Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Burma paljon onnea raskaudesta ☺
I-K onnea siirtoon ☺

Meillä reissu siirtyi elokuun lpppuun ihan vain omasta halusta (miehen loma vähän sääteli)mut nyt on sovittu, että silloin mennään. Alkuun piti jo mennä helmi- maaliskuussa ja sit kesä-heinäkuussa
Reprofitiin ollaan menosa. Tehdään samalla lomareissu.
Kyselin, että jos nyt saisi uutta jotain uutta komboa lääkitykseen mut en tiedä mikä on vastaus. Aikaisemminkin olen sitä tiedustellut kun ei alkiot ota kinnittyäkseen ( ollaa kokeiltu reprofitissa jo viidesti)niin parasta on mennä samalla lääkkeellä ja määrillä.
Mietinnässä vielä että siirretäänkö 2 vai 1 kerralla vai ostetaan 2 mut siirretään 1 kerralla ( jos ei eka onnistu niin toinen siirto ilmainen) Otetaanko tarkistettu vai ns normi blastot
Paljon mietittävää vielä, mut onneksi on aikaakin vielä ☺ ja mitä klinikka suosittelee.
Itse olen saanut myös painoa hieman pois ja salilla ja lenkeillä käyn ahkerasti. Ruokavalioni on gluteeniton. Jos näillä onnistuttaisiin

esemila
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
ikä suluissa
oivikki,
2. lapsi toiveissa
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Jumprahuitti,
2. lapsi
Taika-Toive.
Odottava73
, 2.lapsi.
elinas 2 lapsi. Kesäkuussa-16 siirto
Toivokkaat
Mimossa2013
SofiaH,
plastex (36)
: 2. lapsi,
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, kevät-kesällä. Gdansk
Lilla86 (28) keväällä tulossa PAS
Peikkoeukko (40+) 1. lasta yksin yrittävä, 4. siirto suunnitteilla 3/16
esemila siirto elokuun lopulla -16. Reprofiti
Hassutassu (40+), 2 lapsi toiveissa
Ramiina (30)
Solakka Silakka (45+) ainokaista toivotaan edelleen, hoidot jatkuu kesäkuussa 2016
Aliisa08 (26) 2 lapsi. Hoito tulossa keväällä 16
Karvanautti (32) tulossa 2. pas pääsiäisen jälkeen

Piinailijat


Plussanneet

Armiina
(30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lumona (28) 2 lapsi, la ?
Katheriina (31) 2 lapsi, la 9.12.15
Mummotauti, 2 lapsi, la 27.1.2015
La bambina, (41) 1 lapsi LA 1.3.2016
bessonnitsa, 1 ja 2 kaksoset
Piper86, (29) 1.lapsi, la 27.6
RouvaK 33 (36) 1 lahjasolulapsi
Fibbis (40+) 1. lapsi
Jonnuli 77 (37) 1. lapsi LA 28.8.16
Pikkukintsu (39), 1. lapsi LA 12.11.16
Pinkki Myy LA
Burma 2.lapsi LA
Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka
(46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2014 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2014
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015
Paulanna(40+) kaksoset, tyttö ja poika 3/2015
Persika (38), Esikoinen Tyttö 7.5.2015
Burma (39), Esikois poika 4.7.2015
Fanni tyttö 9/2015
Weeru, identtiset kaksostytöt, 27.9.2015
Tia-Tuu, poika, 10/2015
Lempiviola, tyttö, 10/2015
Aniraz_, poika, 10/2015
Iitu78. 2.lapsi, tyttö, 12/2015
Nat (41) poika 1.1.2016
Tytsy75,(39) 1.lapsi, tyttö 16.1.2016
Saiga tyttö 1/2016

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (37), adoptiolapsi saapunut 6/15
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
Calcifer
 
Viimeksi muokattu:
Burma paljon onnea raskaudesta ☺
I-K onnea siirtoon ☺

Meillä reissu siirtyi elokuun lpppuun ihan vain omasta halusta (miehen loma vähän sääteli)mut nyt on sovittu, että silloin mennään. Alkuun piti jo mennä helmi- maaliskuussa ja sit kesä-heinäkuussa
Reprofitiin ollaan menosa. Tehdään samalla lomareissu.
Kyselin, että jos nyt saisi uutta jotain uutta komboa lääkitykseen mut en tiedä mikä on vastaus. Aikaisemminkin olen sitä tiedustellut kun ei alkiot ota kinnittyäkseen ( ollaa kokeiltu reprofitissa jo viidesti)niin parasta on mennä samalla lääkkeellä ja määrillä.
Mietinnässä vielä että siirretäänkö 2 vai 1 kerralla vai ostetaan 2 mut siirretään 1 kerralla ( jos ei eka onnistu niin toinen siirto ilmainen) Otetaanko tarkistettu vai ns normi blastot
Paljon mietittävää vielä, mut onneksi on aikaakin vielä ☺ ja mitä klinikka suosittelee.
Itse olen saanut myös painoa hieman pois ja salilla ja lenkeillä käyn ahkerasti. Ruokavalioni on gluteeniton. Jos näillä onnistuttaisiin

esemila
Kiitos toivotuksista.
Elokuukin tulee ennen kuin huomaakaan ja nyt ehditte nauttia kesästä ennen uutta koitosta.
Eikä näistä aina tiedä vaikka oltaisi jännillä paikoilla samaankin aikaan, jos jostain syystä ei päästä aloittamaan ennen heinäkuuta kun klinikka on lomalla..Kääk...
 
I-K sitähän ei koskaan tiesä,mut toivotaan,että pääsette aikaisemmin :D

Mua on hieman askarruttanut tällainen asia kun sain alkuun e-pillerit,että kuukautiset tulisi säännöllisesti ja vuoto himmaantuisi. Sain yhdet,mut nevei yöunet. Nyt lääkäri määräsi sellaisia kuin Trisekvens( ei e-pilleri). Syön ensimmäistä kuukautta tätä,mut kun luin tulta lääkkeiden ohjeistukseta niin siellä sanotaan, että käytetään hormonikorvaushoitona jos kuukautiset on ollut jo 6kk pois. Mulla kun ei ole kuukautiset ole pois jääneet vaan aikaväli pidentynyt n 40-50 päivään.
Jotenkin vain pelottaa,et onkohan tämä oikeanlainen lääkitys nyt tähän tilanteeseen. Onko kellää muulle määrätty tätä lääkettä? Vai pitäisikö palata e-pillereihin takaisin?
 
Moikka Esemila!
Mulla on juuri tuollaiset kuukautiset väleiltään. On ollut käytössä e-pillerit ja Primolut.
Itse olen käyttänyt Primolut-pillereitä mielummin siirtoa suunnitellessa koska vuoto on runsaampi näillä kun e-pllereillä.
Mun mielestä on parempi et tulee kunnon vuoto ennen siirtoa.
Lääkäri sanoi mulle että voi käyttää vaikka joka kuukausi ja näin olen tehnytkin.
Mutta tuota mainitsemaasi en ole koskaan käyttänyt.
 
Pikkukintsu kiitos ja tsemppiä väsyoloon. Se kesti itsellä koko raskausajan. Väsy oli ihan jäätävä. Nukuin ja nukuin ja nukuin. Unta riitti loputtomiin.

Burma, voi vitsit miten mahtavat lukemat ♡ Niin jännäilen täällä mitä ultrassa sanotaan :) Milloin sinulla on ultra?

I-K jos päivittelet, niin kesäkuussa olisi siirto. Kääk..siihen on 1kk aikaa. Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin. Jotenkin on niin vahva olo, että kaikki menee hyvin. Niin kyllä luulin viime siirrossakin.
 
Taitaa olla sit tuplat...
Huhhuh. Tässä viikonloppu sulateltu uutista.
Klinikalta viestivät ettämahdollisesti kaksosraskaus.
Mutta juu, varovasti nyt vielä. Niin alussa ollaan.
Meen vasta kahden viikon päästä ultraan, täällä jotenkin huonosti lapsettomuushoitoihin erikoistuneille gynegologeille aikoja...

Burma 5+6
 
Moikka Elinas!

Tampereella, täällä kun ei taida noita lapsettomuusklinikoita olla enään kun Ovumia. Ja siellä niin kallista...
Mehiläinen, Dextra ja Terveystalo koluttu läpi.
On siis toisen lapsen yritys menossa, nyt kotihoidon tuella kotona reilun 10kk pojan kanssa.
Luottokortti limiitissä viimeisen hoidon maksuista että koittaa edes sen pienenkin säästön jostain löytää.:rolleyes:
 
Onnea hurrjasti Burma, oli siellä sitten yksi tai kaksi tai jopa enemmän
Kaksoset on kyllä suuri onni ja ilo, mutta myös tuplahaasteet, helpolla ei pääse, mutta ... Pois en antais ja ilolla seuraan näitä omiani joka päivä.

T. Paulanna ja tuplababyt jo yli vuoden
 
  • Tykkää
Reactions: Burma
Vautsi Burma jos onkin kaksi :D

Sai toiselta lääkäriltä vahvistuksen, että tuo käyttämäni lääke on oikein hyvä. Estrogeeni että keltarauhashormoni on tässä lääkkeessä kuulemma vain hieman "luomumpina"
Suuren suuri kivi pyörähti pois sydämeltäni :D

elinas kuukausi menee nopeaa ja kohta huomaat olevasi raskaana :D Onnea siirtoon

paulanna, paljon onnea tein vuosikkaille, näin se aika vain vierähtää
 
Burma :)(y)
Rahaa tässä palaa kyllä. Myönnettävä myös että luotot vinaalissa, maksujen jälkeen. ja reissuun kohta kun pitäis. ei lennot ja hotellitkaan ilmaisia ole. Meillä myös tarkoitus että isompia lapsia lähtee mukaan, vaikka ovatkin aikuisia , ollaan luvattu maksuissa jelppiä. eivät niin hyvä palkaisia ole ja eivät muuten pääsisi..
Lapsia aina vaikka isoja ovatkin ja kiva yhdessä reissata ja viettää aikaa.
elinas kohta jo olet matkalla siirtoon. päivitin tiedon ;)

Mietin tuossa kanssa että pitäiskö pyytää jotkut pillerit kun tuo kierto ei niin vakaa ole.. Nyt kin tämä vika oudon pitkittynyt oli, reilun viikon tuhrutti..(n)
Puolasta tulon jälkeen on eka into laskenut kun heti kohta ei sieltä mitään perään kuulunut. Syödä mässyttänyt hiukan väärää ruokaa. Nyt pitää pysäyttää kyllä tai morkkis alkaa olla ja katumus tästä.:oops:
 
Moikka Elinas!

Tampereella, täällä kun ei taida noita lapsettomuusklinikoita olla enään kun Ovumia. Ja siellä niin kallista...
Mehiläinen, Dextra ja Terveystalo koluttu läpi.
On siis toisen lapsen yritys menossa, nyt kotihoidon tuella kotona reilun 10kk pojan kanssa.
Luottokortti limiitissä viimeisen hoidon maksuista että koittaa edes sen pienenkin säästön jostain löytää.:rolleyes:
Onhan viä fertinova? Ja voihan sä mennä ihan normi gynelle ultraa varten :)

I-K juu nopeesti aika menee ja jännittää jo vähän :D

Kiitos esemila. Tuli niin hyvä mieli

Onko kellekkään tullu novofemistä mitään sivuvaikutuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
elinas meillä kans kesäkuussa siirto, juuri ennen Juhannusta.

Iida-K täälläkin välillä päässyt repsahtamaan. Olen ollut todella hyvin ilman sokeria puoli vuotta, niin nyt viikon sisällä mennyt 2 levyä suklaata. Syytän kyllä noita e-pillereitä näistä himotuksista..

Maksoin tänään Reprofittiin viimeisen osan hoidosta. Ihmettelen, kun en ole saanut luovuttajasta mitään tietoa, vai onko minulla joku meili hukassa? Kuitenkin luovuttajan punktio olisi n. 17.6. eli reilun kuukauden päästä, niin eikö se luovuttaja pitäisi olla jo valittu? Laitoin Magdalenalle juuri äsken viestiä, jos saamme tietää enemmän. Yleensä hän vastailee iltaisin, joten eiköhän huomenna olla viisaampia..
 
Solakka-silakka meilläkin piti ensin olla juhannusviikolla siirto, mutta nyt onkin jo 10 tai 13.6. :) Saas nähdä jännäilenkö juhannuksen vai tiedänkö jo silloin.

Olis aika mahtavaa jos siirto 10.6 ja testi 24.6, sillä esikoisesta siirtopäivä oli 10.12.12 ja raskaustestipäivä 24.12.12 :rolleyes: Laskettuaika olisi 2.3.17, kun esikoisen laskettuaika oli 2.9.13.

Olisi aika mahtavaa, mutta tuskin mikään menee noin. (Pessimisti ei pety) Enkä ole fiilistellyt tälläin ennen. Kuinkahan korkeelta mä taas tipun? :ROFLMAO:

No helpottaa tuo uhmaikäinen taapero takapenkillä, niin voi unelmoida ❤

Onko kukaan Tampereen simpukan vertaistukiryhmässä? Mä en saa sinne spostin kautta mitään yhteyttä. (n)
 
elinas aika mukavat testipäivät tulisi: jouluaatto ja juhannusaatto. On varmaan ollut paras joululahja minkä olet saanut?

Totta on, että tulee unelmoitua, vaikka jotenkin yrittää estää itseään toivomasta liikaa. Toisaalta, olen ajatellut että jos en saa koskaan lasta, on minulle sallittu edes nämä haaveilun hetket, jotka tiedän jossain vaiheessa tulevan mahdottomiksi enää toteuttaa. Sitten ei tarvitse enää haaveillakaan. Mutta niin kauan kuin vauvahaaveen on mahdollista toteutua, saan edes kuvitella sitä onnea, edes sen piinaavat 2 viikkoa.

Ai niin ja Magdalenalta oli tullut viestiä, vielä ei luovuttaja ole 100% varma, saan tietää 2-3 viikkoa ennen punktiota hänestä enemmän. Haluaisin tietää ainakin iän. Suomessa emme saaneet tietää luovuttajasta yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Solakka-Silakka oli kyllä paras lahja ikinä. Jouluaatto alkoi oksentamalla aivan hulluna. Olin ihan valkoinen, kun lakana. Mietin, että on pakko lähteä lääkäriin. Soitin duuneihin ja ilmotin etten tuu.

Aattelin, että hitto mikä tauti ja jää hyvät rahat saamatta pyhätöistä. Sit illan suussa tuli ahaa elämys ja katoin voiko raskauspahoinvointi alkaa jo 4+0 viikolla. Ja juu kyllä voi.

Testi piti tehdä vasta joulun jälkeen ettei mee joulu pilalle. Mut toisin kävi.

Juhannusaatto on lisäksi meidän hääpäivä ❤
 
Moikka, uskaltaudun tanne ekaa kertaa, olen lueskellut taustalla jonkun aikaa. Meille tehtiin siirto eilen. Yksi alkio, hyvanlaatuinen. Toinen lapsi toiveissa, ensimmainen syntynyt 2013 luomuna kahden ja puolen vuoden (enemman ja vahemman) yrityksen jalkeen. Sen jalkeen kaksi keskenmenoa viikolla 8+++. AMH niin alhainen, etta suosituksena oli lahjasolut. Miehessa kaikki ok. Hassua, miten ensimmaista lasta ennen emme olleet varmoja haluammeko lapsia ja etta jos lykastaisi olisimme tyytyvaisia yhteen. Tassa sita ollaan yrittamassa toista hampaat irvessa. Tai itse asiassa mies ei olisi halunnut tahan ruljanssiin, vaan olisi ollut tyytyvainen yhteen, mutta itsella on toisen lapsen kaipuu kova. Paivittelen kuulumisia ja toivon onnea kaikkien tielle. On tama lapsettomuus, primaari tai sekundaari, raskas juttu.
 

Yhteistyössä