Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

Mammatapaamisen paikkakunta?

  • Helsinki

  • Tampere

  • Turku

  • Pori

  • Vaasa

  • Vantaa

  • Espoo

  • Kesäkuussa

  • Heinäkuussa

  • Elokuussa?


Results are only viewable after voting.
@Hyppymassu tsemppiä! Uskon että huoli on kova. En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta kysyin viime neuvolakäynnillä, että mitä jos tulee päiviä ettei tunne liikkeitä. Ei kuulemma tarvitse huolestua, että säännöllisten liikkeiden ja liikelaskentojen aika on vasta myöhemmin. Pieni voi monottaa myös selkään, jollei niitä tunne.

Mutta tiedän, ettei tuollaiset sanat paljon paina, kun huoli on kova. Onneksi sait ajan huomiselle. Voimia odottamiseen, toivottavasti kaikki on hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Milpin
Huomenta!

Hyppymassulle: vauvan liikkeet vielä näillä viikoilla aika heikkoja, istukan sijainti ja mihin päin pieni potkii vaikuttaa asiaan. Itse tunnen liikkeet päivittäin, vilkkaimmillaan iltaisin mutta tosiaan tuo määrä vaihtelee kuinka paljon liikkeistä tunnen.
Mies ei vielä tunne potkuja. Mutta toivottavasti jo pian.

Tervetuloa uusille!

Rakenneultra häämöttää ensi keskiviikkona.. vahva tyttöolo on.:LOL:
Saa nyt nähdä ja tietenkin toivon myös että kaikki on hyvin. Aina tuo rakenne jännittää.

Tässä käyn aika taistoa otanko pakkauksen vai rahan??(n)
Pakkauksessa houkuttaa tuo ihana pöllökuosinen makuupussi.
Kuinka moni on taipunut senpuolelle..kauheasti ei tuota vauvanvaatetta ole jäänyt jemmaan, kun nuorimmainenkin jo 3v.

Ihanaa keskiviikko päivää kaikille! Nauttikaa auringosta, täällä Tampereella ainakin nyt paistelee jo kauniisti aamu aurinko.

Terkuin. Enisa 19+2
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Enisa, eniten huolen aihetta tulee siitä, kun ollaan monta viikkoa päivittäin tunnettu miehen kanssa kun kurnu myllertää ja nyt se vaan lakkasi (n)

Tosiaan tasan 2 tuntia siihen ultraan, olen pelonsekaisin tuntein nyt :unsure: pian selviää..

Jos kaikki on hyvin ja vauveli pörhöttää omiaan niin etukäteen kysyn josko näkisi kumpi on matkalla ja sitten siellä rakenneultrassa 2 viikon päästä kysyn uudestaan :love: jos kahdesti peräkkäin sama arvelu niin eikös se riitä? :love:

Nyt tarvin haaveilua.. kattookohan ne siellä mua kuin sekopäätä jos otan jonkun noista vauvanvaatteista mukaan? :eek: mulla on niissä muutama ylisuosikki mistä saan jotenki oudosti rohkeutta :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Enisa82
Meillä oli eilen rakenneultra. Kaikki hyvin pienellä ja rakenteet normaalit. Tauon jälkeen näkyi sydän ja suonet hyvin. Oli alkuun itsepäinen eikä suostunut kunnolla kääntymään, ni käytiin jaloittelemassa. Vastasi viikkoja hyvin, nyt 20+3, painoarvio 348g. Sukupuolta ei kysytty. Paljon liikkui mahassa ja selkeesti joogasi. Mies ja esikoinen 1v6kk pääsi mukaan. Neiti jaksoi hienosti katsoa ja odottaa. Kuvan perusteella arvelisin meidän perheen täydentyvän pojalla. Mutta eihän sitä tiedä.

Tänään ilmoittelin töihin, etten vielä palaakaan elokuussa.

Tsemppiä muille ultriin ja hyviä vointeja.

Nerinah ja vauva 20+4
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttti ja Milpin
Meillä oli eilen rakenneultra. Kaikki hyvin pienellä ja rakenteet normaalit. Tauon jälkeen näkyi sydän ja suonet hyvin. Oli alkuun itsepäinen eikä suostunut kunnolla kääntymään, ni käytiin jaloittelemassa. Vastasi viikkoja hyvin, nyt 20+3, painoarvio 348g. Sukupuolta ei kysytty. Paljon liikkui mahassa ja selkeesti joogasi. Mies ja esikoinen 1v6kk pääsi mukaan. Neiti jaksoi hienosti katsoa ja odottaa. Kuvan perusteella arvelisin meidän perheen täydentyvän pojalla. Mutta eihän sitä tiedä.

Tänään ilmoittelin töihin, etten vielä palaakaan elokuussa.

Tsemppiä muille ultriin ja hyviä vointeja.

Nerinah ja vauva 20+4
Merkitäänkö poikaolo? :love:
 
Huomenta!

Hyppymassulle: vauvan liikkeet vielä näillä viikoilla aika heikkoja, istukan sijainti ja mihin päin pieni potkii vaikuttaa asiaan. Itse tunnen liikkeet päivittäin, vilkkaimmillaan iltaisin mutta tosiaan tuo määrä vaihtelee kuinka paljon liikkeistä tunnen.
Mies ei vielä tunne potkuja. Mutta toivottavasti jo pian.

Tervetuloa uusille!

Rakenneultra häämöttää ensi keskiviikkona.. vahva tyttöolo on.:LOL:
Saa nyt nähdä ja tietenkin toivon myös että kaikki on hyvin. Aina tuo rakenne jännittää.

Tässä käyn aika taistoa otanko pakkauksen vai rahan??(n)
Pakkauksessa houkuttaa tuo ihana pöllökuosinen makuupussi.
Kuinka moni on taipunut senpuolelle..kauheasti ei tuota vauvanvaatetta ole jäänyt jemmaan, kun nuorimmainenkin jo 3v.

Ihanaa keskiviikko päivää kaikille! Nauttikaa auringosta, täällä Tampereella ainakin nyt paistelee jo kauniisti aamu aurinko.

Terkuin. Enisa 19+2
Merkitäänkö tyttöolo? :love:
 
Voi hyppymassu, anteeksi kun en ymmärtänyt. Toivottavasti kaikki on hyvin, joko tiedät <3
 
Aah, en ehkä kestä... saatiin tänään kotiin ensimmäiset vauvaostokset ja "avustukset", kun käytiin ystävillä kylässä. <3

Mukaan lähti iso kasa vaatetta, vaunut, leikkimatto, imetystyyny ym. Aivan ihanaa kun pääsee fiilistelemään näillä ja laittelemaan kaappeja. :love:

Tassuttelija ja Pikkuinen 21+3 :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Milpin
@Hanna-Mari90 tervetuloa joukkoon (y)

Lisäsin tietosi aloitukseen :)

Tosiaan tuosta mammatapaamisesta, siinä vastauslistan alaosassa on mukana myös kuukaudet, jokaisella on kaksi vastausvalintaa :)

Kohdasta change your vote - pystyy vaihtamaan "mielipiteensä" ja valitsemaan kaupungin ja itselle sopivimman kuukauden :)

Hyppymassu ja Sammakko, 20+1 ja aina äänessä ;)
 
Ihana kuulla että kaikki hyvin Hyppymassu:love:
Meillä mies tunsi eilen pienen potkun kun malttoi pitää kättään paikallaan.
Tosiaan rakenneultra keskiviikkona.
Tulen sitten kertomaan uutiset ja pitikö vahva tyttöolo paikkansa.

Iloista viikonloppua kaikille:love::love:
 
Paikkakuntana on siis äänestyksen voittanut Tampere? Jätän siis vastaamatta tuohon sopivampaan kuukauteen, kun en kuitenkaan Tampereelle pysty tulemaan. Se tekisi sille päivälle matkustusta edestakaisin sellaiset 8 h, joten taidan passata :) Viikonloput alkaa muutoinkin valitettavasti olemaan kortilla.. Voi lyhyt kesä :ROFLMAO:

Täällä Papunen liikueskelee ahkerasti, on ollut aamusta asti aika vikkeläliikkeinen. :LOL:
Maanantain rakennetta odottaen. :rolleyes:

Tyttti ja Papuska 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
Ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti:)!

@Hyppymassu viiveellä luin sinun tapahtumiasi, onneksi kaikki on hyvin ja onnea tyttölupauksesta:love:!

Samoin muille onnea iloisista ultrakuulumisista(y):barefoot:! Mukavaa lukea miten onnellisia me kaikki olemme 2. UÄ:n jälkeen:)!

@Hanna-Mari90 tervetuloa porukkaan:D tänne mahtuu jutustelijoita, onnea sinullekkin raskaudesta ja odotuksesta!

Miten äänestyksemme päättyi.. onko tiedossa näillä näkymin treffit Tampereella nyt kesän aikana? Pitäisikö äänestää myös kuukaudesta, esim heinä- vai elokuu kun suosituipia lomakuukausia taitavat kuitenkin olla..?

Täällä olen itse menossa hakemaan äitiysvaatepakettia postista kohtapuoliin, kun tilasin maanantaina alkavaa jenkki-reissuamme varten vähän "varusteita":whistle: mutta tulee tarpeeseen kyllä:).
Vien 12-vuotiaani jääkiekkoseuran päättäjäisiin, heille on varattu mökki järven rannalta, kiva ilta pojille tiedossa. Nuorimmaiseni 10v otan mukaan josko hänkin pääsisi heittämään talviturkin samalla.

Masuvauvalle olemme miettineet nimiä.. minä aktiivisemmin mutta mies aina kommentoi;). Tytölle olisi jo muutama hyvä nimiehdotus, pojalle samoin.

Kummeja olemme miettineet, yksi kummi on jo tiedossa jota pyydämme, miehen puolelta. Minun puoleltani on muutamia ehdokkaita joita olemme miettineet.. jatkamme pohdintaa:p.

Löysin muuten pinnasängyn Tori.fi kautta! Brion kolmeen eri tasoon nostettava pinnis, siihen mukana patja ja patjansuoja sekä laitapehmusteet, sekä kaupanpäälle imetystyyny. Yhteensä 55e eli edullinen ostos taas tämäkin! Löysin myös toisesta nettikirppiksestä olohuoneeseen Multiplan tv tason, joka pitkän muotonsa vuoksi sopii mainiosti olohuoneen isojen matalien ikkunoiden alle. TV siirtyy sinne sillä televisio-/takkahuoneesta tehdään 12-vuotiaalle lätkänpelaajalle oma huone nyt kesällä kuhan reissusta palaamme kotiin. Mukavia sisustuspuuhia siis tiedossa täällä;).

Ja taas kirjoittelin pitkästi.. pahoittelut, minä ylipäätään pidän kirjoittamisesta joten yleensä lähtee vähän "mopo keulimaan":whistle:.

Ihanaa viikonloppua toivotellen:
Hiekkis&Norpanpoikanen 22+2
 
Tällä hetkellä näyttäisi Tamperetta, mutta ääntään voi vielä vaihtaa kaupunginkin suhteen (y)

Itse läimäisin kuukauden kesäkuulle kun en tiedä pätkääkään mitä kesän aikana tapahtuu :LOL: onko muutto, eikö ole, minne mennään ja mitä ylipäänsä tulee tapahtumaan :cautious:

Tampere on siinä mielessä helppo, kun sinne on suhteellisen lyhyet matkat vähän joka suunnalta :unsure: itselläkin kaiken kaikkiaan matkoihin menee se kaksi tuntia edes takaisin, vaikka liepeillä asunkin :sleep:

Mekin löydettiin pinnis tori.fistä :) siellä tarvii vaan olla tarkkana, osa myyjistä vastaa joko "on jo myyty" tai eivät vastaa mitään :cautious:

Oon monesti varmaan täälläkin kummastellut, jos kerran myy jotain, eikö sitten vastaisi kyselyihin? Ja jos on jo myyty niin voisko vaikka poistaa sen ilmoituksen? :confused:

Mulla ja serkun esikoisella tulee olemaan ikäeroa n. 6 kk :whistle: olin niin rakastunut yhteen pojan nimeen jota suunnittelinkin laittavani jos poika meille tulisi mutta nyt tarvii miettiä tilalle varuiksi jotakim muuta :whistle:

Mieli tekisi tällä hetkellä repiä hiukset omasta ja naapurin päästä :mad: varmasti hormonien vaikutusta mutta kaikki keittää yli ja pahasti.. :mad: miehet. Miellyttävä mielipaha :cautious: selkään sietäisivät saada mokomat.

Hyppymassu ja Sammakko 20+2:love:
 
Minulla on sama havainto Tori.fi:stä. Tai ihmisistä yleensä. Yritin ostaa leikkimattoa, mutta ei vastannut sähköposti-tiedusteluun mitään, ei tekstiviestiin.. En enää kehdannut soittaa, kun olis mennyt jo häiriköinnin puolelle :LOL:
Kuitenkin tuote edelleen myynnissä.

Sitten otin yhteyttä toiseen myyjään, joka ei hänkään vastaa mitään. Hermot paloi ja marssin Lastentarvikkeeseen, ja ostin uutena (koska huomasin -20 % alella).

Nyt uskoni on taas palannut Torin myyjiin, kun tein juuri hyvät ja nopeat kaupat yksistä leluista :rolleyes:

Kävin Siivouspäivässä kiertelemässä, tulin ostaneeksi jälleen muutaman lelun ja vaatteen, kun niin edukkaasti sai hyvää tavaraa. :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Nyt oli rakenneultra, vaavalla kaikki hyvin. Selvä poika :love::love: Olinkin siitä ennakkoon aika varma :)

Sain uuden ajan viikolle 32, jolloin vielä tarkistetaan istukan sijainti. Näytti olevan aika alhaalla, niin tarkistetaan että on noussut - kuten usein kuulemma nousee. Vähän tuo nyt alkoi huolettamaan, mutta vakuutti ettei tarvitse olla huolissaan. Jos se siellä alhaalla pysyy, niin on este alatiesynnytykselle. Mutta peukut pystyyn että nousee (y) Papusella kuitenkin kaikki hyvin, ihanaa :love:

Kokonsa puolesta näytti muutamaa päivää isommalle :)

Tyttti ja Papunen 20+6
 

Yhteistyössä