Luoj-ja tämä pals-ta on pyl-lystä

Ja sama on tuo "sinun täytyy odottaa viisi minuuttia, ennen kun saat laittaa seuraavan viestin" -länkytys.
Olen itse tosi nopea kirjoittamaan, ja välillä pitää jotain lyhyitä juttuja laittaessa sitten laske sekunteja, että saa lähettää seuraavan viestin.
 
vierailija
Ja sama on tuo "sinun täytyy odottaa viisi minuuttia, ennen kun saat laittaa seuraavan viestin" -länkytys.
Olen itse tosi nopea kirjoittamaan, ja välillä pitää jotain lyhyitä juttuja laittaessa sitten laske sekunteja, että saa lähettää seuraavan viestin.
Mitäh? No, itelleni ei oo vielä tullut tuollaista odota viisi minuuttia. Johan siinä ajassa ehtii unohtamaan, mitä piti kirjoittaa...
 




Onko Pistepirkko postaillut tuhmia kuvia kun on joutunut mustalle listalle?:LOL:

Mä en kovin usein oo jääny mote/roboraatereiden haaviin!(n)
 
Saa sen viestin sentään kirjoittaa valmiiksi, mutta joutuu odottamaan, ennen kun saa lähettää.

... niin kun esim. nyt.
Kandee poistaa viesti mikä ei menny läpi, sen sijaan että jääpi odottelemaan läpimenoa.
Vähän muokkaa ja lähettää uuelleen!

Se viesti mitä pitää muokata voi myös olla viesti jota lainaat!
 
Kandee poistaa viesti mikä ei menny läpi, sen sijaan että jääpi odottelemaan läpimenoa.
Vähän muokkaa ja lähettää uuelleen!

Se viesti mitä pitää muokata voi myös olla viesti jota lainaat!
Joo, mutta ei toimi noissa aloituksissa. Ja jostain syystä en noita kuvia saanut yksittäinkään tänne laitettua. Olisi pitänyt varmaan ensin tehdä viesti, ja sitten siihen lisätä.
 

Yhteistyössä