Luotettava ennustaja?

  • Viestiketjun aloittaja pliis
  • Ensimmäinen viesti
"pettynyt"
Olen viime keväästä asti soitellut ja käynyt ihan mielenkiinnolla kymmenillä ennustajilla. Lopputulos on, että rahaa paloi, luvattiin ja vannottettiin ummet ja lammet, sitäsuntätä tapahtuvaksi jne... Talo olisi jo pitänyt joa ennustajan mukaan oltu myytynä jo syksyyn mennessä, mutta vieläpä on mökki myynnissä. Rakkausasioissa piti tulla jo uusi mies kuvioihin ja olemassa oleva suhde unohtaa, kun mies muka pettää ja jättää, eikä tulevaisuutta yhdessä nähdä, kun taas jokunen vannoi kivenkovaa, että yhdessä pysytään loppuun asti ja naimisiin mennään. No, yhdessä ollaan oltu vaihtelevalla menestyksellä, niinkuin monet parit ja ihan onnellisia ollaan. Naimisiin olemme suunniteleet menevämme jo keväällä. Rahaakin piti tulla ovista ja ikkunoista, vaikka nyt ollaan satojentuhansien veloissa korvia myöten ja pitkällä sairauslomalla... Ettänäin... Usko vain itseesi, äläkä ennustelijoihin, He ovat kaikki leipäennustelijoita.
Soittanut korttiennustajille, ristiin puhuvat, eikä mikään toteudu. Ihana yllätys oli ennustajakristiina.fi. Kristiina puhuu rauhallisesti, kiireettömästi, on erittäin sympaattinen ja asioita tapahtuu niinkuin hän ennusti :D
 
vierailija
Mainosketju taas. Kukaan ei tarkemmin koskaan ero sisltöjä. On vaan pyttymyksiä, joku osui muka napiin, toinen ei tiennyt, kolmanella meni pin honkia... ostakaa omat kortit ja kirjat, itse tai joku muu läheinen tietää paremmin kuin nämä rahastavat ennustajat. Kukan ei tiedä miltä pohjalta juttuujaan latelee. Kukaan ei tiedä kaikista kaikkea, ehkä jotku herkät jotain tietää jostain persoonasta, mutta kuka näkee tulevaisuuteen. Ei paljo avarra jos sanoo näkevänsä esim. ympärillä punasta tai sinistä. Ainakin minä olen tehnyt ratkasuja aika nopeesti eikä kukaan ole voinut ennustaa tai aavistaa mitä seuravaksi tapahtuu, Mitä joku menneisyyden penkominen auttaa, kun on tämä ja huominen päivä elettävänä? ihan sama onko muka menneessä elämässä ollu tyttö vai poika, prinssi vai prinsessa. Käsitykseni mukaan kukaan noista mainosennustajista ei osaa luotsata ketään eteen päin, jos sanot jotain elämän tilanteesta. Ei ne ihmisiä, tilanteeseen vaikuttavia seikkoja tiedä, tai joku harva ehkä osaa jotain sanoa johonkin asiaan, mutta tosiasiassa niitä on harvassa. Taitaa olla katoava luonnon vara, ne jotka pyyteettömästi osaa auttaa tai tietää. Tosin kaikestahan olisi maksettava verot, pitäisi olla yrityspystyssä jos jotain palkkioita "ennustuksista" saa. Mitä enemmän anostaa niin sitä enemmän on bisnestä. Jotenkin lapsentasoista toimintaa. Ei nuo yliopistotason ihmisetkään osaa hoitaa käytännön tasolla asioita, niin miten joku puskassa elänyt osaisi. Tosin kaikken sivistystä ei koulussa opeteta.
 

Yhteistyössä