Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Netty79
@Silmu75 Voi ei, toivotaan nyt kovasti että kyse olisi kuitenkin jostain harmittomasta ❤
@Rusakkonen Miten olet jaksellut? Olet ollut monesti mielessä ❤
@Florie Mulla hoito todennäköisesti maaliskuussa, joten hyvin voidaan olla samoihin aikoihin hoidoissa. Mä syön vaan foolihappoa ja d-vitamiinia, en tiedä onko muuta mitä pitäisi syödä?
@Papupilvi Kannattaa se ERA ottaa jos on hyviä alkioita siirretty mutta ei vaan tärppää, tai näin mulle se myytiin. Ja onneksi otin, mullahan sen mukaan siirto tehdäänkin päivää myöhemmin.
@Seesam78 ja @Plusyks ihanaa, onnea molemmille ❤
@Mirumarumoru Toivottavasti saat kuitenkin hyviä uutisia, täällä peukut pystyssä sinulle! ❤

• Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Plusyks
Mitä tuo era tarkoittaa?
Tutkimus, jolla selvitetään tarkka aika, milloin alkio tulisi siirtää kohtuun. Useimmilla se on 5 päivää ovulaatiosta. Mulla oli kuusi päivää, joten aloitin keltarauhashormonin päivää aikaisemmin, niin että siirtopäivänä olin käyttänyt sitä 6 päivää.
https://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/blogi/2017/12/13/era-tutkimus-auttaa-selvittamaan-kohdun-vastaanottokykya/

Nyt on kuulemma tullut uusiakin testejä, EMMA ja ALICE, jotka ymmärtääksesi antavat vielä enemmän infoa kohdun limakalvosta.

Täällä kans pahoinvointi vaivaa välillä oksuun saakka. Ja hirveä väsymys iskee päivällä.

Silmu75
Ei mua oikeastaan se vuoto enää huolestuta, vaan että jos vauva onkin kuollut jo monta viikkoa sitten. Onhan siitä edellisestä ultrasta jo neljä viikkoa. Selvisi myös, että miehen ikäkin nostaa sitä keskenmenon todennäköisyyttä melkein kaksinkertaiseksi. Sellainen vähän luovuttanut, muttei ihan toivoton olo. Tekisi mieli jättää koko ultra väliin, vaikkei se tietty lopputulokseen mitenkään vaikuta.

Silmu75
Mahtavaa, täällä oli sulle peukut pystyssä (y) Nyt olet hyvässä vaiheessa :)
Joo ois hyvä rauhoittua, mutta helpommin sanottu kuin tehty. :D
Ultrannut kätilö ainakin painotti, että tässä vaiheessa keskenmenot on jo todella harvinaisia. Kai se on uskottava ammattilaista eikä nettiä. :) Huomenna sokerirasituskoe ja seuraavan neuvola-ajan varaaminen. Toivottavasti labraan jonottavat eivät kovasti pahastu jos soitan sieltä odotusaulasta kun tuo koe ja neuvolan puhelinaika osuu samaan aikaan.

Mirumarumoru
Ultrannut kätilö ainakin painotti, että tässä vaiheessa keskenmenot on jo todella harvinaisia. Kai se on uskottava ammattilaista eikä nettiä. :) Huomenna sokerirasituskoe ja seuraavan neuvola-ajan varaaminen. Toivottavasti labraan jonottavat eivät kovasti pahastu jos soitan sieltä odotusaulasta kun tuo koe ja neuvolan puhelinaika osuu samaan aikaan.
Onnea hyvistä uutisista :) Miksi sinut laitettiin sokerirasitustestiin? Tuleeko se iän takia automaattisesti?

Mirumarumoru
Mun käsittääkseni kaikki laitetaan sokerirasitukseen, mutta normaalisti vasta raskauden puolenvälin jälkeen. Sain tämän aikaistetun ekstrakokeen kun äidillä on kakkostyypin diabetes.
Itse en ole aiemmissa raskauksissa tuohon testiin joutunut eikä suvussakaan ole kenelläkään kummankaan tyypin diabetestä. Olen vain kuullut, että se on aika äklö toimenpide - jospa tuolta itse vaikka välttyisi tälläkin kertaa :D

Silmu75
Itse en ole aiemmissa raskauksissa tuohon testiin joutunut eikä suvussakaan ole kenelläkään kummankaan tyypin diabetestä. Olen vain kuullut, että se on aika äklö toimenpide - jospa tuolta itse vaikka välttyisi tälläkin kertaa :D
No ei se litku nyt varsinaisesti hyvältä maistunut, mutta meni kylmänä ihan sujuvasti alas kun ei pysähtynyt maistelemaan. :p Tylsintä oli istua labran kovilla penkeillä se kaksi tuntia odottamassa, pitää seuraavalla kerralla ottaa oma tyyny mukaan!