Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ei oireita, rinnat kuin pannukakut, eilisestä tosin pientä menkkamaista jomotusta... Tänään 7dp5dt ja sain testiin hennon viivan. Ei siis lähelläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta viiva. Testaan seuraavan kerran sunnuntaina, josko vahvistuis. Fingers crossed ladies❤
 
@Plusyks, apua, kuinka ihanaa, jos nyt onnistuu. Kuinka maltat sunnuntaihin saakka? Mulla kävi kauhea töppi. Syön lääkkeitä siirtoa varten, ja illalla otin tirsat ja nukuinkun aamuun saakka kellon ympäri . Unohtui siis lääkkeet! Ilmeisesti tämä ei ole kuitenkaan katastrofi, soitin klinikalle ja siirto tehdään tiistaina. Olen niin innoissani!
 
Onnittelut @Plusyks! :love:

@Silmu75: Hienoa,että asiat saaneet vauhtia alleen!

@kirsillevauva: Täällä sormet ja varpaat pystyssä, että tuleva siirto tuo toivotun tuloksen. Tsemppiä odotteluun!

En ole jaksanut kirjoitella pitkään aikaan, kun väsymys ja pahoinvointi vaivaavat yhä. :censored:Lomakin jo loppui ja olen ollut ihan koomassa töistä päästyäni. Maha on kasvanut jo niin paljon, että yksi työkaveri tuli onnittelemaan, vaikka olen yrittänyt pitää asian salassa ja pukeutunut löysiin vaatteisiin. Kohta on varmaan pakko kertoa esimiehelle. Saimme onneksi NT-ultrassa ja Niptissä hyviä uutisia: terve tyttö tulossa. :barefoot: :love:

Tsemppiä kaikille muillekin, joita en erikseen maininnut! Toivottavasti ollaan pian kaikki tuolla odottajien puolella ja ensi vuonna omat pienet nyytit sylissä! :love:

Iid@ 13+4
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista @Iid@! :love:

Laitoin sinne klinikan yhteyshenkilölle eilen sähköpostia kun se halusi, että kysyn mieheltäkin käykö se luovuttaja (vaikkei siis edes annettu mitään kriteereitä) ja kyselin samalla, että pitäiskö nyt sitten varata suunnittelukäynti ja koska. Tänään oon kanniskellut puhelinta mukanani pihallekin jos sieltä soitetaan ja tarkistanut lähetinkö postia oikeaan osoitteeseen... :rolleyes: Vaikka ei kai ne nyt vaan niin nopeasti välttämättä vastaa kun ei tässä ole mikään kiire. (Mulla on siis jonkinasteinen puhelinkammo niin yritän aina hoitaa kaikki asiat millä tahansa muulla keinoin. Mutta ens viikolla on varmaan pakko soittaa jos mitään ei kuulu.)
 
@Silmu75, otatteko siis sen luovuottajan. ONko jotain teidän ominaisuuksia?

@Iid@, olipas kiva kuulla sinustakin. Ikävä, että olet vielä huonovointinen. Kannattaa hakea saikkua, jos ei selviä töistä.

En ole menossa akupunktioon. Sain eka siirrosta trauman, kun kävin raskauspahoinvoinnin takia akupuntiossa n. 7+0 ja tuli keskenmeno 7+5. Tuskin nuo liittyi yhteen, mutten silti uskalla mennä. Nyt on ki-energiahoito sunnuntaina ja tiistaina siirto. Eiköhän se ole kuitenkin paras, mitä rentoutuneempi on :) Tuo hoito on rentouttava, ja ihana. Ja siirron jälkeen minulla on samntein se intralipid-tiputus, se kestää kuulemma tunnin, joten saa rauhassa levätä alkon kanssa <3.
 
@Silmu75, otatteko siis sen luovuottajan. ONko jotain teidän ominaisuuksia?

@Iid@, olipas kiva kuulla sinustakin. Ikävä, että olet vielä huonovointinen. Kannattaa hakea saikkua, jos ei selviä töistä.

En ole menossa akupunktioon. Sain eka siirrosta trauman, kun kävin raskauspahoinvoinnin takia akupuntiossa n. 7+0 ja tuli keskenmeno 7+5. Tuskin nuo liittyi yhteen, mutten silti uskalla mennä. Nyt on ki-energiahoito sunnuntaina ja tiistaina siirto. Eiköhän se ole kuitenkin paras, mitä rentoutuneempi on :) Tuo hoito on rentouttava, ja ihana. Ja siirron jälkeen minulla on samntein se intralipid-tiputus, se kestää kuulemma tunnin, joten saa rauhassa levätä alkon kanssa <3.
Tietysti otetaan! Minä 175cm siniset silmät ja ruskea tukka, mies 180cm ruskeat silmät ja vaaleahko tukka. Luovuttaja 168cm siniharmaat silmät ja tummanvaalea tukka. Jos lapsi sattuisi perimään mieheltä ruskeat silmät, niin tulisi varmaan aika lailla miehen näköinen. Mulle ainoa asia millä on ulkonäössä merkitystä on se, ettei lapsi ole niin eri näköinen kuin me, että tuntisi itsensä jotenkin ulkopuoliseksi. Siis esim. punatukkainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Plusyks ja nyuu
@kirsillevauva: En ollut mitenkään kellontarkka. Otin lääkkeet heti herättyäni, päivällä ja ennen nukkumaan menoa. Kerran unohdin olinko ottanut ja otin varmuuden vuoksi uudelleen. Varmistin klinikalta kumpi parempi: tuplat vai ei ollenkaan ja sanottiin, että parempi ottaa kuin että jää välistä.
 
Täällä ketutus ottaa vallan. Km:n jälkeen kuukautiset ovat olleet tuloillaan jo keskiviikosta asti. Hirveät oireet ja pientä tiputtelua, mutta ei kunnon vuotoa. Tänään kp28. Just mietin, että soitanko hu klinikalle vai jäänkö vaan venaamaan milloin alkavat?
 
@Iid@ Ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin :barefoot:! Toivottavasti oireet helpottavat raskauden edetessä!

@kirsillevauva En ole ollut kellotarkka. Eka progesteroni on kellontarkka, mutta sen jälkeen olen ottanut Terolutit aamuin illoin, pyrkimys tietty 12 tunnin välein, mutta heittoja on ollut nyt lomalla varsinkin. Crinonea kun mulla menee kahdesti, oon ottanut ekan aamulla noustessani ja toisen joskus ip. Sitähän ei suositella yöksi, pitää olla liikkeellä muutaman tunnin.

@Aallotar19 Ymmärrän, tarvitaan pitkää pinnaa! Mulla oli kans kerran, kun odottelin siirtokiertoa, hyvin oudot menkat. Kivut oli ja pari länttiä, en uskaltanut arvata menkaksi, kunnes ultrassa näky oli kuten menkat olisi ollut. Sain kuitenkin sitten loppujen lopuksi Primolut N kuurin,kun ei uskallettu siihen kiertoon siirtää...

ON. Edelleen positiivinen. Tosin haaleahko. Sillä ei kuitenkaan vissiin merkitystä (n)Tosin voihan se olla kiinnittymisyritys tai kemiallinen... Mutta pitää olla iloinen nyt tästä, tämä on se meidän baby kotiin asti, eiks niin... :p
 
  • Tykkää
Reactions: Silmu75
@Plusyks, ihanaa. Varmaan menet vielä verikokeeseen? Saanko siirtää sut plussanneihin <3. Olen niin iloinen teidän puolesta :)

Kiitoksia vastauksista, kahdesa eka siirrossa en ollut kellon tarkka, ja Eero klinikalta sanoi, ettei se ole vaikuttanut keskenmenoihin. Nyt aion siirrosta eteenpäin olla tosi tarkka, ettei jää ainakaan siitä kiinni.

@Aallotar19, olen ymmärtänyt, että keskenmenon jälkeen kierto ei ala normaalirytmin mukaan, vaan venyy. Minullakin oli 29 päivää, vaikka oma kierto on 21-26.

Tosi surullinen olo. Pelkään niin paljon mahdollista uutta keskenmenoa. Onneksi on ki-energiahoito tänään, jospa se tästä.
 
@Plusyks, ihanaa. Varmaan menet vielä verikokeeseen? Saanko siirtää sut plussanneihin <3. Olen niin iloinen teidän puolesta :)

Kiitoksia vastauksista, kahdesa eka siirrossa en ollut kellon tarkka, ja Eero klinikalta sanoi, ettei se ole vaikuttanut keskenmenoihin. Nyt aion siirrosta eteenpäin olla tosi tarkka, ettei jää ainakaan siitä kiinni.

@Aallotar19, olen ymmärtänyt, että keskenmenon jälkeen kierto ei ala normaalirytmin mukaan, vaan venyy. Minullakin oli 29 päivää, vaikka oma kierto on 21-26.

Tosi surullinen olo. Pelkään niin paljon mahdollista uutta keskenmenoa. Onneksi on ki-energiahoito tänään, jospa se tästä.
Se @Plusyks :an mainitsema eka progesteroni on erityistarkea, jos on ERA-testi (tai vastaava) otettu, silloin menee kellontarkasti tuo. En maininnut tuota, kun kasittaakseni Sinulla ei ole otettu eika se siis ole erityisjuttu.
 
@kirsillevauva Tsemppiä huomiseen siirtoon!

Meillä suunnittelukäynti jo ens maanantaina! Pankista ei kyllä ole vielä kuulunut... Ajattelin kysyä jos kuitenkin siirrettäis mun seuraavaan kiertoon (luultavasti syyskuun lopulla) kun ajoitus on kuitenkin melko sopiva. Nyt sitten tietysti tuleekin joku lyhyt kierto kun lasken pitkän varaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: kirsillevauva

Yhteistyössä