapsia kohtaan saa nähdä mihin tämä kehkeytyy hyvää äitienpäivää kaikille :love:
 
Todella kiva kuulla kuulumisia! :love:

Meillä poitsu menee kauheeta vauhtia ja harjoittelee nyt itse istumaan nousemista. Meillä täytetään huomenna 7kk ja paino oli viime neuvolassa 7,5kg. Kiinteitä syödään ja saatiin nyt viimein lopa syöttötuoliin niin voi treenailla myös sormiruokailua. :rolleyes:

@Hyppymassu jäittekö kuitenkin samalle paikkakunnalle muuton jälkeen? :)

Ja sitten meillä on sellainen tilanne että uusi lokakuinen on tilattu :love::love: Arvioitu saapuvaksi 18.10 :)
 
@Tinnuli joo sama paikka, eri alue :)

Väiski kävelee taaperokärryn kanssa :love: osaa jo sanoa äiti ja isi, nämä sanat tulee kun tuijottaa suoraan syvälle silmiin :love:

Pian on 8kk neuvolalääkäri :barefoot: Väpä oli ylimääräisellä käynnillä jo 72cm ja yli 9kg :X3: pitkä hoikkis :love: mulla on paha enneolo että meille saapuu vauva2019 :cautious: mä sanoin Väiskistäkin ennen plussaa jouluna, et ens joulua (2017) ei vietettäis kaksin vaan meitä on kolme. Ja niin kävi :barefoot:

@Tinnuli onnea hurjasti ja tsemppiä, on varmasti jännittävää kun tulee toiset pienet varpaat :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttti
8kk neuvolalääkäri takana :) 70,5cm ja 7960g <3 meillä mennään lujaa nelivedolla ja seisoskellaan tukea vasten tekemässä tihutöitä :LOL: Aloin tekemään karkeampaa ruokaa ja hienostihan se alas menee mutta ei kauhea yllätys kun ollaan sormiruokailtu myös. Herkkuja tällä hetkellä ovat vauvamuffinssit, perunajauhelihasose, mansikat ja puuro! :LOL::LOL:

Rakenneultra takana ja siellä kaikki kunnossa :love: pikku prinsessaa veikkasivat saapuvaksi. Seuraava ultra onkin jo 6 viikon päästä kun tarkastellaan rakenne uudelleen. Mulla ollut kilpirauhasen liikatoimintaa niin varmistellaan nyt sit vauvaa vähän useammin kun oon lääkityksellä kuitenkin. :rolleyes:

Hyvää kesää kaikille! :love::love:

Tinnuli & poitsu 8kk, 2pv & nöpönen 22+1
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttti
Moikka lokakuiset:)!

Onko kukaan meistä raskautumut uudestaan / kuumeilee uutta vauvaa..?

Oletteko palanneet töihin tai oletteko palaamassa?

Miten muuten sujuu elämä ?

Omaanapaa: Meillä arki alkaa normalisoitua kun marina 10,5kk aloittelee ensi kuussa tarhaa parilla päivällä viikossa aluksi ja minä teen keikkatöitä pari päivää viikossa.
Marinalla on jo 8hammasta, syö ”kaikkea” ja juo tuttipullosta nan3 maitoa. Nokkamuki on lähinnä lelu Marinan mielestä.
Yöt nukutaan yhdellä maitopullotankkauksella, paitsi jos nuhaa tai hampaita tms ”vaivoja”.
Perhepedissä nukutaan kolmisin.
Minun teinini autteleva Marinan hoidossa joten pääsen juoksulenkeillekkin taas.
Kaikenkaikkiaan elämä on hyvää❤.
Vauvavuosi on ollut rankkaa avioliitolle ja parisuhteelle, mutta siitä ollaan päästy kuiville ja nyt on hyvä olla❤. Suosittelen ottamaan kahdenkeskistä aikaa puolison kanssa, se tekee tosi hyvää.

Ohessa minun uusin blogitekstiin, lukaiskaa jos on kiinnostusta.

https://pikkuvaimonjuttuja.blogspot.com/2018/08/syksy-on-taalla-taas-ja-hellekesa-2018.html?m=1

Syksyterkuin: Hiekkis&Marina 10,5kk
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
ihana kuulla teistäkin @Hiekkasärkkä79 :love: Täytyy heittää tuo blogi suosikkeihin ja lukaista iltaisin aina kun saa pojan nukkumaan.

Tuolla ylempää jo ilmoittelinkin että tänne on tulossa toinen lokakuinen :love: tytöksi paljastui hän :love::love: rv 33 pyörähti käyntiin ja aika menee ihan hirveän nopeaa. :LOL:

Tällainen nopea päivitys vain. :rolleyes:

Tinnuli & Poju 10kk & nöpönen 32+2
 
Ompa iloinen uutinen tuo @Tinnuli :)!! Uusi pieni lokakuinen, onneksi olkoon jo etukäteen!

Mites muu porukka.. onko uusia vauvoja tuloillaan/syntynyt vielä :)?
Meillä Marina jää viimeiseksi, ihanaksi iltatähdeksemme joka pitää minut ja mieheni näillä näkymin ikinuorina...;) vaikka vasta nelikymppisiä olemmekin.

Kuulin juuri että hyvän ystäväni suunniteltu sektioaika hänen lokakuiselle vauvalleen on 10.10.2018 eli Marinan syntymäpäivänä :)!

Marinalla (11kk)oli juuri elämänsä ekaa kertaa kipeänä, kuumeessa ja rokossa, onneksi meni alle viikossa ohitse. Tosin minulla nyt kamalat univelat siitä sairastamisesta jäljellä...zzz.

Kirjoitin juuri uuden blogitekstin, ohessa linkki :)!
Ja kiitos hei palautteesta, tosi mukava kuulla että tekstiäni on miellyttävää lukea, sehän se olisi tarkoituskin:). Kiitos <3.

https://pikkuvaimonjuttuja.blogspot.com/

Iloista syksyä kaikille toivottelee: Hiekkis & Marina
 
Mitäs lokakuisille kuuluu? aikalailla hiljentynyt täma palsta mutta kokeillaan huhuilla.

Meillä huomenna 1 synttärit osa 1, sekä sitten virallisena päivänä on toiset synttärit. Ollaan nyt pois omalta paikkakunnalta juhlistamassa heidän kanssaan jotka eivät pääse virallisena päivänä. Poika kävelee ja höpöttää koko ajan. Sanoja tulee jo hienosti ja osaa hyvin kertoa esimerkiksi jos kakka täytyy pestä pois :LOL:

En ole vielä poksahtanut ja tuntuu ettei merkkiäkään siitä että lähiaikoina edes synnyttäisin. Ollut todella paljon helpompi raskaus ja näin viimeisillään ei edes tunne että olisi raskaana, todella outoa! :eek:

@Hiekkasärkkä79 paljon onnea Marinalle jo hieman etukäteen!
 

Yhteistyössä