¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

:flower: onnea kanelille ja emilynille

Tuo emilynin synnytys oli just sellainen minkä minäkin aina olisin halunnut, mutta kun meillä ei onnistu, nytkin oyssissa olisi päässyt aikasintaan noin 48 tunnin päästä pois ja meillä ei onnistunut edes se koska lapsivesi oli vihreää. Joten alle kolmen vuorokauden ei voida kotiuttaa :kieh:
Kateellisena täällä lueskelen

pumppernikkeli ja niilo jo viikon "vanha" :heart:
 
FPI
Onnea Emilyn ja Kaneli!!! :heart: :heart: :hug:

Nyt on tosiaan lokakuu! Nanna, ehditkö/jaksatko perustaa vielä tälle puolelle lokakuu pinoa??

Itselle ei uutta, kun odottelua vaan, mutta ei oikein mitään tunnu tapahtuvan...huomenna on taas neuvola!

FPI+pepe rv 40+2 :heart:
 
Onnea vielä Emilynille ja Kanelille myös vauveleista!! :flower: :flower:

Jälleen meni yksi yö ilman supistuksen supistusta :ashamed: Mä luovutan kohta - huomenna on laskettuaika, mutta olen 100% varma että vauva ei ole vielä huomenna halukas syntymään.

Plääh... on tämä tylsää :headwall:

Adette & Allu 39+6
 
Onnea Emilyn ja Kaneli!!!

Täällähän saa jatkuvasti jo onnitella kun jakautuminen nopeutuu :D

Mulla oli toi siivousvimma viime viikolla kanssa ja ajattelin et onpa sit kaikki paikat kunnossa. Nooh, nyt jo kaikki paikat repsottaa kun ei enää innosta siivota jälkiään yhtään ja toi mieskin kun kotiutui niin sotkee vaan :kieh: Ja todellakin, nipotan kaikesta pienestä, kuten kenkien väärään paikkaan jättämisestäkin :headwall:

Mä lähden tästä hankkimaan viimeisiä isyyspakkauksen tarvikkeita, olis tarkoitus viikonloppuna yllättää iskä... Katsotaan miten meidän käy!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cristiina:
Liina ja adette meillä on sitten huomenna jännä päivä :heart: saas nähdä lähteekö joku synnytys puuhiin ihan ajallaan :D
Cristiina ja vaavi 39+6 :heart:
Saas nähdä kyllä lähteekö, jos joku lähtee niin se en ole ainakaan minä! :headwall: Pieni toivon kipinä tietysti pitää pitää yllä ;) :D
 
Ihanaa, lisää vauvauutisia! Onnea Kanelille ja Emilynille! :heart:

gabrielle Minulla on myös jonkin sortin siivousvimma, haluaisin joka paikan olevan tiptop kunnossa. Se vaan ei ole kovin helppoa, kun esikoinen sotkee sitä mukaan kun saan paikkoja järjestykseen. Ensin innostun siivoamaan, mutta sitten kun huomaa sen olevan turhaa innostus lopahtaa ja usein jää paljon sotkuisempaa kun ennen siivousta :) Eilenkin aloin kaappeja siivoamaan, mutta en jaksanutkaan kauaa kun alkoi tekemään pahaa, niin kaikki tavarat kaapista lojui lattioilla ja pöydillä :)

Te, jotka olette hankkineet isommille sisaruksille vauvalta jonkun lahjan, niin mitä olette ostaneet? Haluaisin pojalle ostaa jonkun kivan lahjan, jonka vauva "antaisi" isoveljelle kun tulevat isän kanssa sairaalaan katsomaan tai kun tullaan vauvan kanssa kotiin, mutta ei ole oikein ideoita.

Moneen otteeseen on samasta asiasta ollut puhe, mutta en jaksa etsiä :) Eli mitäs kaikkea olette sairaalakassiin pakanneet? En muista yhtään mitä viimeksi olisi mukana ollut.. Ajattelin senkin vihdosta viimein pakata, vauvan kotiintulovaatteet onkin jo katsottuna.

Jee, tänään alkoi meidän kuukausi! :D Eiköhän tässä kuussa saada paljon lisää vauvauutisia!

gibbon ja tyttömytty 36+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cristiina:
adette ei täälläkään mitään normaalista poikkeevaa oo ainakaan tässä olotilassa :/
vähän on vatsa sekasin mutta ei muuta...ja sekin johtuu varmaan täst pienestä jännityksestä että koska pääsee lähtemään :D
Olo on kyllä vähän liiankin hyvä. Tukalahan se on jo hieman, kun vauvalla alkaa kuitenkin kokoa olemaan ja kylkiluihin puskee minkä kerkeää. Mutta muutoin siis olo on ihan ok, ei ollenkaan sellainen "viimeisillään raskaana" -olo.

Päätin etten ala mitään vippaskonsteja enää kokeilemaan synnytyksen käynnistämiseksi vaan odottelen nyt ihan rauhassa ja elän normaalisti ja suunnittelen päiviä eteenpäin. Viikonloppuna pitäisi lähteä autokaupoille 80km päähän, mies kyllä ilmaisi jännityksensä/pelkonsa jos mukaan aion lähteä, mutta minä en ala täällä kotona vaan hautomaan ja odottelemaan kun muutenkin meinaa pää hajota! Shoppailemaan vaan - kyllä se sitten ilmoittaa tulostaan ja suunnitellaan sitten päivää eteenpäin se mukaan :D
 
Adette ja Cristiina tuskin mäkään oon mihinkää lähössä... :kieh: Tulin juur koiran kans lenkiltä, eikä mitään uutta tunnu missää. Noi supistukset jätän jo ihan omaan arvoonsa... niitä tulee ja menee mut mitää ei taphadu. Toivo menetetty, menee kumminki ens viikkoon tai jonneki... Puuh :p
Mut ihanaa ku on kanssasisaria :heart:
Nyt neuvolaan rutisee :p
 
Hyvää lokakuuta :wave: Mullakin on huomenna laskettu aika,tosin en taida päästä tositoimiin :LOL:

Onnea hirmuisesti kaikille nyyttinsä lunastaneille :flower: Peräjälkeen me jakaudutaan.Tuntuu että mun synnytyksestä on jo iät ja ajat :D

gibbon Mun ei tarvinnu ostaa tytölle mitään kun sain äitiyspakkauksen niin esikoinen ihastui siinä tulevaan vauvan pussilakanaan :D Joten sanoin että vauva antoi sen lahjaksi ja on esikoinen vauvaa siitä kiitellykki :D Nukkuu sillä joka yö.

Eilen tuli sitten ekan kerran huutoa pikkuneidin kurkusta :/ Kaks tuntia huus putkeen aikavälillä 21-23.Meinasin ruveta vollottaa jo alkumetreillä kun palas kaikki esikoisen koliikkiajat mieleen.Sitten vauva nukahti 23 ja heräs vasta 6.00 syömään :eek: Oli siis syönyt edellisen kerran klo.21 :eek: Meinasin että onkohan sillä nyt jotain vakavempaa kun noin pitkän välin oli syömättä :ashamed: Kai se huuto niin väsytti.Raukkaparka.Saas nähä miten tästä jatkuu.....

Meillä on ristiäiset 11.10 eli ens viikon lauantaina.Vieraita tulee n.40.Pidetään kahvitilaisuus myös kappelissa kun ei meiän himaan mahdu.

Jaaha,nyt taas syöttöhommiin.

-Laura ja Tyttö 5vkoa3pvää-
 
Gibbon:
Just tänään kävin isoille veljille ostamassa 'isoveli lahjat', kultaiset korut kaikille. Tai no, esikoiselle jäi vielä hankkimatta, 15-vuotiaalle pojalle on tosi vaikea miettiä korua. :snotty: 11veelle ostin sellaisen sählymailan ketjussa ja 7veelle ihan horoskooppimerkin ketjussa. Lisäksi olen tehnyt kortit kaikille pojille. Laitan nuo paketit poikien tyynyjen viereen, kunhan lähdetään (sitten joskus :snotty: ) synnärille, löytävät ne itse sitten. :D
 

Yhteistyössä