Luotettava ja kokenut 20v lastenhoitaja etsii töitä Tampereelta!

Hei!

Olen 20-vuotias viime keväänä ylioppilaaksi kirjoittanut tyttö. Aloitan tänä syksynä opiskelut Tampereen yliopistossa ja etsin opiskelun ohelle lastenhoitaja ilta- ja viikonlopputöitä. Ennen syksyä (1.9.) minun on mahdollista työskennellä myös aamuisin.

Minulla on paljon kokemusta lapsista. Viimeisimmässä lastenhoitopaikassani hoidin 1- ja 3-vuotiaita lapsia noin kerran viikossa. Viime vuonna olen hoitanut työkseni kahdesti viikossa n. 8 tunnin ajan 2-vuotiasta poikaa neljä kuukautta.

Lisäksi olen pitänyt seurakunnan kokkikerhoa, tyttökerhoa, toiminut isosena ja apuopettajana rippileireillä ja valmentanut 6-8-vuotiaiden poikien jalkapallojoukkuetta kolmen vuoden ajan.

Edellisessä lastenhoitotyöpaikassani lastenhoidon lisäksi kokkasin perheelle ruoan ja tein pieniä kotitöitä. Voin siis tehdä tälläisiä töitä myös jatkossa lastenhoidon ohella.

Olen luonteeltani sosiaalinen, lapsirakas, ystävällinen ja täsmällinen. Tahdon hoitaa työtehtäväni huolellisesti, enkä varmasti ole milloinkaan myöhässä töistä. :) Koska minulla on aiempaa kokemusta vastaavanlaisista työpaikoista, uskon että työn aloittaminen kävisi helposti.

Jos kiinnostuit palkkaamaan minut lastesi hoitajaksi tai haluat tutustua lisää, ota yhteyttä sähköpostiini h.eidie@hotmail.fi. Tarvittaessa voin lähettää työtodistuksia tai pyytää suosituksia aiemmista lastenhoitopaikoistani.
 

Yhteistyössä