Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Piikkinen voimia, on sulla nyt kaikenlaisia koettelemuksia! Toivottavasti antibiootit tehoaa.

Yksi huoli vähemmän kun mies totesi, että saa varmaan vapaata jos nyt edes pari päivää ennen tietää pyytää. (y) Ja kun ehdotin, että jos kuitenkin tuoreet solut eikä pakastetut, niin mies sanoi luottavansa mun näkemykseeni. Niin kuin minä nyt tietäisin mistään mitään! :LOL:
 
@Piikkinen, kylläpä sinua koetellaan. Voimia!

Olen saikulla kolme päivää ja on tehnyt hyvää. Tänään oli jo hyvä päivä. Heräsin tosin jo viideltä, mutta ihan virkeä olo. Kävin rentoutuskellunnassa. Oli melkoinen kokemus, sanojen ulottumattomissa. Makasin siis pimessä ja lämpimässä suolavedessä 45 minuuttia. Tunsin olevani lähellä maha-asukkia, kun oltiin samoissa tiloissa. Kaunista <3

Soitin Dextraan siitä arvosta. Piti hyvänä, muttei liian korkeana. Kuulemma ollut vaan hyvälaatuinen alkio, joka todennäköisesti heti kiinnittynyt. Tuli hyvä mieli. Tuli ajatus, että vauvalla oli kiire päästä kasvamaan ja tulla meidän perheen jäseneksi <3.

Mutta kyllä on kallista tää saikuttaminen! Aamulla ostin painopeiton (250 e) ja lisäksi vaatteita ja kengät... Hups, nyt nyörit kiinni!

@nyuu, mikä sun aikataulu? Joko olet kotiutunut Japanista?
 
  • Tykkää
Reactions: Seesam78 ja Iid@
@Piikkinen: Pikaista paranemista! Onpa tosi kurjaa! Toivottavasti uusi lääke tehoaa paremmin. Kyllä se vauvakin sieltä vielä on tulossa. Nyt ei luovuteta, eihän! <3

Kirsillevauva: Kiva kuulla, ett saikku on tehnyt tehtävänsä! :) Sulla onki näkyneet raskaudet tosi aikaisin testeissä! Mahdankohan malttaa perjantaihin... :D
 
@Iid@, joo se piinailu on... no yhtä PIINAA! Koeta kestää. Koeta ajatella jotain muita juttuja, niin aika kulkis nopeammin.

@kirsillevauva, voimia sulle. Koeta ajatella, että nyt olet kuitenkin raskaana, ja kaikki vaikuttaisi hyvältä, hyvä hcg:kin.
@p
ON: mulla kroppa näyttää hajoovan oikein kunnolla. Virtsatulehdus meni munuaisiin. Eka antibiootti ei toiminut, toivottavasti tämä toinen puree. Lääkärissä vakuutin, että ei ole kuumetta. Mutta onneksi mittasivat, niin olikin kuume tosi korkeella huolimatta buranasta, en tiedä mitä olis ollut ilman buranaa. Alkaa vähän tuntua, että ehkä mun ei ole tarkoituskaan saada enää lapsia, kun ei tää kroppa taida kestää. Just selvisin edellisesti antibiottikuurista, eri vaivaan tarkoitetusta...
@Piikkinen Sua nyt koetellaan. Ei oikein muuta voi sanoa, että tosi kurja juttu. Jaksamista!
 
@Piikkinen, kylläpä sinua koetellaan. Voimia!

Olen saikulla kolme päivää ja on tehnyt hyvää. Tänään oli jo hyvä päivä. Heräsin tosin jo viideltä, mutta ihan virkeä olo. Kävin rentoutuskellunnassa. Oli melkoinen kokemus, sanojen ulottumattomissa. Makasin siis pimessä ja lämpimässä suolavedessä 45 minuuttia. Tunsin olevani lähellä maha-asukkia, kun oltiin samoissa tiloissa. Kaunista <3

Soitin Dextraan siitä arvosta. Piti hyvänä, muttei liian korkeana. Kuulemma ollut vaan hyvälaatuinen alkio, joka todennäköisesti heti kiinnittynyt. Tuli hyvä mieli. Tuli ajatus, että vauvalla oli kiire päästä kasvamaan ja tulla meidän perheen jäseneksi <3.

Mutta kyllä on kallista tää saikuttaminen! Aamulla ostin painopeiton (250 e) ja lisäksi vaatteita ja kengät... Hups, nyt nyörit kiinni!

@nyuu, mikä sun aikataulu? Joko olet kotiutunut Japanista?
@kirsillevauva hyvä, että sait saikkua ja sait vähän levättyä! Olen tosi onnellinen puolestanne, että raskaus on käynnistynyt ja se antaa toivoa meille muille!
Mulla alkoi zumenon- kuuri ja viikon päästä olisi ultra. Haluais vaan päästä jo eteenpäin siirtoon.
 
Aloitin testauksen tänään One Stepin halpistesteillä ja haamu tuli!! :love: Nyt täytyy toivoa, että viiva lähtee päivä päivältä vahvistumaan.Tänään siis 6 päivää siirrosta. Virallinen testipäivä vasta ens viikon keskiviikkona. :D
 
@Iid@ Hienolta kuulostaa! :love:

Miten mulla meneekin niin, että aina kun selätän yhden huolen niin keksin uuden... Nyt murehdin sitä miten endometrioosi villiintyy sitten hormoneja syödessä eikä ikinä päästä edes siirtoon asti. Huoh. Eipä sitä tiedä ennen kuin kokeilee. Voisi kai periaatteessa kokeilla luonnolliseen kiertoonkin, mutta kun ne tuntuu nyt venyvän pitkiksi, niin kuinkakohan monessa ultrassa ehtisi käymään ennen kuin limakalvo viimein olisi sopivan paksuinen. Ei ole ilmaisia nekään, vaikka tietysti pikkurahoja moneen muuhun verrattuna.
 
Minä ihmettelen noita mun veriarvoja pp10 oli hcg 318 ja pp13 1770. Miksihän on noussut noin nopeaa? Jätin asiasta soittopyynnön Dextraan, jos osaisivat kommentoida.
Hcg voi ja ottaakin alussa ihan alun jälkeen helposti kovia spurtteja. Periaatteessa arvo kaksin kolminkertaistuu päivän parin pv välein mutta mullaki välillä arvo yli nelinkertaistu (y) yhdessä hoidossa hcg mitattiin neljästi. Periaatteessa hcg arvosta ei voi lopptulosta paljoa päätellä. Vasta jos arvot huitelee taivaissa ja sikiötä ei näy voi kyseessä olla ns rypäleraskaus mut ei sun arvo oo viel mitenkää yli-iso :love:
Muoks. Ja sullahan oli blasto. Ne kiinnittyy nopsaan ja alkaa kehittyy vauhdilla jos hyvälaatuinen alkio
 
@kirsillevauva Sittenhän voisi oikeastaan pitää koko ajan linjan auki kysymysten varalta. :LOL: Mulla on kyllä sellainen puhelinkammo etten ikinä soita mihinkään jos voin lähettää sähköpostia. Mutta eihän tässä nyt mitään akuuttia, sitten suunnitelmavaiheessa mietitään varmaan lääkitys ja näkee millaiseksi nämä mun kierrot kehittyy. Tänään on murehtinut rauta-arvoja, siis vaikken edes tiedä onko ne huonot, oletan vaan. Ja että jos ne ei tällä raudan syömisellä nouse. Jos nyt ensin kävis mittauttamassa sen ferritiinin, kunhan nyt joskus ehtis sitä lainaakin hakemaan, että olis rahaa mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
@Tammityttö: Oiskohan se meidän alkio ollu kuitenkin 4-päiväinen vai miten se lasketaan, kun maanantaina oli punktio ja perjantaina siirto.. ? :D Tänään testattu uudelleen ja edelleen näyttää haaleaa plussaa. En usko tulosta ennen kuin tummenee ja toivottavasti tummenee. :(
 
Viimeksi muokattu:
Minulla meni tämäkin raskaus kesken. Positiivista oli, että meni varhaisessa vaiheessa (5+5) ja itsestään, ilman lääkkeitä ja kaavintaa. Kohtu todettiin tyhjäksi tänään päivystyksessä. Emme jaksa varmaan yrittää enää tämän vuoden puolella, kaksi keskenmenoa lyhyen ajan sisällä alkaa riittämään ja olen lihonutkin hormoneista pullataikinaksi. Keskityn nyt muihin asioihin, kuten juoksuun.

Onnea teille kaikile vaiheisiinne ja haaveisiin <3
 
Listaus:


@kirsillevauva, ikä 45-vuotta, yritys aloitettu 12/2013/ Dextra/ 4. lapsi (ensimmäinen lahjasolulapsi), km 2/2019 (8+0)/km 6/2019 (5+5)
@nyuu, 23-vuotta, esikoista yritetään, yritys alkanu 6/2016 ja takana 3x ivf/icsi, yksi lahjiskierros ja toinen kierros alkaa nyt! (km 3/2019)
Piikkinen, 1. lahjasoluhoito, (3 omasolu IVF takana), ikä 42, yritys aloitettu 2017, 2. lapsi
@Aallotar19 (ikä 45), yritys aloitettu 12/2017, enkelipoika 09/2018 (rv 27), 1. lahja-alkiohoito.
Seesam78 ikä 40 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito.
@Plusyks, 42v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 1.donorhoito 2.PAS, takana 2x omasolu-IVF. (km 4/2019)

Plussanneet:

@Ramiina, ikä 34, yritys aloitettu 2005, Elite-Klinik, 2. IVF, 1. Pas. 1. lapsi, la29.9.2019

@Rusakkonen , ikä 46-vuotta, yritys aloitettu 1/2017/ 1. lapsi/ 2. lahjasoluhoito (taustalla nelja omasolu-IVF:aa), la 30.12


@IiDa, 1. lahjasoluhoito/ ikä 46-v/ 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo todellista! Tulin pitkästä aikaa tänne lueskelemaan kuulumisia ja mitä kamalia uutisia osuikaan silmiini. :cry: Aivan mielettömästi voimi @kirsillevauva :cry: sydämeen sattuu teidän puolesta <\3 voimia tulevaan.

@Iid@ lle sen sijaan onnitukset:love:

Mä oon viettänyt aika hiljaiseloa, oon yrittänyt ottaa etäisyyttä kaikkiin hoitoihin liittyviin asioihin. (n) On aika paha olla ja mitä enempi puhun/mietin näitä asioita sitä vihaisemmaksi ja katkerammaksi tulen. Terapiastakin on jo yli kolme viikkoa aikaa, on vähän päässyt taas pakkautumaan kaikki ajatukset. Oon niin hirveässä stressissä ja pelkään negaa/keskenmenoa ihan silmittömän paljon, että soitin jo klinikalle ja emmin siirron perumista. Tuntuu ettei mieli vaan kestä enää mitään, ja en usko että meille on koskaan mitään hyvää tarkoitettukaan. :(
Limis oli 7mm nyt perjantaina. Zumenoneja nostettiin ja torstaina uusi ultra. Siitä sit määräytyy siirtopäivä, jota nyt toivon mukaan en mee perumaan. Kuin hoitaja sanoikin, niin ei mitään hyvääkään seuraa jos ei ota riskejä, mutta kun uskoa ei löydy, ja toivoakin vain pieni hippu. (n)
 
@nyuu Voimia sinnekin! Ehkä ensin terapiakäynti ja sitten siirto kun olet siihen jo valmistautunut? Siis fyysisesti. En tiedä, on nämä niin vaikeita asioita ja uskon sun onnistumiseen mutten omaani - niinköhän kaikki muutkin tekee! Mutta jotenkin ajattelen tilastollisesti, että ei teille taas voi osua joku pakastusvirhe tms ja kun onnistumisprosentit kuitenkin on hyvät. (y)

Mä oon stressannut sitä hemmetin ferritiiniä kun siitä puhutaan kaikkialla ja eilen päätin, että nyt loppuu. Syön rautaa ja olen siis tehnyt sen minkä voin. Mihinkään infuusioon en lähde kun hemoglobiini on aina mitatessa ollut ok. Ja jos väsyttääkin, niin voisiko se mitenkään johtua siitä että googlailen ferritiinitutkimuksia vielä nukkumaanmenoajan jälkeen... :rolleyes:
 
Ei oo todellista! Tulin pitkästä aikaa tänne lueskelemaan kuulumisia ja mitä kamalia uutisia osuikaan silmiini. :cry: Aivan mielettömästi voimi @kirsillevauva :cry: sydämeen sattuu teidän puolesta <\3 voimia tulevaan.

@Iid@ lle sen sijaan onnitukset:love:

Mä oon viettänyt aika hiljaiseloa, oon yrittänyt ottaa etäisyyttä kaikkiin hoitoihin liittyviin asioihin. (n) On aika paha olla ja mitä enempi puhun/mietin näitä asioita sitä vihaisemmaksi ja katkerammaksi tulen. Terapiastakin on jo yli kolme viikkoa aikaa, on vähän päässyt taas pakkautumaan kaikki ajatukset. Oon niin hirveässä stressissä ja pelkään negaa/keskenmenoa ihan silmittömän paljon, että soitin jo klinikalle ja emmin siirron perumista. Tuntuu ettei mieli vaan kestä enää mitään, ja en usko että meille on koskaan mitään hyvää tarkoitettukaan. :(
Limis oli 7mm nyt perjantaina. Zumenoneja nostettiin ja torstaina uusi ultra. Siitä sit määräytyy siirtopäivä, jota nyt toivon mukaan en mee perumaan. Kuin hoitaja sanoikin, niin ei mitään hyvääkään seuraa jos ei ota riskejä, mutta kun uskoa ei löydy, ja toivoakin vain pieni hippu. (n)
@nyuu Tsemppiä sinne. Täällä vähän sama jännä tilanne kuten teilläkin. Tänään kävin ultrassa, limis on 11,6. Lahjoittaja piikittelee ja munisten poiminta näillä näkymin ensi viikon loppupuolella. Alkion siirto olisi just ennen juhannusta. Ristiriitainen olo, toisaalta olen innoissani että asiat etenee ja toisaalta pelottaa jos tämäkin menee persiilleen. Ei auta kun puskea eteenpäin.
 

Yhteistyössä