loukkaannuinko turhaan? Mies arvosteli pukeutumistani

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miehen mielestä en voi laittaa 9cm avokkaita joissa varpaat näkyy vähäsen kengät ovat juhlakengät. Pidän tosi matalia korkkareita mummomaisina enkä edes omista semmoisia kuin yhdet vanhat kaapissa olevat en vain osaa olla liian "hienoilla"kengillä...
 
vierailija
siis pitäiskö alottajan pukeutua maahan asti olevaan muodottomaan kaapuun ettei herättäisi huomiota eihän synttärit ole sama kuin hautajaiset vaikka ovatkin iäkkäämmän ihmisen
 
vierailija
Nimenomaan!
Siis ainakaan tosissaan.
Saatan toki juhliin lähtiessä höpistä jotain ”laittaisinko tämän vai tämän”, mutta ei se miehen vastaus oikeasti edes kiinnosta :D
Lähinnä sellaista ääneen miettimistä...
No minä sanoin sen vähän vitsillä ja tämänjälkeen hän mainitsi siitä äidilleen kun ressukka kun ei tajunnut vitsiksi... kuukaudenpäästä tuosta rupesi puhumaan pukeutumisestani etten voi laittaa niitä 9cm korkoja mitkä just ostin miksi en.. siistit kengät ei mitää niittejä yms
 
No minä sanoin sen vähän vitsillä ja tämänjälkeen hän mainitsi siitä äidilleen kun ressukka kun ei tajunnut vitsiksi... kuukaudenpäästä tuosta rupesi puhumaan pukeutumisestani etten voi laittaa niitä 9cm korkoja mitkä just ostin miksi en.. siistit kengät ei mitää niittejä yms
Outoa...
Siis ylipäänsä outoa, että miestä jaksaa kiinnostaa sinun vaatteesi.
Ja outoa, jos hänen äitinsä ohjeistaa vaatteitasi.
Ja vielä oudompaa se, että mies äitinsä toiveita sinulle kertoo.
Kuulostavat pimeiltä.
 
vierailija
No minä sanoin sen vähän vitsillä ja tämänjälkeen hän mainitsi siitä äidilleen kun ressukka kun ei tajunnut vitsiksi... kuukaudenpäästä tuosta rupesi puhumaan pukeutumisestani etten voi laittaa niitä 9cm korkoja mitkä just ostin miksi en.. siistit kengät ei mitää niittejä yms[/QUOTE

Hävettää että meni tuosta äidilleen sanomaan kun se oli vitsiksi tarkoitettu. ONKO MINULLA OIKEUS SUUTTUA TUOSTA ??
 
vierailija
Outoa...
Siis ylipäänsä outoa, että miestä jaksaa kiinnostaa sinun vaatteesi.
Ja outoa, jos hänen äitinsä ohjeistaa vaatteitasi.
Ja vielä oudompaa se, että mies äitinsä toiveita sinulle kertoo.
Kuulostavat pimeiltä.
Olen miettinyt ovatko uskovaisia ainakin anoppi pukeutuu todella vanhanaikaisesti hameet ylioppilasjuhlissakin polven alle ja arkista puuvillaa eikä koruja

Ihmettelen pitääkö minun muuttua häneksi..

Tämmöset kulttuurierot äitini mielestä pitsipaita käy hyvin hautajaisiinkin miehen mielestä ei..
 
vierailija
Outoa...
Siis ylipäänsä outoa, että miestä jaksaa kiinnostaa sinun vaatteesi.
Ja outoa, jos hänen äitinsä ohjeistaa vaatteitasi.
Ja vielä oudompaa se, että mies äitinsä toiveita sinulle kertoo.
Kuulostavat pimeiltä.
Ja vaikka he uskovainen suku olisivatkin niin eikai se sitä tarkoita että apn pitäisi mukautua heidän tyyliinsä?? Jos oneglman vetäisee asiasta missä ei ongelmaa ole niin se on heidän ongelma ei apn. Mene sellaisissa vaatteissa jotka sinun kulttuurissasi tommoiseen laitetaan. pukeutumisetiketissähän sanotaan esim hautajaisvaatteesta että sen pitää olla hillitty umpinainen ja hihallinen ja koruja ei saa olla mutta miksei näitä paljon kukaan noudata?
 
vierailija
Outoa...
Siis ylipäänsä outoa, että miestä jaksaa kiinnostaa sinun vaatteesi.
Ja outoa, jos hänen äitinsä ohjeistaa vaatteitasi.
Ja vielä oudompaa se, että mies äitinsä toiveita sinulle kertoo.
Kuulostavat pimeiltä.
No joo jäin kyllä vähän miettimään että miksi hän siitä äidilleen mainitsi :O. En tiedä johtuuko siitä että pukeudun välillä räväkämmin esim musta sifonkipaita missä läpinäkyvät hihat mutta en mielestäni koskaan ole mauttomasti pukeutunut . Tämäntakia ihmettelen.. sakiaa jos äitinsä kanssa ovat pukeutumistani ihmetelleet.

Anoppi on viisikymppinen ja äitini kanssa samaa ikäluokkaa ja äitini meikkaa arkena ja pitää alle polvipituisia hameita juhlissa ja hänen mielestä pitsipaita sopii hautajaisiin.

En tiedä mutta jotenkin olen tuosta loukkaantunut ikäänkuin minun pitäisi olla hänen äitinsä tyylinen
 
vierailija
Lisäksi mies sanoi jotenkin näin

Hänen äitinsä on joutunut 14-vuotiaasta asti miettimään miten mihinkin juhliin pukeudutaan ja hänen lapset ovat olleet aina hyvin puettuja kuulemma. Sitten mies kommentoi että ne ovat kuitenkin 80-vuotiaan juhlat että mennään äitintyö niin hän vähä näyttää mitä hän pistää.

mitä hittoa??
 
vierailija
siis mitä asiallinen sifonkimekko muka ei käy

itse haistattaisin kummallekki ja jättäisin juhlat väliin ap tuskin on minishortseihin ja minitoppiin pukeutumassa

siis nehän on juhlat juhliin ei kuulu arkiset mekot monesti näkee puuvillamekkoja juhlissa
 

Yhteistyössä