Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

Lokakuun lapsosien mammatapaaminen?

  • Kesällä

    Ääniä: 7 63,6%
  • Äippälomilla

    Ääniä: 3 27,3%
  • En halua mukaan

    Ääniä: 1 9,1%
  • Koska vain

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    11
  • Kysely suljettu .
@Hyppymassu Tsemppiä! Toivottavasti tilanne rauhoittuu.

Mä oon varmaan outo kun mulla ei oo mitään ostovimmaa. Tiedän et saadaan osa käytettynä (vaatetta ja muuta) ja anoppi on hoitanut vaatepuolta jo kuntoon :D Pitäis kai ryhdistäytyä kun ei tiiä missä kunnossa sitä kesällä on...

Sokerimittaukset hyvällä mallilla. Mikään ei ole ollut lähelläkään rajaa :) Katotaan mitä se on nyt viikonloppuna kun tänään lähdetään risteilylle. Pitää vaan talsia laivan käytäviä et saa liikuntaa. Niin ja portaita :)

Mukavaa vappua kaikille!

Milpin ja dt 13+5
 
Heippa!

En jaksa edes lukea ketjua taaksepäin, viime kerrasta sen verran aikaa.
Tulin vaan moikkailemaan, kaikki täällä hyvin.
Pahoinvointi loppunut ja nyt nautiskellaan odotuksesta.
Masu on jo pyöristynyt ja raskausvaatteet käytössä.

Hyppymassulle tsemppiä, kyllähän se vauva vaatetta tarvitsee. Otatko pakkauksen? Miehet ei vaan aina hokaa tälläiIä asioita. :(

Mä en oo edelleenkään ostanut tulokkaalle mitään, kärvistelen rakenneultraan saakka..

Mutta oikein ihanaa wappua kaikille, itse lomailen,:)

Terkuin. Enisa rv 16
 
Hyppymassulle tsemppiä, kyllähän se vauva vaatetta tarvitsee. Otatko pakkauksen? Miehet ei vaan aina hokaa tälläiIä asioita. :(
Joo suunnittelin ottavani sen pakkauksrn, mutta siitähän homma kiikastaakin, kun se on niin kattava että sillä pääsee pitkälle o_O joo tuleehan siinäkin muutama body ja potkarit, pärjää päivän - pari kauemmin, riippuen pukluista ja kakeista :coffee:

Olis vaan niin mun tuuria että pieni ois semmonen :poop:naattori että koivet koukkuun, ponkaisu ja kainaloihin asti ollaan tatinassa :LOL:
 
Joo suunnittelin ottavani sen pakkauksrn, mutta siitähän homma kiikastaakin, kun se on niin kattava että sillä pääsee pitkälle o_O joo tuleehan siinäkin muutama body ja potkarit, pärjää päivän - pari kauemmin, riippuen pukluista ja kakeista :coffee:

Olis vaan niin mun tuuria että pieni ois semmonen :poop:naattori että koivet koukkuun, ponkaisu ja kainaloihin asti ollaan tatinassa :LOL:
Meillä poika puklaili ihan jatkuvasti, päivässä saattoi mennä jopa 7 bodyä, pyykkikone pyöri toki päivittäin mutta kyllä meillä ainakin tarpeen oli riittävä määrä vaihtovaatteita.. Ja harsoja tarvittiin kans tosi paljon!

Mutta kannatan kyllä vauvan vaatteiden ostoa käytettynä pääsääntöisesti, niitä juuri jos joutuu paljon pesemään niin pinta kuluu sitten nopeammin eivätkä säily uudenveroisina kovin pitkään. Tietty jotain ihanaa haluaa ostaa ihan uutenakin pikkuiselle :)

Mie ostin eilen ensimmäisen asian uudelle tulokkaalle, vaunukopan! Käytettynä tuli vastaan myynti-ilmoitus täältä samasta kaupugista ja juuri siinä värissä kun halusin niin oli pakko ostaa se jo nyt vaikka olinkin ajatellut hankkivani juttuja vasta rakenneultran jälkeen.. Vaunut ovatkin sitten tupla-adapteria ja vaunuverhoa vaille valmiit, ja ehkä harkitsen vielä sivukorin ostoa myös sitten kun tuplakäytössä esikoisen jalat vie tavarakorin tilavuudesta suuren osan..

Oman voinnin suhteen tilanne hyvä ajoittaisia vihlontoja lukuunottamatta :)
Spoke 16+1
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
@Milpin, kuinka usein joudut mittailemaan sokereita? Aikaisemmin täällä piti mitata kahtena päivänä kerran viikossa ja nykyisin joka toinen viikko kahtena päivänä. Muutenkin vähän kaikkea on vähennetty...ennen oli automaattisesti vielä kolmas ultra raskauden loppupuolella jos on sokereita mitattu, mutta nyt ei, jos arvot ei ylity. Tosin itsellä se luultavasti on, koska pojat oli niin isoja ja toinen jäi hartioista kiinni.

Poikien jäljiltä on pari pahvilaatikollista pieniä vaatteita ja niitä ei kyllä aikoinaan ollut yhtään liikaa :rolleyes: Onneksi on aika paljon myös neutraaleja värejä jos sattuisi tyttö tulemaa. En muutenkaan hirveästi perusta röyhelöistäja sen sellaisista ;)

Popsis 17+4
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
@popsis Mä mittaan nyt 4 kertaa päivässä 6 päivää. Eli aamupaasto ja sit 1h aamiaisen, lounaan ja päivällisen jälkeen. Ja turha pelko oli laivalla olon jälkeiset. Käytiin aamupalabuffassa ja söin makeatakin, 1h jälkeen oli arvo 4,9 :) Näillä näkymin selviän helpolla mut sit on uus rasitus lähiviikkoina.
 
Mutta kannatan kyllä vauvan vaatteiden ostoa käytettynä pääsääntöisesti, niitä juuri jos joutuu paljon pesemään niin pinta kuluu sitten nopeammin eivätkä säily uudenveroisina kovin pitkään
Käytettynä oon hakenutkin :)

Oon uusina hankkinut tähän mennessä vissiin yhden jumpsuitin pikkuisilta (kotimainen merkki), sekä kastemekon (n)

En malta uusina :LOL: käytettyjä saa sen 10 kappaletta yhden uuden bodyn hinnalla ja äijä ei oikeen tajua :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
Kyllä niitä vaatteita varmasti tarviaa reilusti, muutaman vaatteen ostin uutena varhaisultran ja np-ultran jälkeen, vähän niin kuin palkinnoksi ja konkretiaa tuomaan :)Ostin eräästä outletista, joten eivät olleet hintavia.

Muutoin kirppis on, ja tulee olemaan kova juttu. Ostin perjantaina kymmenen vaatetta (bodyä, potkareita, pari housua ja yöpuku) ja hinta vain 11 e. Kaikki oli vielä oikein hyvälaatuista ja -kuntoista vaatetta. Kyllä se vaan kannattaa :rolleyes:

Täällä myös vointi hyvä. Jos saa vuodoista puhua, niin valkovuoto on ollut koko raskauden ajan kohtuullisen runsasta ja päivittäistä. Mutta nyt tällä viikolla on pari kertaa vessassa käynnin jälkeen lorahtanut ihan valtaisa määrä kerralla. Aiempia keskusteluja terkkarin kanssa muistellen ja netistä lukeman perusteella normaalia. Vaikka vähän nuo säikäyttääkin, että mitäs mitäs.. Mutta sellaista uutta havaintoa täällä :LOL:

Hauskaa Vappua kaikille! Vähän on lunta maassa, mutta eikös aina ole hyvä sää grillata :whistle:

Tyttti ja Papunen 16+5
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
Huh mikä viikko, mutta elämä on. Minulla ja pikkuisella kaikki hyvin, mutta läheisen menettäminen on kirpaissut viime päivät. :( parin viikon päästä hautajaiset :cry: Suru puskee läpi kun jää miettimään ja muistelemaan, mutta niinhän sen kuuluukin olla... Surraan kun surettaa...

Olen koittanut kuitenkin jo koota itseäni ja ajatella positiivisia ja pientä ja kaikkea ihanaa tulevaa. :love: Olin yhden yön veljen luona ja nyt kotia kohti suuntaamassa. Toiselta veljeltä kotiutui eilen retropinna 70-luvulta. Pääsee maalauspuuhiin... Tai siis ensin hionta ja pohjat... :geek:

Reilu 2vkoa rakenneultraan ja sekin jännittää, mutta nyt väittäisin jo välillä tuntevani liikkeet selvemmin. Etenkin jos hutkii ja potkii ihan tuonne alavatsaan. Mieli on tehnyt ostella jo vaikka mitä, mutta vielä oon pitänyt itseni kurissa. Kävin kyllä jo kirppiksellä hipelöimässä vaatteita ja toria olen selannut ahkerasti. :whistle: Ihana kun olette jo ehtineet kaikkea hommata, itse taidan vielä hiukan olla pihalla myös siitä mitä kaikkea tarvitsee ja kuinka paljon. :)

Hyvää Joul... eiku Vappua!! ;)

Tassuttelija ja Pikkutyyppi 17+6
 
Voi Tassuttelija, otan osaa suruunne. Niin se on, surettava on silloin kuin suru on. Tunteiden patoutuminen olisi huonompi vaihtoehto.

Minullakaan ei ole oikeasti mitään käsitystä, että paljon mitäkin juttua pitäisi olla. Nyt ostanut parit vaatteet ekoista koista (? hassu suomen kieli). Yritin netistäkin etsiä jotain ohjenuoria, että paljon mitäkin on hyvä olla, mutta en viisastunut yhtään :ROFLMAO: Kerkee noita sitten ostelemaan myöhemmin :)

Varasimme juuri Helsinkiin hotellin yhdeksi yöksi kesäkuulle. Kiva mennä vähän tuulettumaan eri maisemiin, ja samalle reissulle voi ynnättä Ikean reissun. Silloin rakenneultran jälkeen saisi jo ostella paremmalla luvalla enemmän kaikkea :LOL:Pinnasänkykään ei ollut pahan hintainen siellä, vaikka saattaa tuo tulla hankituksi käytettynä. :) Tuo retropinnis kuulostaa ihanalta! Mutta kaikkea kivaa sieltä saa, vähintään niitä täällä kehuttuja Ikean harsoja :rolleyes:
 
Evakkopäiväkirjan osa 1. :LOL:

Eiliseltä; olin siis perillä 9.37 aamujunan kyytiläisenä :whistle:

Suunnattiin melkolailla samantien vanhempien kotiin ottamaan letkeesti päivä vastaan :love: kävin äidin ja siskon kanssa vähän shoppailemassa, ostin uudet liivit ja parit pökät kun normipiksujen vyötärö tuntuu pahalta :whistle:

Ah ylellisyyttä kun saa vaihtaa uudet, istuvat liivit päälle, se on luksusta! Lisäksi Lindexin amaze liivimalliin on tullut tajuttoman kauniit liituraitakuvioiset liivit, niin nätit :love::love:

Purin tätä ongelmavyyhtiä äitini kanssa, kun tulin siihen tulokseen että jätän stressaamisen sitä kaipaaville ja hymyilen kuin aasi :LOL:

Evakkopäiväkirjan osa 2. :coffee:

Mies soitti aamulla herättyään, että oli pohtinut sitä pinnasänkyä. Tuli siihen tulokseen että tein itserakkaasti ja aivan oikein, kun hankin sen jo nyt.

Lisäksi hän oli selvittänyt netistä, että keskimäärin vauva käyttää sen 5 - 10 bodyä päivässä, eli ei todellakaan ole turhaa hakea niitä jo nyt, etenkin kun rakastan hyöriä kirppareilla :):love::love:

Ehkä tää edessä oleva viikko tekee vaan hyvää :love:

Hyppsu ja Kurnutus 16+3 jestas kohta puolväli! :confused::rolleyes::love::love:
 

Yhteistyössä