Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Jonnuli, onnittelut plussasta. Toivottavasti vuoto loppuu pian ja viiva vahvistuu. Minulla oli pp10 vielä todella heikko viiva. Tein ekan testin pp7 ja sain hailean viivan ja mielestäni pp10 oli vielä heikompi ja olin ihan maani myynyt, mutta kyllä se sieltä sitten vahvistuikin. Siirto oli siis myös 5 päiväisellä. Tsemppiä hurjasti!

Täällä ollaan vm 73 ja ensimmäinen lapsi toiveissa.
 
Vietämme nyt tässä joulun ja uuden vuoden ihan rauhassa ja sen jälkeen lähdemme vielä käymää vähän pidemmällä etelänreissulla.
Olemme kaavaillut, että menisin siirtoon tuolla maalis-toukokuussa.
Olemme olleet yhteydessä Prahaan klinikalle koska siellä olisi hieman edullisempi tuoresiirtomahdollisuus (ei saa vain valita niin montaa toivetta) Meillähän ei tuoresiirtoja ole tehtyv yhtään. Toinen caihtoehti on tietty Reprofitissä käynti pakkasukot hakemas.
Prolaktiinikokeessa (164) ja FSH-kokeessa (8,4) kävin ihan mielenkiinnosta koska niitä ei ole koskaan otettu. No tuota prolaktiinikoetta lääkäri halusi myös katsoa, että ei ole koholla. Näissä ei kuitenkaan syy siihen, et raskaus ei ole alkanut.
Juttelin lääkärin kanssa ja hän ei syytä osaa sanoa, mutta uskoo ja luulee, että alkioissa se "vika" on ollut kuitenkin koska ei voi muuten käsittää, että en ole raskautunut kun aijempia raskauksua kuitenkin on ollut ja kohtu on ne vienyt loppuun asti moitteetta. Sanoin vaan, että huonoa tuuria.

No katsotaan miten ämmän käy

Ny kaikille hyvät joulut ja tsemppiä tulevaan ❤
 
Jonnulille suuret onnittelut plussasta, varmasti mahtava tunne. Mulla itsellä oli todella haalea viiva virallisena testi päivänä vaikka hcg olikin yli 400, mutta kyllä se sitten lähti vahvistumaan. Toivon sinulle samaa. Toivotaan että kurja vuotelu loppuisi. Oletko ollut yhteydessä klinikkaan?

Esemila: itse olen 29v ja ensimmäistä lasta odotan. <3 suunnitelmanne kuulostavat rentouttavilta. Toivon teille onnistumista.
 
Minä olen jo reilusti 40+.

Onnea Jonnuli!!! Sait samanlaisen yllätyksen kuin minäkin : ) En ainakaan oireideni perusteella tätä olisi uskonut ja nyt alan jo uskoa että tein testin väärin tai jotain. Laskin että testin tein pp11 ja kaupasta ostettuun testiin tuli kyllä heti selkeä vahva viiva. Mutta kyllähän nuo viivan paksuudet vaihtelee hurjasti ja silti raskaudet jatkuu; joten Jonnuli kyllä siellä pikkuinen kyydissä on!

Nuo vuodot...nyt minäkin täällä ravaan vessassa ja pelkään niitä. En tajua miten saisin jotenkin rauhan tähän olotilaan. Päässä laukkaa jo kaikenlaiset ajatukset...

Saan vasta joulun jälkeen ohjeet lääkkeiden jatkuvuudesta kun Reprofit palaa joulutauolta töihin. Siihen saakka samoilla ohjeilla mennään. Jos nuo pistokset jatkuu tosiaan pitkään niin voi vähän aiheuttaa harmaita hiuksia...en voi nimittäin itse itseäni pistää, en pysty..mutta ehkä sekin vielä muuttuu kun muistaa tämän "kivisen" tien, pari pistosta ei taida todellakaan olla mitään.

Voi uskomatonta näitä uutisia. Nyt meille kaikille plussanneille onnea matkaan!!!

Ja onnea matkaan myös Esemila; hyvältä kuulostaa suunnitelmat! Kyllä on meilläkin monta kertaa usko ja toivo loppunut mutta aina sieltä on kuitenkin noustu ja ajateltu että tämä voisi vielä onnistua.
Ja Iitu; todella paljon onnea pikkuisesta!
 
Kiitos kaikille tsempeistä! :) Pelkään pahinta, mutta toivon parasta. Henkisesti olen valmistautunut jo pahimpaan.

Onnea kaikille plussanneille! :) Toivon että kaikki saavat nyt oman ihanan pienokaisensa.

Iitulle hurjasti onnea pienen ihanuuden johdosta, nauti meidän muidenkin puolesta :love:
 
Kyllä se hcg oli 594 eli aika korkea pp11 arvoksi. Uskottava että raskaana ollaan. Tänään on vatsaa vääntänyt ja vuoto vaan jatkuu. Eihän siitä klinikallakaan osata sanoa mitään, voi olla merkityksetön tai huono juttu. Odotettava on vaan! Todella kiitollinen olen tästä päivästä. Meillä 5pv alkion siirto tehtiin 4. Päivänä eli era-testi antoi osviittaa että minulla paras tarttumisaika on ennen oikeaa laskennallista päivää.

En ole Hassutassu aiemmin ymmärtänyt niitä joille plussa tulee yllätyksenä, kuten meillä :) nyt olin ihan varma että emättimen pehmeydestä, menkkaoireista ja tiputtelusta johtuen kierto meni puihin. Oikea yllätys on että oireet on niin samanlaiset, tavallisessa kierrossa minulla ei vaan vuoda kirkasta tiputteluverta.

Miten muuten teette tuoreet plussanneet, ovatko kaikki raskaana olevien kielletyt jouluherkut pannassa? En haluaisi kerto kaikille joulunviettäjille plussasta ja tiedän että juomista, mädistä ja kaloista on hankala kieltäytyä muuten...
 
Ihanaa Jonnuli, onnea vahvasta plussasta! Mun tilanteesta tietää kaikki, joten ei tarvitse pohtia että keksiikö joku. Tosin en edes pidä jouluruoista, enkä juo alkoholia muutenkaan, niin en jäisi kiinni vaikka ei muut tietäisikään ;)

Sain äsken tuloksen, arvo on tuplaantunut, eli kaikki hyvin ainakin vielä! :love: Uskon että vkl:n vuoto oli se toinen alkio joka tuli pois. Koska ei ole sen jälkeen ollut mitään, ja jos Luoja suo niin ei tulekaan mitään. Vitsi että ihminen voi olla onnellinen ja kiitollinen! :love:
 
Jee, ihan mahtavia uutisia Ramiina ja Jonnuli! Toivottavasti meillä kaikilla plussanneilla matka jatkuu loppuun saakka. Itsellä on ollut kaikenlaisia kummallisia nipistyksiä alavatsalla, mutta ne kuulemma kuuluvat asiaan. Näin sanoivat neuvolasta kun varasin sinne tänään aikaa :)

Itse olen pysytellyt heti alustapitäen erossa kaikista kielletyistä herkuista, onneksi ei ole juuri ollut tilanteita jossa se kiinnittäisi huomiota. Jos tulee tilanne eteen, niin aion syyttää päällä olevaa flunssaa siitä, ettei oikein nyt maistu :) Toisaalta ikääkin on jo sen verran, että tuskin minun kohdallani epäillään ihan ensimmäisenä raskautta.

Hyvää Joulua meille kaikille! <3
 
Hienoja uutisia Ramiina ja Jonnuli!! Vieläkö Jonnulilla vuotelee ja saitko muuten ohjeeksi lisätä lääkitystä?

Mua jännittää huominen virallinen testipäivä vaikka yhden positiivisen testin olenkin tehnyt...verikokeeseen en nyt mene jos ei jotain vuotoja tule. Aikataulu ja joulu sen verran kuvioita nyt sotkee.

Minuakaan ei jouluruoat häiritse kun ollaan omalla porukalla kotona. Alkuviikosta ostin pari ploa viiniä mutta eilen hain alkoholitonta : ) en tiedä kuvittelenko vai onko minulla oikeasti mennyt ruokahalu kun oikein mitään ei tee mieli syödä ja ruokaa on jääkaappi tursullaan.
Tunteetkin on kyllä niin pinnassa...joka toivottavasti tietää hyvää vaan.

Oikein ihanaa Joulua kaikille! Pidetään läheisistä ja masuasukeista hyvä huoli : )
 
Onnea Ramiina vahvistuneista arvoista! Hyvin se menee nyt loppuun asti :)

Fibbis mullakin on ollut pari päivää nippailuja, jomotteluja ja menkkasärkyä välillä.

Hassutassulle pidän peukkuja huomiseen plussatestiin! Tulethan kertomaan huomenna:) Mullakin on vähän ruokahaluton olo ja välillä jopa etova olo. Saa nähdä mitä joulusta tulee mutta parempi näin että tuntuu;)

Oma vuoteluni jatkuu vaan, tähän alkaa jo tottua. On kirkasta punaista jos ehtii tuoreeltaan näkemään mutta vaan tiputteluannoksina. Klinikalla sanoivat ettei se välttämättä tule kohdusta. Tämä on siis "ohutta" tiputtelua ja lääkkeet voivat herkistää emättimen limakalvot niin että niistä tiputtelee. Ei lisätty lääkkeitä tai mitään muitakaan ohjeita en saanut.

Oletteko varanneet varhaisultran? Minulla on 11.1. Jännittää siihen asti. Pitäisikö laittaa viikot näkyville kun ne selviävät? Olemme varmaan aika lähekkäin Ramiina ja Hassutassu eikä Fibbiskään monta viikko edellä ole:love: muistaakseni hoitaja sanoi että olen nyt 4+2 mutta se pitää vielä varmistaa.

Ihanaa joulua!
 
Unohtui vielä: Onko kukaan teistä kilpparivaivainen? En saanut enää ketään klinikalta kiinni ja muistelen että thyroxin annostusta pitäisi nostaa heti raskauden alettua. Mietin että nostanko omatoimisesti kun ei jouluna saa vastauksia mistään. Välipäivinä menen tarkistamaan arvoni.
 
Kiitos Fibbis, Hassutassu ja Jonnuli :)

Mun pitäisi saada aika ultraan 4.1 tai 5.1. Olen nyt rv 4+2. Maanantaina menen neuvolalääkärille juttelemaan jos se antaisi lähetteen ultraan naistentautien polille, jos ei, niin sitten menen yksityiselle. Eka neuvolakäynti on 20.1. En olisi muuten varannut vielä, mutta samalla kun juttelin neuvolatätin kanssa niin varattiin sekin sitten :D

Mä muuten tiesin tänään verikokeeseen mennessä että arvo on noussut, oli meinaa niin paha olo! Ikkuna oli pakko avata autosta välillä että sain raikasta ilmaa (y)Mutta mä kiitän Luojaa joka kivusta ja pahasta olosta, ei haittaa vaikka kuinka oksettaa, mä nautin :love:

Oikein hyvää joulua rakkaat kanssasisaret! Nautitaan olostamme ja pienistä ihmeistämme :love: Olette kaikki ajatuksissani :)
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
ikä suluissa
oivikki,
2. lapsi toiveissa
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Pikkukintsu (37),
1. lapsi, PAS tulossa 2015, Gdansk
Jumprahuitti, 2 lapsi PAS marraskuussa, Reprofit
Taika-Toive.
Odottava73
, 2.lapsi. Pas elokuussa
elinas. lahjasoluhoito elokuussa
Toivokkaat
Mimossa2013
SofiaH,
plastex (36)
: 2. lapsi,
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, kevät-kesällä. Gdansk
Lilla86 (28) keväällä tulossa PAS
Talven valo (33), 1 lapsi toiveissa,1 lahjamunasoluhoito. 4/15
Peikko eukko; Tulossa pas, Tarto
esemila,


Plussanneet

Armiina (30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lumona (28) 2 lapsi, la ?
Katheriina (31) 2 lapsi, la 9.12.15
Tytsy75,(39) 1.lapsi, la 31.12.2015
Saiga la 7.1.2016
Mummotauti, 2 lapsi, la 27.1.2015
La bambina, (41) 1 lapsi
bessonnitsa, 1 ja 2 kaksoset
Piper86, (29) 1.lapsi, la 27.6
RouvaK 33 (36) 1 lahjasolulapsi
Fibbis (40+) 1. lapsi
Hassutassu (40+), 2 lapsi
Jonnuli 77 (37) 1. lapsi
Ramiina (30), la 29.8.


Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka
(46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2104 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2104
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015
Paulanna(40+) kaksoset, tyttö ja poika 3/2015
Persika (38), Esikoinen Tyttö 7.5.2015
Burma (39), Esikois poika 4.7.2015
Fanni tyttö 9/2015
Tia-Tuu, poika, 10/2015
Weeru, identtiset kaksostytöt, 27.9.2015
Lempiviola, tyttö, 10/2015
Aniraz_, poika, 10/2015
Iitu78. 2.lapsi, tyttö, 12/2015


Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (37), adoptiolapsi saapunut 6/15
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
Calcifer
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Hassutassu hyvistä viivoista! Ihan mahtavaa, että täällä on nyt monta plussaa saatu joululahjaksi :love:

Nostin tuolta kauempaa tätä listaa ja tein siihen vähän päivityksiä. Ilmoitelkaa jos haluatte jotain muutettavan/korjattavan/poistettavan.
 
Hei ihanaiset naiset! :) Onhan kaikilla kaikki hyvin?

Olen unohtanut kertoa ikäni, olen siis 30 v.

Oletteko muuten kertoneet ihmisille lahjamunasoluista? Ja aiotteko kertoa lapselle?

Meillä mies ei halua kerrottavan muille, mutta minun perheeni tietää, koska he tietävät ettei omillani voi saada. Mieheni haluaa kuitenkin kerrottavan lapselle. Osasyy miksi valitsimme Viron, on että luovuttaja on aina ja ikuisesti tuntematon. En halua että jonain päivänä lapseni jonka itse kohdussani kannan ja jonka itse hoidan ja kasvatan, tulee minulle sanomaan että on löytänyt "oikean äitinsä" tai miksi haluaakin kutsua. Olen ikuisesti kiitollinen luovuttajalle ja arvostan häntä suuresti, toivon hänelle ja hänen perheelleen pelkkää hyvää, mutta hän on minulle "vain" solun luovuttaja, ei muuta. Ymmärrättekö mitä tarkoitan? En halua kuulostaa kylmältä tai kiittämättömältä. Näin kotona maatessa ajattelee näyttävästi kaikenlaista :D
 
Täällä tämä aika kuluu matelemalla ja oireita kuulostellessa...välillä tuntuu onko sitä edes raskaanakaan kun välillä niin olemattomia oireita. Sen verran sain aikaseksi että varasin ultran 13.1. Ja kiitos onnitteluista!

Miten muuten olette saaneet ohjeeksi jatkaa lääkityksiä? Itse saan vasta ohjeet vuoden vaihteen jälkeen.

Jotenkin vaikea vielä ajatella asioita kovin pitkälle mutta olemme kyllä aiemmin jutelleet mieheni kanssa että kerromme lapselle hänen alkuperästään. Lahjasoluhoidoista tietää meidän läheiset. Paitsi tästä viimeisestä...tästä ei kerrottu kenellekään kun olimme jo ns. Luovuttaneet. Ja nyt katsotaan hiljakseen eteenpäin miten tämä sujuu ja kerrotaan myöhemmin.
 
Täällä kaikki hyvin. Oireiden puolesta olen tähän asti ainakin päässyt vähällä, ainoastaan rinnat ovat alkaneet tuntua aroilta ja painavilta. Ensimmäinen neuvola-aikakin on nyt sitten varattu, jotenkin vielä niin epätodellista että minäkö sinne olen menossa :)

Ymmärrän hyvin Ramiina mietteesi lahjasoluasiasta, olen itse hyvin pitkälti samoilla linjoilla ja meille oli myös tärkeää, että luovuttaja oli anonyymi. Kertomisesta lapselle ei olla vielä tehty päätöstä vaan ollaan hyvin paljon juteltu keskenämme asiasta ja otettu selvää eri lähteistä. Kertomista yleisesti suositellaan, mutta mielestäni on myös syitä, jotka voivat puoltaa kertomattomuutta. Yhdeltä brittiläiseltä keskustelupalstalta löytyi ketjut puolesta ja vastaan ja molemmissa ketjuissa oli paljon ajattelemisen aiheita.

Onneksi tässä on kuitenkin vielä aikaa miettiä asiaa.
 
Fibbis: kiva kun viitseit päivittää listaa (y) Mulle voi laittaa että 1.lapsi ja la 27.6.

Hassutassulle isot onnittelut viivojen vahvistumisesta. :love: Meillä purettiin portaittain rv 9 mennessä muut lääkkeet paitsi klexane joka jatkuu edelleen. Loppujen lopuksi käytin lugesteronia viikon suunniteltua pidempään johon sain lääkäriltä luvan ( hän piti kylläkin turhana). Ja hyvin on mennyt lääkkeiden lopetuksesta huolimatta. (y)

Ramiina: me ollaankin aika samaa ikää. mulla on alusta näihin hoitoihin lähtiessä ajatuksena rehellisyys, mutta nyt kertominen tuntuukin kaukaiselta. Ajattelen että toimin sen mukaan miten sydän sanoo ja tällä hetkellä luulen että kerron, mutta vielä en ole siihen valmis.

Mulla on oireet vähentyneet, mutta nukun edelleen todella huonosti ja heräilen joka yö usean kerran ja voin valvoa tunninkin ennen kuin saan taas nukuttua. Rinnat on välillä arat, mutta ei enään päivittäin. Kaikki ruuat ei maistu, mutta muuten menee hyvin. Kai ne oireet vaan sitten näillä viikoilla voi vähentyäkkin? Aika usein tulee oireiden vähyyden vuoksi Dopplerilla tarkistettua että syke löytyy.. Ja tähän asti on aina löytynyt:love:

Piper 13+5
 
Kiitos Fibbis listan päivittämisestä, tätä kaipailin mutta olin unohtanut listan ;)
Piper varmaan kiva tuo dobbleri, paljonko sellainen maksaa?

Mulla on sama tilanne kun muilla, olen kärsimätön ja kuulostelen oireita vaan. Selkeästi rinnoissa ei tunnu mitään mutta vatsassa nipistelee ja tänään särki ihan kunnolla kävelyn jälkeen. Välillä alaselkää jomottelee. Sama tiputteluvuoto jatkuu mutta eipä se juuri huoleta, en osaa pelätä. Olen ihan urakalla ollut maistelevinani viiniä ja syönyt vähän graavi sekä savukaloja kun olemme kyläilleet. Ihanaa että joulunpyhät ovat ohi!

Hassutassu mulle ei ole lääkkeistä mainittu muuta kun että älä missään nimessä lopeta:LOL:

Ramiina ymmärrän pointtisi luovuttajan suhteen hyvin. Me varmaan kerrotaan aikanaan lapselle ja aiemmin lähimmillekin. Muutamat tietävätkin. Saatiin hyviä vinkkejä psykologikeskustelussa siitä miten kertoa ja milloin, olemme aika yksimielisiä siitä. Uskon myös että jos lapselle kertoo niin kannattaa myös läheisille jakaa tieto ettei mene lapselta suoraan joskus kun hän vähän vanhempi on. Mutta kukin tekee miten omasta mielestä parhaalta tuntuu:love:
 
Jonnuli: mä sain mun kaverilta lainaan, kätilö kyllä kovasti varoitteli ettei sellaista saisi hommata ettei käy niin et huolestuu turhaan kun ei löydä ja pakko myöntää et välillä meinaa pelko puskea esiin kun ei löydä. Mutta yleisesti se antaa kyllä ihanaa rauhaa. Nyt oon kyllä päättänyt etten joka päivä käytä..;)
 
Samoja ajatuksia näyttää teillä olevan. Itse en haluaisi lapselle kertoa, mutta koska mieheni haluaa, niin siihen suostun. Jos nyt siis saadaan tämä lapsi :love:

Olen Piper katsonutkin että taidat olla mua vuoden nuorempi ;) Voih, ihanaa kun sait dopplerin lainaan, voin vaan kuvitella miten rauhoittavaa on kuulla jumputus. Olen päättänyt ostaa dopplerin jos sinne asti päästään (y)

Kävin tänään neuvolalääkärissä, sain lähetteen naistenpolille ultraan (y) Tosin en usko että saan ajan ensi viikon alkuun, vaikka pitäisi ultrata ma tai ti. Noh, jos ei mitään kuulu torstaihin mennessä niin soitan sinne. Toisaalta mietin että mitä jos soittaisin sinne huomenna niin ne vois puhelimessa katsoa ajan ja voisin sanoa että heti vaan seuraava aika kun on vapaana.. Hmm...
 
Hienoa ramiina että sait lähetteen, soita vaan ja kysy koska pääset. Ei se mitään ota jos vähän kyselee. ;)
Toivon niin, että sinulla on myös kaikki hyvin siellä ja saat nähdä pikkuisen sykkeen pumpsuttamassa. :love: Doppleri on kyllä kiva, mutta välillä meinaa hermo mennä, tänään löysin aamulla heti mutta välillä ei millään :oops:
Nyt yritän olla muutaman päivän ilman sitä :rolleyes:
 

Yhteistyössä