Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

MInulla on hienoja uutisia ultrasta
<3. Pikkuisen sydän sykki hienosti. Koko oli 6+3, vaikka on 6+5. Lääkärin mukaan ei syytä kuitenkaan huoleen. Jatkan kaikkia tukilääkkeitä ja hiljalleen alan pudottamaan. Uusi ultra sovittiin kahden viikon päähän itrslipid-tiputuksen yhteyteen. Taustalla siis kaksi keskenmenoa tänä vuonna ja tässä raskaudessa kolmeen kertaan vuotoja (runsaita).
 
MInulla on hienoja uutisia ultrasta
<3. Pikkuisen sydän sykki hienosti. Koko oli 6+3, vaikka on 6+5. Lääkärin mukaan ei syytä kuitenkaan huoleen. Jatkan kaikkia tukilääkkeitä ja hiljalleen alan pudottamaan. Uusi ultra sovittiin kahden viikon päähän itrslipid-tiputuksen yhteyteen. Taustalla siis kaksi keskenmenoa tänä vuonna ja tässä raskaudessa kolmeen kertaan vuotoja (runsaita).
@kirsillevauva Ihania uutisia❤!
 
  • Tykkää
Reactions: kirsillevauva
Tsemppiä @Aallotar19! Kyllä on piinallista ja voimia kuluttavaa, kun koko ajan jotain mitä murehtia. Saitko lääkärin kiinni? Ulkomaillahan just vuotojen ilmetessä lisätään progesteronia. Sitten mullahan oli se traneksaamihappo verenvuotoa estämään, jota Suomen lääkärini määräsi. Tosin minulla mikään konsti ei estänyt keskenmenoja. Toivottavasti sinulla on asia toisin, kuten oli @kirsillevauva :kin. ❤ Milloin sulla seuraava ultra?
 
Itsellä kiva saikkupäivä. Kävin uimassa ja seuraavaksi jatkan kaappien raivausta. Ette usko mikä määrä taloudessa, jossa on 3 teinityytöä, on kenkiä ja takkeja! Alkaa voimia olemaan viikon saikuttelun jälkeen ja maanantaina jo kiva mennä töihin.

@Aallotar19, vaadi lisää lääkkeitä!

@Plusyks, mä meen ylimääräiseen ultraan 24.9 intralipid-tiputuksen yhteydessä.
 
Ihanaa @Aallotar19! :love:

Tekeekö kukaan muu kuin minä fyysistä työtä? Mietityttää vähän miten sekin vaikuttaa tähän juttuun. Siivosin ennen rappuja ja nyt täytän kaupassa hyllyjä. Jotenkin kuvittelin, että tämä olisi ollut fyysisesti aavistuksen helpompaa työtä kuin mitä onkaan. Siis tykkään kyllä kovasti, mutta aika raskasta hommaa. Jos se nyt ei varmaan raskauden alkua estäkään, niin miten pitkään näitä hommia pystyis tekemään kun vatsa alkais kasvaa...
 
Ihanaa @Aallotar19! :love:

Tekeekö kukaan muu kuin minä fyysistä työtä? Mietityttää vähän miten sekin vaikuttaa tähän juttuun. Siivosin ennen rappuja ja nyt täytän kaupassa hyllyjä. Jotenkin kuvittelin, että tämä olisi ollut fyysisesti aavistuksen helpompaa työtä kuin mitä onkaan. Siis tykkään kyllä kovasti, mutta aika raskasta hommaa. Jos se nyt ei varmaan raskauden alkua estäkään, niin miten pitkään näitä hommia pystyis tekemään kun vatsa alkais kasvaa...
Hep, täällä toinen fyysistä työtä tekevä! Hyvin oon so far pärjänny. Väsyttämään alkaa nopeammin vaan, et pyrin lepäämään niin paljon kun vaan voin. Ja oon kieltäytyny asiakkaiden painavien tavaroiden nostelusta, mut se nyt ei meidän työnkuvaan muutenkaan kuulu.

@Aallotar19 ihania uutisia <3 onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Silmu75
Hep, täällä toinen fyysistä työtä tekevä! Hyvin oon so far pärjänny. Väsyttämään alkaa nopeammin vaan, et pyrin lepäämään niin paljon kun vaan voin. Ja oon kieltäytyny asiakkaiden painavien tavaroiden nostelusta, mut se nyt ei meidän työnkuvaan muutenkaan kuulu.

@Aallotar19 ihania uutisia <3 onnea!
Ja sulla on vielä pitkiä päiviä! Mulla vaan 6-8 tuntia.
 
Listaus


@Seesam78 ikä 40 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito.
@ @Silmu75 (ikä 43), ya 2013, 1.lapsi, 1. IVF tulossa syyskuussa
@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä.
@lapsettomuuta10v
ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt lahjasolut, 3. lapsi (puolison ensimmäinen)
@Plusyks, 42v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 1.donorhoito 2.PAS, takana 2x omasolu-IVF. (km 4/2019), (km 8/2019)

Tulevat tapahtumat:

@Aallotar19, varhaisultra 26.9

Plussanneet:

@Ramiina, ikä 34, yritys aloitettu 2005, Elite-Klinik, 2. IVF, 1. Pas. 1. lapsi, la29.9.2019

@Rusakkonen , ikä 46-vuotta, yritys aloitettu 1/2017/ 1. lapsi/ 2. lahjasoluhoito (taustalla nelja omasolu-IVF:aa), la 30.12


@IiDa, 1. lahjasoluhoito/ ikä 46-v/ yritys aloitettu 4/2016/ 2. lapsi, la 10.2.

@nyuu 2. Lahjahoito 1. Pas/23v/yritys aloitettu 6/2016 /1. lapsi/ 4x km/ LA 27.2.2020

@Sukkis, Ikä 39v, 1. lapsi, yritys aloitettu 2017, Felicitas: 1xIVF, 1x hoidon keskeytys, 2xICSI, Dextra: 1xICSI, 1x lahjasoluhoito (josta plussa), LA 6.2.2020.


@kirsillevauva, ikä 46-vuotta, yritys aloitettu 12/2013/ Dextra/ 4. lapsi (ensimmäinen lahjasolulapsi), km 2/2019 (8+0)/km 6/2019 (5+5), LA 30.4

@Aallotar19 (ikä 45), yritys aloitettu 12/2017, enkelipoika 09/2018 (rv 27), 1. lahja-alkiohoito. km 7/2019
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen

Yhteistyössä