Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tervetuloa varjoinen ja HH75 mukaan!
HH75 sinulle tehty aika määrä hoitoja. Onhan sinulla nyt tulevassa hoidossa kortisoni mukana, jos immuniteettiongelmia on...

Gerperalle hyvää ja tuloksellista matkaa huomiselle! :heart:

Bardolinolle lämmin halaus. Eipä tämä elämä kovin tasapuoliselta tunnu. Toiset saa lapsia, vaikkeivät halua tai pysty huolehtimaan ja toiset taas ei, vaikka kokisivat sen elämässään tärkeimmäksi asiaksi. Eilisessä hesarissa oli lapsettomien yhdistyksen Simpukan pj:n kirjoitus mielipidesivulla tuosta kolmen hoidon korvauskäytännöstä. onhan se oudoilla perusteilla vedetty raja, kun hoitojen onnistumisen todennäköisyys nousee seitsemäänkin yritykseen saakka (vai oliko vielä useampi). Hoitojen hinta oikeasti rajaa pienempituloisten mahdollisuutta saada oma lapsi. Oletteko te ajatelleet adoptiota, teillä ei ikä olisi este saada ihan pientä vauvaakin. Muutaman vuoden projekti sekin on, mutta tulos on ennustettavampi kuin hoidot. Ja vaikka kuulostaa varmaan tyhmältä sinusta nyt, niin onneksi elämä voi tarjota lapsettomallekin hyviä kokemuksia ja tunteita sellaisia lapsia kohtaan, jotka eivät ole ihan ikiomia. Luulisin myös, että aika harva fiksu mies lopettaisi rakastamasta siksi, että lasta ei kuulu. Voimia sinulle, toivottavasti toivoa näkyy pian pilvien takaa! :hug:

Hilde
ps. meidän luovuttajalta punktoitiin 11 munasolua.
 
Gerpera oikein mukavaa matkaa ja hyviä plussatuulia siirtoon.

Ronyah, alku näytää nyt oikein lupaavalta, onnea vielä kerran.

Bartsulle jaksamista. Onhan nää hoidot niin henkistä kanttia vaativia. Ja sitten on tuo ainainen rahan kanssa pelaaminen. Kun ei lopputuloksesta ole mitään varmuutta ja joka hoitokerta maksaa maltaita. Minäkin olen joskus ajatellut, että äidiksi voi tulla kuka vaan, mutta kun yhteiskunta tulee peliin mukaan, niin johan alkaa tarkka syyni. Toisaalta ymmärrettävää, mutta ei jaksa aina ymmärtää, kun oma mieli on musta.

Tervetuloa uudet tulokkaat, Varjoinen ja HH75 mukaan. Täällä eletään riemut ja surut yhdessä.


Hillevi, kerroit Zumenonenista ja Lugeista. Mutta tehdäänkö sinulla siirto omaan kiertoon? Minulle lääkäri ajatteli hormonien aloittamista ennen siirtoa, koska keskenmenoni jälkeen kuukautiset ovat muuttuneet epäsäännöllisiksi. Ensin kierron pituus oli 35 pvää ja sitten 20 pvää. Muutenkin jännitän jo kovasti puolestasi, mielelläni kuulisin kokemuksiasi hoidosta, sillä kuten aiemmin sanoin perästä tullaan...

t. juuni
 
Juuni, kyllä omaan kiertoon tehdään, vain pari päivää sitä rukattiin että päästiin luovuttajan kanssa samaan tahtiin. Minulla kuukautiset ovat aika säännölliset pääsääntöisesti. Kiitos kun jännität puolestani, niin minun ei tarvitse ;)
 
HH75
Kiitos kaikille lämpimästä tervetulotoivotuksesta. Kuinka ollakkaan, kuukautiset alkoivat tänään, eli ainakin se puoli toimii. Perjantaina aloitan pistokset ja ensi viikolla ultrataan ja katsotaan toimiiko ne munasarjat... Menee taas jännäksi..

Gerpera, oikein hyvää ja onnistunutta matkaa!! Peukut on pystyssä!

Hilde, 11 solua on hyvä tulos. Odottelemme innolla hedelmöitysraporttia.
 
tänään ultrassa.. kohdussa ei mitään, muuta kuin paksu limakalvo :'( joko raskautta ei ole ollutkaan tai sitten se on ku. Verikoetulos huomenna. Sitten selviää jatko. Ensin annetaan ja sitten otetaan pois.. :'(
 
Vähän tarvittu sitä omaa aikaa, että ajatukset selkiytyneet ja tietää missä taas mennään. Piti aiemmin jo kirjoittaa omia kuulumisia, mutta jotenkin vaan saamattomuus yllätti. Kuitenkin olen kaikkien vaiheita seuraillut.

En oikein tiedä mistä alkaisi, joten toivotankin uudet tulokkaat lämpimästi mukaan :hug: .

HILLEVILLE ;onnea saaliista ja täällä ollaan täysillä mukana :hug: .

GERPERA;onnea matkaan. Tiedän, että kovin jänskää, mutta kyllä se siitä ;) .

BARTSU;ymmärrän tunteen, mutta yritä kuitenkin jaksaa uskoa siihen onnistumiseen.. joskus :hug: .

SAAGALLE halit :hug: negasta. Kyllä se vielä onnistaa.

Tarton klinikasta negaa(kerron myöhemmin enempi). Jatkamme turvallisessa ja tutussa avassa, siirto tammikuussa. Palaan pian uudestaan.

Terv. VEKARA ;)
 
Saagalle lohtu :hug: ! Muillekin lohtuhali sitä tarvitseville! Ja kaikille tsemppiä ja jaksamista tasapuolisesti. Nyt en valitettavasti vieläkään muista, mitä kaikille on tapahtunut/tapahtumassa. Meitä on tässä pinossa niin paljon. Ja tervetuloa uusille mukaan pinoon! :)

Vaikka minulla hoito on "päällä", olen tosi vähän käynyt täällä palstalla. Mulla siirrettiin pari päivää menkkoja luovuttajan kanssa samaan tahtiin. Nyt olen kohta viikon verran ollut laastari (kohta laastarit) alavatsalla. Limakalvoa siis kasvatellaan ja huomenna on ultra sen vuoksi. Koko ajan hoito on mielessä, mutta onko tämä itsesuojeluvaistoa vai mitä, kun tosiaan täälläkään en ole paljoa käynyt ja miehenkään kanssa ei hirveästi ole asiasta juteltu lähiaikoina. Odotan tätä juttua ihan mielettömästi, mutta en uskalla ihan täysillä ajatella tätä ihanaa mahdollisuutta raskautua. Kai se tuntuu vieläkin niin kaukaiselta ajatukselta ja että miksi nyt tulisin raskaaksi, kun en tähänkään asti ole tullut. Vaikka nyt pitäisi olla kaikista parhaimmat mahdollisuudet ikinä. Varmaan ennen siirtoa, jos sinne asti päästään, jännittää aivan älyttömästi. Saati sitten ne 2 sitä seuraavaa viikkoa. Mutta mitä vaan voi käydä sitä ennen. On tässä niin monta liikkuvaa osaa, että miten ihmiset yleensä voivat tulla normaalisti raskaaksi?!

Yritän lukea jossain välissä sen entisen pinon läpi ja myös tämän uuden ajatuksen kanssa. Monellahan on tässä nyt jännät paikat ja käyn lukemassa tätä pinoa nyt aktiivisesti ja toivon meille kaikille onnistumisia! :heart:

Voisiko joku lisätä minut myös listalle eli 34v., 4*IUI, 3 IVF:ää joissa yhdessä siirtoon asti. Haaveena ensimmäinen lapsi. Mahdollinen siirto alkup. suunnitelmaan mukaan vkolla 49, mutta veikkaisin nyt vkoa 50. Huomenna selviää varmaan enemmän.

Aurinkoa päiviinne,
Nennuliini
 
Kiitos myötätunnosta Vekara, Nennuliini ja Lotta! Aika pahalta tuntuu, kun tässä jo mennään "raskausviikolla" 7+0 ja sitten ei mitään olekaan kohdussa. :( Vaikka tässä välillä olenkin ollut pessimistinen, että kaikki ei ole hyvin, niin silti kun mitään vuotoja ei ole yhtään ollut, ja raskausoireita vaihtelevasti (ehkä ne oli sitten mielikuvitusta), niin oltiin miehen kanssa annettu meille "lupa" olla oikeasti raskaana. Itkettänyt on eilen illalla ja tänään heti kun silmät aukaisi. Saikulla olen ja odottelen iltapäivän verikokeen tuloksia. Toivoisin kuitenkin että ei olisi kohdunulkoinen, koska sitten alkaa sellainen rumba, että voi itku. Mutta katsotaan nyt sitten. Aika kamalaa tämä on ja etenkin kun hoidosta jäi vain se 1 alkio pakkaseen. Ja nythän näyttää siltä, että alkio on ollut todella heikko top-luokituksesta huolimatta, joten tuskin se toinenkaan on sitten hyvä. Mutta en tiiä, kyllä tämä tuntuu pahalta.

Onko muuten kellään vastaavaa kokemusta täällä meidän palstalla?

Kaikille kuitenkin tsemppiä - en nyt valitettavasti tässä sekavassa olotilassa muista kuka missäkin meni! Ja Nennuliinille extraonnea ekaan hoitoon! Ja uusille tervetuloa! :wave: t. murheellinen saaga
 
Minulla oli samanlainen kokemus 1.5 v. sitten. IVF luovutetuilla muniksilla ja kaksi hyvää alkiota tuloksena, Kaksi siirrettiin ja raskaus alkoi. HCG pp 13 vain 38, se nousi kuitenkin hyvin ja oli muutamaan päivää myöhemmin 400. H 6+1 alkoi pieni vuoto jonka vuoksi menin uä.hän. Siellä näkyi vain paksu limakalvo, sanottiin että lopettaa lääkkeet ja antaa vuotaa pois. Vuoto tuli ja mnei, oli melko niukka. Raskausoireet jäi ja menin uudelleen näytille. HCG jatkoi nousuaan ja kunnes se oli n. 3000 leikattiiin laparoskoppisesti ku. Tämä oli harvinaista sillä minulta on munajohtimet poistettu mutta oli sinne tynkään kiinnittynyt.

Kovasti voimia Sinulle :hug: Tiedän että on tosi raskasta eikä menetystä pääse suremaan ennen kuin fyysisesti on kunnossa.

Typyliini
 
SAAGA: Olen niin pahoillani :'( Toivottavasti hcg näyttää alhaisia lukemia niin ei tarvi kohdun ulkopuolista pelätä.

GERPERA: Sinä siellä jo klinikkaa lähestyt...Tule kertomaan kuulumiset heti kun jaksat, jännittää sun puolesta!

VEKARA: Mukava kuulla sinusta! Voisitko kertoa, mitä tarkoitit kun kirjoitit, että Tarton klinikasta negaa? Miksi vaihdattekin takaisin AVAan?Kiinnostaisi kun meinattiin ite jatkaa Tartossa jos tästä raskaudesta ei vauvaa kotiin asti tule. Minä en henkilökohtaisesti pidä sen klinikan tyylistä vastata kysymyksiin, mutta en tiedä olenko yliherkkä...Kyselin meinaan tuosta hcg arvostani samalla kuin ilmoitin tuloksen (viitearvoista ja keskiarvosta yms.) ja sain vaan vastauksen: Se on ok. Seuraa aiempia ohjeita. Eli ei siis halunnut edes kysymyksiin vastata:( Soitin sitten Fertinovaan, missä olen käynyt muut käynnit ja sain taas niin hyvää palvelua.

Eli hoitaja sanoi viitearvon veritestipäivälleni olevan 68-400 eli hyvin pitäisi viitearvoissa olevan ja yksöisraskaus lukemat. Nyt vaan päivä kerrallaan, mitään oireita ei ole edelleenkään, välillä tuntemuksia alavatsalla.
 
Heipä hei pitkästä aikaan uudet ja vanhat. Oon elellyt niin kiireistä aikaa elämässä nyt, että en oo tänne ehtinyt kirjoittelemaan.. Lukemassa olen pari kertaa ehtinyt käymään...

:hug: Saagalle ! Voi surku.. on se niin väärin.. Noinkin pitkälle kun sitä ehtii jo "olla raskaana".. kun kerran posit. raskaustestitulos on tullut.. :( KOvasti voimia ja jaksamisia! Kaikki on sun tukena täällä.. tule purkamaan tuntoja jos se oloasi helpottaa.. JOko olet hcg tuloksen saanut?? Toiv kyseessä ei ku..

Omaa napaa: Tänään pitäisi olla rv 10+ 4. Huomaatteko.. en vieläkään luota siihen, että olisin raskaana.. Mulla ei ole minkään näköisiä oireita.. paitsi ehkä iltaisin väsymys.. Nukahdan pääsääntöisesti aina 20-21 välillä.. Ei vaan pysy hereillä. Eilen olin ensimmäisellä neuvola käynnillä. Juteltiin niitä näitä. Ensi viikon ti:na ultraus synnytysklinikalla.. ja sekös mua jännittää. Kun ei niitä tuntemuksia tosiaan ole minkäänlaisia.. ja edellisestä ultrauksesta on jo aikaa.. JOs tuossa tulevassa ultrassa kaikki ok, niin ehkä sitten uskallan alkaa jo hieman nauttia tästä raskaudesta. Vuotoa ei ole tullut sitten sen kerran kun tänne kirjoittelin. Progynovan syönti loppui viime su:na.. nyt lugesteronit väheni tällä viikolla 600mg:sta 400 mg:aan.. ja ensi viikolla enää 200mg.. ja sitten lääkitys olis loppu.. se tuntuu aika hurjalta..

Onko joku ollut hoidossa nyt siellä Ovumiassa? Miltä meininki siellä vaikuttaa ja onko hinnat ollut yhtään paikkansa pitäviä??

Ihanaa kun ihmisiä taas menossa hoitoihin. Kovasti plussaonnea kaikille ja jaksamisia! Yritän tulla ensi ti:na kertomaan ultrakuulumisia..

Mukavaa loppuviikon jatkoa kaikille.
 
Onnen tuulia Hillelle ja Gerberalle! Ja Ronyahille ja Aliisalle onnea raskauden etenemiseen!!!
Typyliini: Onpas se teilläkin ollut aikamoinen kokemus tuo ku. Eilen illalla sain verikokeen tulokset ja se oli 250. Eli vähän ylhäällä, siksi oireitakin on koko ajan vaihtelevasti. Lääkkeet käskettiin lopettaa ja nyt odotetaan, että alkaisi vuoto. Ihmeellistä tässä on se, että vuoto ei ole alkanut itsestään. Kohdunulkoinen ei ehkä ole todennäköinen, mutta parempi olla sanomatta vielä mitään. Maanantaihin mennessä pitäisi alkaa vuotaminen.

Niin meni sitten tämä meidän 1. alkionsiirto. Saldona koko raskautumishistoriassa on 2 raskautta ja 2 km. :/ Toivottavasti onni kääntyisi vielä!

Kaikille mukavaa viikonloppua ja jaksamista! Nyt täytyy itse nuolla henkiset ja fyysiset haavat ja miettiä mitä sitten.

Vekaralle kyssäri: kuinka nopeasti te olette aina avalla saaneet uuden luovuttajan? Ettekö ole ajatelleen Ovumiaa, meinaan kun se on vähän halvempi.. Vai onko kellään vielä kokemusta Ovumian todellisista hinnoista?

Viikonloppua! :wave: t. edelleen murheellinen saaga :(
 
Perjantaita kaikille,

Sagan puolesta olen todella pahoillani, toivottavasti alkiota ei löydy kohdun ulkopuolelta. Koittakaa jotenkin jaksaa. :hug: ja ehkä kolmas kerta olisi teille SE kerta, jos alkio ei nyt olisi vain piilosille alkanut!

Miten Gerperan matka meni?

Aliisa, kyllä sinä taidat ihan oikeasti raskaana olla jo, mutta onnea silti ensi viikon ultraan!

Nennuliinille myös paljon onnea matkaan!

Ronyahin hcg-lukemalle hurraata :flower:

Kiitos kaikille onnen toivotuksista :heart: Klinikalla odotti kaksi top-alkiota siirtoa ja pakkaseen meni yksi top ja kaksi hyvää. Olen tosi tyytyväinen! Alkiot saatiin ivf-menetelmällä, kyllä kannatti miehen 3kk terveyskuuri. Klinikan mittapuun mukaan sperma oli oikein hyvää :) erityisesti liikuvuus oli nuorten miesten mitoissa, parannus aikaisempaan oli moninkertainen. Reseptinä miehellä oli ei alkoa, ei kovia ja pitkiä löylyjä saunassa, max. pari tupakkaa päivässä, purkista foolihappoa, c-vitamiinia ja sinkkiä sekä puoli vuotta akupunktiota kerran viikossa. Ja ihan kaikista saunaoluista ei mieheni edes luopunut.

Meillähän oli ovumian hoidossa itse etsitty luovuttaja ja hinta oli ivf-hoitona todella edullinen (verrttuna joihinkin klinikoihin). Lopullista laskua en saanut mukaan, mutta voin kertoa myöhemmin jos joku haluaa tietää. Tietenkin maksoin luovuttajan kulut ja palkkiot suoraan hänelle itselleen, eli se tulee ivf-hinnan päälle. Siirto meni helposti, punktio oli ollut kivulias ja labran kanssa yhteistyö ihan ok - tosin siellä labralla aika vapaat kädet tehdä ivf tai icsi (tilanteen mukaan) ja myös suosittelivat kahden alkion siirtoa. Kolme oli jo pakastettu (kahteen korteen), eli niin sitten kaksi siirrettiin. Muualla olen tottunut neuvottelemaan asioista (ivf/icsi ja montako siirretään).

Virkistävää viikonloppua kaikille pinosiskoille!
Hilde :)
 
Nimi (ikä ) .. hoito ........... tilanne ............. kiertop .. haaveissa


Cornelius (33) 3 aloitettettua IVF hoitoa (missään ei siirtoon asti päästy) 1 lahjasoluhoito +1 Pas. Seuraava Pas syys/lokakuussa (Fertinova). Haaveissa 1

Juuni (47) 4 inseminaatiota, 3 ivf, 1 lahjamunasoluhoito, Riika, 2. lapsi (esikoinen 2 v.)

Gerbera(47) 1. lahja-alkioh.(ja viimeinen),Tarto, yht. iltatähti*

Vekara (44) 7 passia, 4. lahjasolu 10/08, tarto elite, toiveena yksi yhteinen, lapsia kolme; 11v ja tuplat 15v.

Bardolino(30) 3xIUI,3xIVF omilla soluilla, 1xtuoresiirto luovutetuilla muniksilla + 2xPAS. AVA-Tampere. Haaveena 1-2 lasta.

Typyliini (28)....9.siirtoa lahja-aineksilla tehty tytön jälkeen.... jonossa VL/Tre+ Ovumia.....esikoinen 3.v, haaveissa pikkusisarus esikolle.

Nennuliini 34v., 4*IUI, 3 IVF:ää joissa yhdessä siirtoon asti. Haaveena ensimmäinen lapsi. Mahdollinen siirto alkup. suunnitelmaan mukaan vkolla 49, mutta veikkaisin nyt vkoa 50.


Piinistelijät
Nimi (ikä ) .. hoito .......... hoitopaikka .......... pp ..... haaveissa

Hillevi (44) ... Ovumia, kahden alkion siirto 28.11. haaveissa eka lapsi, aiemmin 3 IUI, 2 IVF, 1 lahjamunasolu IVF, kaikista nega



Plussanneet
Nimi (ikä ) .. hoito ........ hoitopaikka ....... L.A. .. monesko lapsi

Watrossi (41), 2 lahjamunasoluhoitoa, Ava Riika, LA 6.2.09, esikoinen

Enkelitytön äiti (31), 2 lahjamunasoluhoitoa,1 PAS.... Oulun VL.... L.A. 28.1.09 ... 2 lapsi (esikoinen kuoli 1v 3kk ikäisenä, luomulapsi)

Suzyanne (36) 1.lahjasolu...Kliinik Elite,Tarto...L.A 6.5...esikoinen

Piri (35)...2. lahjasolu (takana 2 inssiä, 4 tehtyä/aloitettua IVF:ää ja 1. lahjamunasolu (PAS) )...hoidossa Riiassa...LA 26.5.09 .....haaveissa 2.

Aliisa (25) .. 2.PAS ../Väestöliitto/Hki... haaveissa 2-3
(Toiv pysyis tällä puolella!)

Saaga (39) 1 x iui, 3 x hoitoyritystä omilla soluilla (icsi) ei yhtään alkiota eli ei koskaan siirtoon asti. Luomuraskaus kesällä/2006, josta km viikolla 12 ja risat. 1. lahjamunasoluhoito Suomessa ja 1. siirto oli pe 24.10.

Ronyah 2.hoito donor alkioilla menossa, siirto 11.11 Tartossa. 1. donor-alkiohoidosta lapsi, nyt toinen haaveissa ja sitten lapsiluku täynnä.


Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008

Bea, tyttö 10/2008
 
Todella hieno homma, etta kaikki meni nappiin =) Haluan toivottaa sinulle erityisen hyvaa onnea ja jaita hattuun piinispaiviin! Sinusta henkii netinkin valityksella sellainen humaanisuus, etta sinulle toivoo kaikkea parasta.

Watrossi
 
Onnea hienoista alkioista, upeasta spermasta (hih) ja pitkää pinnaa piinikseen! :heart:

Täällä vuoto on alkamassa, jo vähän tihkuttaa punaista. Mahakivut ja kuvotus ja pahaolo myös mukana kuvassa, mutta kuulunee nyt asiaan.. ? yöks. :/

Kaikille mukavaa viikonloppua ja kokemuksia Ovumiasta kaivataan edelleen! :wave: t. saaga
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hillevi:
Nimi (ikä ) .. hoito ........... tilanne ............. kiertop .. haaveissa


Cornelius (33) 3 aloitettettua IVF hoitoa (missään ei siirtoon asti päästy) 1 lahjasoluhoito +1 Pas. Seuraava Pas syys/lokakuussa (Fertinova). Haaveissa 1

Juuni (47) 4 inseminaatiota, 3 ivf, 1 lahjamunasoluhoito, Riika, 2. lapsi (esikoinen 2 v.)

Gerbera(47) 1. lahja-alkioh.(ja viimeinen),Tarto, yht. iltatähti*

Vekara (44) 7 passia, 4. lahjasolu 10/08, tarto elite, toiveena yksi yhteinen, lapsia kolme; 11v ja tuplat 15v.

Bardolino(30) 3xIUI,3xIVF omilla soluilla, 1xtuoresiirto luovutetuilla muniksilla + 2xPAS. AVA-Tampere. Haaveena 1-2 lasta.

Typyliini (28)....9.siirtoa lahja-aineksilla tehty tytön jälkeen.... jonossa VL/Tre+ Ovumia.....esikoinen 3.v, haaveissa pikkusisarus esikolle.

Nennuliini 34v., 4*IUI, 3 IVF:ää joissa yhdessä siirtoon asti. Haaveena ensimmäinen lapsi. Mahdollinen siirto alkup. suunnitelmaan mukaan vkolla 49, mutta veikkaisin nyt vkoa 50.


Piinistelijät
Nimi (ikä ) .. hoito .......... hoitopaikka .......... pp ..... haaveissa

Hillevi (44) ... Ovumia, kahden alkion siirto 28.11. haaveissa eka lapsi, aiemmin 3 IUI, 2 IVF, 1 lahjamunasolu IVF, kaikista nega



Plussanneet
Nimi (ikä ) .. hoito ........ hoitopaikka ....... L.A. .. monesko lapsi

Watrossi (41), 2 lahjamunasoluhoitoa, Ava Riika, LA 6.2.09, esikoinen

Enkelitytön äiti (31), 2 lahjamunasoluhoitoa,1 PAS.... Oulun VL.... L.A. 28.1.09 ... 2 lapsi (esikoinen kuoli 1v 3kk ikäisenä, luomulapsi)

Suzyanne (36) 1.lahjasolu...Kliinik Elite,Tarto...L.A 6.5...esikoinen

Piri (35)...2. lahjasolu (takana 2 inssiä, 4 tehtyä/aloitettua IVF:ää ja 1. lahjamunasolu (PAS) )...hoidossa Riiassa...LA 26.5.09 .....haaveissa 2.

Aliisa (25) .. 2.PAS ../Väestöliitto/Hki... haaveissa 2-3
(Toiv pysyis tällä puolella!)


Ronyah 2.hoito donor alkioilla menossa, siirto 11.11 Tartossa. 1. donor-alkiohoidosta lapsi, nyt toinen haaveissa ja sitten lapsiluku täynnä.

KM:
Saaga (39) 1 x iui, 3 x hoitoyritystä omilla soluilla (icsi) ei yhtään alkiota eli ei koskaan siirtoon asti. Luomuraskaus kesällä/2006, josta km viikolla 12 ja risat. 1. lahjamunasoluhoito Suomessa ja 1. siirto oli pe 24.10. varhainen km 7+2.

Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008

Bea, tyttö 10/2008
 

Harmi että noin kävi. Sinulle olisin toivonut jo pikkuista. Niinkuin muillekin. Vuoto alkaa kunhan päivä pari kuluu. Nuo lääkkeet, estrogeeni ja progestroni pitävät vuodon poissa.
Hillevi: Onnea hienoista kyytiläisistä! Ja vielä pakkaseenkin saitte. Hyvä juttu!
Kiitos kaikille tsempanneille! =) Me oltiinkin sitten reissussa tasan 24 h, samana päivänä mieheni täytti vuosia...no, tämä vuosipäivä kului sitten auton ratissa, mitä nyt laivalla vähän torkkui.
Tarton palvelu toista luokkaa kuin Avalla. Aika hassua oli kun tohtori pyys heti tultuamme täyttämään pinoon papereita allekirjoituksia ja itse häippäs johki takin liepeet helmuten Papereista ei paljoa ymmärtänyt ja tulkki ei ymmärtänyt englantia :whistle: . No siinä sitten ihmettelimme kaikki kolme. Tultuaan Andrei käänsi tulkille paperit viroksi ja tulkki meille suomeksi.
Olennaiseen eli kaksi alkioita siirrettiin, 8- ja 5-soluiset,luokkaa 1-2.
Lääkitykseen lisäsi Tromph ASS- lääkkeen. En älynnyt kysyä koska luulin sitä progesteroniksi mutta taitaapi olla joku verenohennuslääke. Onko muilla ollut tuota lääkettä?
gerpera
 
Alkuperäinen kirjoittaja saaga69:
Alkuperäinen kirjoittaja Hillevi:
Nimi (ikä ) .. hoito ........... tilanne ............. kiertop .. haaveissa


Cornelius (33) 3 aloitettettua IVF hoitoa (missään ei siirtoon asti päästy) 1 lahjasoluhoito +1 Pas. Seuraava Pas syys/lokakuussa (Fertinova). Haaveissa 1

Juuni (47) 4 inseminaatiota, 3 ivf, 1 lahjamunasoluhoito, Riika, 2. lapsi (esikoinen 2 v.)


Vekara (44) 7 passia, 4. lahjasolu 10/08, tarto elite, toiveena yksi yhteinen, lapsia kolme; 11v ja tuplat 15v.

Bardolino(30) 3xIUI,3xIVF omilla soluilla, 1xtuoresiirto luovutetuilla muniksilla + 2xPAS. AVA-Tampere. Haaveena 1-2 lasta.

Typyliini (28)....9.siirtoa lahja-aineksilla tehty tytön jälkeen.... jonossa VL/Tre+ Ovumia.....esikoinen 3.v, haaveissa pikkusisarus esikolle.

Nennuliini 34v., 4*IUI, 3 IVF:ää joissa yhdessä siirtoon asti. Haaveena ensimmäinen lapsi. Mahdollinen siirto alkup. suunnitelmaan mukaan vkolla 49, mutta veikkaisin nyt vkoa 50.


Piinistelijät
Nimi (ikä ) .. hoito .......... hoitopaikka .......... pp ..... haaveissa

Hillevi (44) ... Ovumia, kahden alkion siirto 28.11. haaveissa eka lapsi, aiemmin 3 IUI, 2 IVF, 1 lahjamunasolu IVF, kaikista nega

Gerpera(47) Tarto, donor-alkioiden siirto 27.11., iltatähti* haaveissa...


Plussanneet
Nimi (ikä ) .. hoito ........ hoitopaikka ....... L.A. .. monesko lapsi

Watrossi (41), 2 lahjamunasoluhoitoa, Ava Riika, LA 6.2.09, esikoinen

Enkelitytön äiti (31), 2 lahjamunasoluhoitoa,1 PAS.... Oulun VL.... L.A. 28.1.09 ... 2 lapsi (esikoinen kuoli 1v 3kk ikäisenä, luomulapsi)

Suzyanne (36) 1.lahjasolu...Kliinik Elite,Tarto...L.A 6.5...esikoinen

Piri (35)...2. lahjasolu (takana 2 inssiä, 4 tehtyä/aloitettua IVF:ää ja 1. lahjamunasolu (PAS) )...hoidossa Riiassa...LA 26.5.09 .....haaveissa 2.

Aliisa (25) .. 2.PAS ../Väestöliitto/Hki... haaveissa 2-3
(Toiv pysyis tällä puolella!)


Ronyah 2.hoito donor alkioilla menossa, siirto 11.11 Tartossa. 1. donor-alkiohoidosta lapsi, nyt toinen haaveissa ja sitten lapsiluku täynnä.

KM:
Saaga (39) 1 x iui, 3 x hoitoyritystä omilla soluilla (icsi) ei yhtään alkiota eli ei koskaan siirtoon asti. Luomuraskaus kesällä/2006, josta km viikolla 12 ja risat. 1. lahjamunasoluhoito Suomessa ja 1. siirto oli pe 24.10. varhainen km 7+2.

Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008

Bea, tyttö 10/2008
 
Voi saaga, koita jaksaa! Ehkä 7+2 jonkinlaista kipua aiheuttaa, toivottavasti ei kovaa. Mä en vielä uskaltanut sinua poistaa plussanneista. Listakin on nyt blues-tunnelmissa... (jos poistaa quote ekalta ja vikalta riviltä, väri palautuu)

Gerpera, upeaa että sait alkiot kyytiin :heart: ja laatukin oli hyvä (eikö niin?). Meillä siirretyt olivat vasta 4-soluisia. Tuo Tromph ASS kuulostaa ihan verenohennuslääkkeeltä (pistetäänköhän peppuun ;) nimen perusteella... Kyllä on klinikoissa eroa Suomessa ja naapureissa. Millaistakohan Tanskassa olisi.

Kaunis kiitos onnitteluistanne :flower:
 
Olivat ed. päivänä sulattaneet. Kaipa ne sitten hyviä olivat, top-luokituksesta en tiedä. Nämä lääkkeet ovat tabletteina, 1/pv. Minulla pikemminkin veri liian ohutta, hemoglob. 120-130. Ehkä tuo lääke vilkastutta kohdun verenkiertoa, sopii hyvin tällaselle laiskalle liikkujalle.
 

Yhteistyössä