Lokki-lamppu...

Se on kaunis. Meillä oli sellainen 70-luvun alussa. Olin innoissani, kun löysin sen äidin aitan ylisiltä yks kesä, mutta se oli ihan kellastunut, varmaan siitä kun isä istui sen alla tupakoimassa 15 vuotta :/ Ja muutenkin.
 
Olihan se hinta vähän sualanen, mutta toisaalta, on design-lamppuja jotka maksaa 1500 e ja siittä ylöspäin...

Noita lamppuja oli srk-kerhossa jota lapsena kävin, ja ihailin niitä jo silloin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Olihan se hinta vähän sualanen, mutta toisaalta, on design-lamppuja jotka maksaa 1500 e ja siittä ylöspäin...

Noita lamppuja oli srk-kerhossa jota lapsena kävin, ja ihailin niitä jo silloin. :D
Koitin pestä sitä meidän vanhaa lamppua, mutta ei se lähtenyt puhtaaksi, harmillista. Meillä oli samaan aikaan semmoista karseaa Marimekon kuosia rullaverho, sitä en ole nähnyt uustuotannossa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Toi isompi onkin kaunis kyllä :) mun haaveissa olisi Block-lamppu... ehkä mulla jonain kauniina päivänä on varaa sellaiseen
tässä olis edukkaampi versio:
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=3075

Ja nyt voit vedota siihen, ett toi juuei sai 400 euron tuikun, niin kyl sä saat yhden pienen ja paljon edullisemman (siis aidon blockin, tietty). Säästätkin siinä samalla monta sataa.

:D
 

Yhteistyössä