*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

dogtor aika ihanan terhakka toinen on.

muuten miten teillä kenellä elukoita,niin miten ne ovat suhtautuneet vauvaan?
meillä aluksi kaapo kyttäs tytyä aika paljon,saatto yölläkin hiippailla pinnasängyn viereen jos tuhinoita sieltä kuulu..ja nykysin koira tunkee vaan itteesä venlan kanssa samalle alustalle tonne lattialle..mutta mie oon komentanu pois,kuitenkaan tuo hutale ei osaa varoa tyttöä.
kissat juoksee lähinnä karkuun jos tyttö esim itkee.
 
no meillä tuo emma juoksi pinniksen viereen,siis JUOKSI!!!kun kuuli sieltä ekaa kertaa anttonin itkua..kerran on molemmat nuuhkaissu vauvaa ja ei niitä kiinnosta kyllä yhtään..mut silti varovat jos antton on lattialla
 
Niinukka

Tässäpä yksi jonkinmoinen resepti.

200g voita tai margariinia
3dl sokeria
2 munaa
1tl vanilliinisokeria tai sitruunan raastettu kuori
3 3/4dl vehnäjauhoja
2tl leivinjauhetta
1 1/2dl maitoa

Hiero voi ja sokeri vaahdoksi. Lisää kananmunat. Lisää jauhot ja leivinjauhe sekä vanilliinisokeri. Sekoita vielä maito joukkoon. Levitä / kaada taikina voideltuun ja korppujauhotettuun kakkuvuokaan. 200°C 40min. Hyvä vaalea kuivakakku ja nopea tehdä.
 
joo-o sitähän miekin oon ihmetelly,et kuitenkin ns.lintukoira..ei ui ei..
sillo pentunakin käytii tuolla rantsussa,niin jalkoja kasteli,ja luikki kiireen vilkkaa pois.
en tiiä et mite ens kesänä,yksil miehen tutuilla kaks kultsii,niin toinen niistä oli kans suostunu uimaa vasta parivuotiaana..ja meijän koiruus tulee huhtikuussa 2v.
 
teidän varmaan kannattais kokeilla et viette sen rannalle sellasen koiran kanssa joka on ihan hurjana veteen,saattas kaapoakin innostaa..meillä kun ei tuo emma ui,se vaan kahlailee..ja kerran kun se innostu niin hyppäs laiturin päästä veteen ja sit se oli ihan et voi ei,mitä mä tein
 
Minun ei tarvii tehä mitää, ku kaikki on jo tehty :D
Mielenosoituksellisesti siivosin ku hullu, pesin ja viikkasin pyykit, tein ruuan ym. Näkee mieskii, et teen muutaki ku istun koneella. Eikä tarvii sanoo seuraavalla kerralla kun oon jossain, ettei ite saa muka tehtyä mitään ku on noi penskat. Saa luvan pystyä jos kerta minäkii.

 
mileko en tosiaankaan vie joka viikko meijän kahta mattoa ulos..(olkkarissa matto ja keittiössä tollanen muovimaton pätkä) tai tuota muovimattoa tulee vaan puisteltuu ja eiku takas lattialle.ehkä joka toinen vko tulee tuo olkkarin mattokin raahattuu ulos.

likat sitten käyttäävät omat mattonsa ulkona,mie saatan sieltä vaan imuroida..mutta eipähän taas ole pitkiin aikoihin noiden kammareita tullu siivottuu..ite tekeevät sen kerran vkoon.

lattioita tulee pestyy joka vko,ja kurakelillä joudun pesemään lähestulkoon joka pvä.ja imurin varressa saa heilua joka pvä,parhaimpina päivinä kahesti :eek:

yleensä miulla on ns.venäläinen siivous..imurointi,mattojen/maton välistä peseminen ja pölyjen pyyhkiminen.

saunaa tulee pestyy ehkä 1xkk.mut wc.n pesen joka toinen pvä ja pesuhuoneen pesen kerran viikossa.
ja peilit pesen joka päivä,,mittää muuta en inhoo ku et peileissä on näpin jälkiä

mie inhoon jos kamalasti mattoja lattialla,aikoinaan olin siivoushommissa vanhuksille,niin silloin mie päätin että meillä ei joka lipaston ja kaapin alle laiteta mattoja :kieh:
meillä laminaatti lattiat,joten miksi peittää uudet lattiat matoilla. :eek:
 
Minä pesen vessat lähes päivittäin. Muuten siellä hukkuu kun tytöt mesuaa siellä.

Päivittäin imuroin ja viikottain pyrin lattiat pesemään. Eteinen tosin pitää pestä päivittäin, kun sielläkin hukkuu

Matot vien sillon kun jaksan. :D
Saunan pesen tosi harvoin, kun sitä käytetään niin vähän ja aina on laudeliina ahterin alla

 

Yhteistyössä