Luottotiedottomalle verkkopankkitunnukset??

  • Viestiketjun aloittaja -oo-
  • Ensimmäinen viesti
-oo-
Kertokaahan nyt, kun täällä tuntuu olevan kovin pätevää porukkaa (yleensä kaikki tiedetään) :D Että mikä pankki myöntää tänäpäivänä verkkopankkitunnukset ilman luottotietoja.
Nehän olisi vähän niinkuin pakko olla koska edes reseptejä ei pääse itse katsomaan jollei tunnuksia ole.
 
-00-
Joo, eipä ne vaan myönnä, ainakaan op eikä säästöpankki. Tuota nordeaa mietinkin, ovat ainakin ennen myöntäneet mutta entäs nykyään?
Tosiaan s-pankki :) sieltähän ne taidan todennäköisesti sitten hakea, jäsen kun jo olen.
 
vieras..
[QUOTE="tipsu";30230504]Miten luottotiedot niihin vaikuttais? :)[/QUOTE]

No todellakin vaikuttaa, jos haet pankkitunnuksia luottotieotojen menetyksen jälkeen. Tästä on ollut paljon puhetta, että onko tämä oikein, koska moneen paikkaan tarvitaan sähköinen tunnistus.
 
kerrasta oppinut
Kyllä minä sain säästöpankista vaikka vaihdoin pankkia ja olin luottotiedoton, tämä 7v sitten :) Nyt on luottotiedot kunnossa mutta silloin pankinvaihdon aikaan ei ollut, tosin hallinnassa ne oli kun makselin töppejäni kokoajan pois.
 
vieras--
Joo, Op:ssa on kyllä niin nihkeää, eivät edes käteisautomaattikorttia olisi myöntäneet kaverilleni tilistä puhumattakaan. Mihin sitten olisi maksettu tuet. Itsellänikään ei ole luottareita mutta tunnukset, pankkikortti ja tilit löytyy Danskebankista.
 
vierass
Joo, Op:ssa on kyllä niin nihkeää, eivät edes käteisautomaattikorttia olisi myöntäneet kaverilleni tilistä puhumattakaan. Mihin sitten olisi maksettu tuet. Itsellänikään ei ole luottareita mutta tunnukset, pankkikortti ja tilit löytyy Danskebankista.
Mistä käteisautomaatikortin myöntäisivät, sellaiset ovat poistuneet korttivalikoimasta jo vuosikausia sitten. Visa electron on se alin kortti, minkä voi saada. Sitä en muista, mitä rajoituksia siihen voi laittaa, pystyikö sen rajaamaan, että saisi rahaa vain automaatista, alaikäiselle lapselle se kesällä hankittiin, samaten omat pankkitunnukset.
 
luottotiedot on
Joo, Op:ssa on kyllä niin nihkeää, eivät edes käteisautomaattikorttia olisi myöntäneet kaverilleni tilistä puhumattakaan. Mihin sitten olisi maksettu tuet. Itsellänikään ei ole luottareita mutta tunnukset, pankkikortti ja tilit löytyy Danskebankista.
hauska juttu. Kirjoittaja ajattelee ilmeisesti, että voi saada käteisautomaattikortin, vaikka ei ole tiliä. Todellinen järjen jättiläinen. Tai joka tapauksessa pitäisi edes yrittää ajatella, mitä kirjoittaa. Ja tietysti näille sitten maksetaan tuet. Kuinkas muuten.
 
Minimerkki
Nordeasta saa prepaid pankkitunnukset jos ei muuten kelpuuteta minkään pankin asiakkaaksi ja ei osaa tai ei ole mahdollisuutta muihin tunnistustapoihin.

http://www.nordea.fi/henkil%C3%B6asiakkaat/p%C3%A4ivitt%C3%A4iset+raha-asiat/internetpalvelut/pankkitunnukset/700904.html
 

Yhteistyössä