loukkaannuinko turhaan? Mies arvosteli pukeutumistani

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
siis miksi ap joutuu kysyä anopilta neuvoa mitä laittaa päälle? Eli jos anoppi laittaa housut niin ap ei voi laittaa mekkoa? Miksi mekkoja sitten on kaikilla nuorilla naisilla juhlissa päällä? ap on tuskin ylipainoinen?

miksi ei? tuli tunne että ne on jotain hulluja??
 
vierailija
Siis jos anoppi on 60v ja laittaa esim noi loukkaamasi kengät niin se tarkoittaa että sinun tulee pukea vastaavaa päälle ollessasi 25v?

Tulee mieleen onko ne jotain uskovaisia?
 
vierailija
Se riippuu puvun kantajasta esim joku pulska anoppi on eri juttu hoikka blondi joten heitä hiiteen muitten mielipiteet ja pistä korkkarit ja musta sifonkimekko jos siltä tuntuu itse olen aina edennyt oman pääni mukaan kerrankin hautajaisissa levikset ja banaanin keltainen t-paita :D ja siskon muksun 9w synttäreillä nahkainen minihame pinkki hile toppi ja 25cm piikkikorot ett silleen....
 
vierailija
Se riippuu puvun kantajasta esim joku pulska anoppi on eri juttu hoikka blondi joten heitä hiiteen muitten mielipiteet ja pistä korkkarit ja musta sifonkimekko jos siltä tuntuu itse olen aina edennyt oman pääni mukaan kerrankin hautajaisissa levikset ja banaanin keltainen t-paita :D ja siskon muksun 9w synttäreillä nahkainen minihame pinkki hile toppi ja 25cm piikkikorot ett silleen....
samaa mieltä! hmm glitterminihame näyttää hieman eriltä nuorella kuin 60-vuotiaalla.
 
vierailija
ap teetä juuttikankaasta löysä mekko mielellään polvet peittävä niin kukaan ei arvostele ikää sinulla tuskin on niin paljon ettet lyhyehköä hametta voisi pitää.

Miksi puolalaisissa häissä on kaikilla lyhyehköt mekot vanhemmillakin naisilla ja täällä polven alle varmaan siksi ettei vahingossakaan näytä hyvältä...

siis nehän on juhlat juhliin ei housuja
 
vierailija
Se riippuu puvun kantajasta esim joku pulska anoppi on eri juttu hoikka blondi joten heitä hiiteen muitten mielipiteet ja pistä korkkarit ja musta sifonkimekko jos siltä tuntuu itse olen aina edennyt oman pääni mukaan kerrankin hautajaisissa levikset ja banaanin keltainen t-paita :D ja siskon muksun 9w synttäreillä nahkainen minihame pinkki hile toppi ja 25cm piikkikorot ett silleen....
ihmettelen muutenkin tätä että miksi pitäisi mukautua anopin kaltaiseksi jos ap on omana itsenään sifonkimekossa ja korkeissa kengissä. pitääkö nuoren naisen pukeutua samallatavalla kuin 55v miksi!!
 
vierailija
hieman eri onko mekko hoikan 25 vai 55 tantan päällä. Aplla taitaa olla hyvä vartalo onko anoppi kateellinen kun ei voi pukea lyhyttä kimallehametta XD sori mut tuli mieleen et eikai se hauku sua miehelle kun mies noin sanoi musta aika outoa

voihan ihmiset pahoittaa mielensä vaikka siitä jos pukeudut punaiseen tai sulla on liikaa korkoa kengissä tai meikkiä liikaa mutta se jos pahoittaa ei ole SUN ONGELMA
 
vierailija
Mä en nyt ymmärrä tätä ongelmaa? Tai siis edelleenkään että missä kohtaa mies arvosteli? Tai miksi on paha jos kysyy ja kertoo mitä anoppi on laittaa päälleen? Eihän se tosiaan tarkoita että sillain täytyy pukeutua mutta siitä saa juuri sen osviitan laittaako iltapukua vai ei. Ja jos mies sanoo kysyy että etkö laitakkaan niitä kenkiä niin ei sekään mitään määräilyä ole, vaan kysymys. On kyllä niin herkkähipiäistä porukkaa täällä et miten teidän ukot pystyy teidän kans keskusteleen yhtään mistään? Huh huh.. Tai varmaan vaan myötäilemällä, sit valitetaan kun ei saa selvää mielipidettäo_O
 
vierailija
No mies kysyi samaa kun olimme menossa hänen serkkunsa ylioppilasjuhliin kolme vuotta sitten ja näin sukua ekaa kertaa. Sanoi jotain että onko sulla sinne vaatteita ne ei ole Normaaleja yms..
 
vierailija
Mä en nyt ymmärrä tätä ongelmaa? Tai siis edelleenkään että missä kohtaa mies arvosteli? Tai miksi on paha jos kysyy ja kertoo mitä anoppi on laittaa päälleen? Eihän se tosiaan tarkoita että sillain täytyy pukeutua mutta siitä saa juuri sen osviitan laittaako iltapukua vai ei. Ja jos mies sanoo kysyy että etkö laitakkaan niitä kenkiä niin ei sekään mitään määräilyä ole, vaan kysymys. On kyllä niin herkkähipiäistä porukkaa täällä et miten teidän ukot pystyy teidän kans keskusteleen yhtään mistään? Huh huh.. Tai varmaan vaan myötäilemällä, sit valitetaan kun ei saa selvää mielipidettäo_O

No arvosteli sillä tavalla että vihjaili että älä laita bilemekkoa onko sifonkinen mekko muka bilemekko?
 
Mikä ihmeen viirahdus ihmisellä pitää olla jos se menee kysymään mieheltä miten pukeutua? o_O
Aika usein naiset pyrkivät voimakkaastikin vaikuttamaan miehensä pukeutumiseen, pahimmillaan ostetaan vaatteita kuin lapselle. Jos mies pukeutuu sukujuhliin oman mielensä mukaan, mökötetään jälkeenpäin "kun sä olit juntin/köyhän/mauttoman näköinen".
Onneksi ei ole minun ongelmani.
 
vierailija
Sifonkimekko voi olla luokiteltavissa bilemekoksi jos se on hyvin lyhyt tai avonainen. Sukujuhliin nyt ei yleensä pukeuduta korostetun seksikkäästi. Eli mekko saisi olla vähintään puoleen reiteen ja ei sellainen, että rinnat meinaa pullahtaa ulos näin rautalangasta vääntäen.
 
r0s
Aika usein naiset pyrkivät voimakkaastikin vaikuttamaan miehensä pukeutumiseen, pahimmillaan ostetaan vaatteita kuin lapselle. Jos mies pukeutuu sukujuhliin oman mielensä mukaan, mökötetään jälkeenpäin "kun sä olit juntin/köyhän/mauttoman näköinen".
Onneksi ei ole minun ongelmani.
Millaisia naisia sä tunnet? o_O

Tai no, mut mutsi joo ja enon vaimo ja... kenties olet ainakin osin oikeassa.
 
vierailija
Katsoin eilen sitä suomalaista hääohjelmaa missä on neljät häät. Huh kun se nuori neitokainen pukeutui muiden häihin vähän turhan vähään. Lyhyiyä hellemekkoja juhlamekkona. Huh
 
vierailija
huvitti kun anoppi sanoi että et voi kovinväärin pukeutua ellet iltapukua laita hassua että ihmiset pelkää enemmän yli kuin alipukeutumista eihän iltapuvutkaan aina ole mitään suurihelmaisia pukuja. Itselleni taas on opetettu kotona pukeutumaan mielummin yli kuin ali.
 

Yhteistyössä