Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@kirsillevauva testipäivä on 30.12.
Alkion siirto meni hyvin, tosin limis oli vain 7,5mm, vaikka edellisellä kerralla oli 8,4mm samoilla lääkeannoksilla. On jotenki pessimistinen olo, ei oo mitään oireita ja alkio on laadultaan hieman heikompi kuin edellisessä siirrossa. Pakkaseen ei jääny alkioita :(.
 
Tsemppiä piinistelijöille, eikö raskaus ole ihan mahdollinen vaikka tuhruttaisikin? Ainakin monella on jotain vuotoja ollut ja kuitenkin ovat plussanneet. Meinaatteko testailla pian?

Tietääkö joku miten se uusi BeReady testi eroaa Erasta? Mulle tehty ERA, mutta tuoko jotain lisähyötyä tämä uusi testi jos sen ottaisi?

ihanaa kun kohta on joulu, saa vähän levätä ja lomailla, jos siitä saisi taas voimia tuleviin koitoksiin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Tsemppiä piinistelijöille, eikö raskaus ole ihan mahdollinen vaikka tuhruttaisikin? Ainakin monella on jotain vuotoja ollut ja kuitenkin ovat plussanneet. Meinaatteko testailla pian?

Tietääkö joku miten se uusi BeReady testi eroaa Erasta? Mulle tehty ERA, mutta tuoko jotain lisähyötyä tämä uusi testi jos sen ottaisi?

ihanaa kun kohta on joulu, saa vähän levätä ja lomailla, jos siitä saisi taas voimia tuleviin koitoksiin ❤
Joo, oon kyllä kuullut, että raskaus voi alkaa ja myös jatkua, vaikka olisikin vuotoa. Olin ajatellut tehdä tänä aamuna testin, mut aamu-unisena unohdin. :LOL: Nyt oon viikonlopuksi menossa vanhempieni luo, niin en siellä viitsi testata. Menee varmaan sitten testaaminen sinne aattopäivään asti.

@Silmu75 Ihania uutisia. <3
 
Montako päivää ennen alkion siirtoa teillä alkoi keltarauhashormoonilääke? Mulla alko 4 päivää ennen alkion siirtoa, mut edellisessä siirrossa 5 päivää ennen, vaikka molemmilla kerroilla siirrettiin 5-päiväinen blasto.
 
Montako päivää ennen alkion siirtoa teillä alkoi keltarauhashormoonilääke? Mulla alko 4 päivää ennen alkion siirtoa, mut edellisessä siirrossa 5 päivää ennen, vaikka molemmilla kerroilla siirrettiin 5-päiväinen blasto.
Kyllä mullakin alkoi viisi päivää ennen, tuoresiirrossa joka peruuntui olis alkanut hedelmöityspäivänä eli luulisi menevän alkion iän mukaan?
 
Ihanaa @Silmu75 että tuli hyviä uutisia! <3

Mä olen @Netty79 ollut siinä uskossa että ne kertovat ihan samaa asiaa ja olisivat toisilleen vaihtoehtoisia. Mutta en kyllä ole 100%:n varma, kertokaa joku, jos olen väärässä. Millainen tulos sulla tuli ERAsta? Olen miettinyt pitäisikö jossain välissä tehdä valmiiksi ja varmuudeksi se beReady.
 
Ihanaa @Silmu75 että tuli hyviä uutisia! <3

Mä olen @Netty79 ollut siinä uskossa että ne kertovat ihan samaa asiaa ja olisivat toisilleen vaihtoehtoisia. Mutta en kyllä ole 100%:n varma, kertokaa joku, jos olen väärässä. Millainen tulos sulla tuli ERAsta? Olen miettinyt pitäisikö jossain välissä tehdä valmiiksi ja varmuudeksi se beReady.
Mulle tuli vastauksena että siirto tulee tehdä päivää myöhemmin. Otin testiä ennen lääkkeitä vähän hutiloidusti, joten mietin voiko se vaikuttaa tulokseen.. Lääkärin mielestä ei, tärkeintä kuulemma koska se keltarauhashormooni on aloitettu. Mutta oishan se kiva saada vielä ”second opinion” tällä toisella testillä. Voi kyllä olla ihan turhaakin (n) Kerro jos juttelet testistä lääkärisi kanssa, olisi mielenkiintoista tietää mikä ero näillä on. Sulle ei oltu ERAa siis tehty?

@Silmu75 ihanaa kun sait noin huojentavia uutisia :love:

@Seesam78 Joo, kiva kun testin teko on aina just aamulla kun muutenkin väsyttää ja on pökkyräinen olo:ROFLMAO:
 
Täällä on se vähäinenkin tuhru käytännössä loppunut kokonaan. Välillä on optimistinen olo. Välillä taas ajattelen, että pitäisi kai sitä jotain oireitakin olla, jos raskaana olis. Jotenkin kamalan vaikea uskoa plussaan, kun sellaista ihmettä ei ole käynyt tässä yli viiteen ja puoleen vuoteen kertaakaan. :unsure: Taidan testata jo aatonaattona, kun pääsen täältä sukuloimasta kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Listaus


@Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito.
@ @ @Florie 39v@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä.
ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt lahjasolut, 3. lapsi (puolison ensimmäinen)
@Plusyks, 42v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 1.donorhoito 2.PAS, takana 2x omasolu-IVF. (km 4/2019), (km 8/2019)
@Papupilvi 35v. ya 1/2018, 1.lapsi, 1.lahjasoluhoito, 3x omasolu-IVF
@Mirumarumoru, (44 v.), 4. / IVF x 3 vuonna 2017 ei tulosta, sterilisaation purku 06/2018, aloitettu luomuna 7/2018, --> luomuraskaus 03/2019, joka päätyi keskenmenoon, 1. lahjamunasolusiirto marraskuun lopussa
@Netty79..... (40v).... takana yksi inssi ja 3*ivf omilla soluilla....esikoinen.... yritys alkanut 9/2017

Tulevat tapahtumat:


@Seesam78 Plussannut!
@Papupilvi testi 30.12
@Mirumarumoru Plussannut!
@Plusyks Plussannut!


Plussanneet:

@Ramiina, ikä 34, yritys aloitettu 2005, Elite-Klinik, 2. IVF, 1. Pas. 1. lapsi, la29.9.2019, syntynyt 23.9.2019 tyttö


@IiDa, 1. lahjasoluhoito/ ikä 46-v/ yritys aloitettu 4/2016/ 2. lapsi, la 10.2.

@nyuu 2. Lahjahoito 1. Pas/23v/yritys aloitettu 6/2016 /1. lapsi/ 4x km/ LA 27.2.2020

@Sukkis, Ikä 39v, 1. lapsi, yritys aloitettu 2017, Felicitas: 1xIVF, 1x hoidon keskeytys, 2xICSI, Dextra: 1xICSI, 1x lahjasoluhoito (josta plussa), LA 6.2.2020.


@kirsillevauva, ikä 46-vuotta, yritys aloitettu 12/2013/ Dextra/ 4. lapsi (ensimmäinen lahjasolulapsi), km 2/2019 (8+0)/km 6/2019 (5+5), LA 30.4

@Aallotar19 (ikä 45), yritys aloitettu 12/2017, enkelipoika 09/2018 (rv 27), 1. lahja-alkiohoito. km 7/2019, LA 20.5

@Silmu75 (ikä 43), ya 2013, 1.lapsi, LA 29.7
 
Viimeksi muokattu:
Mulle tuli vastauksena että siirto tulee tehdä päivää myöhemmin. Otin testiä ennen lääkkeitä vähän hutiloidusti, joten mietin voiko se vaikuttaa tulokseen.. Lääkärin mielestä ei, tärkeintä kuulemma koska se keltarauhashormooni on aloitettu. Mutta oishan se kiva saada vielä ”second opinion” tällä toisella testillä. Voi kyllä olla ihan turhaakin (n) Kerro jos juttelet testistä lääkärisi kanssa, olisi mielenkiintoista tietää mikä ero näillä on. Sulle ei oltu ERAa siis tehty?
Mulle lääkäri ei puhunut ERA:sta edes vaihtoehtona, ainoastaan beReadysta. Ilmeisesti ovat (Dextrassa) siirtyneet siihen – ainakin se on kuulemma vähän halvempi. Mulle ei tosiaan ole siis tehty mitään tuollaista testiä, ei tavallaan ole ollut syytä. Mutta nyt olen ruvennut miettimään, että pitäisikö tässä jonottaessa varmuuden vuoksi tehdä. Kuulosti kuitenkin se 25%, joilla poikkeavuutta on, aika isolta luvulta.

Kai me kaikki lähdetään siitä, että sekä @Seesam78 että @Mirumarumoru saavat nyt hyviä uutisia? :) Peukut on edelleen pystyssä!
 
  • Tykkää
Reactions: Plusyks ja Seesam78

Yhteistyössä